Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?

Vierailija
31.07.2024 |

Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppanini. Luonteeltaan ystävällinen, empaattinen, luotettava, kannustavainen, kunnianhimoinen, luova, oman tiensä kulkija. Ulkonäöltään normaalipituinen, timmissä kunnossa, ihana hymy :)

Vierailija
2/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen, komea, juristi, aktiivinen, älykäs. 

Vierailija
4/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3

Haluaisin tollasen. Kuulostaa unelmamieheltä. 

Vierailija
5/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso. Lyhyt ohut tukka, pituus alle 165 cm, duunari ja ei ole omaisuutta.

Vierailija
6/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättäen palstavinkujien ihannemies eli DI, 185cm, urheilullinen (ehkä liiankin), se joka äidin unelmävävy.

Kestoihastus mutta en uskalla tehdä mitään asialle vaikka mies on nyt eronnut kuten itsekin.

Vierailija
7/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keheenkään. Vuosia sitten ihastuin töissä isosti sellaiseen kunnolliseen ja hyväkäytöksiseen ja koulutettuun mieheen. En tehnyt mitään aloitetta, koska ujous. Välillä tulee pienempiä ihastuksia, nekin aina kivoihin tavismiehiin.

N32

Vierailija
8/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, luotettava, sosiaalinen, kunnianhimoinen, tarkka, rakastava. Vähän jo mahaa, pitkä. DI. Puolisoni jo 28 vuoden ajan. 

Vierailija
9/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneenkään. Ihanaa, oikeasti.

Vierailija
10/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keneenkään. Ihanaa, oikeasti.

Unelmatilanne. Vielä kun ihastuisi itseensä niin entistä parempi. :D

Vierailija
11/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän oloinen, tavallisen näköinen, oletettavasti huonosti palkatussa työssä. En edes tiedä miksi hän viehättää minua. 

Vierailija
12/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso. Lyhyt ohut tukka, pituus alle 165 cm, duunari ja ei ole omaisuutta.

Luonne: hauska, kiltti, hyvä mies

Vierailija
13/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet jalat pitkä selkä. Maailman ihanimmat ruskeat silmät joilla katsoo minua silmiin palvovasti.

Neljä jalkaa, vaalenaruskea-valkoinen turkki.  Ihana mutta itsepäinen, minun rakkaani  Randy, Cardigan Welsh corgi 9 vuotta.

Vierailija
14/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen, meillä on samoja kiinnostuksen kohteita, ihanat erikoiset silmät, vahvat kädet ja hyvä lihaksikas kroppa ja töissä paikassa jossa itsekin haluaisin olla. Ihastus vain, toistaiseksi 

Vierailija
15/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on ihan kivaa lukea miehenäkin. Mukavaa vaihtelua sellaiselle "kuka nyt miestä tarvitsisi mihinkään"-linjalle.

Vierailija
16/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat mutta harmaantuvat hiukset, siniset silmät, vähän tanakka, kiltti ja omistautunut sinkkuisä. 

Vierailija
17/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat mutta harmaantuvat hiukset, siniset silmät, vähän tanakka, kiltti ja omistautunut sinkkuisä. 

Ja todella hellä ja intohimoinen. 

Vierailija
18/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perisuomalaiseen mieheen.

On kaukana perussuomalaisesta, eli on rehellinen, luotettava, vakaa ja miehekäs.

Vierailija
19/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana minulla oli kevyt suhde kahteen mieheen. Toinen oli villi ja tuhma, eli epäsäännöllistä elämää. Toinen opiskeli kaupallista alaa ja oli töissä. Molemmat heistä ilmaisi haluavansa minut.

Valitsin heistä tuon opiskelevan miehen.

Nyt 20v myöhemmin tuo villi ja tuhma mies on rakennusliikkeen johtaja, elämässään menestynyt. Olemme edelleen yhteyksissä satunnaisesti, salaa. Seksikin hänen kanssaan on jumalaista!

Minä olen edelleen valitsemani miehen kanssa, hänestä tuli tradenomi pienellä palkalla s kauppaan. Asumme vuokralla lähiössä. Seksi on huonoa. Harmittaa etten aikoinaan valinnut toisin!

N38

Vierailija
20/91 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaileva, pieni myyntiedustaja. Ihastuin kun ei ollut varattu. Sen jälkeen hän on ollut jo moneen kertaan varattu. Flirttailu se jatkuu vaan ja en saa ihastustani laimenemaan. En enää edes huolisi, en luottaisi. Mutta tykkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi