Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Onko se Maxille ongelma, että muutama 175 + cm mittainen nainen etsii itseään pitempää miestä. Miksei Maxille kelpaa kuin mallit? Koska hän on omassa mielessään niin cool ja kaksimetrinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Itse olen 60 kg mies. Naisen pitää olla max 50 kg
Pituus miinus 115 on naisen maksimipaino
On kyllä kivan näköiset kasvot, selkeästi keskimääräistä komeammat (ainakin mun silmiin).
Toki jos pituus on vain 165cm, niin en yhtään ihmettele ettei kelpaa naisille. Deittimarkkinat ovat nimittäin todella kylmä paikka nykyään, sillä ei paljon väliä ole minkälainen luonteesi on, jos sinulla on jokin ulkonäköön liittyvä "heikkous", kuten tässä tapauksessa lyhyys.
Jos tuonnäköiselle miehelle pituus on noin iso ongelma, lisäksi näyttää treenatulta. Tiedän nämä ketjut jo etukäteen, naiset sankoin joukoin ilmoittaa että juuri heille miehen pituus ei ole ongelma, joten tuokin mies valittaa turhasta, naiset eivät ole pinnallisia ja mitään ongelmaa ei ole.
Miksi ette joskus uskoisi noita miehiä ja myöntäisi, kyllä meillä on olemassa äärimmäisen pinnallinen deittailukulttuuri, joka on mennyt aina vain pinnallisemmaksi, yhtenä syynä tinderin kaltaiset deittipalvelut. Olisi hyvä keskustella näistä asioista rehellisesti myös miesten näkökulmasta ja miettiä onko noin pinnallinen maailmankuva ja ajattelu kovinkaan tervettä.
Ja kun keskustellaan asiasta ns. miehen näkökulmasta, olisi hyvä ette spammattaisi aina näitä keskusteluja täyteen naisten whataboutismia siitä kuinka pinnallisia miehet ovat, ikäänkuin se kumoaa hänen kokemukset ja ongelmansa.
"Ikäviä tilanteita menneiden viikkojen aikana on tuonut myös Maxin hoitamaton ADHD.
Vastoinkäymisten takia Max myöntää elämänhallintansa olevan tällä hetkellä melko hukassa."
Joo, ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aiemmin ollut kauniin naisen kanssa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/inna-tahtinen-ja-max-blomfelt-ero/1126634
Noniin, eli mitä hän valittaa? Pitäisi saada joku miss suomi vai?
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Öööö. Kannattaa varmaan oikolukea kommentti ennen lähettämistä.
Kandee muuttaa Italiaan, niin on ihan tavallisen pituinen. Varmaan ois vientiäkin kun on blondi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kivan näköiset kasvot, selkeästi keskimääräistä komeammat (ainakin mun silmiin).
Toki jos pituus on vain 165cm, niin en yhtään ihmettele ettei kelpaa naisille. Deittimarkkinat ovat nimittäin todella kylmä paikka nykyään, sillä ei paljon väliä ole minkälainen luonteesi on, jos sinulla on jokin ulkonäköön liittyvä "heikkous", kuten tässä tapauksessa lyhyys.
Pituuden, korkea iän ja kaiken muunkin heikkouden korvaa se, jos mies on rikas ja kuuluisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.
Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).
Normaali mies pituudesta huolimatta jaksaa nostaa satakiloisenkin muijan kynnyksen yli. Eihän sitä pitkään tarvii kanniskella.
Ja Max näyttää sen verran riskiltä, että 100 kg kyykyssä ei tee edes tiukkaa. Ja kynnyksen yli nosto on kyykkyä helpompi.
sama
No tulihan niitä syitä miksi vältellä Maxia. Tosia, tai luuloteltuja.
Ehkä onkin helpompi luetella ne negatiiviset vaikutelmat ja laistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Maxille ongelma, että muutama 175 + cm mittainen nainen etsii itseään pitempää miestä. Miksei Maxille kelpaa kuin mallit? Koska hän on omassa mielessään niin cool ja kaksimetrinen?
Monet lyhyet taskuravutkin etsii niitä pitkiä. Itse asiassa kaikki naiset taistelevat pitkistä miehistä riippumatta mikä keltanököhammas ja rokonarpinen haiseva rumilus on kyseessä. Useimmille naisille riittää kunhan mies on vaan pitkä. On kuultu monet kerrat livenä naisten suusta mies voi olla mitä vaan, mutta pitää olla pitkä...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sukuni pisin nainen ja suomalaisen naisen keskimitastakin reilusti yli. En kokisi luonnolliseksi seurustelua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, puhumattakaan että seksiä olisi - tuntuisi varmaan kuin olisi teinipojan/lapsen kanssa lakanoissa. Olen myös hyvin vanhanaikainen ja perinteinen ihminen, haluan mm. että häissämme mies jaksaa nostaa minut kynnyksen yli vaivatta ja jaksaa tanssilattialla taivutella minua romanttisesti. En ole lihava, mutta pitkä kylläkin, eikä 165cm tappi jaksa minua tanssittaa saati nostaa.
Maxin kannattaisi katsella itseään reilusti lyhempiä naisia (150-160cm pituusluokka).
Ei pituudella ole juurikaan vaikutusta voimatasoihin. Vai oliko viestisi sarkasmia, jossa kokoat yhteen kaikki kliseet?
Vierailija kirjoitti:
"Ikäviä tilanteita menneiden viikkojen aikana on tuonut myös Maxin hoitamaton ADHD.
Vastoinkäymisten takia Max myöntää elämänhallintansa olevan tällä hetkellä melko hukassa."
Joo, ei mitään ongelmaa.
Juu ja sitten kehtaa syyttää pituttaan ja naisia, just joo.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. En jaksa ymmärtää tuota jatkuvaa valitusta siitä että naiset valitsee miehiä pituuden perusteella ja kuinka väärin se on. Kuitenkin miehet melkein joka ketjussa selittää naisten painosta, kauneudesta jne. Ja se on miesten mielestä ihan ok. Joo ja perustelu tietty että kun pituuteen ei voi vaikuttaa. No mielummin etsisin pidempään puolisoa jos löytäisin sellaisen jolle pituuteni on ok. Mutta etsippä puoliso hoikkana naisena ja sitten jokapuolella selitetään että jos lihot niin miehen on ok jättää.
Ja turha selittää että painoon on helppo vaikuttaa. Itse olen joutunut väkisin lihottaa itseni aikanaan alipainon puolelta normaalipainoon kun raskaus ei onnistunut muuten. Kolmen lapsen jälkeen olin edelleen noin 52 kg. Nyt kun vaihdevuodet alkoi niin painoa tulee vaikka mitä tekee. Tai no jos olen todella niukalla dieetillä niin silloin paino saattaa jopa vähentyä. Mies on vaan kieltänyt dieetin pitoa koska jos en syö kunnoll
Miehet palstalla 😂😂😂 Ai siis ne trollaavat naisetko?
Eli taas joku itseään säälivä käppänä.
"Ei kelpaa monellakaan naiselle." Onko nykymaailmassa tärkeintä jokin suuri ihailijalauma? Miksei voi tutustua niihin, joita kiinnostaa. Saattaisi löytää vaikka aidosti rakastavan puolison.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kelpaa monellakaan naiselle." Onko nykymaailmassa tärkeintä jokin suuri ihailijalauma? Miksei voi tutustua niihin, joita kiinnostaa. Saattaisi löytää vaikka aidosti rakastavan puolison.
Da-a. Miehille elämässä on tärkeintä, että pitäisi olla pillulauma, josta valita.
Itse olen tosi pitkä nainen ja monet lyhyet miehet on näitä "negaajia". Ei sellaista jaksa eikä tarvitse kuunnella. Voi tulla baarissa puhumaan ihan normaalisti ja nätisti.
Huoh. En jaksa ymmärtää tuota jatkuvaa valitusta siitä että naiset valitsee miehiä pituuden perusteella ja kuinka väärin se on. Kuitenkin miehet melkein joka ketjussa selittää naisten painosta, kauneudesta jne. Ja se on miesten mielestä ihan ok. Joo ja perustelu tietty että kun pituuteen ei voi vaikuttaa. No mielummin etsisin pidempään puolisoa jos löytäisin sellaisen jolle pituuteni on ok. Mutta etsippä puoliso hoikkana naisena ja sitten jokapuolella selitetään että jos lihot niin miehen on ok jättää.
Ja turha selittää että painoon on helppo vaikuttaa. Itse olen joutunut väkisin lihottaa itseni aikanaan alipainon puolelta normaalipainoon kun raskaus ei onnistunut muuten. Kolmen lapsen jälkeen olin edelleen noin 52 kg. Nyt kun vaihdevuodet alkoi niin painoa tulee vaikka mitä tekee. Tai no jos olen todella niukalla dieetillä niin silloin paino saattaa jopa vähentyä. Mies on vaan kieltänyt dieetin pitoa koska jos en syö kunnolla niin makaan velttona päivät kun ei vaan jaksa tehdä mitään. Ja kyse ei ole siitä että en haluaisi vaan en vaan pysty.
Itselleni miehen pituudella ei ole ollut mitään merkitystä. Ehkä joku alle 150cm tai yli 200cm pitkät olisi saanut miettimään. Mutta kaikki tuolla välillä ok.