Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Minua suorastaan huvittaa se kun tavismiehet tai alhaisen tason miehet ei kelpaa edes tavisnaisille tai alhaisen tason naisille.
Käytännössä jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miehiä jotka on akateemisia,pitkiä,komeita ja tulot on oltava vähintään keskitasoa.
Jos menet kauppaan ostamaan leipää, otatko sen vanhentuneen ja nahistuneen vai tuoreen pitkällä päivämäärällä?
Niinpä. Kaikki ihmiset etsivät sitä parasta, jonka voivat saada. Jos on tarjolla vain vanhaa leipää, voi ottaa sen, tai jättää väliin. Ei se elämä naisilla siihen leipään silti kaadu. Miehillä ilmeisesti jää jotain hampaankoloon, kun ei tuoretta leipää ole tarjolla, joten syytetäänpä leipuria.
Missä universumissa joku tosi-tv-osallistuja on huippusuosittu mies? Itse välttäisin kuin ruttoa tuollaista julkisuustyrkkyä. Tämänkin artikkelin on saanut varmaan itse vihjaamalla Ylelle parisuhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska moni surkuttelee yksinoloaan tajuamatta että itse voi vaikuttaa siihen."
Miten? Huolimalla miehen, jota ei halua? Vai mikä on sinun ehdotuksesi?
Jos kriteerit miehelle on pinnallisia asioita kuten tulotaso, niin fakta on se, että keskiverto nainen jää sitten yksin koska keskituloinen ei kelpaa.
Tämä on sitten oma valinta, mutta siinä on turha ruikuttaa kuinka ei löydy miestä joka ei sytytä kun on linjannut kaikki paitsi ylimmän tulodesiilin miehet pois.
Kiemurtelet kuin onkimato koukussa. Nytkö onkin yhtäkkiä puhe rahasta eikä ulkonäöstä? Myönnä jo, että teoriasi kusee ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska moni surkuttelee yksinoloaan tajuamatta että itse voi vaikuttaa siihen."
Miten? Huolimalla miehen, jota ei halua? Vai mikä on sinun ehdotuksesi?
Jos kriteerit miehelle on pinnallisia asioita kuten tulotaso, niin fakta on se, että keskiverto nainen jää sitten yksin koska keskituloinen ei kelpaa.
Tämä on sitten oma valinta, mutta siinä on turha ruikuttaa kuinka ei löydy miestä joka ei sytytä kun on linjannut kaikki paitsi ylimmän tulodesiilin miehet pois.
Kiemurtelet kuin onkimato koukussa. Nytkö onkin yhtäkkiä puhe rahasta eikä ulkonäöstä? Myönnä jo, että teoriasi kusee ja pahasti.
En ymmärrä. Voitko sanottaa saman vaikkapa kuvitteellisella Tinder-keskustelulla? Ne äänet päässäsi varmasti palavat halusta tulla tulla kuulluksi.
Vierailija kirjoitti:
"Haetaan samanhenkistä kumppania"
Eli laitetaan kunnon kauppalista vaatimuksia.
No mitenkäs muuten? Jos mietitään, kuinka monen asian pitää natsata kohdalleen pelkän YSTÄVYYDEN kohdalla, niin onhan se nyt selvää, että KUMPPANIN kohdalla vielä useamman asian pitää natsata, kun tulee lisäksi mukaan seksi ja romantiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkäs muuten? Jos mietitään, kuinka monen asian pitää natsata kohdalleen pelkän YSTÄVYYDEN kohdalla, niin onhan se nyt selvää, että KUMPPANIN kohdalla vielä useamman asian pitää natsata, kun tulee lisäksi mukaan seksi ja romantiikka.
Nauti yksinolostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti yksinolostasi.
Meinaat siis, että pitää ottaa epäsopiva kumppani vain, jotta ei olisi yksin? Lopputuloshan olisi silloin ihan sama, eli ihminen ei olisi saanut sitä, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti yksinolostasi.
Jos ei ole mahdollista, että nainen ja mies oikeasti sopisivat yhteen ja haluaisivat olla toistensa kanssa, niin kai silloin on parempi nauttia yksinolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti yksinolostasi.
Meinaat siis, että pitää ottaa epäsopiva kumppani vain, jotta ei olisi yksin? Lopputuloshan olisi silloin ihan sama, eli ihminen ei olisi saanut sitä, mitä haluaa.
Sinulla on harhainen käsitys yhteensopivuudesta. Tajuatko että jos teet jonkin ihmeellisen listan asioita minkä perusteella suljet ihmisiä pois, tulet auttamatta jäämään yksin? Kukaan ihminen ei tule osumaan kohdallesi joka on samalla kaikkea listaamiasi asioita, että täynnä yllätyksiä oleva kiihkeä rakastaja.
Parisuhteeseen tarvitaan vetovoimaa ja työtä. Mitään muuta se ei kaipaa, eikä ainakaan jotain yhteensopivuuskauppalistaa.
Onnellisen oloinen pariskunta mutta hieman tökki koko juttu. Nainen itse sanoi että oli pitkään luullut ettei hänenlaisensa nainen voisi kiinnostaa Hakasta. Ja nyt harmitellaan kun muilla ihmisillä käy sama mielessä?? Ilmeisesti itse tehneet tuosta asiasta isomman jutun mitä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet metsästävät yhtä lailla huippusuosittuja naisia.
Sen huomaa helposti kun on Marilyn Monroen näköinen ystävätär. Miehet eivät edes näe minua, kun olen tämän ystävättäreni seurassa, katsovat vaan hypnotisoituneina "Marilyniä", joka vaihtaa miehiä kun paitaa. Olen tavallisen näköinen, joidenkin mielestä jopa hyvännäköinen, mutta sillä ei ole mitään väliä suurimmalle osalle miehistä, kun "Marilyn" on vieressä.
Faktahan on että miehet ovat tosi ulkonäkökeskeisiä. Tutkimustenkin mukaan (googlettakaa) miehille kumppanin ulkonäkö on tärkeämpää kuin toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti yksinolostasi.
Sinulla on harhainen käsitys yhteensopivuudesta. Tajuatko että jos teet jonkin ihmeellisen listan asioita minkä perusteel
No en ole tähän mennessä jäänyt yksin, vaikka yhteensopivuus ja samanhenkisyys ovatkin kriteereinä. Mutta ei se mitään kauppalistaa tarkoita, vaan se tarkoittaa ihan oikeasti toimivaa ihmissuhdetta, jossa kaikki osa-alueet natsaavat. Eli sovitaan yhteen niin seksuaalisesti, romanttisesti kuin persoonan osalta, toisen kanssa oikeasti viihtyy ja on sellainen tunne, että ymmärretään toisiamme, hänen kanssaan on hauskaa, ja arvomaailmat ja ajattelutavat osuvat yksiin.
Tällaista ei kannata hakea hakuammunnalla kirjoittamalla deitti-ilmoitukseen "etsin sen-ja-sen ikäistä miestä/naista siltä-ja-siltä alueelta", ja alkaa sitten randomisti tapailla ketä vaan. Vaan kyllä jo deitti-ilmoituksessa tai sellaiseen vastatessa on syytä kertoa itsestään asioita, joista käy ilmi, millainen ihminen on kyseessä. Esim. vaikka tuo arvomaailma - minulle on tärkeää, että ollaan sen suhteen samoilla linjoilla, joten tottakai haluan jo heti alkuun tietää tällaiset. En lähde tapailemaan ihmistä, jonka kanssa arvomaailmat ovat törmäyskurssilla, joten kyllä he karsiutuvat ennen ensimmäisiäkään treffejä.
Sinänsä listakin OLISI mahdollista tehdä. Listaan voisi kirjoittaa vaikka ne arvot, seksuaaliset mieltymykset, elämäntyyliin liittyviä asioita, yms. Ja aika moni varmaan haluaa, että kumppanin kanssa on jotain samanlaisia kiinnostuksenkohteita - henkilöstä riippuu, mitä ne voisivat olla, eikä välttämättä aina ole niin tarkkaa, mitkä kaikki jutut olisivat yhdistäviä, kunhan jotain on. Ja sitten voi tietenkin olla jotain oikeasti tärkeitä asioita - en itsekään usko, että viihtyisin henkilön kanssa, joka ei tykkää lukea kirjoja, tai esim. just jonka kanssa seksimieltymykset olisivat erilaiset.
Miettikää, naiset ottavat mieluummin karvapalloja yskivän, keskellä yötä mouruavan ja boksiin (miksei sen ulkopuolellekin) kakkaavan eläimen kuin esimerkiksi miehen. Miten ette pärjää kumppanuudessa eläimille, vaikka olette naisten kanssa samaa lajia?
Taisi jäädä inkkuli toiseksi tässäkin ketjussa, kun kaikki hänen amerikkalaisilta inkkulisivustoilta imemät "totuudet" ammuttiin jälleen kerran alas. No poju yrittää taas huomenna uudelleen. Se on ainakin sataprosenttista, vaikka inkkulin muut prosenttilaskukaavat ovatkin suoraan sieltä ja syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset ei halua tavis miehiä koska tavis naiset haluaa just niitä komeita top 10 miehiä eli julkkiksia ja urheilijoita. Suomessahan on jotain 660000 sinkkunaista ja 99% niistä on taviksia.
Tavis nainen haluaisi ihan rehellisen, ei pettävän, ei huume ja alkoholiongelmaa omaavan miehen. Sellaisen, joka osaa hoitaa sekä kotinsa, että raha-asiansa. Sellaisen, joka kohtelee häntä hyvin, eikä halua pelkkää seksisuhdetta. Miehen, joka haluaa pukeutua kivasti ja tykkää tehdä asioita. Myös niitä mitä nainen tykkää tehdä ja yhdessä. Sellaisen joka kohtelee hyvin, eikä ole väkivaltainen. Niin ja hänellä olisi samat arvot ja olisi suht saman ikäinen ja hän haluaa olla monogaamisessa parisuhteessa.
Näitä miehiä on vähän. Sekä komeissa, että rumissa ja taviksissa. Eikä ainakaan 660 tuhatta.
Tavis nainen haluaisi ihan rehellisen, ei pettävän, ei huume ja alkoholiongelmaa omaavan miehen.
- No miksi tavisnainen sitten tähtää itseään huomattavasti suosituimpiin miehiin? Em vaatimuksiin sopivan miehen löytää luultavimmin yhtä suosituista miehistä kuin mitä on naisena.
Sellaisen, joka osaa hoitaa sekä kotinsa, että raha-asiansa.
- Kelpaako taviskoti ja tavisraha-asiat? Vai pitääkö olla enemmän massia kuin naisella?
Sellaisen, joka kohtelee häntä hyvin, eikä halua pelkkää seksisuhdetta
- Pelkän seksisuhteen todennäköisyys lisääntyy mitä selkeämmin mies on naista suositumpi.
Miehen, joka haluaa pukeutua kivasti ja tykkää tehdä asioita. Myös niitä mitä nainen tykkää tehdä ja yhdessä.
- Suurin osa tavismiehistä pukeutuu ihan kivasti. Suurin osa tavismiehistä myös tykkää enempi sen tyyppisistä asioista mistä tavisnainenkin tykkää, mutta siitä huolimatta naiset valkkaavat alfamiehiä, jotka tykkäävät jutuista jotka ovat täysin eri maailmasta kuin tavisnainen (siis esim. syvänmerensukelluksesta, kokaiinin vetämisestä, ralliauton rakentelusta, mallinaisten panemisesta, huumekaupasta, yritysjohtaja/ poliitikko/ prätkäjengipiireissä pyörimisestä, jne mistä tahansa poikkeuksellisen hienosta ja jännästä ja vaarallisesta )
Sellaisen joka kohtelee hyvin, eikä ole väkivaltainen.
- Miksi tavisnainen tavoittelee alfamiestä, joka hyväksikäyttää muita ihmisiä, ja silti nainen luulee ettei itse tule väärinkohdelluksi?
Erinomainen viesti yläpuolella Lukekaa naiset ja ymmärtäkää!
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen viesti yläpuolella Lukekaa naiset ja ymmärtäkää!
Noloa hehkuttaa omaa viestiään. Joka oli muuten täyttä paskaa.
Huomenta vaan inkelirölli taas uusi päivä valitusta edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet metsästävät yhtä lailla huippusuosittuja naisia.
Sen huomaa helposti kun on Marilyn Monroen näköinen ystävätär. Miehet eivät edes näe minua, kun olen tämän ystävättäreni seurassa, katsovat vaan hypnotisoituneina "Marilyniä", joka vaihtaa miehiä kun paitaa. Olen tavallisen näköinen, joidenkin mielestä jopa hyvännäköinen, mutta sillä ei ole mitään väliä suurimmalle osalle miehistä, kun "Marilyn" on vieressä.
Faktahan on että miehet ovat tosi ulkonäkökeskeisiä. Tutkimustenkin mukaan (googlettakaa) miehille kumppanin ulkonäkö on tärkeämpää kuin toisinpäin
Itse asiassa tutkimusten mukaan miehet ja naiset ovat täsmälleen yhtä ulkonäkökeskeisiä, kun tarkkaillaan miten he oikeasti toimivat, eikä sitä mitä he sanovat.
Ero on siinä että miehet keskimäärin myös sanovat suoraan, että ovat ulkonäkökeskeisiä. Naiset sen sijaan sanovat että ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta sitten kun tarkkaillaan heidän toimintaansa erilaisissa koetilanteissa, käy ilmi että ulkonäkö ohjaa heidän valintojaan ihan samalla tavalla kuin miehilläkin.