Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Näin jutun kuvasta heti mikä on ongelma vaikkei koko kuvaa kaverista näkynytkään, koska muuten fiksun oloinen siisti kaveri (veikkaisin vielä keskim. paremman näköinen) eli pituushan se siellä. Olisi voinut olla koko kuvakin ja jos olisi symmetrinen kroppa niin tuskin moni edes arvaisi miehen pituutta. On se jännä, että kaikenlaiset epäsuhtaiset kurjenkaulaiset ja pitkäselkäiset ja silti persjalkaiset miehet saa kumppaneita, mutta ei sopusuhtaisen ja symmetrisen vartalon ja kasvot omaava normaalin pituiden mies. On aivan turhaa mitä naiset täällä höpöttää ja puolustelee.
Mmm.Oot asian ytimessä. Se onkin tosi jännä. Ne ylettyy niin hyvin niille purkka-automaatin näköisille varastokaapeille biltemassa. Niissä kierretään kampea, ja syliin tippuu nainen. Toinen toisensa jälkeen. Silleen ne niitä saa. Kaikki kumman näköiset hyypiöt.
Sitten ne naiset tulee tänne aihevapaalle puolustelemaan.
Vakavissaan. Ala huumorintajuiseksi ja höpöttele itsekin pilke silmäkulmassa. Ei koko ajan silleen jahtausmielellä vaan ihan mukavana kaverina vaan. Älä ota pituuttasi niin vakavasti. Mikä sen yhden näyttelijän nimi nyt on, eikö hän ole lyhyempikin kuin sinä? Juttuseuraa näyttää riittävän ja muutakin. Ehkä löydät jonkun, joka tykkää sinusta ja sinä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Maxille ongelma, että muutama 175 + cm mittainen nainen etsii itseään pitempää miestä. Miksei Maxille kelpaa kuin mallit? Koska hän on omassa mielessään niin cool ja kaksimetrinen?
Monet lyhyet taskuravutkin etsii niitä pitkiä. Itse asiassa kaikki naiset taistelevat pitkistä miehistä riippumatta mikä keltanököhammas ja rokonarpinen haiseva rumilus on kyseessä. Useimmille naisille riittää kunhan mies on vaan pitkä. On kuultu monet kerrat livenä naisten suusta mies voi olla mitä vaan, mutta pitää olla pitkä...
Ai vähän niin kuin miehille riittää että nainen on hoikka? ihan sama mikä riivinrauta on muuten
Ilmeisesti 27 vuotta. Näyttää kuitenkin jotenkin tosi nuorelta, en tiedä onko toi pituus, mutta ei näytä aikuiselta.
Monet naiset etsii kuitenkin kypsää miestä.
Alaluokan laudalla menee taas tilastollinen tarkastelu ja yksittäiset tapahtumat mukavasti sekaisin. Tottakai 165cm pituus miehellä on valtava miinus. Aivan kuten 100kg paino naisella on valtava miinus.
Ja nämä ei tarkoita sitä, että pariutumista ei voi tapahtua, vaan se on huomattavasti haastavampaa.
Jännä kun täällä pitää aina ihan päivänselviä juttujakin päivitellä ja yrittää väittää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ikäviä tilanteita menneiden viikkojen aikana on tuonut myös Maxin hoitamaton ADHD.
Vastoinkäymisten takia Max myöntää elämänhallintansa olevan tällä hetkellä melko hukassa."
Joo, ei mitään ongelmaa.
Hän on siis jännämies. Eikö ne just saa kaikki naiset? Vai miten se oli?
On niitä lyhyitäkin naisia, joille varmasti kelpaa. Näyttää ihan söpöltä. Itse olen 177 cm, niin olisi liian iso kokoero, mutta aika harva on mun pituinen.
Max on tunnettu somevaikuttaja. Youtube-kanavalla yli 120 000 tilaajaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ikäviä tilanteita menneiden viikkojen aikana on tuonut myös Maxin hoitamaton ADHD.
Vastoinkäymisten takia Max myöntää elämänhallintansa olevan tällä hetkellä melko hukassa."
Joo, ei mitään ongelmaa.
Eiköhän tämä ole suurempi syy pariutumishaasteisiin, kun se pituus.
Fiksun näköinen? Onko myös luonteeltaan fiksu?
Tää todistaa, ettei vika ehkä todella ole miehissä vaan naisissa ja siinä, että heille on liikaa tarjontaa.
Kannattaiskohan hoitaa ae ADHD ensin? Ja sitten katsella muitakin naisia kuin niitä top5%.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tämä
On. Näyttää tontulta joka haluaa esittää jännämiestä. Ei toimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Siis etsit seuraa 7 vuotiaista.?
Ääliö. Et sen vertaa aikuinen ihminen tajunnut, että olisi sanasta puuttuu n-kirjain eli jos MINÄ OLISIN 20 vuotta nuorempi. Kuinka sairas pitää ihmisen olla jos kuvittelee mun etsivät lapsista seuraa varsinkin kun kirjoitin, että 27v on LIIAN NUORI MUN MAKUUN.
Olet kuvottava ja varmaan luulit olevasi hauska. Painu oikeasti hel vettiin oksettavien ajatustesi kanssa.
N45
Nuoret muijat on niin nirsoja ja ulkonäkökeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kelpaa monellakaan naiselle." Onko nykymaailmassa tärkeintä jokin suuri ihailijalauma? Miksei voi tutustua niihin, joita kiinnostaa. Saattaisi löytää vaikka aidosti rakastavan puolison.
Da-a. Miehille elämässä on tärkeintä, että pitäisi olla pillulauma, josta valita.
Monelle naiselle miehen lyhyys on karkottava tekijä. Sitä hän tarkoittaa. Ja jostain syystä ei sitten niitä mätsejä ole tullut. Siis jostain syystä.
Varmaan hänellekin riittäisi yksi rakastava nainen, kuten valtaosalle meistä miehistä. Ei siinä mitään laumaa tarvita. Pelottava ajatuskin.
Outoa muuten, että näistä asioista pitää vääntää rautalankaa?!
Korkki kiinni ja huumeet pois niin se ADHD hoituu. ADHD ei kestä päihteitä! Kaikki pois!
Niin, kun miehet valitsee naisia hiusten värin ja tissien koon perusteella. Että turha valittaa.