Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle

Vierailija
22.07.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html

Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on adhd? (en pääse lukemaan juttua)

Mulle se olisi turn off, ei pituus. Mä oon itse hidas ja rauhallinen. Uuvun adhd- sun muiden kirjolaisen seurassa. 

Vierailija
102/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän karua karsia mies pituuden perusteella kun siihen ei voi vaikuttaa.

Toisaalta itsekin viehätyn vain yli 175cm luonnostaan hoikista, kauniskasvoisista ja luustoltaan kevytrakenteisista naisista.

m42

Niin, että naiset ei saisi pituuden perusteella valita puolisoaan, mutta sä sen sijaan miehenä saat valkata naisia ulkonäön perusteella. Sellaista kaksinaismoralismia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkki kiinni ja huumeet pois niin se ADHD hoituu. ADHD ei kestä päihteitä! Kaikki pois!

Myös nikotiini, kofeiini, sokeri ja keinomakeutusaineet pois!

Vierailija
104/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen mies haluaisi tyttöystävän joka on nuori, hoikka ja kaunis. Se on ongelman ydin. Tyttöystävät ovat heille palkintoja. 

Vierailija
105/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis ihan sopivan pituinen,  koska oon 150 cm. 

Niinhän te aina sanotte mutta teot puhuu toista. 

Vierailija
106/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt, vain 165cm pituutta. 

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm. 

Itse olen 60 kg mies. Naisen pitää olla max 50 kg

Pituus miinus 115 on naisen maksimipaino

Älä nyt ainakaan odota että sellaisessa paketissa tulisi mukana takapuoli, etupuoli tai edes posket. 

Vierailija
107/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te aina sanotte mutta teot puhuu toista. 

Mun mies on lyhyt. Ei haittaa.

Vierailija
108/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.  Olen kauniiksi, jopa upeaksi kehuttu pitkä nainen ja mieheni on minua selvästi lyhyempi. Hän on se todellinen saalis; hyvin älykäs, huumorintajuinen  ja ennenkaikkea hyvä ihminen ja sattumoisin komeakin.

Onpa hyvä, että en ole pitänyt vääriä kriteerejä miestä valitessani, olen kovin onnellinen liitossani.

Vierailija
109/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ole suostunut käyttämään esimerkiksi Tinderiä, liian pinnallinen. Ulkonäköön perustuva maailmankuva ja arvot eivät tunnu minulle oikealta. En huoli ketä hyvänsä, mutta äärimmilleen vietynä pinnallisuus on epätervettä, hedonistista ja ruokkii narsismia. Yleistän nyt rankasti, eikä kaikilla välttämättä ole pelkästään negatiivisia kokemuksia, mutta tuollainen maailma on minulle vain kovin vierasta. 

Vierailija
110/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm. 

Itse olen 60 kg mies. Naisen pitää olla max 50 kg

Mä olen 168cm ja 50kg painavana olisin alipainoinen. Ei kiitos.

N45

Vierailija
111/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Hieno juttu! Ottakaapa Maxiin yhteys.

Täytyisi varmaan ensin hakeutua eroon tuosta nykyisestä hukkapätkästä.

Noh huh. Kylläpäs te naiset osaatte kauniisti puhua miehistänne. Minusta jos oma kumppani puhuisi noin loukkaavasti niin olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija
112/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka monta naista hän sitten haluaisi? On maksumuurin takana tuo juttu. 

Vierailija
113/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kuuma. Jos ois hyväsydäminen tyyppi, persoonat ja tulevaisuudensuunnitelmat sopis yhteen ni ottaisin pois "markkinoilta" naps vaan :D

Vierailija
114/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Tuo on naisten keskipituus eli puolet naisista on lyhyempiä. Ihan hyvät valikoimat, vaikka nainen haluaisi itseään pidemmän miehen. Niin kuin suurin osa naisista haluaa.

Vierailija
115/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaiskohan hoitaa ae ADHD ensin? Ja sitten katsella muitakin naisia kuin niitä top5%.

ADHD ei ole sairaus vaan ominaisuus, josta ei voi päästä eroon. Lääkkeillä siihen pystyy vaikuttamaan mutta vain sen aikaa, kun lääke vaikuttaa esim 13 h vuorokaudessa.

Vierailija
116/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta suurempi ongelma monelle lienee että kyseessä on tubettava semijulkkis

Tää ois itseasiassa aika iso ongelma :D

Vierailija
117/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.

Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).

Kyllä se lyhyt mies voi nostaa huomattavasti sitä pitkää miestä enemmän. Katsos kun ne voimat ei ole pituudesta kiinni. Epäilen kuitenkin että sinä olet reilusti yli 100 kiloinen.  

Vierailija
118/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta hukassa on siistimpi kuvaus sille, että tyyppi on ulosotossa ja sillä on päihdeongelma. Olisiko tällainen nainen miehelle saalis 🙄

Vierailija
119/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen pitää olla hoikka, kaunis, nymfomaani ja tietenkin neitsyt

Vierailija
120/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naisen tulisi siis laittaa Maxin elämänhallinta kuntoon. Onko Max tyypillinen jännis?