Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmääni nämä kaksi ovat keskenään yhtä viehättävän näköisiä. Toinen vähän pulleampi, mutta ei se paino ole suoraan verrannollinen viehättävyyteen.
Kyllä se on.
Maailmassa on todella paljon miehiä, joita ihan erityisesti viehättää seksuaalisesti vähän pulleammat naiset. Ja toisille sellainen taas on turn off. Eli ei tästä vaan mitenkään voi tehdä sellaista yleispätevää yleistystä, koska ihmisillä nyt vaan on erilaisia preferenssejä.
Menin kattoo heidän IG-tilejä. Näyttää että heillä on hauskaa yhdessä.
Onhan näitä epäsuhtaisia pareja paljonkin. Eräs tuntemani pitkä ja komea mies on naimisissa naisen kanssa joka on yhtä leveä ja pitkä, kunnon plussapallo siis. En tosin tiedä oliko hän yhtä lihava jo ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cry me a river.
On se kyllä vääryys että naiset saavat valita itse kumppaninsa.
Ja samalla myös vääryys että miehet saavat myös valita! täällä mammapalstalla olen nähnyt satoja kommentteja missä esimerkiksi lyhyitä miehiä kehotetaan lopettamaan kauniitten naisten metsästys (naisten toimesta). It works both ways.
Kuka täällä on käskenyt kaikkia lyhyitä miehiä lopettamaan kauniiden naisten metsästystä? Mitä nyt olen itse havannoinut, niin yleensä on joku tietty lyhyt mies, jota on kehotettu laskemaan tasoaan tai etsimään sopivampaa naista, jos hän saa pakkeja niiltä yrittämiltään kauniilta naisilta. Tunnen montakin lyhyttä, noin itseni pituista tai vain vähän pidempää miestä (olen 165cm), jotka on ihan nättien naisten kanssa yhdessä.
Tämä on totta. Olen itse 2/5 mies, eli keskiarvoa vähemmän kiinnostava naisten mielestä, mutta en kuitenkaan umpisurkea. Käyn töissä ok palkka, pidän kunnosta ja hygieniasta huolta, harrastan asioita ja jonkinlaista sosiaalistakin elämää.
Saan ainoastaan 1/5 naisista seuraa. Ottaisin ilomielin jonkun 2/5 vähävaraisen läsöpyllyn, mutta saan ainoastaan naisia, jotka on yksinkertaisesti kykenemättömiä oikeaa parisuhteeseen, eikä myöskään mitään kaunottaria.
Minä en ole ikinä mitään miehiä metsästänyt. Minua on monet viehättävät miehet lähestyneet, enkä ole ketään sillä perusteella torjunut, että olisi liian "tasokas" minulle.
Niinpä olen, anteeksi vain, päätynyt yhteen itseäni nuoremman, komean, hyväkroppaisen ja kanssani henkisesti täydellisen yhteensopivan ihanan miehen kanssa. Itse olen yli nelikymppinen, vähän ylipainoinen ja jo valitettavan rupsahtanut yh-äiti. Ei se minun valintani ollut, että tuo upea mies halusi juuri minut, vaan ihan hänen oma valintansa.
Tämä on ilmeisesti nyt ap:n mielestä kauhean väärin?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä mitään miehiä metsästänyt. Minua on monet viehättävät miehet lähestyneet, enkä ole ketään sillä perusteella torjunut, että olisi liian "tasokas" minulle.
Niinpä olen, anteeksi vain, päätynyt yhteen itseäni nuoremman, komean, hyväkroppaisen ja kanssani henkisesti täydellisen yhteensopivan ihanan miehen kanssa. Itse olen yli nelikymppinen, vähän ylipainoinen ja jo valitettavan rupsahtanut yh-äiti. Ei se minun valintani ollut, että tuo upea mies halusi juuri minut, vaan ihan hänen oma valintansa.
Tämä on ilmeisesti nyt ap:n mielestä kauhean väärin?
Tyhmä mies. Eipä voi muuta sanoa.
toi muija on kuin aleksin äiti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset ei halua tavis miehiä koska tavis naiset haluaa just niitä komeita top 10 miehiä eli julkkiksia ja urheilijoita. Suomessahan on jotain 660000 sinkkunaista ja 99% niistä on taviksia.
Tavis nainen haluaisi ihan rehellisen, ei pettävän, ei huume ja alkoholiongelmaa omaavan miehen. Sellaisen, joka osaa hoitaa sekä kotinsa, että raha-asiansa. Sellaisen, joka kohtelee häntä hyvin, eikä halua pelkkää seksisuhdetta. Miehen, joka haluaa pukeutua kivasti ja tykkää tehdä asioita. Myös niitä mitä nainen tykkää tehdä ja yhdessä. Sellaisen joka kohtelee hyvin, eikä ole väkivaltainen. Niin ja hänellä olisi samat arvot ja olisi suht saman ikäinen ja hän haluaa olla monogaamisessa parisuhteessa.
Näitä miehiä on vähän. Sekä komeissa, että rumissa ja taviksissa. Eikä ainakaan 660 tuhatta.Tavis
On totta, että on olemassa paljon miehiä jotka täyttävät nämä vaatimukset tai toiveet ja suurin osa heistä on jo parisuhteessa.
Mutta jos otamme huomioon vain sinkkumiehet, koska jo parisuhteessa oleva mies joka yrittää muita naisia ei koskaan voi olla tasokas, pääsemme eri todellisuuteen. Unohdin tosiaan alleviivata, että miestä haluavat sinkkunaiset haluavat siis käytännössä sen vapaan miehen ja lista koskee vapaita miehiä, ei kaikkia miehiä.
No näissä vapaissa miehissä on paljon päihdeongelmaa, rahaongelmia, pukeutuminen on niin ja näin ja monella uupuu jopa hygienia. Mutta kaikkein eniten heistä löytyy sekä asennevikaa, typerää juttua, suoranaista naisvihaa ja aivan käsittämätön arvomaailma. Kysyisin monelta mieheltä, että seurustelisivatko he edes itse itsensä kanssa, jos he olisivat naisia?
Minusta näitä suosittuja miehiä on todella vähän vapaissa miehissä. Alfoja vielä vähemmän. En usko että edes joka kymmenes on sitä. Jos on 1000 miestä. Heistä 500 on varattu ja nämä ovat joko alfoja, suosittuja tai kivoja taviksia, niin millaiseksi uskot ne loput 500 miestä? Poista siitä listasta homoseksuaalit, pettäjät, päihdeongelmaiset, ei parisuhdetta haluavat, väkivaltaisen, tupakoivat, huumeita käyttävät, ulosotossa olevat, väärän ikäiset, ulkonäköönsä välinpitämättömästi käyttäytyvät, sinkkua larppaavaa jne. Kuinka hitsin monta kunnollista tavista sieltä löydät? Kuinka monta hyvää alfaa? 50? No, niitä tavisnaisia on 350 ja hekin haluaisi sen miehen sieltä 500 miehen ylemmästä kategoriasta.
On helppo kuvitella toisenlainen todellisuus, koska nyt sattuu tuntemaan työpaikalla yhden kivan tyypin. Käytännössä silti treffeillä hän on saattanut vinkua seksiä, olla tuppisuu, tuoda esille naisvihaa tai ylimielisyyttä jne. Onhan moni koulukiusaajakin usein jonkun rakas ystävä ja silti jollekin toiselle pahin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen otsikko ja Hesarin artikkeli eivät oikein täsmää. Ei tuossa nainen metsästänyt mitään huippusuosittuja miehiä, vaan törmäsi mieheen jolla sama koulutus (koulunkäynninohjaaja) ja samanlainen huumorintaju. Tulivat kuulemma heti juttuun. En ole itse kuullutkaan miehestä, jos hän on joihinkin hömppäohjelmiin osallistunut niin ei se nyt minusta kovin kummoista hänestä tee. Jos toinen on nuorempi kuin toinen peräti 7 vuotta, niin onpa hurjaa. Olen törmännyt suurempiinkin ikäeroihin ja on ennenkin hoikka mies tykännyt pulskasta naisesta maailmanhistoriassa.
Kyseisen pariskunnan mies on objektiivisesti katsottuna paremman näköinen kuin se nainen on. Ilmeisesti tämä on mennyt AP:lla tunteisiin, ja hän sitten sen takia loi tämän ketjun.
No ei ole. Minusta tuo nainen on oikeasti oikein nätti kasvoistaan ja ainoa mikä saa sinut näkemään hänet huonomman näköisenä on muuta ylimääräinen kilo. Todennäköisesti, jos hän treenaisi kroppansa huippukuntoon hän olisi näistä kahdesta helposti se paremman näköinen. Mutta varmasti tuo mies on saanut elämänsä aikana kaikenlaisia ehdotuksia naisilta ja lopulta kuitenkin halunnut naisen, joka on miellyttävä ihmisenä, eikä ainoastaan laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen otsikko ja Hesarin artikkeli eivät oikein täsmää. Ei tuossa nainen metsästänyt mitään huippusuosittuja miehiä, vaan törmäsi mieheen jolla sama koulutus (koulunkäynninohjaaja) ja samanlainen huumorintaju. Tulivat kuulemma heti juttuun. En ole itse kuullutkaan miehestä, jos hän on joihinkin hömppäohjelmiin osallistunut niin ei se nyt minusta kovin kummoista hänestä tee. Jos toinen on nuorempi kuin toinen peräti 7 vuotta, niin onpa hurjaa. Olen törmännyt suurempiinkin ikäeroihin ja on ennenkin hoikka mies tykännyt pulskasta naisesta maailmanhistoriassa.
Kyseisen pariskunnan mies on objektiivisesti katsottuna paremman näköinen kuin se nainen on. Ilmeisesti tämä on mennyt AP:lla tunteisiin, ja hän sitten sen takia loi tämän ketjun.
No ei ole. Minusta tuo nainen on oikeasti oikein nätti kas
oletpa harhainen. tuo muistuttaisi marsua/hamsteria laihanakin. pienet silmät ja ienhymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kyse siitä, mistä oletit.
Mistäs muka sitten?
Siitä, kun pariskunta ei ole ulkopuolisten mielestä yhteensopiva.
No niin, eli kyse on siitä kun tavisnainen metsästää huippusuosittua miestä.
Ei, kun mies on nuorempi ja hoikka ja nainen on rehevämpi.
Hassua että artikkelissa ei suoraan sanottu mikä tämä ulkonäköasia on, ylipaino? Ja vaikuttaisiko ulkopuolisten mielipiteisiin se että naisella on kaksi lasta
Täytteet rintoihin ja huuliin ja kiekkoilijoita metsästämään :)
Vierailija kirjoitti:
Täytteet rintoihin ja huuliin ja kiekkoilijoita metsästämään :)
Kultamekko unohtui mainita...
Millaisia ovat nämä koetilanteet? Voiko koetilanteessa oikeasti tutkia sitä, millaisiin ihmisiin ihmiset tuntevat vetoa, eli jos nainen ihastuu työpaikalla johonkin Mikkoon tai Pekkaan, niin pystyttäisiinkö tämä ennustamaan koetilanteessa?
Jos koetilanteessa esim. selvitetään kuvien perusteella ulkonäköihanteita, niin tämä ei kuitenkaan vielä kerro mitään siitä, ihastuvatko ihmiset oikeasti aina sellaisiin ihmisiin. Ulkonäköihanteet kuuluvat kategoriaan "paperilla hyvät", mutta sitten todennäköisesti se työpaikan Mikko tai Pekka ei olekaan samantyyppinen mitä koetilanteessa valitut miehet. Tässä kohtaa pitää muistaa, että ulkonäköihanteet ja vetovoima ovat eri asioita. Seksuaaliseen haluun vaikuttaa moni sellainenkin asia, mitä emme tiedosta, ja seksuaalinen halu on paljon muutakin kuin ulkonäön ihastelua - suurimmalle osalle siis. Varmaan joillekin toki riittää vain ulkonäkö.