Nainen, kerro minkälaiseen mieheen olet tällä hetkellä ihastunut?
Millainen luonne, ammatti ja ulkonäkö. Voi olla kumppani tai joku johon ainoastaan olet ihastunut.
Kommentit (91)
Kaverimies, joka ei vastaa mun tunteisiin. Vaalea viikinkityyppinen mies, luonteeltaan oman tien kulkija, rehellinen, luotettava.
Mielikuvitusmieheen. He on parhaita. Hänen poikaystävä on myös ihana.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on ihan kivaa lukea miehenäkin. Mukavaa vaihtelua sellaiselle "kuka nyt miestä tarvitsisi mihinkään"-linjalle.
Tietysti tarvitaan. Ja sellaiset "It's gonna be okay"-tunteen aikaansaavat miehet saa mulla ainakin sydämen sulamaan. Sellaiset joiden kanssa voi yhdessä taistella pahaa maailmaa vastaan :) Yleensä tuppaavat olemaan aina itseä vanhempia, koska ikä ja kokemus tuovat sellaista karismaa että oksat pois.
N32
Työteliäs ja tekeväinen, koko ajan liikkeellä ja touhuamassa. Puhelias ja sosiaalinen. Autoilija ammatiltaan, taksista aura-autoon ja rekkaan. Punapigmenttiä hiuksissa ja parrassa.
57v saatanallisen komea alkoholisti, joka käy äitini naapurissa, kaverinsa luona saunomassa
Sellainen vähän teinimäinen, valaistunut luonne. Ammatti puuseppä. Ulkonkö pitkä tukka ja lyhyt parta
Kasvoista komea, keski-ikäinen, keskimittainen ja raamikas, hieman ylipainoinen tummatukkainen projektipäällikkö. Kohtelias ja joka tilanteessa luontevasti keskusteleva, mutta säilyttää useimpiin ihmisiin tietyn etäisyyden. Ihastus on kestänyt jo yli 15 vuotta, naimisissa olemme ehtineet siitä olla yli kymmenen.
Olen puolet elämästäni ollut mieheni kanssa. Ihastuin häneen koska hän oli niin huumorintajuinen, meillä heti synkkasi jutut, meillä oli samanlaiset elämänarvot, perhe tärkeä jne. Mies oli muutenkin hyvä ihminen, vaikka ei aina itsestään niin ajattele. Mies on ollut aina minua kohtaan kannustava, ja se ollut hyvin tärkeää, että mies sanoo että hyvin se menee, älä jännitä turhaan, kyllä sä pärjäät, kyllä sä osaat. Aina on tuntunut siltä, että me olemme samalla puolella, pidämme toistemme puolta muuta maailmaa vastaan, hän on se johon minä voin luottaa ja nojata tarpeen vaatiessa, ja minä hänelle. Mies on auttavainen, ja haluaa kaikille ihmisille vaan hyvää. Mies on myös erittäin fiksu, vaikka ei ole korkeasti koulutettu, mutta ihan hyvin voisi olla jos olisi nuorena tehnyt urallaan erilaisia valintoja. Meillä on aina ollut hyviä keskusteluja, se on minulle todella tärkeää, että voi puhua politiikasta, kaikenlaisesta maailmanmenosta ja myös ihmissuhteista jne.
Mies on ylipainoinen kuten itsekin olen, hän on pidempi kuin minä, joka on hyvä asia etten näytä miltään jättiläiseltä hänen rinnallaan kun olen iso nainen enkä mikään taskuvenus. Miehelläni on ollut aika raskas elämä, ja on tullut vanhemmiten useampi perussairaus ja se on käynyt myös mielenterveyden päälle, ja kun elämä ei ole itselläkään ollut helppoa niin on tässä viime vuosina ollut vaikeuksia jaksaa uskoa miehen rakkauteen, mutta onneksi mies on saanut apua ja asiat on menossa parempaan suuntaan. Elämä ei ole samaa koko ajan, pian nuorimmat lapsetkin lähtevät opiskelemaan ja meidän elämämme muuttuu aika paljon.
Mieheen, jolla on kaikki hyvän kumppanin perushyveet uskollisuudesta luotettavuuteen. Lisäksi hän on päättäväinen, nopeaälyinen, nokkela ja oivaltava oman tiensä kulkija. Perinteiseen palstatyyliin hän on komea, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, pitkä (190+ cm), hänellä on paksut tummanruskeat hiukset, ruskeat silmät, hyvät hampaat (kuin hevosesta puhuisi), leveät hartiat ja hän ruskettuu kauniisti heti keväällä. Lisäksi hänellä on ihana hymy, joka tuo hyvää mieltä sille, kenelle hymy osoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tylsän oloinen, tavallisen näköinen, oletettavasti huonosti palkatussa työssä. En edes tiedä miksi hän viehättää minua.
Feromonit tai traumakemia.
Narkkariin mut se ei mua haittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet jalat pitkä selkä. Maailman ihanimmat ruskeat silmät joilla katsoo minua silmiin palvovasti.
Neljä jalkaa, vaalenaruskea-valkoinen turkki. Ihana mutta itsepäinen, minun rakkaani Randy, Cardigan Welsh corgi 9 vuotta.
Rappeutuneet välilevyt ja huonot lonkat 😆
Ainakin kärsivällinen, kun jaksaa mun ailahtelua tietämättä mistä se johtuu (siitä että olen niin ihastunut etten tiedä miten päin olla) ja sellainen veikeä. Ammattinimikettään en tiedä, ulkonäöltään hän on ihastuksekseni epätyypillinen ja harmaa :D
Exääni. Hän on vaalea, siniset silmät. Pitkä 185-187cm, ammatiltaan sisätautilääkäri. Luonteeltaan vähän itsekäs, pedantti mutta myös spontaani, täytyy tehdä asiat kunnolla -tyyppinen, pihi, harrastukset: kaljan juonti, aasialaiset naiset, sudokut, lehtien lukeminen, kalastus, house-musiikki...
Itse en ole ihastunut, mutta tuttava on yhteen vanhempaan kirurgiin. En tiedä mikä siinä häntä viehättää, ihan tavallinen vanhempi ukkeli ulkonäöltään minun mielestä, mutta rahaa sillä tietty on, hienot kiinteistöt yms. ja pakko kai olla älyäkin.
Salainen ihastus. Työkaveri, joka on erilainen kun yleensä miehet joihin ihastun.
Hän on hoikka, pitkähiuksinen ja minua hieman nuorempi. Jostain syystä aistin hänestä lempeyttä ja empatiaa sekä mielenkiintoisen luonteen. Hän tuntuu pitävän monista asioista, joista minä pidän ja haluaisin tietää hänestä paljon lisää. En vain pysty lähestymään häntä. Käyttäydyn hyvin erilailla, kuin aikaisemmin kun ihastun. Tämä mies on ammatiltaan lähihoitaja. Perhana vain, kun musta ei ole mihinkään. Tämäkin oli vaikeaa. :)
ihan vaan toisen naisen mieheen, joka lähti kuin annikki tähti ja jätti minut, monesti kertoi satuja ja tarinoita kuinka olen paras nainen joka hänellä on ollut ja kuinka rakastaa minua, ja paskat siinä oli rakkaus joka kesti seitsemän vuotta. Häntä ootan vielä kolmen vuoden jälkeenkin sellaista on rakkaus
Laatikkoleukalentokapteeni, joka kouluttautui huippujohtajaksi. Olemukseltaan kuin filmitähti siis täydellinen. Luonteeltaan myös täydellinen. Meillä 500 neliön omakotitalo, 3 lasta, 3 autoa, kesämökki meren rannassa ja Espanjassa. 50 jalan purjevene Välimerellä. Muuten olisi ihan täydellistä, mutta kesäflunssa iski viime viikolla. Uhkaa nyt romuttaa vaivalla rakennetun paratiisimme.
Omaani. Tykkää musta ja kissoista, on rehellinen ja uskollinen. Ei ole mikään kilttis.