Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle

Vierailija
22.07.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html

Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Vierailija
22/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Hieno juttu! Ottakaapa Maxiin yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon ja vielä huomattavasti enemmän on sellaisia, joille se on hyvinkin tärkeä juttu. Ei ole edes järkeä alkaa tutustumaan, kun samanlainen (alkuvaiheessa ei tunnisteta muita ominaisuuksia) mies löytyy pitempänäkin. 

Vierailija
24/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta suurempi ongelma monelle lienee että kyseessä on tubettava semijulkkis

Vierailija
25/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ihan sopivan pituinen,  koska oon 150 cm. 

Vierailija
26/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia. 

Vierailija
27/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Max ihan itse olla vaan nirso. 

Vierailija
28/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt, vain 165cm pituutta. 

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm. 

Vastaat n.15% naisista jotka saavuttaa tuon pituuden. Vastaava miehissä lähenee jo 190cm pituutta.

Miksi tänne heti ryntää poikkeuksellisen pitkät naiset  vakuuttelemaan, että miesten pituussyrjintä on ok?

Vierailija
29/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi varmaan ensin hakeutua eroon tuosta nykyisestä hukkapätkästä.

Vierailija
30/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.

N45

Siis etsit seuraa 7 vuotiaista.?

Vierailija
31/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon ja vielä huomattavasti enemmän on sellaisia, joille se on hyvinkin tärkeä juttu. Ei ole edes järkeä alkaa tutustumaan, kun samanlainen (alkuvaiheessa ei tunnisteta muita ominaisuuksia) mies löytyy pitempänäkin. 

Itse kyllä etsin ihmisestä jotain erottelevia tekijöitä. En näin aikuisena kenenkään ulkonäköön ihastu. 

Vierailija
32/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxilla ei ole jalkoja. Se on se vika. 

Vierailija
33/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä miehillä usein öyhökompleksi ja lyhyyttä yritetään kompensoida ties millä epämiellyttävillä tavoilla ja asenteilla. Ei kiitos. 

Vierailija
34/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt, vain 165cm pituutta. 

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Tossa tuli pari päivää sitten vastaan ihan perus nätti nainen todella laihan, pitkän, ruman n€krun kanssa. xD Mikä niissä apinoissa viehättää?

Sinussa ainakin on vastenmielistä tapasi puhua muista ihmisistä.

Vierailija
35/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota. Ei ole tyyppiäni.

N27

Vierailija
36/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä etsin ihmisestä jotain erottelevia tekijöitä. En näin aikuisena kenenkään ulkonäköön ihastu. 

Niin minäkin. Mutta kun meitä ihmisiä on täällä aika paljon, niin voi ihan hyvin etsiä siitä joukosta joka ei ole tontun pituinen. Max ei valitettavasti pääse moneneen naisen kanssa lyhyytensä takia siihen vaiheeseen, missä niitä tekijöitä ja ominaisuuksia käydään läpi. Mutta toisaalta eipä se tarvitse kuin kerran tärpätäkkään. Silti on irvokasta täällä väittää, että noin lyhyt pituus ei olisi mikään seuranhakua rajoittava seikka. 

Vierailija
37/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva pituus jos olisin joku 163tai alle.

Vierailija
38/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö hän tasoaan parempia naisia? Turha väittää  ettei kelpaisi kenellekään 

Vierailija
39/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Mutta kun meitä ihmisiä

No kun se ei ole. Tunnen vaikka miten monta parisuhteessa olevaa lyhyttä miestä ja yhden naisen joka sanoo, että pituus on tärkeää. En edes ennen tähän naiseen tutustumista ollut itse ajatellut että on naisia, joilla on tuollaisia omituisia ehtoja, jotka menevät kaiken sen edelle mikä ihmisessä on mielenkiintoista.

Vierailija
40/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän karua karsia mies pituuden perusteella kun siihen ei voi vaikuttaa.

Toisaalta itsekin viehätyn vain yli 175cm luonnostaan hoikista, kauniskasvoisista ja luustoltaan kevytrakenteisista naisista.

m42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän