Paljonko puolisosi mielipide vaikuttaa siihen, millaiset hiukset sinulla on?
Mulla oli joskus hiusmalli josta mieheni ei tykännyt yhtään. Muut kehuivat että sopii tosi hyvin minulle ja persoonaani, miehen mielestä ei sopinut yhtään. Kun kasvatin sen mallin pois, mies kehui usein miten paljon paremmat ne uudet oli kuin vanhat. On suoraan sanonut ettei halua mulle enää sellaista mallia. Kun ei kuulemma mulle sovi.
Fakta vaan on että nyt mä haluan ne hiukset takaisin 😂 Ne tuntuivat omalta, niistä tykkäsin tosi paljon. Nyt ärsyttää katsoa peiliin.
Keskiviikkona kampaajalle. Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂
Kommentit (114)
Ei vaikuta puolison mielipide, koska hän on edesmennyt. Eikä vaikuttanut silloinkaan, kun hän oli elossa. Hän ihaili tummatukkaisia, jollainen minä en ole, mutta väriaineisiin en silti turvautunut hänen mielikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että itse näette hiuksianne muutaman kerran päivässä rajoitetusti peilistä, mutta kumppaninne on se, joka teitä katsoo päivän mittaan useasti ja vieläpä 360 astetta. Vaikka 75% kaikista avioeroista ja 90% koulutettujen avioeroista on naisten alulle panemia, niin myös miesten mielipiteillä olisi parisuhteessa syytä olla merkitystä.
Mitenhän se sitten käytännössä ilmenee, että "on merkitystä"? Sitenkö, että nainen laittaa tukkansa sen näköiseksi kuin mies haluaa, vai? Vai riittääkö se, jos laittaa vaan väriä vaikka toiselle puolelle päätä, niin voi sitten sanoa, että "miehen milipiteelläkin oli merkitystä"?
Miehet ei yleensä kommentoi naisensa hiuksia mitenkään, vaikka ne olisivat kuinka kauniisti värjätyt ja laitetut. Jos eivät saa suutaan auki kehuakseen, ei tarvi aukoa suuta silloinkaan, kun ei miellytä.
Ei kyllä mun puheet vaikuta. Kun tavattiin, vaimolla oli helkkarin paksut vaaleat hiukset puoleen selkään, oikea Eloveena. Nykyisin hädin tuskin olkapäille, koska tää on paljon helpompi.
Olis kyllä kiva saada joskus edes joku mielipide eli suuntaa omille valinnoille, mutta ei tuo mies tunnu vähäänkään huomaavan minkälainen tukka mulla on. Olen pitänyt nyt useamman vuoden pitkänä, on lyhyempikin ollut. Ei tämä mun pitkä mikään tyylikäs ole, mutta helppo. Itse kyllä annan puolisolleni mielelläni ulkonäkövinkkejä eikä mulle ole vielä ovea sen takia näytetty. Joten en voisi itsekään niistä tyrmistyä niin pahasti kun jotkut täällä sanovat.
Mun puolesta ei päätä mies eikä enää edes kampaaja vaan pidän hiukseni just sellaisina mistä itse tykkään eli siistin latvat itse noin kerran kahdessa kuukaudessa. Yleensä leikkaan vaan pari-kolme senttiä pituudesta eli pituus pysyy vakiona ja joskus lyhennän kunnolla (15-20 cm) jonka jälkeen taas yleensä harmittaa ja annan kasvaa takaisin. Otsiksesta haaveilin pitkään ja tutkin tutoriaaleja mutta turhaan arastelin sen leikkaamista, koska siitä tuli aivan ihana ja just täydellinen.
Värjäämistä en enää harrasta ollenkaan vaikka kyllä tähän kesällä vähän raitaa tulee.
Meillä mies oli tehnyt yllätyksen ja käynyt parturilla. Oli sivuilta ajettu kaljuksi ja päälle jätetty jonkin tason möyhkeä kuorrute kiharretta. Hän ylpeänä esitteli ja kertoi maksaneensa 90e.
Olin aika kauhuissani ja en kehdannut sanoa että kauhee.
Olin vaan aijaa aika jännä tukka. Menee hieman aikaa totutella.
Kampaaja-aika olikin tänään. Leikkautin oman maun mukaan ja ihme kyllä, mies totesi heti että onpa hyvä 😊 No, ihan ei vielä olla haluamassani mallissa, pitää hiukan kasvaa vielä, mutta tuntuu jo omalta. ap
Ei ole puolisoa mutta ei kyllä vaikuttaisi tippaakaan. Minun pääni, minun hiukseni minä päätän. Siihen on tyytyminen ja jos ei, voisi mennä siitä missä on viis hirttä poikki.
En hetkeäkään katselisi ketään joka pyrkisi sanelemaan miltä saan näyttää. En mielistele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole puolisoa mutta ei kyllä vaikuttaisi tippaakaan. Minun pääni, minun hiukseni minä päätän. Siihen on tyytyminen ja jos ei, voisi mennä siitä missä on viis hirttä poikki.
En hetkeäkään katselisi ketään joka pyrkisi sanelemaan miltä saan näyttää. En mielistele ketään.
Ootpa kova luu.
Minulle hiukset on kuin roskaa. NE no miten sattuu ja jos joku näkee vaivaa ja työtä suunnitellakseen niistä jotain, niin täysin vapaat kädet.
Täytyy todeta tähän väliin, että en kyllä kampaa hiuksiani koskaan. Sinällään turha vaiva leikkauttaa niitä tietynlaisiksi, koska naisen pitäisi sitten kammata ne haluamanlaisiksi. Minä en hiuksiini koske. Jos tykkää laittaa ja kokee sen tärkeäksi, niin saa täysin vapaat kädet.
Pitää itse leikata tai maksaa leikkauksesta. Minä en maksa ja koske niihin. Sama pätee kynsiin.
Ex-mies ei tykännyt otsatukasta ja kyllä se niin vaikutti, etten sellaista leikannut. Nyt olen eronnut ja on otsis.
Kannattaa muistaa, että itse näette hiuksianne muutaman kerran päivässä rajoitetusti peilistä, mutta kumppaninne on se, joka teitä katsoo päivän mittaan useasti ja vieläpä 360 astetta. Vaikka 75% kaikista avioeroista ja 90% koulutettujen avioeroista on naisten alulle panemia, niin myös miesten mielipiteillä olisi parisuhteessa syytä olla merkitystä.