Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Minä en ainakaa pysy sen hirviön perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Vastaat n.15% naisista jotka saavuttaa tuon pituuden. Vastaava miehissä lähenee jo 190cm pituutta.
Miksi tänne heti ryntää poikkeuksellisen pitkät naiset vakuuttelemaan, että miesten pituussyrjintä on ok?
Minä pistän paremmaksi. Olen 178 cm eikä koskaan ole ollut vaikeuksia löytää joko samanmittainen tai pidempi seurustelukumppani. Täällä Länsi-Rannikolla naiset ja miehet ovat pitkiä. Pätkät ovat idässä, jotka pitävät jo 170 cm:n pituista naista jättiläisenä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos tuonnäköiselle miehelle pituus on noin iso ongelma, lisäksi näyttää treenatulta. Tiedän nämä ketjut jo etukäteen, naiset sankoin joukoin ilmoittaa että juuri heille miehen pituus ei ole ongelma, joten tuokin mies valittaa turhasta, naiset eivät ole pinnallisia ja mitään ongelmaa ei ole.
Miksi ette joskus uskoisi noita miehiä ja myöntäisi, kyllä meillä on olemassa äärimmäisen pinnallinen deittailukulttuuri, joka on mennyt aina vain pinnallisemmaksi, yhtenä syynä tinderin kaltaiset deittipalvelut. Olisi hyvä keskustella näistä asioista rehellisesti myös miesten näkökulmasta ja miettiä onko noin pinnallinen maailmankuva ja ajattelu kovinkaan tervettä.
Ja kun keskustellaan asiasta ns. miehen näkökulmasta, olisi hyvä ette spammattaisi aina näitä keskusteluja täyteen naisten whataboutismia siitä kuinka pinnallisia miehet ovat, ikäänkuin se kumoaa hänen kokemukset ja ongelmansa.
Miksi te jotkut miehet ette usko, että ei kaikkia naisia haittaa jos mies on lyhyt? Mä kerroin tuolla aiemmin olevani 168cm ja olleeni naimisissa miehen kanssa joka on mua 2cm lyhyempi.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Olen myös 175 cm pitkä ja tykkään korkokengistä. Puoleensavetävin kohtaamani mies on 165 cm pitkä. Hän tykkäsi minustakin. Valitettavasti meitä ei kuitenkaan oltu tehty toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaat n.15% naisista jotka saavuttaa tuon pituuden. Vastaava miehissä lähenee jo 190cm pituutta.
Miksi tänne heti ryntää poikkeuksellisen pitkät naiset vakuuttelemaan, että miesten pituussyrjintä on ok?Minä pistän paremmaksi. Olen 178 cm eikä koskaan ole ollut vaikeuksia löytää joko samanmittainen tai pidempi seurustelukumppani. Täällä Länsi-Rannikolla naiset ja miehet ovat pitkiä. Pätkät ovat idässä, jotka pitävät jo 170 cm:n pituista naista jättiläisenä :D
Jotenkin surullista miten monella on kaikki muu niin pielessä että ainoa identiteetti on pituus. Mulla on kaveri, jonka perheessä kaikki naiset on n. 180cm ja kukaan heistä ei ikinä tuo itse pituuttaan esiin millään tavalla, kun on muitakin hyviä ja mielenkiintoisia ominaisuuksia.
"fiksun näköinen"? Mitä tuo edes tarkoittaa? Näkeekö älykkyyden muka jotenkin päältä päin?
Ymmärrän, jos miehen sanotaan olevan komea, miehekäs, söpö, poikamainen tai seksikäs (katsojan mielipide) tai urheilullisen näköinen, köyhän näköinen, naistenmiehen näköinen jne (tietyt yleiset stereotypiat)
Anteeksi vain, mutta minusta tämä henkilö on hiukan epäsiistin näköinen ja ikäistään vanhemman näköinen. Kenen mielestä "fiksun" näköinen ja millä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.
Valitettavasti moni nainen ei hyväksy miehen fyysisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.
Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).
Kyllä se lyhyt mies voi nostaa huomattavasti sitä pitkää miestä enemmän. Katsos kun ne voimat ei ole pituudesta kiinni. Epäilen kuitenkin että sinä olet reilusti yli 100 kiloinen.
Joo. Ja hyvistä voimanostajista monet ovat lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Öööö. Kannattaa varmaan oikolukea kommentti ennen lähettämistä.
Ööö vain itsellesi. Normaali ihminen tajuaa, että ihmisille voi tulla kirjoitusvirheitä. Normaali ihminen osaa myös tulkita mun tekstistä mitä tarkoitin. Ei täällä palstalla aleta joka hiton viestiä oikolukemaan teidän lukutaidottomien aivovammaisten vuoksi.
N45
Vierailija kirjoitti:
"fiksun näköinen"? Mitä tuo edes tarkoittaa? Näkeekö älykkyyden muka jotenkin päältä päin?
Ymmärrän, jos miehen sanotaan olevan komea, miehekäs, söpö, poikamainen tai seksikäs (katsojan mielipide) tai urheilullisen näköinen, köyhän näköinen, naistenmiehen näköinen jne (tietyt yleiset stereotypiat)
Anteeksi vain, mutta minusta tämä henkilö on hiukan epäsiistin näköinen ja ikäistään vanhemman näköinen. Kenen mielestä "fiksun" näköinen ja millä lailla?
Joltain autonrassaajaltahan tuo näyttää tatuointeineen kaikkineen. En minäkään ymmärrä tuota "fiksun näköinen" kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne heti ryntää poikkeuksellisen pitkät naiset vakuuttelemaan, että miesten pituussyrjintä on ok?Minä pistän paremmaksi. Olen 178 cm eikä koskaan ole ollut vaikeuksia löytää joko samanmittainen tai pidempi seurustelukumppani. Täällä Länsi-Rannikolla naiset ja miehet ovat pitkiä. Pätkät ovat idässä, jotka pitävät jo 170 cm:n pituista naista jättiläisenä :D
Se on länsirannikko, ei mikään Länsi-Rannikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni ja huumeet pois niin se ADHD hoituu. ADHD ei kestä päihteitä! Kaikki pois!
Myös nikotiini, kofeiini, sokeri ja keinomakeutusaineet pois!
Ei tarvitse. Päin vastoin kofeiini on erittäin hyvä. ADHD aivot on yleensä yliväsyneet ja kahvi auttaa. Kannattaa kokeilla jopa yöksi. Virkeämmät aivot toimii paremmin ja myös rauhottuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun naisen tulisi siis laittaa Maxin elämänhallinta kuntoon. Onko Max tyypillinen jännis?
Kyllä se on Maxin oma tehtävä pistää elämänsä kuntoon.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaiskohan hoitaa ae ADHD ensin? Ja sitten katsella muitakin naisia kuin niitä top5%.
ADHD ei ole sairaus vaan ominaisuus, josta ei voi päästä eroon. Lääkkeillä siihen pystyy vaikuttamaan mutta vain sen aikaa, kun lääke vaikuttaa esim 13 h vuorokaudessa.
ADHD-potilaat eivät saa luovuttaa s per maa. Kyllä se on perinnöllinen neurologinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus.
No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.
Tuo on naisten keskipituus eli puolet naisista on lyhyempiä. Ihan hyvät valikoimat, vaikka nainen haluaisi itseään pidemmän miehen. Niin kuin suurin osa naisista haluaa.
Eikös nykyään naisten keskipituus ole 167 cm? Joka tapauksessa nuo koskevat ikäluokkia 18-65 v, ja suurin osa lyhyemmistä naisista on siellä vanhemmassa päässä. Nuoret, naimaikäiset naiset ovat järjestään lähemmäs 170 cm.
Mutta hei, mikäs olikaan räppäri Uniikin eli Tolppasen Danin pituus? Kaunis nainen on aina ollut rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.
Valitettavasti moni nainen ei hyväksy miehen fyysisiä ominaisuuksia.
Yhtälailla moni mies ei hyväksy naisen fyysisiä ominaisuuksia.
N45
Täällä tissihielle ja pilluhiivalle haisevat niin ihanat mammat kilvan haukkuvat Maxia.
Vierailija kirjoitti:
Tää todistaa, ettei vika ehkä todella ole miehissä vaan naisissa ja siinä, että heille on liikaa tarjontaa.
Artikkelin miehellä oli elämänhallintaongelmia, mutta naisissa on muka vika, kun he eivät halua sellaista kumppania. Miesten mielestä naisten pitäisi huolia kuka vaan, joka suhdetta ehdottaa, muuten naiset ovat nirsoja. Miehillä on todella suuria vaikeuksia hyväksyä, että naiset saavat päättää itse asioistaan, he eivät ole leluja, joita voi hankkia kaupasta ja saada mieleisensä. Aina ei saa, mitä haluaa ja siihen on vaan sopeuduttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus.
No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.
Tuo on naisten keskipituus eli puolet naisista on lyhyempiä. Ihan hyvät valikoimat, vaikka nainen haluaisi itseään pidemmän miehen. Niin kuin suurin osa naisista haluaa.
Eikös nykyään naisten keskipituus ole 167 cm? Joka tapauksessa nuo koskevat ikäluokkia 18-65 v, ja suurin osa lyhyemmistä naisista on siellä vanhemmassa päässä. Nuoret, naimaikäiset naiset ovat järjestään lähemmäs 170 cm.
Mutta hei, mikäs olikaan räppäri
No ei todellakaan ole. 165-senttisenä olen ollut paikkakunnasta riippumatta työpaikan ja kaveripiirin pidemmällä puolikkaalla ja olen reilusti alle 30.
Et taida ymmärtää mitä on olla lyhyt mies. Kukaan ei ota vakavasti koska olet lyhyt, sinua pidetään alempi arvoisena. Kyllä se pikkuhiljaa rupeaa vítuttaa kun koko ajan painetaan alaspäin, kyllä sinäkin katkeroituisit. Naiset sanoo että muuten kyllä voisi seurustella mutta kun tuo pituus..