Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?
Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.
Kommentit (91)
Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3
Karismaattinen, komea, juristi, aktiivinen, älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, mutta itsevarma. Työtön. Komea, pitkä, isokaluinen, urheilullinen. <3
Haluaisin tollasen. Kuulostaa unelmamieheltä.
Mun puoliso. Lyhyt ohut tukka, pituus alle 165 cm, duunari ja ei ole omaisuutta.
No yllättäen palstavinkujien ihannemies eli DI, 185cm, urheilullinen (ehkä liiankin), se joka äidin unelmävävy.
Kestoihastus mutta en uskalla tehdä mitään asialle vaikka mies on nyt eronnut kuten itsekin.
En keheenkään. Vuosia sitten ihastuin töissä isosti sellaiseen kunnolliseen ja hyväkäytöksiseen ja koulutettuun mieheen. En tehnyt mitään aloitetta, koska ujous. Välillä tulee pienempiä ihastuksia, nekin aina kivoihin tavismiehiin.
N32
Itsevarma, luotettava, sosiaalinen, kunnianhimoinen, tarkka, rakastava. Vähän jo mahaa, pitkä. DI. Puolisoni jo 28 vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
En keneenkään. Ihanaa, oikeasti.
Unelmatilanne. Vielä kun ihastuisi itseensä niin entistä parempi. :D
Tylsän oloinen, tavallisen näköinen, oletettavasti huonosti palkatussa työssä. En edes tiedä miksi hän viehättää minua.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso. Lyhyt ohut tukka, pituus alle 165 cm, duunari ja ei ole omaisuutta.
Luonne: hauska, kiltti, hyvä mies
Lyhyet jalat pitkä selkä. Maailman ihanimmat ruskeat silmät joilla katsoo minua silmiin palvovasti.
Neljä jalkaa, vaalenaruskea-valkoinen turkki. Ihana mutta itsepäinen, minun rakkaani Randy, Cardigan Welsh corgi 9 vuotta.
Urheilullinen, meillä on samoja kiinnostuksen kohteita, ihanat erikoiset silmät, vahvat kädet ja hyvä lihaksikas kroppa ja töissä paikassa jossa itsekin haluaisin olla. Ihastus vain, toistaiseksi
Näitähän on ihan kivaa lukea miehenäkin. Mukavaa vaihtelua sellaiselle "kuka nyt miestä tarvitsisi mihinkään"-linjalle.
Tummat mutta harmaantuvat hiukset, siniset silmät, vähän tanakka, kiltti ja omistautunut sinkkuisä.
Vierailija kirjoitti:
Tummat mutta harmaantuvat hiukset, siniset silmät, vähän tanakka, kiltti ja omistautunut sinkkuisä.
Ja todella hellä ja intohimoinen.
Perisuomalaiseen mieheen.
On kaukana perussuomalaisesta, eli on rehellinen, luotettava, vakaa ja miehekäs.
19 vuotiaana minulla oli kevyt suhde kahteen mieheen. Toinen oli villi ja tuhma, eli epäsäännöllistä elämää. Toinen opiskeli kaupallista alaa ja oli töissä. Molemmat heistä ilmaisi haluavansa minut.
Valitsin heistä tuon opiskelevan miehen.
Nyt 20v myöhemmin tuo villi ja tuhma mies on rakennusliikkeen johtaja, elämässään menestynyt. Olemme edelleen yhteyksissä satunnaisesti, salaa. Seksikin hänen kanssaan on jumalaista!
Minä olen edelleen valitsemani miehen kanssa, hänestä tuli tradenomi pienellä palkalla s kauppaan. Asumme vuokralla lähiössä. Seksi on huonoa. Harmittaa etten aikoinaan valinnut toisin!
N38
Flirttaileva, pieni myyntiedustaja. Ihastuin kun ei ollut varattu. Sen jälkeen hän on ollut jo moneen kertaan varattu. Flirttailu se jatkuu vaan ja en saa ihastustani laimenemaan. En enää edes huolisi, en luottaisi. Mutta tykkään.
Oma kumppanini. Luonteeltaan ystävällinen, empaattinen, luotettava, kannustavainen, kunnianhimoinen, luova, oman tiensä kulkija. Ulkonäöltään normaalipituinen, timmissä kunnossa, ihana hymy :)