Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut elämäsi rankin kokemus, josta luulit ettet selviä mutta selvisit sittenkin?

Vierailija
29.01.2022 |

Omani:
Lapsen kuolema (Tai eihän siitä koskaan pääse yli mutta oppii elämään asian kanssa)

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin itsemurha, kujn me kaikki 4 lasta oltiin vielä alaikäisiä.

Vierailija
2/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut puukotettiin lähes hengiltä. Toipuminen edelleen kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden omaishoitajuus

Vierailija
4/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosin rajamailla käyminen. Luulin tulevani hulluksi. Neljää päivää ja neljä yötä pakokauhua ilman unta. Olisin olon pois saadakseni voinut elää vaikka ilman toista jalkaa onnellisena. Jätti lähtemättömät henkiset arvet ja kognitiivisia taitoja piti ja pitää kuntouttaa riekalemaisesta muistista lähtien.

Vierailija
5/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahaton lääkemyrkytys. Meinasin kuolla omiin lääkkeisiini normaaliannoksella. Kahdesti.

Vierailija
6/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Selvisin eli olen hengissä vielä viiden vuoden päästä, mitä en ensimmäisinä kuukausina uskonut. En kuitenkaan voi hyvin ja olen edelleen masentunut, mutta on hyviäkin päiviä.

Vierailija
7/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat kun mies sairastui eikä voinut enää toimia yrittäjänä. 10 v meni maksaessa ja nyt 3 v jo velattomana. Mies kuntoutui ja on nyt muualla töissä.

Vierailija
8/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni itsemurha. Olen toimintakykyinen mutta en selvinnyt.

Vierailija
9/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero.

Autistisen lapseni psyykkinen sairastuminen, johon emme saaneet mitään apua terveydenhuollosta tai sosiaalitoimesta. Silloin uitiin aika syvissä vesissä, etenkin kun olin yh joka ei pystynyt käymään töissä, kun piti pitää lapsi hengissä. Se taloudellinen huoli sen kaiken muun huolen päälle....

Vierailija
10/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen kuolema minullakin. Selvinnyt ole, mutta kyllähän se mielessä käy lähes päivittäin vielä yli 10v jälkeenkin.

Vierailija
11/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen, joka paheni vuosi vuodelta ja sen seurauksena vakava masennus.

Vierailija
12/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole selvinnyt vielä selvitettävistä ikävistä tapahtumista ja ongelmista. Oksu ihmisten järjestämöt sairaat kutut.

Vierailija
13/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosin rajamailla käyminen. Luulin tulevani hulluksi. Neljää päivää ja neljä yötä pakokauhua ilman unta. Olisin olon pois saadakseni voinut elää vaikka ilman toista jalkaa onnellisena. Jätti lähtemättömät henkiset arvet ja kognitiivisia taitoja piti ja pitää kuntouttaa riekalemaisesta muistista lähtien.

Ohis mut ei kuulosta rajalta vaan ihan psykoosilta.

Vierailija
14/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys joka vaurioitti alapään tunnottomaksi

Vierailija
15/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastui vakavasti, ero aviomiehestä, muutto uuteen kotiin, työpaikan vaihto, yksinhuoltajuus, äidin kuolema. Tuo 6kk sisällä

Ei mitään kohtuuttoman raskasta mutta vähän liikaa lyhyellä ajalla

Vierailija
16/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, jossa jäin täysin tyhjän päälle.

Maniapsykoosi.

Vierailija
17/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni itsemurha. Olen toimintakykyinen mutta en selvinnyt.

Tämä on varmaan se kaikista kauhein. Muut vastoinkäymiset (jopa lapsen ns. normaali kuolema) kalpenee tuon rinnalla. 

Vierailija
18/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuus, jossa todella luulin kuolevani. Pää edellä asfalttiin n. 20 km/h vauhdilla. Oli kuitenkin tuuria, ja sain vain lievän aivovamman ja nivelen dislokaation. Siirtyneen nivelen kanssa olen oppinut elämään, aivovammankin kanssa pärjäilen, vaikkei helppoa olekaan.

Vierailija
19/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mut ei kuulosta rajalta vaan ihan psykoosilta.

Kenties niin. Toistin vain minua hoitaneiden kallonkutistajien sanoman.

Vierailija
20/62 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v kissani kuolema. Se oli elämäni paras ystävä ja suurin rakkauteni. Yksikään ihminen ei ole yltänyt samaan eikä tarvitsekaan. Tiedän Misseni olleen ainutlaatuinen sielu täällä.