Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?
Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.
Kommentit (91)
Ihanaan, rauhalliseen, pitkään ja muutenkin kookkaaseen. Hänellä ystävälliset silmät ja parransänki. Ikää vähän yli 50, käy töissä ja käyttää virkapukua. Valitettavasti on varattu, silti olen korviani myöten ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ihastunut, mutta tuttava on yhteen vanhempaan kirurgiin. En tiedä mikä siinä häntä viehättää, ihan tavallinen vanhempi ukkeli ulkonäöltään minun mielestä, mutta rahaa sillä tietty on, hienot kiinteistöt yms. ja pakko kai olla älyäkin.
Kirurgin on myös pakko olla itsevarma. Muutoin ei kykene leikkaamaan. Itsevarmuus viehättää monia naisia.
Olen ihastunut täysin out of my league mieheen. Hän ei varmaan pieraisisikaan suuntaani. On komea kuin filmitähti, hyvin koulutettu ja kaiken lisäksi myös rikas, vaikka tämä ei ole ollenkaan tärkeä minulle. Mies on totta kai naimisissa, mutta ihailen häntä kaukaa kuin jotain Brad Pittiä. Minulle on helpompi käydä kuussa kuin saada itselleni tällainen mies.
30-vuotias, vähän ujo insinööri joka harrastaa metsästystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsän oloinen, tavallisen näköinen, oletettavasti huonosti palkatussa työssä. En edes tiedä miksi hän viehättää minua.
Feromonit tai traumakemia.
Care to elaborate?
pitkä 1.90+m, tumma, silmälasit, hyväsydäminen mutta tiukka. mahtava huumorintaju, matalapalkkainen, mutta taitaa rahankäytön. ihana sängyssä, hellä ja määrätietoinen, samat kiinnostuksen kohteet kuin minulla. osaa sen lisäksi muutakin. turvallisuus huokuu hänestä. kypsä. vastoin periaatteitani reilusti nuorempi. minkäs teet. miesystävä.
Tuhdit hutsut varattujen perässä 🤭
Ei mun elämässä ole ihmisiä joten keneen tässä nyt ihastunut olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3
Haluaisin tollasen. Kuulostaa unelmamieheltä.
Kuulostaapa tosiaan "unelmamieheltä",TYÖTÖN??
Moon ihastunut omaan mieheeni.
Ollu jo kakslymmentä vuotta.
Huomionhakuiseen hömötiaiseen. Ei halua poistua kotoonta ja tietokoneen äärestä.
Abreulla vissiin suhdeongelmia kun pitää puolialastomia ja eroottisia kuvia julkaista.
En minkäänlaiseen. Olen tällä hetkellä ihastuksesta vapaa.
Kouluttautunut, luotettava, pilkettä on, taitava käsistäään, ajattelevainen ja huomaavainen. Mielestäni rohkea.
Kiltti. Hyvä itsetunto.
Itseäni nuorempaan, ei perinteisellä tavalla komea. Hauska, taitava keskustelija, sydämellinen, alykäs ja kunnianhimoinen. Tunnen oloni turvalliseksi hänen seurassaan. Ikäeron takia en aio tehdä ihastukselle mitään vaikka mies ihan uskomattoman ihana onkin.
Työskentelee isohkon firman keskijohdossa kuten minäkin.
Älykäs, itsevarma, rauhallinen, pitkä ja komea, kiltti ja kunnollinen, naimisissa oleva kolmen lapsen isä, minun esimieheni. Ei toivoakaan saada häntä.
Kiltein ihminen mitä maa päällään kantaa, ei koskaan tapa edes itikoita eikä koskaan puhu pahaa kenestäkään. On hauska ja hellä, todella älykäs ja rakastava. Puhuu ja pussaa. 170cm pitkä, hoikka/normaali vartalo, tummat kiharat, pitkät hiukset, kauniit pähkinänruskeat silmät. Ammatiltaan lastentautien erikoislääkäri.
Pitkä, lihaksikas, kaljuuntunut.
Rauhallinen
Samaan kuin jo viimeiset 16 vuotta. Hän on vaihtanut ammattiaan. Luonne kaksijakoinen ja patologinen, mutta sopii minulle. Komea ollut aina, ja vieläkin ikäisekseen.