Paljonko puolisosi mielipide vaikuttaa siihen, millaiset hiukset sinulla on?
Mulla oli joskus hiusmalli josta mieheni ei tykännyt yhtään. Muut kehuivat että sopii tosi hyvin minulle ja persoonaani, miehen mielestä ei sopinut yhtään. Kun kasvatin sen mallin pois, mies kehui usein miten paljon paremmat ne uudet oli kuin vanhat. On suoraan sanonut ettei halua mulle enää sellaista mallia. Kun ei kuulemma mulle sovi.
Fakta vaan on että nyt mä haluan ne hiukset takaisin 😂 Ne tuntuivat omalta, niistä tykkäsin tosi paljon. Nyt ärsyttää katsoa peiliin.
Keskiviikkona kampaajalle. Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂
Kommentit (114)
Vaikka itse päätän hiuksistani, en todellakaan leikkauttaisi sellaisia, mitä mieheni inhoaa. Rakastan häntä yhä (30 v jäljeen) ja haluan miellyttää häntä siinä missä voin. Rypistyvää naamaa en voi vaihtaa, hiusmallin voin.
Ehkä on myös iästä kiinni mutta ei pelkästään. Kaikilla ei ole semmosta tukkaa että siitä voi tehdä ikään kuin 'mitä vain'. Minä kaipaan sitä että enää ei voi mennä kampaajalle ja sanoa, että haluan että laitat ylös nätisti tämän pitkän tukkani ja kampauksen pitää kestää jokunen päivä. Osaavatko tämän päivän kampaajat edes laittaa mitään oikeita kampauksia?
Äitini meni joka aamu kampaajalle joka laittoi ylös tukan. Itse laittoi paplarit kotona. Minä laitoin itse tukkaani nuorena mutta nyt on aika ongelmainen tukka. Jos tätä ei laita ylös johonkin kampaukseen, ponnarille tai letitykselle kuten vaikka ranskalainen letitys niin se roikkuu suorana olkapäille. Hiuslaatu on inhottavasti heikentynyt ja hiuksia lähtee. Vielä ei ole yhtään harmaata mutta sekin on varmaan odotettavissa... blondi muuttui tummemmaksi blondiksi ja nyt maantien väriseksi.
Se että jollakin puolisolla olisi tässä jotain sanottavaa panee minut miettimään. Tietysti voi sanoa mutta mitään määräyksiä ei tämmöiseen tilanteeseen oikein voi antaa. Aika rajoittunutta kun on pitkätukkainen... laittaisinko otsatukan - no niitä ei kyllä ole edes näkynyt ikuisuuksiin... koskakohan itselläni oli? Joskus lukiossa ja sattumalta joku luokkakuva - kiva.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni inhoaa lyhyitä hiuksia naisilla, joten en nyt tahallani menisi hiuksiani lyhyeksi leikkaamaan. Muuten ei puutu väriin tai malliin, kunhan pysyy pitkänä.
Olet kaunis ja ihana ihminen, minäkin toivoisin löytäväni joskus sinunkaltaisesi. 🙂 On hyvin huomaavaista eroittua edukseen tässä kynittyjen kananperse tukkaisten naisten luvatusta maasta.
Puolison mielipiteellä ei ole tällaisissa asioissa mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä jonkin verran kuuntelen. Onneksi meillä on samanlainen hiusmaku eli tykätään polkasta ja pitkästä ja noita malleja mulla vuorotellen ollut. Nyt puolipitkät ja mietin kasvatanko vai leikkaanko. Miehelle ihan sama kun kummatkin hyvät. Polkasta tykkää ehkä enempi. Myös hiusten väri on hälle melko se ja sama kunhan ei nyt mitään vihreetä tms oo. Mulla oli tavatessa mustat pitkät hiukset. Nyt olen jo kymmenen vuotta viihtynyt blondin eri variaatioissa.
Onko sulla ap tarkoitus leikkauttaa ihan lyhyt tukka? Harva mies tykkää ihan lyhyistä naisella. Tosin mulla oli aikanaan monta vuotta tosi lyhyt malli ja vientiä riitti siitä huolimatta 😅 Eikä kukaan tainnut ikinä mun hiuksia negasti kommentoida, päinvastoin itse asiassa eli perun puheeni 😅
Mun mies antaisi varmaan mitä vaan jos kasvattaisin polkan 😂 tai pitkät. Mutta en ikinä. Eli on hyvin lyhyet hiukset nytkin. Nyt vaan ns tätimalli jota inhoan. Haluan oman tyyliset hiukset takaisin. Ap
On kyllä saa tanan huvittavaa, miten tärkeä asia kuontalo joillekin on. Oikeasti, sen voi muuntaa rahalla toisenlaiseksi. Jos sitä taas ei muuntele, säästää vinon pinon seteleitä vuosien varrella. Jos jollakin ihmisellä on mielestäsi huono kampaus, voit maksaa hänelle siitä, että laittaa erilaisen. Ongelma ratkaistu.
Sinun hiukset, sinun päätös. En ole koskaan kuunnellut yhdenkään miehen mielipidettä hiuksistani. Jos ei tykkää, niin se on voivoi. En myöskään puutu mieheni ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä saa tanan huvittavaa, miten tärkeä asia kuontalo joillekin on. Oikeasti, sen voi muuntaa rahalla toisenlaiseksi. Jos sitä taas ei muuntele, säästää vinon pinon seteleitä vuosien varrella. Jos jollakin ihmisellä on mielestäsi huono kampaus, voit maksaa hänelle siitä, että laittaa erilaisen. Ongelma ratkaistu.
Sä et nyt yhtään osannut lukea mitä tämä ketju koskee.
Mies päättää karvoituksestani. Oli kyseessä sitten ala tai ylipää tai vaikka kainalot. Miksi? Koska haluan viehättää häntä myös ulkoisesti. Tuntuu kivalta kun kehuu hiuksiani:)
Mieheni on kuunnellut minun mielipiteitäni hänen ulkonäköönsä liittyvissä asioissa, joten minusta on vain kohtuullista, että minäkin otan hänen mielipiteensä huomioon. Ei niin, että mies määräisi kaikesta, mutta en nyt todellakaan leikkauttaisi sellaista tukkamallia, jota tiedän hänen inhoavan.
Lähtökohtaisesti ei yhtään. Jos arpoisin kahden tyylin välillä, niin voisin kysyä hänen mielipidettään. Toki kuuntelen häntä, mutta lopullinen päätös on omani, jos haluan tyylin X otan sen sanoi hän mitä tahansa.
Laskisin hiukset kehoon kuuluvaksi asiaksi ja silloin niihin liittyvä määräysvalta on minulla.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kuunnellut minun mielipiteitäni hänen ulkonäköönsä liittyvissä asioissa, joten minusta on vain kohtuullista, että minäkin otan hänen mielipiteensä huomioon. Ei niin, että mies määräisi kaikesta, mutta en nyt todellakaan leikkauttaisi sellaista tukkamallia, jota tiedän hänen inhoavan.
Kieltämättä näin mäkin olen ennen ajatellut. Mutta inhoan nykyisiä hiuksiani ja haluan ne vanhat takaisin, ei voi mitään. Ap
Sillä hetkellä jos mieheni avaa sanaisen arkkunsa asiasta, niin huomautan, että pidän tuuheatukkaisista miehistä (hänellä alkava kalju) ja toivoisin sellaista hänellekin.
Minulla on pitkät hiukset omalla punaruskean sävyllä. On oma päätökseni aina mitä puen päälleni, millaiset hiukset on päässäni, missä käyn työssä, mitä puoluetta äänestän jne. Jessus teitä nyhverönaisia, jotka tarvitsette puolisoltanne validointia joka asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Sinun hiukset, sinun päätös. En ole koskaan kuunnellut yhdenkään miehen mielipidettä hiuksistani. Jos ei tykkää, niin se on voivoi. En myöskään puutu mieheni ulkonäköön.
Etkö? Miehesi saa siis olla pesemättömin pitkin hoitamattomin hiuksin sekä risuparrassaan ja resuisissa vaatteissaan etkä sinä puutu hänen ulkonäköönsä sanallakaan? Kyse ei nyt ole siitä, että onko hänen ulkonäkönsä nyt sellainen vaan siitä, että et puuttuisi vaikka niin olisikin. Me taidamme molemmat nyt tietää että sinä puhut tapasi mukaan taas paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies päättää karvoituksestani. Oli kyseessä sitten ala tai ylipää tai vaikka kainalot. Miksi? Koska haluan viehättää häntä myös ulkoisesti. Tuntuu kivalta kun kehuu hiuksiani:)
Oot kultainen. 🤗
Silti, kaikesta huolimatta.. tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Minulla on ollut samanlaiset hiukset kolmekymmentä vuotta. Puolipitkät luonnonkiharat. Joten emme ole koskaan edes keskustelleet hiusmalleista. Menen hautaan tällä "kampauksella" jos hiukset vaan päässä pysyvät, näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö? Miehesi saa siis olla pesemättömin pitkin hoitamattomin hiuksin sekä risuparrassaan ja resuisissa vaatteissaan etkä sinä puutu hänen ulkonäköönsä sanallakaan? Kyse ei nyt ole siitä, että onko hänen ulkonäkönsä nyt sellainen vaan siitä, että et puuttuisi vaikka niin olisikin. Me taidamme molemmat nyt tietää että sinä puhut tapasi mukaan taas paskaa.
Epähygieenisilla ja homssuisen näköisillä ei ole kumppania. Tai jos on, niin puolisokin on samanlainen wt.
Ei.