Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Ne _naiset, joiden omasta mielestään_ pitää/"pitää" myös (täsmä)lähestyvät ja monet vielä kerralla oikein = vain 1 miestä.
En/emme lähesty sinua ap, ainoastaan siitä syystä, että en/emme halua sinua tai mitään sinusta. T. nainen + naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka pä
Selviytyjä. Täällä. Maailman vaarallisimmassa ja naisvihamielisimmässä maassa... mä en vaan voi uskoa, mä luulin, että me persujuntit tehtäisiin ees hyvää työtä. Mä luulen, että se tais jäädä ihan puolitiehen. Täällä on vielä yks, jota ei oo raiskattu ja hakattu joka ikinen päivä. Tai kivitetty, silvottu.. yhtä kirkumista joka päivä. Maailman naisvihamielisin maa. Todella, todella pahat traumat.
V*tt* te ootte tyhmiä
Selviytyjä. Täällä. Maailman vaarallisimmassa ja naisvihamielisimmässä maassa... mä en vaan voi uskoa, mä luulin, että me persujuntit tehtäisiin ees hyvää työtä. Mä luulen, että se tais jäädä ihan puolitiehen. Täällä on vielä yks, jota ei oo raiskattu ja hakattu joka ikinen päivä. Tai kivitetty, silvottu.. yhtä kirkumista joka päivä. Maailman naisvihamielisin maa. Todella, todella pahat traumat.
V*tt* te ootte tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Juuri näin. Mies tehköön aloitteet ja sitten suhteessa päätösten teon. Naisena odotan passiivisesti miehen aloitetta ja sitten suhteessa alistun miehen johdettavaksi. Näin toteutuu sekä miehen että naisen luonnollinen roolijako.
Naisten pitää varoa tuntemattomia miehiä enemmän kuin miesten naisia. Jos nainen on itse lähestynyt tuntematonta miestä, perääntyminen voi olla naiselle vaikeampaa kuin silloin, jos mies olisi lähestynyt naista.
Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Eli tällä samalla logiikalla myös (riittävästi) pakkeja saaneiden miesten (eli miesten suurin enemmistö) pitäisi lopettaa aloitteiden teko? Onnea, Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä boss ladyja vain naistenlehtien sivuilla. Tosielämässä naaraamme ovat arkoja kuin peura ajovaloissa ja odottavat urosten tekevät asiat heidän puolestaan. Sitten on jälkeenpäin taas hyvä vinkua - naistenlehdissä jälleen kerran - kuinka tasa-arvo ei toteudu ja naisia ei arvosteta.
Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...
Ne on eri miehet kun ap, ne joita lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Ihanan ummehtunut tuulahdus 1950-luvulta!
On asioita, jotka eivät muutu, vaikka aika kuluu.
Totta. Mies johtaa ja nainen nöyrtyy alistuvana. Ihan vain biologiaa joka ei muutu vaikka aikaa kuluisi kuinka paljon. Tai vaikka kuinka feministiakka polkisi naama punaisena jalkaa lattiaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa.
Et ole. Sinä olet vain PARISTOsuhteessa pilluimurisi kanssa. Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Joo, meidän miesten pitää antaa vähän siimaa heikommalle sukupuolelle. Nehän on kuitenkin vain naisia, mitä sä oikein odotit? Katso vaikka ympärillesi ja 99% kaikesta mitä näet on suunnitellut ja tehnyt mies. Ei naisella ole tarjota kuin...no, tiedätte kyllä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.
Ja nykyään kaikki naiset ovat h u o r i a eli mikä siis tarkalleen ottaen on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Ihanan ummehtunut tuulahdus 1950-luvulta!
On asioita, jotka eivät muutu, vaikka aika kuluu.
Totta. Mies johtaa ja nainen nöyrtyy alistuvana. Ihan vain biologiaa joka ei muutu vaikka aikaa kuluisi kuinka paljon. Tai vaikka kuinka feministiakka polkisi naama punaisena jalkaa lattiaan ;)
Se että mies on perheenpää ei tarkoita, että naista alistettaisiin. Hyvä perheenpää toimii vaimon ja koko perheen parhaaksi; ei hän tee itsekkäitä ratkaisuja. Oma mieheni on toiminut näin jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.
Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua t
Feministeillä olisi varmaan eri mielipide sen osalta, että alistaako miehesi sinua parisuhteessa. Ja kuka nyt kehtaisi olla niin typerä, että kyseenalaistaisi FEMINISTIEN arviot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa naiset lähestyvät miehiä! Tässäkin uutisessa kerrotaan, miten juuri edellispäivänä suomalaiset naaraat lähestyivät portugalilaisia purjehtijoita avoimin mielin, sekä ehdottomasti myös haaroin. Miehuuskoetta ei tarvinnut suorittaa.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010570504.html
Lähestyminen ei vain koske suomi miestä, suomimiehen pitää madella.
Eivät olleet gambialaisia, vaan jotain Ecuadorilaisia nee***eitä. Mutta tosiaan, heidän ei tarvitse paljoa lähestyä oma aloitteisesti.
Suomessa on halvimmat seksituristi hinnat, paitsi suomalaiselle miehelle toki ei tietenkään. Mutta miksi edes lähestyä? Naiset selvästi osaavat sen homman kuitenkin itse hoitaa, siis silloin kun kyse on nee***eistä, taksissa tai paateilla. 60 vuotiaskin kelpaa avoimeen seksuaaliseen kanssakäymiseen e
No pitikö suomalaisten naisten tehdä niitä aloitteita vai ei? Ovatko aloitteita tekevät naiset lumppuja, polkupyöriä, ei vaimomateriaalia? Ja yli 25-vuotiaat naiset ongelmajätettä? Nimim. Niin metsä vastaa
Joo ei tosiaankaan pidä naisten lähestyä mua eikä ottaa kontaktia.
Mulla on oma rakkaani mielessä enkä halua muilta naisilta minkäänlaisia lähestymisiä.
t Mies