Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, kun uusi kumppani vastaa aiheisiin asian ohi

Vierailija
25.07.2024 |

Kokemuksia vastaavasta, kun kumppani vastaa tärkeisiin asioihin asian ohi.

Itselläni ainakin alkaa nopeasti luottamus kärsimään. Asiaa on nyt puitu hetki, eikä se ole vieläkään selvinnyt.

Ensin tulee tietysti mieleen salaako tahallaan, esim narsismi. Mutta kun ei siltäkään vaikuta.

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei ole ainoatakaan kysymystä.

Etkö osaa lukea.

Ei tuo ole kysymys, ap pyytää kokemuksia ja mielipiteitä, ja kun hän niitä saa, hän suuttuu vastaajille, koska vastaukset eivät olleet mieleisiä. Vastaajat ovat aika yksimielisiä siitä, että ongelma on AP.n käytöksessä ja hänen käytöksensä ei ole tervettä, vaan tosiaan epävakaa on se sana, mikä tulee mieleen. Joku hyvin kuvasikin, että 30-40 vuotias, joka vatvoo lapsuuttaan. 

Tuntuisiko sinusta kivalta, jos sinua ei edes kuunnella ja sepitetään vaikka mitä valheita tänne. Kuka sellaista jaksaa.

Joo eiköhän tämä keskustelu ollut tässä. Miehen kanssa taitaa mennä aika hyvin kuitenkin vs teidän muiden keskustelutaidot.

ap

Vierailija
182/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Se on meidän välillä tyypillinen aihe, mutta ei kuulu muille

Eli haluat keskustella jatkuvasti tästä samasta aiheesta, kunnes saat mieheltä mieleisesi vastauksen

Ei ihme,ettei mies vastaa, hän ei jaksa ei näitä keskustelujasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli vältät vastaamasta tähän, samoin kuin siihen, että miksi olet lähettänyt viestin. Hah, kaksinaismoralisti olet😂"

Oletkohan hieman tyhmä, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Tai yhtään logiikkaa.

Aloituksen kysymys ei vaadi minua kertomaan henkilökohtaista asiaa teille muille. Vastaa kysymykseen tai ole vastaamatta. TROLLI.

Juuh, eiköhän tässä tullut jo selväksi, millainen ihminen sinä olet. Toivottavasti mies jättää sinut VIESTILLÄ. 

Pura vaan lisää omaa pahaa oloasi täysin vieraaseen ihmiseen.

Olet sairas.

ap

Sinä AP tässä sairaalta vaikutat. 

Vierailija
184/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että keskustelu miehen kanssa käydään kirjoittamalla. Ehkä kaiken takana on perheellinen mies ?

Vierailija
185/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi joku välttelee koska ei halua keskustella siitä aiheesta mistä sinä olet suunapäänä tivaamassa tivaamasta päästyäsi sen sijaan että antaisit olla ja toiselle tilaa edes hengittää.  Sinulle vain ei kelpaa yksikään vastaus koska ne vastaukset eivät ole sinun mielesi mukaisia. Moneen kertaan myös minä olen sinulle vastannut mutta koska vastaukset eivät sinun mielesi mukaisia, ne eivät sinulle kelpaa vaan jankuttamisesi ja vänkäämisesi jatkuu.. 

Vierailija
186/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli vältät vastaamasta tähän, samoin kuin siihen, että miksi olet lähettänyt viestin. Hah, kaksinaismoralisti olet😂"

Oletkohan hieman tyhmä, eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Tai yhtään logiikkaa.

Aloituksen kysymys ei vaadi minua kertomaan henkilökohtaista asiaa teille muille. Vastaa kysymykseen tai ole vastaamatta. TROLLI.

Juuh, eiköhän tässä tullut jo selväksi, millainen ihminen sinä olet. Toivottavasti mies jättää sinut VIESTILLÄ. 

Pura vaan lisää omaa pahaa oloasi täysin vieraaseen ihmiseen.

Olet sairas.

ap

Sinä AP tässä sairaalta vaikutat. 

Ja millähän perusteella? Kerro nyt?

ap

Vierailija
187/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi joku välttelee koska ei halua keskustella siitä aiheesta mistä sinä olet suunapäänä tivaamassa tivaamasta päästyäsi sen sijaan että antaisit olla ja toiselle tilaa edes hengittää.  Sinulle vain ei kelpaa yksikään vastaus koska ne vastaukset eivät ole sinun mielesi mukaisia. Moneen kertaan myös minä olen sinulle vastannut mutta koska vastaukset eivät sinun mielesi mukaisia, ne eivät sinulle kelpaa vaan jankuttamisesi ja vänkäämisesi jatkuu.. 

Niin katosos kun sinä et kuuntele, vaan väität että tivaan. Mikä ei ole ollenkaan se keskustelu mikä minulla ja miehellä on.

Et yksinkertaisesti osaa kuunnella.

ap

Vierailija
188/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä olisi kiva saada.

Jos tilanne on sellainen että olet jo saanut vastauksen kysymykseesi mutta se ei kelpaa sinulle, ongelma on sinussa.

Jos taas tilanne on sellainen, että olet toistuvasti esittänyt saman kysymyksen ja saanut joka kerta vastaukseksi pitkän selostuksen, mutta et vastausta kysymykseesi, ongelma on vastapuolessa. Ja ongelman voi yrittää taklata jämäkkyydellä, esim. Vastaisitko tähän kysymykseen + kysymyksen suora esitys vielä kertaalleen. Jos tämäkään ei toimi, ongelma on iso.

On sillä toisella osapuolella myös oikeus kieltäytyä vastaamasta. AP ja hänen kumppaninsa eivät ilmeisesti edes ole vielä seurustelleet kovin kauan.

Tottahan toki voi kieltäytyä vastaamasta. Ja sitten ei pidä ihmetellä sitä, että parisuhde hyytyy luottamuspulaan. Sillä totta kai vastaamisen välttelyllä on seurauksensa. Mutta jos sitä toivookin, niin silloin vastaamisen välttelemisellä voi saavuttaa toivomansa lopputuloksen.

Vierailija
189/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, asia kasvaa minun mielessäni ja siksi se täytyykin selvittää.

Minulla on välillä samanlainen tunne, että jos hänellä onkin muita, mitä vaan voi olla takana.

Hänen työ on niin epäsäännöllinen ettei aina voi tietää onko hän töissä vai sanooko vain. Tietysti hän ei vaikuta valehtelijalta, mutta koskaan ei voi tietää.

Tiedätkö AP, olen nainen, mutta kuvaus voisi sopia minuun. Minulla on epäsäännöllinen työ. En jaksa sellaista takertuvuutta, että pitää kokoajan viestitellä toiselle, tai jos vain luen viestin, mutten vastaa, toinen pian jo ihmettelee, miksi en vastaa. No töissä en useinkaan pysty/ehdi vastaamaan, ehdin ehkä lukea jossain välissä. Minua tuollainen tivaaminen ja vastauksen painostaminen ahdistaisi. Miettisin, että tuollainenko sinä olet.  Mustasukkainen? Kontrolloivat? Epäilevä? 

Alkaisin ottamaan etäisyyttä. 

Moni mies toimii niin, että jos ei halua vastata kysymykseen, ei vain vastaa. Ehkä hän toivoo, että rauhoittuisit nyt vähän. 

Aloituksesta saa kuvan,että olette seurustelleet jo pidempään, mutta nyt vaikuttaa, että olette tavanneet netissä, ja teillä on lähinnä etäsuhde. Ehkä olette tavanneet oikeastikin,mutta et ole ollut kauaa sinkku, AP. 

Se mies on jo perääntymässä, on säikähtänyt takertumistasi. 

Vierailija
190/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin katosos kun sinä et kuuntele, vaan väität että tivaan. Mikä ei ole ollenkaan se keskustelu mikä minulla ja miehellä on.

Et yksinkertaisesti osaa kuunnella.

ap

Sinä tässä et osaa kuunnella etkä edes haluakaan niissä omissa harhoissasi joissa olet aina virheetön ja viaton sekä oikeassa joka asiassa ja toimit aina oikein. Todellisuus ei ole sama asia kuin sinun harhasi. 

Vierailija
191/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sullahan niitä ulkkarimiekkosia oli aina paljon kierrossa, tai ainakin viestittelit aina niiden kanssa. Onko tämä mies myös ulkkari? 

Vierailija
192/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta viestiä ap on nyt laittanut miehelle, kun on vastauksia vaadittu? Riittääköhän 10? 

Ei riitä. AP muuttuu nopeasti myös hyvin hyökkääväksi. Puolustelee, illeilee ja tarina muuttuu kokoajan. Tulee tunne, että hän haluaa saada tahtonsa läpi, ja sillä hyvä. 

Tunnen vastaavanoloisen ihmisen oikeassa elämässä, ja samanlainen tunne tulee AP.sta, että hän on hankala ihminen

Sillä, onko AP oikeasti hankala, ei ole merkitystä. Lue AP nämä vastaukset ja mieti, voiko tämä mieskin saada sinusta sellaisen kuvan, kuin me sinulle vastanneet. 

Anna sen tärkeän asian olla. Jos mies haluaisi sen selvittää, hän olisi sen jo tehnyt. Jos hän ei sitä selvitä, ja sinulle se on suhteen jatkumisen ehto, sinun on vain lopetettava suhde. Se, että uhkailet miestä asialla, ei auta mitään. 

Vierailija
193/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ne asiat vaan ovat niin kipeitä, hävettäviä, vaikeita tai yksityisiä, ettei niistä halua tai pysty puhua. Eikä se mielestäni ole tarpeen. Se on hänen päätöksensä. Kertomasi mukaan ymmärsin, että teillä menee hyvin ja on kaikinpuolin muuten kivaa. Miksi menneitä pitää kaivella ja luoda siitä isokin ongelma?  

Monasti haavojen auki repiminen voi aiheuttaa paljon enemmän tuskaa ja haittaa parisuhteelle, kuin se että menneen antaa vain olla, oppii siitä ja keskittyy siihen hetkeen mikä on. 

Niin ulkopuolisen on tietysti vaikea kuvitella aihetta. Mutta asia ei ole mikään tuulesta temmattu, vaan keskustelun myötä kehittynyt. keskustelussa on kaksi ihmistä. Olisi outoa olla selvittämättä ja puhumatta asiaa. Varsinkin kun mies haluaa puhua, eikä ole mikään tyypillinen tuppisuu, vaan älykäs ihminen.

ap

On todella vaikeaa kuvitella, mikä voisi ilmeisesti aika tuoreessa suhteessaolla noin tärkeä asia, johon ehdottomasti täytyy saada vastaus, jotta suhdetta voi jatkaa. 

Minä en keksi mitään sellaista, vaikka kuinka mietin. Useimmat asiat selviävät aikanaan. Jos kysyt vaikkapa, onko hän pettänyt eksäänsä, niin et ehkä saa rehellistä vastausta, tai suhdehan on voinut olla huono jo kauan. Tai mies tulee pettämään sinuakin. Tai ihan mitä tahansa

Vierailija
194/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on, että kumppani on vähän yksinkertainen eikä vain tajua, mitä tarkoitit kysymykselläsi.

Vierailija
195/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monta viestiä ap on nyt laittanut miehelle, kun on vastauksia vaadittu? Riittääköhän 10? 

Kuten jo sanoin, me keskustelemme, kumpikin kirjoittaa VUOROTELLEN pitkiä viestejä.

En tiedä minkälaisia kumppaniehdokkaita sinä tapaat tai olet tavannut.

ap

Ok. Teillä on sellainen tekstarisuhde. Ilmeisesti se on sinulle riittävä, mutta minä keskustelen kumppanini kanssa ihan kasvotusten. 

Pitääkö jokaiseen viestiin piilottaa jonkinlainen ilkeys? Huomaatko edes mitä teet? Yritätkö alistaa minua? Ei ole tervettä.

Me tapaamme myös usein, mutta nyt toisella on töitä.

ap

Siis pitääkö hänen töissä viestitellä kanssasi kokoajan? Ja vielä pahempaa, jutella "vakavista asioista".  En itse jaksaisi, tuohonhan tukehtuu. 

Jotain tavallista ja kepeää voi kirjoitella töihinkin, jos nyt pakko on, mitä kuuluu, tai jos on jotain hauskaa sattunut. Sellaisia hyvänmielenjuttuja.  

Vierailija
196/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välttelee sinua, koska ei jaksa sinun keskustelujasi. Anna hänen olla edes töissä rauhassa. Se asia varmasti joutaa odottamaan, että näette kasvotusten, puhu sitten. Nyt sinä pakotat ja painostat. Mies on kärsivällinen, mutta sitä varmasti jo kyllästyttää käytöksesi.

Vierailija
197/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta miksi ihmeessä tuollainen tärkeä asia hoidetaan viesteillä? Se ei kerro mistään muusta kuin siitä, ettet itse osaa puhua aiheesta. "

Miksi TAAS oletat ettei siitä olsii puhuttu. Hän on ollut epämääräinen. Sinä et osaa keskustella, ainoastaan väitellä.

ap

Mitä sinä et ymmärrä? Mies ei aio vastata sinulle. Jos se haluaisi vastata, se olis jo vastannut. Positiivista on, että mies ei myöskään valehtele, eli vastaa jotain sinua miellyttääkseen. 

Kuinka vaikeaa se asia on ymmärtää? 

Anna sille miehelle tilaa, äläkä kokoajan hengitä niskaan ja jankuta.

Vierailija
198/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei ole ainoatakaan kysymystä.

Etkö osaa lukea.

Ei tuo ole kysymys, ap pyytää kokemuksia ja mielipiteitä, ja kun hän niitä saa, hän suuttuu vastaajille, koska vastaukset eivät olleet mieleisiä. Vastaajat ovat aika yksimielisiä siitä, että ongelma on AP.n käytöksessä ja hänen käytöksensä ei ole tervettä, vaan tosiaan epävakaa on se sana, mikä tulee mieleen. Joku hyvin kuvasikin, että 30-40 vuotias, joka vatvoo lapsuuttaan. 

Tuntuisiko sinusta kivalta, jos sinua ei edes kuunnella ja sepitetään vaikka mitä valheita tänne. Kuka sellaista jaksaa.

Joo eiköhän tämä keskustelu ollut tässä. Miehen kanssa taitaa mennä a

Meissä on AP se ero,ettei meidän muiden tarvitse vatvoa täällä palstalla, miksi mies ei vastaa. Sinähän suoraan epäilit häntä. Sanoit, että epäilet, että onko toinen ja onko se mies edes töissä, kuten sanoo. 

Olisi ihan hirveää kuunnella tuollaista, kun on TÖISSÄ. Siihen vielä niitä tärkeitä kysymyksiä, joihin on vaan vastattava. Todella ilkeää pakottamista

Vierailija
199/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Avoidance or refusal to answer questions about problems that arise in the relationship, will ultimately lead to the destruction of the relationship."

Tämän jo tiesinkin, joten kysyin kokemuksia miksi joku välttelee.

ap

Mikset laittanut kysymystäsi avaukseen?

Miten lukutaidoton on ihminen, joka ei aloituksesta ymmärtänyt tuota kysymystä.... Siinä se on hyvin selvästi, vaikka autisteille ei kysymysmerkkiä ole laitettukaan.

Vierailija
200/217 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tunne-elämältään kunnossa. Jos kaikki aikaisemmat hänen kirjoituksensa pitävät paikkansa, niin hänen ulkonäkönsä on ihan ok ja hän aina kirjoittaa miehille. Joskus tapaa ja menee sänkyyn. Ja miehet ghostaavat sen jälkeen. 

Tai sitten mitään näistä ei ole tapahtunut oikeasti, niin kuin tämäkin aloitus on vain kuvitelmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi