Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Miesten logiikkaa taas. Maxilla on hoitamaton adhd, edellinen suhde kaatunut pettämiseen, hän on ulosotossa ja talousongelmissa ja tekee työkseen somea, mikä on todellinen turnoff. Siinä naiselle todella epähoukuttava paketti tarjolla. Miesten loppupäätelmä: ei saa naista, koska pituus. Jepajep.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus.
On se mutta ei tuon näköinen nuori mies ilman naista jää vaikka olisi 150 cm. Ongelmana on aivan takuulla hänen oma suhtautuminen omaan pituuteensa, joka on toki kiusaamisen aiheuttama ajatusvääristymä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä usein öyhökompleksi ja lyhyyttä yritetään kompensoida ties millä epämiellyttävillä tavoilla ja asenteilla. Ei kiitos.
Donald Trump on pitkä mies. Miksei Trumpin ominaisuuksia koskaan liitetä pituuteen vaan niin tehdään aina vain lyhyiden kanssa?
Totta kyllä, kautta historian johtajamiehet ovat olleet pitkiä öyhöjä, mutta siitä huolimatta kehitettiin broscience-pohjaisesti Napoleon-kompleksi heti, kun yksi öyhö oli lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.
Sinulla on vahvistusharha. Lyhyet miehet ovat nimenomaan sovinnollisia tai jopa ujoja, koska heidän on pitänyt luovia isompien miesten maailmassa. Isoja miehiä ei pieni mies uskalla vastustaa, joten heillä on matala kynnys käyttää ikäviä keinoja, kuten henkistä väkivaltaa, jota tukee fyysisen uhan elementti, tai sitten suoraan fyysistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.
Sinulla on vahvistusharha. Lyhyet miehet ovat nimenomaan sovinnollisia tai jopa ujoja, koska heidän on pitänyt luovia isompien miesten maailmassa. Isoja miehiä ei pieni mies uskalla vastustaa, joten heillä on matala kynnys käyttää ikäviä keinoja, kuten henkistä väkivaltaa, jota tukee fyysisen uhan elementti, tai sitten suoraan fyysistä väkivaltaa.
Ei ainakaan omalla työpaikalla ole näin. Kaikki diktaattorimaiset pikkupomot on juuri näitä lyhyitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan omalla työpaikalla ole näin. Kaikki diktaattorimaiset pikkupomot on juuri näitä lyhyitä miehiä.
Omalla työpaikalla päin vastoin. Kumoaako toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Siis niinpä. En oikein ymmärrä tätä, että yleistetään, että miehen pitää olla pitkä. Olen itse 170cm nainen ja kaikki mun ihastukset on olleet joko just just samanpituisia tai lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Jos miehiltä kysyy, ...
Isot tissit
Tiukka pillu
Max 25 v
Mut ulkonäkö ei oo tärkein...
"PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä."
https://www.vauva.fi/keskustelu/5669111/pituutta-kommentoidaan-maxille-…