Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Kyllä todella moni lyhyt tumppi mies seurustelee. Tässä on varmaan taas vika siinä että pitäisi saada jännänainen ja missi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 156 cm. pitkä nainen, joten mun kanssa Max sais kokea olevansa pitkä mies. Ja olis ihan sopivan pituinen mulle.
Epäilen vähän, että Maxissa on valitettavasti joku ns oikea vika, kyllähän tämmöisiä puoltoistametrisiä tappeja on naisissa paljonkin enkä usko että kaikki haluavat yli 180-senttisen puolison. Mä en mitenkään pidä pituutta edes hyvänä ominaisuutena, inhottavaa puhuakin ylöspäin.
Mistähän mulle oma mies samaa luokkaa..?
Samaa luulen. Ehkä Max on jo valmiiksi jotenkin vihaisen oloinen, kun hän on päättänyt että naiset eivät halua olla hänen kanssaan. Tai mitä tahansa muuta hankalaa. Maailma on täynnä hankalia ihmisiä.
Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.
Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).
Näin jutun kuvasta heti mikä on ongelma vaikkei koko kuvaa kaverista näkynytkään, koska muuten fiksun oloinen siisti kaveri (veikkaisin vielä keskim. paremman näköinen) eli pituushan se siellä. Olisi voinut olla koko kuvakin ja jos olisi symmetrinen kroppa niin tuskin moni edes arvaisi miehen pituutta. On se jännä, että kaikenlaiset epäsuhtaiset kurjenkaulaiset ja pitkäselkäiset ja silti persjalkaiset miehet saa kumppaneita, mutta ei sopusuhtaisen ja symmetrisen vartalon ja kasvot omaava normaalin pituiden mies. On aivan turhaa mitä naiset täällä höpöttää ja puolustelee.
Ainakin aiemmin ollut kauniin naisen kanssa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/inna-tahtinen-ja-max-blomfelt-ero/1126634
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän karua karsia mies pituuden perusteella kun siihen ei voi vaikuttaa.
Toisaalta itsekin viehätyn vain yli 175cm luonnostaan hoikista, kauniskasvoisista ja luustoltaan kevytrakenteisista naisista.
m42
Minä olen persjalkainen 162 cm maatiaisnainen. En välitä mitään, jos joku etsii jotain mitä minä en ole. Maailmassa riittää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Tossa tuli pari päivää sitten vastaan ihan perus nätti nainen todella laihan, pitkän, ruman n€krun kanssa. xD Mikä niissä apinoissa viehättää?
Sinussa ainakin on vastenmielistä tapasi puhua muista ihmisistä.
Kyllä. En olisi tuollaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Olen kyllä nähnyt montakin lyhyttä miestä joilla tyttöystävä tai vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäpituinen tää Mini on?
Vanhemmilla ollut huumorintajua:D
Oletko ihan pöljä? Tuskin vanhemmat ovat nimeä antaessaan tienneet minkä pituinen heidän pojastaan tulee.
N45
Jos vanhemmat tosi minejä, miksi lapsi olisi maxi?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä usein öyhökompleksi ja lyhyyttä yritetään kompensoida ties millä epämiellyttävillä tavoilla ja asenteilla. Ei kiitos.
Lyhyet miehet puhuu koko ajan pituudesta ja miettii minkä pituisia muut miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän karua karsia mies pituuden perusteella kun siihen ei voi vaikuttaa.
Toisaalta itsekin viehätyn vain yli 175cm luonnostaan hoikista, kauniskasvoisista ja luustoltaan kevytrakenteisista naisista.
m42
Sama.
m
Vierailija kirjoitti:
Taitavat tosiaan vältellä lyhyyden vuoksi. Mutta se on naisten oikeus = valkata.
Valkkaaminen on kaikkien oikeus, myös miehet valkkaa.
Hei Max. Tervetuloa maailmaan, jossa naiset ovat eläneet vuosisatoja.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä usein öyhökompleksi ja lyhyyttä yritetään kompensoida ties millä epämiellyttävillä tavoilla ja asenteilla. Ei kiitos.
Donald Trump on pitkä mies. Miksei Trumpin ominaisuuksia koskaan liitetä pituuteen vaan niin tehdään aina vain lyhyiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Itse olen 60 kg mies. Naisen pitää olla max 50 kg
Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 156 cm. pitkä nainen, joten mun kanssa Max sais kokea olevansa pitkä mies. Ja olis ihan sopivan pituinen mulle.
Epäilen vähän, että Maxissa on valitettavasti joku ns oikea vika, kyllähän tämmöisiä puoltoistametrisiä tappeja on naisissa paljonkin enkä usko että kaikki haluavat yli 180-senttisen puolison. Mä en mitenkään pidä pituutta edes hyvänä ominaisuutena, inhottavaa puhuakin ylöspäin.
Et sitten ymmärtänyt, että mies saa jatkuvasti (negat.) palautetta pituudestaan? Kyllä se muokkaa ihmisen luonnetta väistämättä ja kyynistää. Alkaa ymmärtämään ettei naiset ole edes tavoittelemisen arvoisia vaikka tietää ettei kaikki naiset ajattele vastaavasti. Naisilla tätä vastaavaa ei ole edes lihavilla jolle voisi jotain tehdäkin saatikka lyhyillä. Itselläkin oli jonkinlainen pituuskompleksi, kun jäin niin paljon omasta aikuisiän pituusarviosta ja vaikka ylsin lopulta melko keskelle suomalaista keskipituutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.
Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).
Normaali mies pituudesta huolimatta jaksaa nostaa satakiloisenkin muijan kynnyksen yli. Eihän sitä pitkään tarvii kanniskella.