Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?

Vierailija
31.07.2024 |

Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kuin jo viimeiset 16 vuotta. Hän on vaihtanut ammattiaan. Luonne kaksijakoinen ja patologinen, mutta sopii minulle. Komea ollut aina, ja vieläkin ikäisekseen.

Vierailija
62/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaan, rauhalliseen, pitkään ja muutenkin kookkaaseen. Hänellä ystävälliset silmät ja parransänki. Ikää vähän yli 50, käy töissä ja käyttää virkapukua. Valitettavasti on varattu, silti olen korviani myöten ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ihastunut, mutta tuttava on yhteen vanhempaan kirurgiin. En tiedä mikä siinä häntä viehättää, ihan tavallinen vanhempi ukkeli ulkonäöltään minun mielestä, mutta rahaa sillä tietty on, hienot kiinteistöt yms. ja pakko kai olla älyäkin. 

Kirurgin on myös pakko olla itsevarma. Muutoin ei kykene leikkaamaan. Itsevarmuus viehättää monia naisia.

Vierailija
64/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut täysin out of my league mieheen. Hän ei varmaan pieraisisikaan suuntaani. On komea kuin filmitähti, hyvin koulutettu ja kaiken lisäksi myös rikas, vaikka tämä ei ole ollenkaan tärkeä minulle. Mies on totta kai naimisissa, mutta ihailen häntä kaukaa kuin jotain Brad Pittiä. Minulle on helpompi käydä kuussa kuin saada itselleni tällainen mies.

Vierailija
65/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias, vähän ujo insinööri joka harrastaa metsästystä. 

Vierailija
66/91 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsän oloinen, tavallisen näköinen, oletettavasti huonosti palkatussa työssä. En edes tiedä miksi hän viehättää minua. 

Feromonit tai traumakemia. 

Care to elaborate?

Vierailija
68/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä 1.90+m, tumma, silmälasit, hyväsydäminen mutta tiukka. mahtava huumorintaju, matalapalkkainen, mutta taitaa rahankäytön. ihana sängyssä, hellä ja määrätietoinen, samat kiinnostuksen kohteet kuin minulla. osaa sen lisäksi muutakin. turvallisuus huokuu hänestä. kypsä. vastoin periaatteitani reilusti nuorempi. minkäs teet. miesystävä.

Vierailija
69/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhdit hutsut varattujen perässä 🤭

Vierailija
70/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämässä ole ihmisiä joten keneen tässä nyt ihastunut olisi?

Vierailija
71/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3

Haluaisin tollasen. Kuulostaa unelmamieheltä. 

Kuulostaapa tosiaan "unelmamieheltä",TYÖTÖN??

Vierailija
72/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon ihastunut omaan mieheeni.

Ollu jo kakslymmentä vuotta.

Vierailija
73/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuiseen hömötiaiseen. Ei halua poistua kotoonta ja tietokoneen äärestä.

Vierailija
74/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreulla vissiin suhdeongelmia kun pitää puolialastomia ja eroottisia kuvia julkaista.

Vierailija
75/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaiseen. Olen tällä hetkellä ihastuksesta vapaa.

Vierailija
76/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautunut, luotettava, pilkettä on, taitava käsistäään, ajattelevainen ja huomaavainen. Mielestäni rohkea.

Kiltti. Hyvä itsetunto.

Vierailija
77/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nuorempaan, ei perinteisellä tavalla komea. Hauska, taitava keskustelija, sydämellinen, alykäs ja kunnianhimoinen. Tunnen oloni turvalliseksi hänen seurassaan. Ikäeron takia en aio tehdä ihastukselle mitään vaikka mies ihan uskomattoman ihana onkin.

Työskentelee isohkon firman keskijohdossa kuten minäkin.

Vierailija
78/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, itsevarma, rauhallinen, pitkä ja komea, kiltti ja kunnollinen, naimisissa oleva kolmen lapsen isä, minun esimieheni. Ei toivoakaan saada häntä.

Vierailija
79/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltein ihminen mitä maa päällään kantaa, ei koskaan tapa edes itikoita eikä koskaan puhu pahaa kenestäkään. On hauska ja hellä, todella älykäs ja rakastava. Puhuu ja pussaa. 170cm pitkä, hoikka/normaali vartalo, tummat kiharat, pitkät hiukset, kauniit pähkinänruskeat silmät. Ammatiltaan lastentautien erikoislääkäri.

Vierailija
80/91 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihaksikas, kaljuuntunut.

Rauhallinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan