Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko puolisosi mielipide vaikuttaa siihen, millaiset hiukset sinulla on?

Vierailija
27.07.2024 |

Mulla oli joskus hiusmalli josta mieheni ei tykännyt yhtään. Muut kehuivat että sopii tosi hyvin minulle ja persoonaani, miehen mielestä ei sopinut yhtään. Kun kasvatin sen mallin pois, mies kehui usein miten paljon paremmat ne uudet oli kuin vanhat. On suoraan sanonut ettei halua mulle enää sellaista mallia. Kun ei kuulemma mulle sovi.

Fakta vaan on että nyt mä haluan ne hiukset takaisin 😂 Ne tuntuivat omalta, niistä tykkäsin tosi paljon. Nyt ärsyttää katsoa peiliin.

Keskiviikkona kampaajalle. Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂" 

Totta hvetissä sinun pitää kuunnella koska hänhän sen maksaakin. Sinä olet pelkkä nukke ja sellaiseksi sinut on otettukin.

Tässähän se olis..

Meinaan mies, jota en kuuntelisi. Onneksi ei tarvitse.

Vierailija
42/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni leikkaa ja raidoittaa hiukseni. Ihan YouTuben tutoriaaleja katsoo, kuinka homma pitää hoitaa jos ei ole aikaisempaa kokemusta. Hän tekee ohjeiden mukaan juhlakampauksiakin. Työkaluja ja tarkkaa kättä siinä tarvitaan aivan kuten nikkaroidessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,00 %. Tietysti. 

Vierailija
44/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole kommentoinut.

No ei varmasti mene yksikään mies tuohon halpaan että sanoisi yhtään mitään jos nainen kysyy jotain ulkonäöstään. Hullu!     

Näytänkö lihavalta tässä mekossa? 

"Et yhtään"

No niin! Tarkoitat että muissa mekoissa näytän läskiltä!!!

Ja vaihtoehto 2 

"Ihan kivasti se korostaa sun pyöreyttä"

Xxx@@####!!!  🗯

TUOSSA HOMMASSA MIES EI VOI MUUTA KUIN HÄVITÄ. 

No ei kyl. Oikee vastaus:

"Miten niin? Miten sä muka voisit näyttää lihavalta kun oot just sopiva?"

Jos siitä tulee sanomista, kehu että vihree sopii tosi hyvin hänelle (jos mekko on punainen).

Vierailija
45/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂" 

Totta hvetissä sinun pitää kuunnella koska hänhän sen maksaakin. Sinä olet pelkkä nukke ja sellaiseksi sinut on otettukin.

Ei ehkä kannata kuunnella parisuhdeneuvoja, sellaiselta, jolla ei ole niistä kokemusta. Eikä tulekaan. 

Vierailija
46/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaikka päättää. En pidä tätä niin tärkeänä asiana (päättää itse). Minä en niitä joudu katselemaan, joten mulle ihan sama.

Vierailija
47/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse päätän hiuksistani, en todellakaan leikkauttaisi sellaisia, mitä mieheni inhoaa.  Rakastan häntä yhä (30 v jäljeen) ja haluan miellyttää häntä siinä missä voin. Rypistyvää naamaa en voi vaihtaa, hiusmallin  voin.

Tämä. Ette olisi pitkässä parisuhteessa, jos kilpailisitte siitä kumpi osaa olla ikävämpi toiselle. Kilpailette siitä kumpi on miellyttävämpi toiselle, oletan?

Vierailija
48/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse päätän hiuksistani, en todellakaan leikkauttaisi sellaisia, mitä mieheni inhoaa.  Rakastan häntä yhä (30 v jäljeen) ja haluan miellyttää häntä siinä missä voin. Rypistyvää naamaa en voi vaihtaa, hiusmallin  voin.

Tämä. Ette olisi pitkässä parisuhteessa, jos kilpailisitte siitä kumpi osaa olla ikävämpi toiselle. Kilpailette siitä kumpi on miellyttävämpi toiselle, oletan?

Niin. Mutta on helppo miellyttää toista jos itse on samaa mieltä. Tai itsellä ei ole väliä, millaiset hiukset on. Sitten taas jos itse haluaa itselleen tietynlaiset hiukset vaikka toinen ei niistä pidä, niin kumpi silloin on ikävä? Ap

Vierailija
49/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan.

Vierailija
50/114 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään pitkät punaiset hiukset. Mies piti pitkistä hiuksista, mutta olisi toivonut niiden olevan ruskeat. Myöhemmin leikkautin lyhyet hiukset ja lakkasin värjäämästä. Halusin kokeilla hiusnaamioita, mutta punaisesta ei tullut hyvä. Suostuin miehen mieliksi kokeilemaan ruskeaa, ei hyvä sekään. Olen siis harmaissani.

Vierailija
51/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän itse.

Vierailija
52/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä toistemme hiuksista ikinä puhuttu.

Vierailija
53/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkua (vapaaehtoisesti) ei moiset murheet paina! :D

N32

Vierailija
54/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puutu hiuksiini. Mutta kyllä hänen hiusmuutoksensa minuun vaikuttavat. Aina pitää uudelleen tottua mitä sieltä tulee, joten ymmärrän kyllä miestäsi.

Vierailija
55/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se hiusmallit on? Kananp?

Vierailija
56/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä toistemme hiuksista ikinä puhuttu.

Sama. Jos toinen on käynyt leikkauttamassa niin saatetaan kommentoida että kiva, näytti se nyt miltä tahansa. Ei hiukset ole kovin tärkeät tai mielenkiintoiset. Molemmilla vielä perisuomalaiset ohuet haituvat, joille ei taikoja tehdä.

Vierailija
57/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista puheenollen, en tajua mut yhtäkkiä oon alkanut pitää kaljuja miehiä ihan hlvetin kuumina :D Saattaa toki johtua siitä et töissä on yksi samaisen "hiustyylin" omaava kuumis... ja nyt sitä katsoo eri tavalla muitakin 😅

N

Vierailija
58/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Oletko jo ihan aikuinen vai teini-ikäinen ekassa seukkaussuhteessa? Toki pukeudutkin poikaystävän mielen mukaan?

Vierailija
59/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jonkin aikaa hiuksissa malli, joka oli aikansa ihan kiva. Vasta kun vaihdoin toiseen, mies sanoi, että hän ei tykännyt siitä yhtään. En kyllä mieti miehen mielipidettä yhtään, kun menen kampaajalle. Mieskin voi tehdä hiuksilleen mitä haluaa, hänenhän ne on.

Vierailija
60/114 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Jo vuosia itse vedetty markettivärikypärä.

Mieheni mielestä aidot värit parhaita, ja epäluonnolisen tasavärinen markettipunainen huonoin kaikista.

Kenestäpä ei