Naisen rinnat ovat intiimialue!
Naisen rinnat määritellään yleensä intiimialueeksi. Suomessa rikoslaki ja monien organisaatioiden säännöt, kuten koulujen tai työpaikkojen käyttäytymissäännöt, luokittelevat naisen rinnat intiimialueeksi. Tähän liittyy myös yksityisyyden ja kunnioituksen periaatteet, mikä tarkoittaa, että niiden koskettaminen tai näyttäminen julkisesti ilman asianmukaista suostumusta on yleensä epäsoveliasta tai laitonta!
Kommentit (1016)
Jos se olisi minusta kiinni, miehet saisi kulkea ihan munasillaan ja kivekset pomppien, kuten joissain heimoissa sademetsässä tms. Siitä riittäisi täti-ihmiselle hupia loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua nähdä toisten naisten rintoja esim. tamperelaisessa uimahallissa. Mielestäni se on loukkaavaa käytöstä. Naisen rinnat ovat erogeeninen alue ja jos joku vasemmistolainen tissiaktiivi ei koskaan olekaan kokenut seksuaalista mielihyvää rinnoistaan, me muut olemme siihen täysin syyttömiä.
Älä katso. Luuletko, että jokaisen uimahallikävijän jokainen vartalon osa on kaikkien muiden mielestä kaunis ja esteettinen?
Sinulla ei ole mitään valtaa rajoittaa toisen ihmisen vapautta.
Mutta sinulla siis on valta rajoittaa minun (ja enemmistön) vapautta? Tässä taas paljastuu sinun poliittinen kantasi. En puhunut estetiikasta mitään.
Esität siis tyhmää? Sinun paljastelusi loukkaa minua (ja enemmistöä uimahallin käyttäjistä), koska Suomessa on normi ja kulttuurillinen tapa peittää naisen rinnat. Koko tämän ketjun länkytys siitä, että ne ovat täysin sama asia, kuin miehen rintakehä ja katso sitten muualle nännännää -sössötykset on infantiilia idioottikäytöstä. Se ainoastaan paljastaa sen, että olet nuori ja tyhmä. Todennäköisesti joudut hokemaan noita hokemiasi osaksi, koska et itsekään usko juttuusi. Teidän tissirinki on nyt vaan päivystämässä vauvalla ja vaihdatte välillä vuoroa ja jatkatte noilla samoilla länkytyksillä. Ei hirveästi lisää uskoa vasemmiston älykkyyteen.
Älä vedä vasemmistoa tähän mukaan, ei poliittisella suuntauksella ole mitään tekemistä tissienesittelyhimon kanssa.
T: vassari joka haluaa ne tissit piiloon
PS. Ihmisten oikeus katsoa eteensä ja nähdä on tärkeämpi kuin toisen oikeus paljastella itseään. Etenkin uimahallissa voi tapahtua pahoja liukastumisonnettomuuksia jos silmät kiinni joutuu kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin koko viikon alasti mökillä. Oi sitä ihanuutta kun tuuli ja vesi hiveli joka kohtaa.
Eikä kiinnosta pässinpäisten persupuritaanien kauhistelu tippaakaan. Naurattaa vain. Siitä puhe, pojat, mistä puute!
N 59
Olisitko viikon alasti tamperelaisessa uimahallissa?
Olen eri, mutta tamperelainen, ja kaipaan sinne mahdollisuutta uida alasti. Helsingissähän se onnistui Yrjönkadun hallissa. En silti kokonaista viikkoa jaksaisi uimahallissa. Varmaan jo tylsistyisin. Mökillä on paljon muutakin tekemistä kuin uiminen ja saunominen.
Miksi pitäisi kulkea silmät kiinni?
Toplessinä uimahallissa oloa ei pitäisi sallia. Ko halli täyttyisi vain pervoista miehistä ja teinijonneista, jotka menisivät vain kyttäämään tissejä. Siitä alkaisi ahdistelu ja koskettelu, joka kohdistuisi lopulta myös uimapukua käyttäviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin koko viikon alasti mökillä. Oi sitä ihanuutta kun tuuli ja vesi hiveli joka kohtaa.
Eikä kiinnosta pässinpäisten persupuritaanien kauhistelu tippaakaan. Naurattaa vain. Siitä puhe, pojat, mistä puute!
N 59
Olen eri, mutta tamperelainen, ja kaipaan sinne mahdollisuutta uida alasti. Helsingissähän se onnistui Yrjönkadun hallissa. En silti kokonaista viikkoa jaksaisi uimahallissa. Varmaan jo tylsistyisin. Mökillä on paljon muutakin tekemistä kuin uiminen ja saunominen.
Incelin seuraava kysymys: olisitko siis koko loppuelämäsi alasti töissä ja prismassa ja opinnoissa ja haudattaisiinko sut alasti ja pakottaisit siis läheisesi katsomaan sun kuolleita lolloja arkussa? Kauhea nainen. Niisk.
Huulet on intiimimpi alue kuin rinnat. Miksi härskisti kuljette huulet esillä hakemassa huomiota??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 59
Mikä ettei, jos se olisi sallittua. En kyllä viihtyisi viikkoa kerrallaan, mutta vaikka yhden illan viikossa. Töissäkin pitäis ehtiä käydä.
😂
Ja toisten kiusaantuminen ei mitenkään vaivaisi sinua?
Jos uinti olisi sallittua alasti, niin en miettisi toisten kiusaantumista yhtään vaan krool
On paljon asioita, joita ei ole erikseen kielletty ja jotka silti aiheuttavat pahennusta ja ärsytystä.
Esim tänään kaupassa täti-ihminen röyhkeästi etuili kassajonossa. Sitä ei ole kielletty missään laissa eikä järjestyssäännössä, saako niin siis tehdä? Muista viis, mulla on kiire ja mun napa on tärkein,niinkö?
On toki yksilön oma valinta, miten käyttäytyy ja ottaako toiset ihmiset huomioon vai ei. Itsekeskeinen ihminen, joka ei toisista piittaa, ei anna itsestään kovinkaan hyvää vaikutelmaa mielestäni.
"PS. Ihmisten oikeus katsoa eteensä ja nähdä on tärkeämpi kuin toisen oikeus paljastella itseään. Etenkin uimahallissa voi tapahtua pahoja liukastumisonnettomuuksia jos silmät kiinni joutuu kulkemaan."
Joo, mutta aina kun lähtee liikenteeseen, on se riski, että näkee jotakin epämiellyttävää. Uimahallissa tai yleisillä uimarannoilla käyminen ei ole mitään pakollista myöskään.
Minulle rinnat paljaana uimisessa ei ole kysymys paljastelusta ts. siitä että oikein toivoisin, että joku näitä utareita tsiikaa, vaan siitä, että se tuntuu niin paljon mukavammalta kuin uimapuku. Minun rinnoillani hyvin istuvaa uimapukua on vaikea löytää ja ovat kalliitakin.
Kyllä minusta uimahallissa, rannalla jne saa vapaasti kulkea rinnat paljaana niin nainen kuin mieskin. Enemmän häiritsee kaupungilla maha törröllään kulkevat ukot. Paita päälle!
Se ei toki tarkoita ettei rinnat paljaana kulkemista saisi paheksua. Niin minäkin paheksun vaikka ja mitä, ei se silti tarkoita että jokaisesta paheksumastani asiasta tulisi kirjoittaa laki. En ole narsisti.
Jos seksikkyyttä miettii niin eiköhän seksikkäin asu ole jotain muuta kuin alastomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö miehillä ole itsehillintää, lain kunnioitusta, tajua toisen ihmisen koskemattomuudesta tai itsesuojeluvaistoa ollenkaan? Kuulostaa siltä että teidän ei tule liikkua vapaalla jalalla ollenkaan."
Miksi sinulle tulee paniikkireaktio tiedosta, että heteromiehet kiihottuvat naisen paljaista rinnoista? Se on sun oma valinta, että haluatko esitellä seksuaalisia ärsykkeitä vieraille miehille. Paljaat rinnat aiheuttavat myös kiusaantuneisuutta ja ahdistuneisuutta muissa. Pervoja lukuunottamatta ihmiset eivät halua nähdä tai esitellä paljaita rintoja julkisessa tilassa.
Mua ei kiinnosta sun kiihottumiset tai niiden puutteet pennin vertaa. Asia selvä?
Koska olet minäminäminä ihminen. Kaltaisiasi on valitettavasti paljon. Ajatellaan vaan omaa napa
Kiihottuminen on kiihottujan oma päänsisäinen ongelma, ei muiden. Eri juttu on se, jos paikassa, jossa yleensä ei olla alasti, kohtaa alastomuutta ja kokee sen kiusalliseksi muusta syystä. Jos paikassa alastomuus on sallittu, esim sauna, kiusaantuminen on jälleen kiusaantujan oman pään ongelma.
Ahaa. Eli nyt se on "uhrin" vika joka "uhriutuu" turhasta eikä sen, joka toista pakottaa rintoja katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin saunassa, jossa ei saa pitää uimapukua, aika vaarallista. Naisten kannattaa ainakin siedättää itseään muiden naisten hinkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 59
Mikä ettei, jos se olisi sallittua. En kyllä viihtyisi viikkoa kerrallaan, mutta vaikka yhden illan viikossa. Töissäkin pitäis ehtiä käydä.
😂
Ja toisten kiusaantuminen ei mitenkään vaivaisi sinua?
Jos uinti olisi sallittua alasti, niin en
On paljon asioita, joita ei ole erikseen kielletty ja jotka silti aiheuttavat pahennusta ja ärsytystä.
Esim tänään kaupassa täti-ihminen röyhkeästi etuili kassajonossa. Sitä ei ole kielletty missään laissa eikä järjestyssäännössä, saako niin siis tehdä? Muista viis, mulla on kiire ja mun napa on tärkein,niinkö?
On toki yksilön oma valinta, miten käyttäytyy ja ottaako toiset ihmiset huomioon vai ei. Itsekeskeinen ihminen, joka ei toisista piittaa, ei anna itsestään kovinkaan hyvää vaikutelmaa mielestäni.
Eri, Jos uimahalli nimenomaan ilmoittaa, että siellä on täysin sallittua uida alasti tai rinnat paljaana ja osa ihmisistä tekisi niin, miksi se olisi itsekästä, jos se kerran on virallisesti sallituksi ilmoitettu siinä uimahallissa?
Kyllähän uimahallissa saa myös uida vaikkapa neonvihreässä glitterasussa. Aika moni ei sitä tee huomiota vältelläkseen.
"Älä vedä vasemmistoa tähän mukaan, ei poliittisella suuntauksella ole mitään tekemistä tissienesittelyhimon kanssa.
T: vassari joka haluaa ne tissit piiloon
PS. Ihmisten oikeus katsoa eteensä ja nähdä on tärkeämpi kuin toisen oikeus paljastella itseään. Etenkin uimahallissa voi tapahtua pahoja liukastumisonnettomuuksia jos silmät kiinni joutuu kulkemaan."
Tiedostan, että on olemassa vasemmistoa äänestäviä henkilöitä, jotka eivät allekirjoita kaikkea, mikä näiden uusk ommunistien päähän pälkähtää. Mutta tosiasia on, että tällainen aktivismi on leimallista nykyvasemmistolle. Tämän tarkoitus on vain ja ainoastaan loukata henkilöitä, joiden aktivistit katsovat edustavan jotain "ummehtunutta patria rkaalista menneisyyttä". Osa tekee tätä puhtaasti veetuillakseen, osa on sitten vaan aivopesty ja kuvittelevat saavuttavansa jotain merkityksellistä tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua nähdä toisten naisten rintoja esim. tamperelaisessa uimahallissa. Mielestäni se on loukkaavaa käytöstä. Naisen rinnat ovat erogeeninen alue ja jos joku vasemmistolainen tissiaktiivi ei koskaan olekaan kokenut seksuaalista mielihyvää rinnoistaan, me muut olemme siihen täysin syyttömiä.
Älä katso. Luuletko, että jokaisen uimahallikävijän jokainen vartalon osa on kaikkien muiden mielestä kaunis ja esteettinen?
Sinulla ei ole mitään valtaa rajoittaa toisen ihmisen vapautta.
Itse olet rajoittamassa aluetta, mihin muut ihmiset voivat jatkossa katsoa.
Mitä tarkoitat?
Kuten joku kirjoitti, näkymisestä seuraa näkymistä. Miten et voi ymmärtää tuota?
Väännetään rautalangasta. Esittelette rintojanne, joita henkilö ei halua nähdä. Henkilö ei voi katsoa rintoihin tai teihin päin. Te rajoitatte aluetta, minne henkilö voi katsoa. Yhdet rinnat ehkä menee, mutta entä jos ei voi katsoa vasemmalle, oikealle eikä eteenpäin? Käveleminen on aika hankalaa jos voi katsoa vain varpaitaan. SIlmät kiinni kävely se vasta hankalaa on.
Mutta joo, sinun oikeus on tärkeämpi kuin toisten oikeus. Tämä on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän uimahallissa saa myös uida vaikkapa neonvihreässä glitterasussa. Aika moni ei sitä tee huomiota vältelläkseen.
Hauskaa! Juuri näin rannalla sellaisen vihreän glitteruimapuvun jokunen päivä sitten. Oikein kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Toplessinä uimahallissa oloa ei pitäisi sallia. Ko halli täyttyisi vain pervoista miehistä ja teinijonneista, jotka menisivät vain kyttäämään tissejä. Siitä alkaisi ahdistelu ja koskettelu, joka kohdistuisi lopulta myös uimapukua käyttäviin naisiin.
Collateral damage. Hyvän asian puolesta varmaan uimapukua käyttävät naiset nyt sen verran voi kärsiä, eiks?
Vierailija kirjoitti:
koska
sinun
tissejä
ei
haluta
nähdä
Mitä tarkoitat?