Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen rinnat ovat intiimialue!

Vierailija
28.07.2024 |

Naisen rinnat määritellään yleensä intiimialueeksi. Suomessa rikoslaki ja monien organisaatioiden säännöt, kuten koulujen tai työpaikkojen käyttäytymissäännöt, luokittelevat naisen rinnat intiimialueeksi. Tähän liittyy myös yksityisyyden ja kunnioituksen periaatteet, mikä tarkoittaa, että niiden koskettaminen tai näyttäminen julkisesti ilman asianmukaista suostumusta on yleensä epäsoveliasta tai laitonta!

Kommentit (1016)

Vierailija
441/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siksi että niistä voi joissain tilanteissa tulla maitoa? Sehän ne vain erottaa miestisseistä. 

Miksi miehet sitten maksavat nähdäkseen naisten rintoja, kun peilissäkin olisi?

Koska ovat typeryksiä. Ne maksaa myös Tinder Goldista päästäkseen juttelemaan bottitilien kanssa.

Vierailija
442/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Munat pois. Eiköhän se ala toimia pelotteena miekkosille."

Pelotteena paljaista rinnoista kiihottumiselle? Kannattaa perehtyä miesten seksuaalisuuteen ja anatomiaan.

Uskoisin että sillekin. Koetetaan.

Tai voidaan aloittaa sillä, että rikollisten miesten taltuttamiseksi naiset saa etälamauttimen rannalle ja uimalaan. Sillä kun pari kertaa antaa mulqulle kirjaimellisesti palautetta, niin eiköhän ala silmät ja kädet pysyä oman viltin tapahtumissa.

Tämä on tätä naisten kuulua oikeudenmukaisuutta. Miksi ne vain naisilla olisi, kun ihan tavalla mies voi kokea naisten katseet ahdisteluksi? Kyllähän se olisi oikeus ja kohtuus, että mieskin saa siinä kohtaa vähän tärskäyttää.<

Pidä nysä peitossa kuten laki vaatii. Muita seksualisoituja ruumiinosiahan sulla ei ole, joten ei hätiä mitiä, eikö niin?

Ja sama kaksilla rattailla ajelu jatkuu vaan. Ei ne patalaput voi olla samaan aikaan seksualisoidut ja yhtä neutraalit kuin miesten rinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, inseli. Totut kyllä. Ja kehenkään ei luvatta kosketa vaikka miten valuu kuola löysästä suustasi.

Vierailija
444/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämäkin ottaa teille näin koville, hullut? 

Vierailija
445/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ja sama kaksilla rattailla ajelu jatkuu vaan. Ei ne patalaput voi olla samaan aikaan seksualisoidut ja yhtä neutraalit kuin miesten rinta. 

Voihan ne, kun on tollo seksuaalifobinen incel.

Paita päälle urpot, jos tissi pelottaa.

Vierailija
446/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin koko viikon alasti mökillä. Oi sitä ihanuutta kun tuuli ja vesi hiveli joka kohtaa.

Eikä kiinnosta pässinpäisten persupuritaanien  kauhistelu tippaakaan. Naurattaa vain. Siitä puhe, pojat, mistä puute!

N 59

Vierailija
447/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siksi että niistä voi joissain tilanteissa tulla maitoa? Sehän ne vain erottaa miestisseistä. 

Miksi miehet sitten maksavat nähdäkseen naisten rintoja, kun peilissäkin olisi?

Koska ovat typeryksiä. Ne maksaa myös Tinder Goldista päästäkseen juttelemaan bottitilien kanssa.

Ja naivat ja vetävät turpiin robotteja ja seurustelevat ai-tyttöystävien kanssa. Ja niiden näkemyksiä naistenntekfmisistä ja olemisista pitäisi sitten kuunnella 😂! Bitch, please.

Vierailija
448/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä toisten naisten rintoja esim. tamperelaisessa uimahallissa. Mielestäni se on loukkaavaa käytöstä. Naisen rinnat ovat erogeeninen alue ja jos joku vasemmistolainen tissiaktiivi ei koskaan olekaan kokenut seksuaalista mielihyvää rinnoistaan, me muut olemme siihen täysin syyttömiä.

Älä katso. Luuletko, että jokaisen uimahallikävijän jokainen vartalon osa on kaikkien muiden mielestä kaunis ja esteettinen?

Sinulla ei ole mitään valtaa rajoittaa toisen ihmisen vapautta.

Mutta sinulla siis on valta rajoittaa minun (ja enemmistön) vapautta? Tässä taas paljastuu sinun poliittinen kantasi. En puhunut estetiikasta mitään. 

Miten minä olen rajoittanut sinun vapauttasi? Sinä

Esität siis tyhmää? Sinun paljastelusi loukkaa minua (ja enemmistöä uimahallin käyttäjistä), koska Suomessa on normi ja kulttuurillinen tapa peittää naisen rinnat. Koko tämän ketjun länkytys siitä, että ne ovat täysin sama asia, kuin miehen rintakehä ja katso sitten muualle nännännää -sössötykset on infantiilia idioottikäytöstä. Se ainoastaan paljastaa sen, että olet nuori ja tyhmä. Todennäköisesti joudut hokemaan noita hokemiasi osaksi, koska et itsekään usko juttuusi. Teidän tissirinki on nyt vaan päivystämässä vauvalla ja vaihdatte välillä vuoroa ja jatkatte noilla samoilla länkytyksillä. Ei hirveästi lisää uskoa vasemmiston älykkyyteen. 

Vierailija
449/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö miehillä ole itsehillintää, lain kunnioitusta, tajua toisen ihmisen koskemattomuudesta tai itsesuojeluvaistoa ollenkaan? Kuulostaa siltä että teidän ei tule liikkua vapaalla jalalla ollenkaan."

Miksi sinulle tulee paniikkireaktio tiedosta, että heteromiehet kiihottuvat naisen paljaista rinnoista? Se on sun oma valinta, että haluatko esitellä seksuaalisia ärsykkeitä vieraille miehille. Paljaat rinnat aiheuttavat myös kiusaantuneisuutta ja ahdistuneisuutta muissa. Pervoja lukuunottamatta ihmiset eivät halua nähdä tai esitellä paljaita rintoja julkisessa tilassa.

Mua ei kiinnosta sun kiihottumiset tai niiden puutteet pennin vertaa. Asia selvä?

Kyllä se sitten kiinnostaa, kun poikaporukka on kimpussasi. Kakksi pitää kiinni, ja jokainen panee vuorollaan. Kannattaisi olla jonkunlainen itsesuo

Miesten kannattaisi opetella käyttäytymään. Normaali ihminen ei sekoa nähdessään paljasta ihoa ja ala ajatella seksiä edes sukupuolielimen nähdessään. Vain jälkeenjääneet yksilöt toimivat niin, muille ihmiskeho on vain keho, ei syy kiihottua millään lailla. Toki voi hyvännäköisen ihmisen tai kehon nähdessään ajatella, että onpa kaunis/komea/upea jne, mutta se siitä, jatkaa matkaa eikä tuijottele.

Intiimialueet ovat kuitenkin jokaisen yksityisasia, joten nudistirantojen ulkopuolella tulisi käyttää uima-asua. Alastomuus voi aiheuttaa muissa kiusaantuneisuutta, "näkee toisista liikaa". Eri 

Vierailija
450/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin koko viikon alasti mökillä. Oi sitä ihanuutta kun tuuli ja vesi hiveli joka kohtaa.

Eikä kiinnosta pässinpäisten persupuritaanien  kauhistelu tippaakaan. Naurattaa vain. Siitä puhe, pojat, mistä puute!

N 59

Olisitko viikon alasti tamperelaisessa uimahallissa? 

Vierailija
451/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

Mikä ettei, jos se olisi sallittua. En kyllä viihtyisi viikkoa kerrallaan, mutta vaikka yhden illan viikossa. Töissäkin pitäis ehtiä käydä.

😂

Vierailija
452/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

Mikä ettei, jos se olisi sallittua. En kyllä viihtyisi viikkoa kerrallaan, mutta vaikka yhden illan viikossa. Töissäkin pitäis ehtiä käydä.

😂

Ja toisten kiusaantuminen ei mitenkään vaivaisi sinua?

Vierailija
453/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua nähdä toisten naisten rintoja esim. tamperelaisessa uimahallissa. Mielestäni se on loukkaavaa käytöstä. Naisen rinnat ovat erogeeninen alue ja jos joku vasemmistolainen tissiaktiivi ei koskaan olekaan kokenut seksuaalista mielihyvää rinnoistaan, me muut olemme siihen täysin syyttömiä.

Älä katso. Luuletko, että jokaisen uimahallikävijän jokainen vartalon osa on kaikkien muiden mielestä kaunis ja esteettinen?

Mutta sinulla siis on valta rajoittaa minun (ja enemmistön) vapautta? Tässä taas paljastuu sinun poliittinen kantasi. En puhunut estetiikasta mitään. 

Sinä et selvästikään kannata vapaata yhteiskuntaa.

Jos haluat kieltää kaiken, mikä ei ole "Suomessa normi ja kulttuurinen tapa" joudut kieltämään todella monta muutakin asiaa.

Suomessa on myös normi ja kulttuurinen tapa, että miehellä on lyhyet hiukset ja mies käyttää housuja eikä mekkoa. Suomessa on normi ja kulttuurinen tapa, että ihminen kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Haluatko tehdä myös näistä tavoista pakon?

Loukkaannutko pitkähiuksisista miehistä tai ihmisistä, jotka eivät kuulu kirkkoon?

Vierailija
454/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

😂

Ja toisten kiusaantuminen ei mitenkään vaivaisi sinua?

Jos uinti olisi sallittua alasti, niin en miettisi toisten kiusaantumista yhtään vaan kroolaisin ihan huoletta menemään lollot viuhtoen. 

Vierailija
455/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö miehillä ole itsehillintää, lain kunnioitusta, tajua toisen ihmisen koskemattomuudesta tai itsesuojeluvaistoa ollenkaan? Kuulostaa siltä että teidän ei tule liikkua vapaalla jalalla ollenkaan."

Miksi sinulle tulee paniikkireaktio tiedosta, että heteromiehet kiihottuvat naisen paljaista rinnoista? Se on sun oma valinta, että haluatko esitellä seksuaalisia ärsykkeitä vieraille miehille. Paljaat rinnat aiheuttavat myös kiusaantuneisuutta ja ahdistuneisuutta muissa. Pervoja lukuunottamatta ihmiset eivät halua nähdä tai esitellä paljaita rintoja julkisessa tilassa.

Mua ei kiinnosta sun kiihottumiset tai niiden puutteet pennin vertaa. Asia selvä?

Koska olet minäminäminä ihminen. Kaltaisiasi on valitettavasti paljon. Ajatellaan vaan omaa napaa ja omia oikeuksia, ihan sama vaikka samalla loukkaisi muita.

Vierailija
456/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet minäminäminä ihminen. Kaltaisiasi on valitettavasti paljon. Ajatellaan vaan omaa napaa ja omia oikeuksia, ihan sama vaikka samalla loukka

Mä en pyydä sua häpeilemään omaa kehoasi enkä aio hävetä omaani, vaikka kuinka sitä haluaisit. 

Vierailija
457/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt oli vain yksi esimerkki asioista, jotka oli ennen huonommin.

Silti on outo uskomus, että ennen oli paremmin, ihminen on vieraantunut luonnosta ja että se olisi jotenkin huono asia.

Ne vaatteetkin on puettu päälle ihan syystä ja jo satoja tuhansia vuosia. Vaatteet suojaavat kehoa mm lialta, auringolta, kylmältä, kuumalta, sateelta ja tuulelta, naarmuilta ja palovammoilta ja jopa hyönteisten puremilta.

Ei ole positiivista kehitystä että ihminen ei enää halua suojata kehoaan.

Mutta et kuitenkaan ole kehottamassa miehiä laittamaan bikinitoppia päälle.

Ai nyt se on ihan toppi jo? Ei riitä että peitetään tissit vaan pitää peittää vielä enemmän kuin naisten?

Miesten uikkareissa on jo nyt paljon enemmän kangasta kuin naisten uikkareissa, jos tuolle linjalle lähdetään.

Ja mikä ajatusten lukija sinäkin luulet olevasi? Kuvittelet mitä toinen kirjottaja haluaa tai ei halua.

Vierailija
458/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mies voi kiihottua naisen rinnoista, tai miehen vatsalihaksista. Nainen voi kiihottua naisen pepusta tai miehen käsivarsista. Jne. Kuka mistäkin kiihottuu.

Miksi sen takia pitäisi alkaa määräämään, mitä ihmisillä pitää olla päällä?

Aikoinaan kun naisten piti pitkillä hameilla peittää jalkansa, pelkkä pohkeen vilautus oli rohkea temppu ja sai sen nähneet miehet kiihottumaan. Toisaalta taas sademetsissä on elänyt kansoja käytännössä alastomina, naisetkin rinnat paljaana ja miehillä kivespussit, eikä kukaan ole tuollaiset takia elänyt jatkuvassa kiihottuneisuuden tilassa.

Aina ja kaikkialla on ollut määräykset siitä, mikä on sallittua pukeutumista ja mikä ei. Ja kun on paljastettu ruumiinosa, jota ei olisi saanut, tämä on niin kiihottavaa, vaikka paljastavamman pukeutumisen sallivassa kulttuurissa se sama ruumiinosa ei herätä mitään huomiota. Ajan myötä paikalliset säännöt muuttuvat, joskus väljempään, joskus tiukempaan suuntaan. Jos olisit Suomessa sata vuotta sitten kulkenut kaupungin kadulla mikroshortseissa ja napapaidassa, olisivat joko poliisi tai valkotakit korjanneet sinut mukaansa.

Vierailija
459/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet rajoittamassa aluetta, mihin muut ihmiset voivat jatkossa katsoa.

Vierailija
460/1016 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet minäminäminä ihminen. Kaltaisiasi on valitettavasti paljon. Ajatellaan vaan omaa napaa ja omia oikeuksia, ihan sama vaikka samalla loukka

Kiihottuminen on kiihottujan oma päänsisäinen ongelma, ei muiden. Eri juttu on se, jos paikassa, jossa yleensä ei olla alasti, kohtaa alastomuutta ja kokee sen kiusalliseksi muusta syystä. Jos paikassa alastomuus on sallittu, esim sauna, kiusaantuminen on jälleen kiusaantujan oman pään ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän