Paljonko puolisosi mielipide vaikuttaa siihen, millaiset hiukset sinulla on?
Mulla oli joskus hiusmalli josta mieheni ei tykännyt yhtään. Muut kehuivat että sopii tosi hyvin minulle ja persoonaani, miehen mielestä ei sopinut yhtään. Kun kasvatin sen mallin pois, mies kehui usein miten paljon paremmat ne uudet oli kuin vanhat. On suoraan sanonut ettei halua mulle enää sellaista mallia. Kun ei kuulemma mulle sovi.
Fakta vaan on että nyt mä haluan ne hiukset takaisin 😂 Ne tuntuivat omalta, niistä tykkäsin tosi paljon. Nyt ärsyttää katsoa peiliin.
Keskiviikkona kampaajalle. Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂
Kommentit (114)
No en leikkaisi rastojani vaikka puoliso alkaisi niin vaatia. Se on sun pää.
No se ei tykkää ajatuksesta että haluan Jali ja suklaatehdas elokuvan Johnny Depin polkkatukan siitä 2004 versiosta.
Mutta kovaa menoa on menossa sellaiseksi. Vain viimeistely puuttuu. Pituutta alkaa löytyä jo.
Hän haluaisi tylsän uutistenlukijan tukan. Sellaisen konservatiivisen mallin. Minä olen jo pikkupojasta asti haaveillut Hemanin tukkatyylistä, mutta mustana.
Aika paljon koska eukko on ammatiltaan parturikampaaja ja voit ihan villisti veikata kuka perheen hiukset hoitaa.. ja yhden asian olen elämässäni oppinut ja se on, että en lähde ammattilaista ammatissaan neuvomaan varsinkaan jos en itse osaa.
"Leikkautanko vaan pokkana sellaiset hiukset kun haluan, vai pitääkö miestä kuunnella? 😂"
Totta hvetissä sinun pitää kuunnella koska hänhän sen maksaakin. Sinä olet pelkkä nukke ja sellaiseksi sinut on otettukin.
Ei hirveästi vaikuta. En laita sellaista mitä haluaa, eikä hänkään sellaista mitä haluan.
Annamme kyllä ehdotuksia ja kritiikkiä.
Hassua että minä naisena en tykkää ponnareista, mutta miehellä oli sellainen. Sanoin suoraan, että yöks ota se pois. Ei sopinut hänelle.
Melko paljon, koska puolisoni leikkaa hiukseni. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
No se ei tykkää ajatuksesta että haluan Jali ja suklaatehdas elokuvan Johnny Depin polkkatukan siitä 2004 versiosta.
Mutta kovaa menoa on menossa sellaiseksi. Vain viimeistely puuttuu. Pituutta alkaa löytyä jo.
Hän haluaisi tylsän uutistenlukijan tukan. Sellaisen konservatiivisen mallin. Minä olen jo pikkupojasta asti haaveillut Hemanin tukkatyylistä, mutta mustana.
Sulla ja miehelläsi on siis ihan eri maku hiustyylien suhteen.
En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole kommentoinut.
En yhtään. Enkä edes olisi sellaisen miehen kanssa joka pyrkii vaikuttamaan ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ja miehelläsi on siis ihan eri maku hiustyylien suhteen.
Aika törkeää olettaa hänen miehensä olevan mies. Mistä voit kysymättä tietää onko tuo mies nainen ?
Mieheni inhoaa lyhyitä hiuksia naisilla, joten en nyt tahallani menisi hiuksiani lyhyeksi leikkaamaan. Muuten ei puutu väriin tai malliin, kunhan pysyy pitkänä.
Leikataanko nyt hiukset vai tukka?? Puhutte molemmista kokoajan.
Ei tähän voi kukaan vastata puolestasi, mutta vähän punainen lippu on nyt näkyvissä. Minun exä halusi kovasti, että pitää olla piiitkät hiukset. Olin silloin että ookoo, mutta olin kovin epävarma parisuhteestamme muutenkin, enkä syyttä kuten myöhemmin selvisi.
Ei yhtään. Jo vuosia itse vedetty markettivärikypärä.
Mieheni mielestä aidot värit parhaita, ja epäluonnolisen tasavärinen markettipunainen huonoin kaikista.
Mä olen kohta kalju ja miehen käytös muuttunut. Varmasti jättää mut pian
Kyllä mä jonkin verran kuuntelen. Onneksi meillä on samanlainen hiusmaku eli tykätään polkasta ja pitkästä ja noita malleja mulla vuorotellen ollut. Nyt puolipitkät ja mietin kasvatanko vai leikkaanko. Miehelle ihan sama kun kummatkin hyvät. Polkasta tykkää ehkä enempi. Myös hiusten väri on hälle melko se ja sama kunhan ei nyt mitään vihreetä tms oo. Mulla oli tavatessa mustat pitkät hiukset. Nyt olen jo kymmenen vuotta viihtynyt blondin eri variaatioissa.
Onko sulla ap tarkoitus leikkauttaa ihan lyhyt tukka? Harva mies tykkää ihan lyhyistä naisella. Tosin mulla oli aikanaan monta vuotta tosi lyhyt malli ja vientiä riitti siitä huolimatta 😅 Eikä kukaan tainnut ikinä mun hiuksia negasti kommentoida, päinvastoin itse asiassa eli perun puheeni 😅
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole kommentoinut.
No ei varmasti mene yksikään mies tuohon halpaan että sanoisi yhtään mitään jos nainen kysyy jotain ulkonäöstään. Hullu!
Näytänkö lihavalta tässä mekossa?
"Et yhtään"
No niin! Tarkoitat että muissa mekoissa näytän läskiltä!!!
Ja vaihtoehto 2
"Ihan kivasti se korostaa sun pyöreyttä"
Xxx@@####!!! 🗯
TUOSSA HOMMASSA MIES EI VOI MUUTA KUIN HÄVITÄ.
Vierailija kirjoitti:
Leikataanko nyt hiukset vai tukka?? Puhutte molemmista kokoajan.
Sama asia.
Sinun pää, sinun hiukset.