Uimarannalla minun käskettiin pukea bikinien yläosa
Olin tänään kaupungin yleisellä uimarannalla auringonotossa tapani mukaan ilman yläosaa ja oltuani siellä pari tuntia, tuli uimavalvoja sanomaan minulle, että tämä on yleinen uimaranta ja täällä ei saa olla ilman yläosaa. Olen pari kertaa aiemmin tänä kesänä käynyt samalla rannalla ja samoin myös aikaisempina kesinä ja aina ollut yläosattomissa eikä kukaan ole koskaan ole tullut asiasta huomauttamaan. Onkohan tämä sitten joku uusi sääntö vai keksikö uimavalvoja tämän säännön omasta päästään?
Kommentit (456)
Pimsa ja tisut esiin toivoo Tero.
Vierailija kirjoitti:
Eli tilanne on nyt seuraavanlainen. Nuoremmat naiset haluavat siis ottaa aurinkoa rinnat paljaana saadakseen kauniin rusketuksen, eivätkä ota asiaa millään tavalla erityisemmin edes muuten kuin ihan perus oikeutenaan. Kuten se tietenkin onkin.
Vanhemmat naiset taas pelkäävät, että heidän miehensä saattaisi kerrankin saada kurttuisen kikkelinsä pystyasentoon ja sehän oli näille naisille valtaisa häpeä, jota he eivät voi millään sulattaa. 🤭
Ihan tiedoksesi, vanhemmat naiset ottivat itse aurinkoa yläosattomissa 70-80- luvulla Helsingin ja esim. Porin "Yyterin" uimarannoilla ja tästä on ihan kuva-aineistoa.
Nykyään länsimainen kulttuuri on umpi seksuaalisoitunutta ja tämä näkyy myös Suomessa. Kaikki on seksiä. kaikki tulkitaan seksin kautta. Jos pappa halaa lapsenlastaan, siinäkin nähdään "sopimatonta koskettelua". Ennen esim. sekasaunat oli ihan yleisiä. Kaikki nakuina vauvasta vaariin. Nykyään sitä vaaria pidettäis seksuaalisena predatorina ja lapset vietäis terapiaan. Joten vanhemmat naiset ovat tottuneet alastomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että ei aikaisemmin tultu sanomaan. Kyseessä ollut yleinen ranta, ei sinun oma ranta. Nudistirannat ovat erikseen.
Miksi et ole näin parvekkeellasi tai terassilla, johon ei välttämättä näy?
Se ei ehkä tunnu samalta, jos ei voi pakottaa kaikkia muita katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni useimmilla yleisillä uimarannoilla saa pitää tissinsä näkösällä roikkumassa, ellei joku muu rannalla oleskeleva sitä paheksu ja valita valvojalle tai viranomaiselle.
P.S. kerropa meille peräkammarin pojille milloin ja mille uimarannalle menet seuraavan kerran?
Älä nyt, tissit ovat vain tissejä ja ruumiinosa siinä missä muutkin. Rinnoissa ei ole mitään nähtävää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pumppasit tissisi täyteen silikoonia, miksi eivät kelvanneet ne omat pienet näppylät? No siksi, kun ei miehet niitä himoinneet ja nyt tekopyhänä moitit jos niitä miehet katselee. Juuri näiden hutsujen takia on tissit seksualisoitu. Suo siellä vetelä täällä. Et voi olla noin lapsellinen.
Miksi se kuuluu sinulle, jos minä pienirintaisena naisena haluan korottaa itsetuntoani isoilla rinnoilla? Vai oletko päättämässä siitäkin?
Suosittelen terapiaa, jos itsetuntosi on silikonipusseista kiinni. Taitaa sinulta löytyä kunnon ankkahuulet tekotissien pariksi. Säälittäviä näkyjä molemmat. En varmasti ole ainut, jolla on naurussa pitelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista paikkakuntasi säännöt!
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
https://www.tampere.fi/liikunta/liikuntapaikat/uimarantojen-jarjestyssa…
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossain muslimimaassa vielä 2020 luvulla.
Patriarkaatin? Et ole tosissasi. Kui
Vapaassa yhteiskunnassa ihmisen pukeutumista ei määräillä ja rajoiteta mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko päästä silikonitissejä esittelemään? Yhteikunnassa vaan on sääntöjä joita kaikkien on noudatettava, ei poikkeuslupia, koska " minä haluan".
Aivan, olet kateellinen ja siksi haluat määrittää miten muut naiset pukeutuvat. Olet kuin manipuloiva mies. Jos miehesi katsoo, se on hänen vikansa, eikä minun. Kannattaa opettaa paremmilla tavoille.
Ei tämä jänkkäys nyt ota enää tulta alleen. Ihmiset ovat kyllästyneet tähän älyttömyyteen, eivätkä ole manipuloitavissa. Varsinkaan noin kummallisilla "perusteluilla".
Älä nyt, tissit ovat vain tissejä ja ruumiinosa siinä missä muutkin. Rinnoissa ei ole mitään nähtävää :D
Meinaatko että kyynärpää kiinnostaa saman verran kuin rinnat?Ja kulli on vaan kantapään arvoinen kun katsellaan mielenkiintoista.
Tissit esiin ja heti taikka se on 112.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista paikkakuntasi säännöt!
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
https://www.tampere.fi/liikunta/liikuntapaikat/uimarantojen-jarjestyssa…
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossain muslimimaassa vielä 2020 luvulla.
Ei niin. Kyse on yhdessä sovituista yleisistä tapasäädöksistä, että kaikilla olisi yhtä mukava olo. Koska pukeudut tai jätät pukeutumatta omaksi iloksesi, voit varmasti hoitaa isommat ylilyönnit kotonasi. Raja on hyvä vetää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni useimmilla yleisillä uimarannoilla saa pitää tissinsä näkösällä roikkumassa, ellei joku muu rannalla oleskeleva sitä paheksu ja valita valvojalle tai viranomaiselle.
P.S. kerropa meille peräkammarin pojille milloin ja mille uimarannalle menet seuraavan kerran?
peräkammarin poitsut vois traumatisoitua siellä uimarannalla kun he ovat koko ikänsä katselleet photoshopattuja ja nykyään tekoälyllä luotuja "täydellisiä" naisvartaloita ja sitten näkevät oikeita naisvartaloita...
Voi olla vain parempi että pysytte siellä peräkammarissa tietsikan ääressä.
Alkaa olla jo aika vetää pylly esille ja tissit heilumaan ,sen jälkeen voimistelua,kummarus eteen päin ja syvä,rako pitää näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että kyynärpää kiinnostaa saman verran kuin rinnat?Ja kulli on vaan kantapään arvoinen kun katsellaan mielenkiintoista.
Ihan miehilläkin on nännit ja rinnat ja toisilla jopa suuremmat kuin osalla naisia.
Selitä mulle, että jos rannalla on nainen jolla on b-kupin rinnat ja mies jolla on hyvinkin b-kupin rinnat, kuten usein nykymiehillä näkee, niin miksi vain sen nsisen pitää kätkeä rintansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin sanoa sinulle, joka yrität määräillä sitä miten naiset pukeutuvat, aivan kuten miehet tekevät. Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat rinnat. Get over it.
Onhan niissä seksuaalista. Get over it.
Eipäs ole ja jos on, niin senkus pidät yläosia sitten.
Onpas. Jatketaanko vänkäämistä?
Ei teihin konservatiiveihin mene sitten mikään jakeluun, tissit on täysin normaali asia. Etkö sä nyt ole hiukan liian tiukkana näin pienestä asiasta. Huolehdit ihan turhaan muru. Ne on vaan tissit. :)
Muru, suurimmalle osalle meistä muista kyllä sopii, että heilutat niitä paikoissa joissa me emme ole. Paitsi jos joku haluaa nähdä, voit tietysti näyttää halukkaille jossain sivummalla. Kannattaa kysyä ensin, haluaako joku että näytät tissit.
Tissisi ovat varmasti ihan kivat, tavalliset kuten sanoit, mutta asian uutisarvo meni jo. Älä innostu liikaa, palaa takaisin normaaliin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehilläkin on nännit ja rinnat ja toisilla jopa suuremmat kuin osalla naisia.
Selitä mulle, että jos rannalla on nainen jolla on b-kupin rinnat ja mies jolla on hyvinkin b-kupin rinnat, kuten usein nykymiehillä näkee, niin miksi vain sen nsisen pitää kätkeä rintansa?
Enemmistön mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen herättää himoa ja mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistön mielipide.
Ja näytätkö vielä tilastoja? Itse veikkaan että jos "enemmistöltä" kysyttäis niin valtaosa olisi tyyliin ketä kiinnostaa, siitä vaan.
Kyllähän paljaita mahtimeijereitä olisi mukava nähdä rannalla kun muuten niin harvoin näkee paitsi joskus internetissä. Siis tyyliin ainakin navassa asti riippuva uhkean upea megapovi viehkeän kainolla keski-ikäisellä tylleröllä olisi vaatimaton haaveuneni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen herättää himoa ja mies ei.
Siis mitä??? Jos mies ei herättäisi himoa niin ihmiskunta olisi sammunut jo siinä vaiheessa länsimaissa kun r* skauksesta tuli kiellettyä avioliitossakin.
Kyllä hyvin treenatun miehen leveät rintalihakset herättää himon naisissa.
Sinun mielestäsi.