Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
161/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Tämä.

Vierailija
162/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voisitte vaikka pyytää miestä jäätelölle 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty ap tuota kiukkuhåmåa niin voitte sentään bondata jakamanne  n a i s v i h a n  tiimoilta jos telakoituminen OFF .

Vierailija
164/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu. 

Eli tällä samalla logiikalla myös (riittävästi) pakkeja saaneiden miesten (eli miesten suurin enemmistö) pitäisi lopettaa aloitteiden teko? Onnea, Suomi!

Joo, ihan isänmaan asialla olet etkä itsekkäistä syistä. Pystytetään sulle patsas.

Vierailija
165/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu. 

Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.

Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä boss ladyja vain naistenlehtien sivuilla. Tosielämässä naaraamme ovat arkoja kuin peura ajovaloissa ja odottavat urosten tekevät asiat heidän puolestaan. Sitten on jälkeenpäin taas hyvä vinkua - naistenlehdissä jälleen kerran - kuinka tasa-arvo ei toteudu ja naisia ei arvosteta. 

Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olemasta itsenäinen - muutenhan en olisi enää hengissä. Itse olen töissä käynyt, lainani maksellut ja ostokseni tehnyt, sitä kutsutaan arjeksi.

Vierailija
166/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.

Ja nykyään kaikki naiset ovat h u o r i a eli mikä siis tarkalleen ottaen on ongelma?

Tälleen neitsyenä on pakko kommentoida, että ongelma on jotain mikä kovertaa sinua sisältäpäin. Vaikka kuinka vihaisit meitä naisia, itseäsi siinä myrkytät. Koska meillä ei ole mitään intoa lähestyä sinua joka heiluttelee punaisia lippuja kaksin käsin.

Vierailija
167/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.

Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.

En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät löydy tältä palstalta), mutta ei se tarkoita että haluaisin heidän kanssa suhteeseen.

Ja hei, yritit loukata tuolla kissakommentillasi, mutta mietipä nyt oikein tarkkaan kenet sillä jauhotit; nainen valitsee mielummin eläimen joka paskoo laatikkoon, kuin miehen. 

Vierailija
168/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.

Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä boss ladyja vain naistenlehtien sivuilla. Tosielämässä naaraamme ovat arkoja kuin peura ajovaloissa ja odottavat urosten tekevät asiat heidän puolestaan. Sitten on jälkeenpäin taas hyvä vinkua - naistenlehdissä jälleen kerran - kuinka tasa-arvo ei toteudu ja naisia ei arvosteta. 

Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olemasta itsenäinen - muutenhan en olisi enää hengiss

Ei tähän mitään lyömäasetta tarvita. Riittää että olet nainen. Se kertoo sinusta ihan tarpeeksi. Heikko mikä heikko. Mutta ei se oikeastaan sun syy ole, sillä et sä sille mitään voinut, että synnyit heikommaksi sukupuoleksi. Tsemppiä keittiöön!

Vierailija
169/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä,  tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.

Seuraava kysymys!

Tämä. Kyllä elekieli kertoo sen kiinnostuksen. Katseet, hakeutuu ehkä juttusille, muttei suoraan tietenkään ehddota mitään jne.

Vierailija
170/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.

Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.

En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät löydy tältä palstalta), mutta ei se tarkoita että h

Kyllä, jotkut naiset ovat vielä heikompiakin heikompia ja kaiken lisäksi päästään sekaisin. Olet siis oikeassa, ei mun ois tarvinnut sua enää mitenkään itse yrittää sanoilla servata: kyllä sä teet sen ilman muiden yrittämistäkin.

Vierailija
171/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä riesakseni.

Vierailija
172/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olem

Kiitos kovasti. Nimitä itseäsi jatkossakin "voimakkaammaksi" ja "paremmaksi" sukupuoleksi jos samaan aikaan huudat ettet osaa edes leipää voidella. Miten ihmeessä olet selvinnyt aikuisikään asti?

Vierailija
173/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ole ihmeessä, mikä sinua estää.

Olen olen. Mitä sinne alemmas muuten kuuluu, onko polvissa jo mustelmia kun olet kontillaan katsomassa meitä miehiä ylöspäin? Stay put, bit*h.

Jos tällasia kuspäitä on enemmänkin, kysymys kuuluu: miksi kukaan lähestyisi tällaisia miehiä. Tekevät hallaa niille ei-kuspäille myös. Pilaavat miesten maineen.

Vierailija
174/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saleen naimisissa oleva ukkomies, joka elää kaksoiselämää. Eli on Tindessä vonkaamassa s.seuraa, edelleen vaimon selän takana, ja täällä poustaa mukabachelorina, edelleen vaimon tietämättä... ja ehkä MÄ olen hänen vaimonsa ja nyt se samperin miesvosu narahti! 😅

Vierailija
175/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisten tekemät tai tällaisille toksisen maskuliinisuuden reliikeille tehdyt aloitteet johda mihinkään... ja uliporu jatkuu...

Onko tällä palstalla joku ketju joskus johtanut johonkin? Belorfin ketju? Mannisten ketju?

Ulimammojen kokoontumisajot 24/7

Sinäkin ulimammana ulimammojen joukossa😁

Vierailija
176/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisten tekemät tai tällaisille toksisen maskuliinisuuden reliikeille tehdyt aloitteet johda mihinkään... ja uliporu jatkuu...

Onko tällä palstalla joku ketju joskus johtanut johonkin? Belorfin ketju? Mannisten ketju?

Ulimammojen kokoontumisajot 24/7

Tässäkin jälleen kattava vastaus mikseivät ketkään naiset lähesty tällaisia tyhjä arpa -tusinaikkeleitä.

Edelleen gay. Edelleen ei naiset kiinnosta minua vitunkaan (pun intended) vertaa.

Mitä ihmettä gay tekee ketjussa, jossa naisilta kysytään? Suoltamassa naisvihaansa?

Vierailija
177/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät lähesty, sillä he kohtaavat metsässä mieluummin karhun kuin suomalaismiehen. U l k o m a a l a i n e n mies taas on ihan ok. 

Riippuu mistä maasta. Ukrainalaisen komistuksen ottaisin mutta ovat kaikki varattuja. 

Vierailija
178/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä riesakseni.

Juurikin näin! 

Vierailija
179/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me odoteta miehiltä yhtään mitään. Ollaan huomattu jo tuhansia vuosia mikä pettymys olette. Pysytte vain pois tieltä, se riittää.

Katso turhake ympärillesi ja 99% kaikesta mitä näet on suunnitellut ja tehnyt mies. Se taidat olla sinä sukupuolestasi johtuen kenestä ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle.

Ja mainitaan nyt vielä, että Ukrainassa naiset taitaa olla melko tyytyväisiä, että sikäläiset miehet tekee jotain. Naiset sielläkin vain täysiä turhakkeita kansakunnan kohtalonhetkien keskellä kun miehet hoitaa hommat.

Juu miehet sotii miesten aiheuttamassa sodassa miesten suunnitteleman armeijan kanssa. On siinä nainen kyllä turhake. Hidastaa miesten aiheuttamaa miestuhoa, kun naisia ja lapsiakin pitää tuhota.

Vierailija
180/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Koska naiset ovat laiskoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi