Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?
Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.
Kommentit (91)
Oon tosi ihastunut aivan ihanaan mieheen. Ulkoisesti on tosi pitkä ja ihan komea. Sängyssä dominoivat otteet kuulema. Määrätietoinen. Johtavassa asemassa. Usean lapsen isä. Sinkku. Haluis myös mut mut oon naimisissa ja ihan paskana.
Etäihastuminen; mies on keski-ikäinen ja tavanomainen, kaljuuntuva, ei urheilullinen vaan taiteellinen. Soittaa sinfoniaorkesterissa jousisoitinta. Kuulin hänen soittavan yhden kappaleen solistina konsertissa ja jalat olisi mennyt alta, ellen olisi jo valmiiksi ollut istumassa.
En tiedä hänestä siis mitään, mutta ihastuin kyllä ihan täysillä. Hänellä on upea taito, kosketti sielua.
Ja ne täällä jotka kirjoittavat että kalju tai tavallinen tai mikälie mies ei voi naista koskaan saada, että rahaa nyt vähintään täytyy olla, lukekaa ja sisäistäkää. ;-) Sitä jotain pitää kyllä olla, mutta ei sen tarvi olla rahaa tai ulkonäköä.
Ison sukupuolielimen omaava karski treenattu ja tatuoitu. Kohtelee minua hyvin koska pidän raflaavasta tyylistä. Rakastan tätä miestä yli kaiken.
Nainen vammalasta.
Mulla on paha tilanne. Olen etäihastunut. En pysty edes avaamaan asiaa kun olen jotenkin mennyt sekaisin. Sekava soppa.
Työkaveriin. Hän on pitkä, rauhallinen, todella mukava ja huomaavainen, kiltti, vähän veijarimainen, seksikäs, ihanat vahvat kädet, lyhyt vähän kihartuva/taipuisa tukka, punaiset posket ja kirkkaan siniset silmät. Ja varattu joten se siitä.
Karismaattinen, nuorekas, sivistynyt 5-kymppinen
T N24
Pieni, komea, seksikäs ja sympaattinen.
Surffaripelimieheen. Ihan pska jätkä ja vihaan häntä mutta silti olen ihastunut.
Ehkä yhteen sinkkuryhmässä tapaamaani. Osaa imarrella, vaikka tajuankin että paskapuhetta on. Vaikuttaa ihan fiksulta, muttei halua minusta kuin seksiä. No, onneksi on niin kaukana ettei käytännössä tule tavattua.
130cm ja 130 kiloinen sumopainii, spedekalju, puolimetrinen pörröinen valkoinen tukka, pullonpahjalasit, polttaa piippua ja tekee ristikoita ja jättipalapelejä, koulutus lastentarhuri mutta nykyään varastomies, pukinoituu maastohousuihin, popliinitakkiin, puukenkiin. laulaa mieskuorossa ultranassoa
Pitkä yrittäjämies,yrittää minuakin koko ajan,vaikka on naimisissa.Ihana,ivallinen,lempeä,karkea,tyly,suutelee taivaallisesti,juo välillä rankasti Olen häneen hulluna.
Noin 170cm pitkään työttömään jolla on iskävartalo. Ei ole jännämies vaan kiltti. Ei juo eikä polta. Ihana isä lapsillemme. Harmi, ettei töitä ole löytynyt kun koulutustaan vastaavaa ei voi enää terveyssyistä tehdä.
Ihan tavallinen, hyvä mies. Lempeä, kuunteleva ja huumorintajuinen. Hoitaa mielellään huonekasveja ja tekee hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
No yllättäen palstavinkujien ihannemies eli DI, 185cm, urheilullinen (ehkä liiankin), se joka äidin unelmävävy.
Kestoihastus mutta en uskalla tehdä mitään asialle vaikka mies on nyt eronnut kuten itsekin.
No mikset uskalla? Teekkarit tykkää jos naiset lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
En keheenkään. Vuosia sitten ihastuin töissä isosti sellaiseen kunnolliseen ja hyväkäytöksiseen ja koulutettuun mieheen. En tehnyt mitään aloitetta, koska ujous. Välillä tulee pienempiä ihastuksia, nekin aina kivoihin tavismiehiin.
N32
Siinäpä oiva vastaus kysymykseen. Niin ja tämä oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen, meillä on samoja kiinnostuksen kohteita, ihanat erikoiset silmät, vahvat kädet ja hyvä lihaksikas kroppa ja töissä paikassa jossa itsekin haluaisin olla. Ihastus vain, toistaiseksi
Oletko itse ollut siellä töissä?
Rauhallinen, mutta huumorintajuinen. Saa minut aina nauramaan. Älykäs ja ajattelevainen. Komea ruskeilla hiuksilla ja tummanvihreillä silmillä.
Vierailija kirjoitti:
19 vuotiaana minulla oli kevyt suhde kahteen mieheen. Toinen oli villi ja tuhma, eli epäsäännöllistä elämää. Toinen opiskeli kaupallista alaa ja oli töissä. Molemmat heistä ilmaisi haluavansa minut.
Valitsin heistä tuon opiskelevan miehen.
Nyt 20v myöhemmin tuo villi ja tuhma mies on rakennusliikkeen johtaja, elämässään menestynyt. Olemme edelleen yhteyksissä satunnaisesti, salaa. Seksikin hänen kanssaan on jumalaista!
Minä olen edelleen valitsemani miehen kanssa, hänestä tuli tradenomi pienellä palkalla s kauppaan. Asumme vuokralla lähiössä. Seksi on huonoa. Harmittaa etten aikoinaan valinnut toisin!
N38
No mikset vaihda? Kelpaatko edelleen vain satunnaispanoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaverimies, joka ei vastaa mun tunteisiin. Vaalea viikinkityyppinen mies, luonteeltaan oman tien kulkija, rehellinen, luotettava.
Ihanaa kun edes joku on ihastunut kaverimieheen.
t. Ihastunut kaverimies
naurasilmäiseen ujohkoon ihanaan urheilevaan ihmiseen.