Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Enskat viikkoon 6**

05.02.2007 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9461563&p=&mpage=7&tmode=…

Tuossapa viimeviikon löpinät

Toivottavasti ei ole vielä pinoa missään, mä en ainakaan löytänyt antakaa satikutia jos niitä on nyt kaksi !

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti :) joudun Kesikselle kertomaan, että kyllä on D:t ainakin täällä " kasvaneet" -ennen oli 75D nyt 80E ja joskus tuntuu ettei toikaan riitä :(

Itse ostin raskausaikana yhdet halpis imetysliivit mukaan synnärille otettavaksi (mikä todella kannatti), mutta arvioin tarvittavan koon väärin eli isompia ja varsinkin parempia piti lähteä heti hakemaan.

Hyvää viikonloppua kaikille

LillSis & S 10vk

Vierailija
142/142 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kuppikoon kasvaminen on aikalailla liivimerkistä kiinni. Mä olin jo ihan ihmeissäni että eikö mun b-kuppi muka ole yhtään kasvanut kun ostin sellaiset halpisliivit b-kuppia ja ne oli ihan passelit, mutta sitten kun menin ostamaan kalliimpia ja parempia imetysliivejä niin kuppikoko olikin yllättäen d, eikä todellakaan jäänyt yhtään ylimääräistä tilaa kuppeihin! :)

Suosittelen vielä, että Anttilasta saa hyviä puuvillaisia liivejä, esimerkiksi yöliiveiksi, hintaan 11,90e. Taitaa olla naturana-merkkiä, tai joku sen tapainen. Tosi helppo kiinnitys ja kestää pesua kuudessakympissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla