Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä
Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.
Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.
Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.
"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.
Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt jo sika ymmärrä, ei naiselle saa olla mitään odotuksia!
Ennemmin kuulostanut täällä palstalla että miehille ei saisi olla kun kaiken maan Alluille kuuluu pimppa, vaikka valtion tukemana tai pakottamalla jos ei muuten.
Ja minä olen nainen. Pöytätapoja odotan aivan kaikilta ihmisiltä; naisilta, miehiltä, lapsilta ja vanhuksilta.
Miksi? Miten olennaisena pidät metodilta täysin oikeaa syömistä isossa kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on tavallinen, suht.koht. fiksu, työssäkäyvä, normaalin näköinen, elämän iloinen ihminen.
Ja vapas.
Tavalliset miehet etsii tavallista naista. Ei mitään ihme olentoa.
Tälläisiä tavallisia perheitä Suomi on täynnä. Niitä jotka pyörittää Suomen yhteiskuntaa joka ikinen päivä erilaisissa duuneissa. Ja joita ilman tämä yhtesikunta ei toimisi.
Akateemiset, ja erikoishörhöt ja sun muut tyypit, etsivät erikoistyyppejä, niitä joita ei todellisuudessa ole edes olemassa.
Melkonen joukko Tinderissä on myös avio / avoliitossa olevia puolisoaan pettäviä miehiä.
Vain seksiä hakemassa.
Muuten samaa mieltä, mutta lasken akateemisetkin ihan siihen tavallisten ihmisten kategoriaan. Ja nämä kuuta taivaalta tavoittelevatkin voi päällisin puolin olla ihan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön."
Oho, mä kai sitten "menestyisin" Tinderissä. Olisin ajatellut että päihteettömyys on suuri miinus.
Joo minäkin olen tuollainen mutta tuhansista tykkääjistä ei kunnollista, parisuhdetta etsivää miestä löydy. 10 treffeillä olen käynyt ja kaikki lopulta vain seksin perässä. Olen ajattellut että ns. vaatimattomamman näköiset naiset löytää helpommin tavallisia kunnon miehiä, kun taas pahimmat mulkut just meidän kaltaisten "kauniiden" naisten perässä eikä luonteella ja muilla ominaisuuksilla mitään väliä. Että ei tarvitse kadehtia, ei mekään sieltä mitään kunnollista löydetä vaikka olisi enemmistö miehistä "kiinnostuneita"
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntema useita kertoja viikossa alkoileva mies haluaa raittiin naisen. Hän kokee itse olevansa oikeasti raitis ja kunnollinen, vaikka nyt vain poikkeuksellisesti joutuu alkoilemaan nollatakseen stressiä... On sanonut tuntemastamme alkoilevasta naisesta ettei ikinä voisi ruveta tuollaisen kanssa parisuhteeseen. Ei tajua olevansa itse ihan samanlainen. En viitsinyt kertoa että olin ajatellut että he sopisivat yhteen.
Useinhan naiset ottavat komean ja statuksekkaan/ varakkaan miehen, joka on ihan sika ja juoppo ja käytöstavaton ja epäterveellinen ja itsekäs ja petollinen jne. Miehen komeus ja pituus ja mahdollinen status taikka rahat on ykköskriteeri naisille. Naiset sanovat haluavansa kunnollisen miehen, joka rakastaa ja osaa käyttäytyä, mutta nämä ovat todellisuudessa naisille nice-to-have -ominaisuuksia. Suhdetta ei synny, jos ei naisen laittamat ulkonäkö-, raha- ja statusvaatimukset täyty. Ei vaikka nainen itse olisi ruma ja epäonnistuisi kaikessa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavis lihaville naisille kelpaa se tavis lihava mies. Jokainen saa haluta sellaista kumppania kun haluaa mutta ei kannata valittaa jos kriteerinne on liian kovat ja sen takia ette koskaan saa kumppania. 90% naisilla on liian isot kriteerit miehille joten sen takia suomessa onkin yli 600000 sinkkunaista ja 600000 sinkkumiestä.
Itseasiassa tätä on oikein tutkittukin. 85%: lla tinderissä sekä miehistä että naisista on liian tiukat kriteeri. he yliarvioivat oman tasonsa ja aliarvioivat potentiaalisien kumppanien tason. Tutkimus tehtiin muistaakseni vain Tinderistä.
En nyt muista enää kaikkia psykologisia syitä mutta yksi oli että Tinder houkuttelee antisosiaalisia persoonallisuushäiriöisiä kuten narsisteja ja psykopaatteja. Tinder on kuin luotu heille. Voit luoda itsellesi "vale-henkilön", saat "pikavoittoja" vähällä vaivalla ym. Tutkija väitti että tinder on näiden "harjoitusmaasto" jossa he hioo taitojaan. Tinder myös "tukee" uhrin "esineellistämistä". Ehkä tämä on tinderin suurin ongelma normi-ihmisillä, tinder esineellistää ihmisen ja tämä ajatusmalli tarttuu ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt jo sika ymmärrä, ei naiselle saa olla mitään odotuksia!
Ennemmin kuulostanut täällä palstalla että miehille ei saisi olla kun kaiken maan Alluille kuuluu pimppa, vaikka valtion tukemana tai pakottamalla jos ei muuten.
Ja minä olen nainen. Pöytätapoja odotan aivan kaikilta ihmisiltä; naisilta, miehiltä, lapsilta ja vanhuksilta.
Miksi? Miten olennaisena pidät metodilta täysin oikeaa syömistä isossa kuvassa?
Pöytätapojen osaaminen on kyllä hyvin tärkeää. Tietysti on tilanneriippuvaista että miten missäkin tilanteessa käyttäytyy, hienommalla illallisella tulee osata käyttäytyä asianmukaisesti, niin kuin myöskin mäkkärillä jossa etiketti on vapaamapaa.
Jos mäkkärillä riittää ettet mässytä ruokaa suu auki tai kaiva nenää niin jossain muualla vaaditaan hieman enemmän. Perus käytöstavat tilanteen mukaan paikassa kuin paikassa ovat tärkeitä ja tekee ihmisten välisestä kanssakäymisestä miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelee liikaa. Miten naiset voi luulla että jokainen mies haluais ap n kuvaileman suber malli naisen kun niitä suber malli naisia on ehkä 0.5 % kaikista naisista mitä tuolla kulkee vapaana. Ja suurin osa miehistä on taviksia myös. Kyllä mies haluaa sen tavis naisen mutta naiset ei anna siihen mahdollisuutta koska ette halua tavis miesten kanssa treffeille. Olen varmaan pyytänyt sata tavis naista treffeille joista puolet oli ylipainoisia mutta kukaan ei lähtenyt treffeille vaikka olen 80 kg tavis mies.
Lakkaa takertumasta siihen painoon noin vahvasti ja etsi persoonalta ja muilta osin yhteensopivaa naista, niin alkaa tärpätä. Nyt puhut niin kuin olisi suurikin siunaus noille ylipainoisille päästä kanssasi treffeille, vaikka selvästi he eivät ole kokeneet sinusta mitään kipinää. Ei kai se ole mikään ihme, vaikka saisit tuhannet pakit, jos kaikki tuhat naista on sellaisia että sinä et ole saanut heissä minkäänlaista mielenkiintoa heräämään lähestymisilläsi tai profiilillasi. Jos saat sadat pakit, niin vika ei ole ne naiset vaan sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet huippunainen, niin valitsit varmaan sieltä huippumiehiä. Ei ne huippumiehet halua enää pariutua vakavasti ollenkaan, kun jatkuvasti on kaunista ja rumaa ja hoikkaa ja lihavaa ja menevää ja hissukkaa ja ihan minkä tahansa laista naista jonossa, joita voi käydä parin tinderviestin jälkeen panemassa.
Tilanteesta voit syyttää rumempia ja epäkunnollisempia siskojasi, jotka matchaavat noita huippumiehiä tinderissä, ja käyvät niiden pantavina kerran tai kaksi, ja aiheuttavat sen, että huippumiehillä on oikeasti vaikka Turunkin kokoisessa kaupungissa satoja naisia jonossa appissa, joita voivat käydä panemassa ilman vaiva a.
Miksi puhut tästä niin kuin naiset muka olisivat jotenkin hyväksikäytettyinä tässä? Eivätköhän ne naiset jotka tinderistä seksiä hakevat, tee sitä aivan omasta tahdostaan koska seksiä haluavat.
Eivät ne naiset ole "kenenkään pantavana" vaan aivan itse ja yhteistuumin sen kumppanin kanssa panevat toisiaan yhdessä.
Ymmärrän, että sinua harmittaa kun eivät sinua tähän puuhaan kumppaniksi huoli, mutta mikäs teet. Anna näiden naisten paneskella kenen kanssa haluavat, ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet huippunainen, niin valitsit varmaan sieltä huippumiehiä. Ei ne huippumiehet halua enää pariutua vakavasti ollenkaan, kun jatkuvasti on kaunista ja rumaa ja hoikkaa ja lihavaa ja menevää ja hissukkaa ja ihan minkä tahansa laista naista jonossa, joita voi käydä parin tinderviestin jälkeen panemassa.
Tilanteesta voit syyttää rumempia ja epäkunnollisempia siskojasi, jotka matchaavat noita huippumiehiä tinderissä, ja käyvät niiden pantavina kerran tai kaksi, ja aiheuttavat sen, että huippumiehillä on oikeasti vaikka Turunkin kokoisessa kaupungissa satoja naisia jonossa appissa, joita voivat käydä panemassa ilman vaiva a.
Miksi puhut tästä niin kuin naiset muka olisivat jotenkin hyväksikäytettyinä tässä? Eivätköhän ne naiset jotka tinderistä seksiä hakevat, tee sitä aivan omasta tahdostaan koska seksiä haluavat.
Eivät ne
Suurin osa niistä tavis saati rumista naisista, jotka käyvät huippumiesten pantavana, unelmoivat salaa mielessään, että "ehkä jos se sittenkin... 😍😍😍"
Mutta kun ei se ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön."
Oho, mä kai sitten "menestyisin" Tinderissä. Olisin ajatellut että päihteettömyys on suuri miinus.
Joo minäkin olen tuollainen mutta tuhansista tykkääjistä ei kunnollista, parisuhdetta etsivää miestä löydy. 10 treffeillä olen käynyt ja kaikki lopulta vain seksin perässä. Olen ajattellut että ns. vaatimattomamman näköiset naiset löytää helpommin tavallisia kunnon miehiä, kun taas pahimmat mulkut just meidän kaltaisten "kauniiden" naisten perässä eikä luonteella ja muilla ominaisuuksilla mitään väliä. Että ei tarvitse kadehtia, ei mekään sieltä mitään kunnollista löydetä vaikka olisi enemmistö miehistä "kiinnostuneita"
Ei ne tavallisen näköiset uskalla kauniille jutella, ja jos jotain suhdetta heidän kanssaan yrittääkin viritellä niin ovat niin epävarmoja ja mustasukkaisia muilta miehiltä tulevasta huomiosta että suhde kaatuu siihen.
Ne tavalliset nimenomaan haluavat vain käydä panemassa niitä kauniita, mutta suhde ei kauniin naisen ja keskivertomiehen välillä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen nainen=
Ei myy percettä voimaantumispuuskissaan
Ei jaa netissä tyrkkykuvia
Ei ole mt ongelmainen
Ei juokse, konttaa eikä hölkkää vieraissa
Ei lapsia useammasta eri liitosta, yhdestä ok
Ei ole ääritapaus missään lajissa, suvaitsevaisuus/kehopositiivisuus/feminismi/elämäntapatyötön jne
Opiskelee tai käy töissä, ei maksuhäiriöitä tai ylivelkaantumista
Eipä ole rima korkealla. Täytän nuo kaikki kohdat, mutta oma käsitykseni kunnollisuudesta on aika paljon laajempi. Jos mies ei tuota enempää osaa vaatia parisuhteen kannalta relevantteja asioita, niin jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä tavis saati rumista naisista, jotka käyvät huippumiesten pantavana, unelmoivat salaa mielessään, että "ehkä jos se sittenkin... 😍😍😍"
Mutta kun ei se ikinä.
Sinun harhaisessa mielessäsi, lähinnä.
Parhaat suhteet syntyvät älykkyysosamäärän plus miinus 10 deviaatiolla, koska silloin ollaan suunnilleen samalla aaltopituudella. Muista romanttisista suhteistani on tullut itselleni äärettömän tylsiä ja lyhyitä.
+140
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut tästä niin kuin naiset muka olisivat jotenkin hyväksikäytettyinä tässä? Eivätköhän ne naiset jotka tinderistä seksiä hakevat, tee sitä aivan omasta tahdosta
Höpön löpön. Osaavat naisetkin vain panna ja jatkaa eteenpäin. Tämä sille kuka luuli että naiset odottavat jatkoa jos vaikka kuitenkin... komeilta miehiltä. Pyh, emme odota, kunhan panemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne
Naisista suuri osa haluaa parisuhteen ja käyttää seksiä luullen sen olevan tie parisuhteeseen.
Minkä takia osa akateemisista naisista on fiksoitunut siihen, että pitää olla akateeminen mies? Meilläkin töissä akateemisia naisia, jotka on sellaisia bimboja että oksat pois, aina menee puihin nämä tädit on päättämässä asioista. Akateemisuus ei ole mikään 100% todiste siitä, että ihminen on jotenkin pätevä. Ja väitän, että akateemiset itsekin tietävät tämän tosiasian. Siksi se, että naiset vaativat akateemista miestä, kertoo vain siitä miten nainen haluaa statusta: nainen haluaa statuksekkaan miehen, jotta naisen ystävättäret ihailisivat naista statuksekkaan miehen saalistamisesta.
No ei kyllä pidä paikkansa ainakaan omalla kohdallani. Meitä akateemisiakin ihmisiä on erilaisia, totta kai tajuamme että osa on vähemmän päteviä tai kiinnostavia kuin toiset. Ihmistähän sitä ollaan hakemassa. Vaikea varmaan silti kiistää, että se pidempi koulutus tuo tietynlaisen maailmankuvan, jota se perus duunari ei ehkä pysty jakamaan. Asiat nähdään niin eri näkökulmista, että yhteistä keskitietä ei löydy. Tämä on vaan oma kokemukseni, olen deittaillut paljonkin duunareita ja olen ihan tavallisesta duunariperheestä lähtöisin. En pysty jakamaan enää edes omien perheenjäsenteni tunkkaista maailmankatsomusta, vaikka minut onkin siihen aikanaan kasvatettu. Monesti vaan on niin, että sieltä yliopistopuolelta löytynyt mies on vaikkapa arvoiltaan ja elämänfilosofialtaan samankaltaisempi ja lisäksi heitä löytää sieltä helpommin, kun he kulkevat ns. omassa piirissä.
Statusta en miehestä halua, enkä ole ajatellut miestäni jonain hyödykkeenä. Vähän epäilen, että nykyistä miestäni kaverit ei edes harkitsisi kuvailla "saaliiksi", mutta yhdessä ollaan silti jo vuosia oltu. Mies on yliopistoa käymätön YAMK ja näpyttää työkseen tietokonetta kotitoimistolla.
- akateeminen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut tästä niin kuin naiset muka olisivat jotenkin hyväksikäytettyinä tässä? Eivätköhän ne naiset jotka tinderistä seksiä hakevat, tee sitä aivan omasta tahdosta
Vastaus sille joka luulee naisten toivovan seksin johtavan parisuhteeseen: Mistä sinä tämän tiedät. Jos naiset sanovat näin siksi, että kuvittelevat MIEHEN haluavan parisuhdetta. Minun kohdalle on sattunut useampikin parisuhdetta haluava mies, mutta se olen ollut minä kuka en ole parisuhteeseen halunnut. Välillä sitä saattaa naisiltakin päästä suusta epätotuuksia, ette te miehet ole ainoita ketkä sen hallitsette.
"Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi"
Miksi ihmeessä kenellekään kelpaisi tuollainen? Kuulostaa aivan kaamealta.