Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
141/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.

Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.

Ja tämän oksentamasi myrkyn jälkeen varmaan ihan silmät ymmyrkäisinä ihmettelet mikseivät juuri sinua lähesty (vain haluamasi) naiset (ei rumaläskiryhävalaat) tusinaulista tapellen.

Vierailija
142/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa.

Ketä kiinnostaa? Ole kuule vaikka faijas kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.

Niin, ja naiset ovat vaatineet tasa-arvoa/feminismiä, mutta samalla odottavat saavansa edelleen ne rusinat pullasta (mm. miehen tehtävä lähestyä seuranhaussa, miehen velvollisuus puolustaa omalla hengellään naisia sodassa jne.). Ei nämä asiat niin nopeasti muutu naisten kulloistenkin oikkujen mukaan. Kyllä miehet ovat ja tulevat edelleenkin olemaan yhteiskunnassa johtajia ja naiset heikompina alistettuja. Mitään tasa-arvoa tule tapahtumaan piiiiiiiiiitkäääääään aikaan, naiset. Eiköhän me miehet ne aloitteet voida tehdä sen kustannuksella, että ollaan naisia ylempänä edelleen 9 kertaa 10:stä.

Vierailija
144/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät

Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.

Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.

Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille. 

Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka pä

Ainakaan naiset eivät ole niin typeriä, ne on niin fiksuja, että hankkivat maan täyteen t e r r o r i s t i a r a b e j a ja sitten valittavat, kun turvattomuus lisääntyy. Siitäkin syyllistävät suomalaisia miehiä oikein punaisin otsikoin ympäri lehtiä. Ilmeisesti tässä on sellainen tavoite, että haluavat itseensä kohdistuvan vihaa ja väkivaltaa, mutta ikävä kyllä se ulottuu myös lapsiin ja näistä feministit, saati naiset ylipäätään eivät välitä tuon taivaallista.

Vierailija
145/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.

Niin, ja naiset ovat vaatineet tasa-arvoa/feminismiä, mutta samalla odottavat saavansa edelleen ne rusinat pullasta (mm. miehen tehtävä lähestyä seuranhaussa, miehen velvollisuus puolustaa omalla hengellään naisia sodassa jne.). Ei nämä asiat niin nopeasti muutu naisten kulloistenkin oikkujen mukaan. Kyllä miehet ovat ja tulevat edelleenkin olemaan yhteiskunnassa johtajia ja naiset heikompina alistettuja. Mitään tasa-arvoa tule tapahtumaan piiiiiiiiiitkäääääään aikaan

No mutta ole ihmeessä, mikä sinua estää.

Vierailija
146/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.

Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.

Ja tämän oksentamasi myrkyn jälkeen varmaan ihan silmät ymmyrkäisinä ihmettelet mikseivät juuri sinua lähesty (vain haluamasi) naiset (ei rumaläskiryhäva

Olen edelleen homo. En kaipaa naisen seuraa. 

Laitetaan nyt jälleen kerran: 

Se on aina naurattanut minua, kun naisten ainoat argumentit ovat tyyliin: "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta on, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "I will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D

Vierailija
147/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ole ihmeessä, mikä sinua estää.

Olen olen. Mitä sinne alemmas muuten kuuluu, onko polvissa jo mustelmia kun olet kontillaan katsomassa meitä miehiä ylöspäin? Stay put, bit*h.

Vierailija
148/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja naiset ovat vaatineet tasa-arvoa/feminismiä, mutta samalla odottavat saavansa edelleen ne rusinat pullasta (mm. miehen tehtävä lähestyä seuranhaussa, miehen velvollisuus puolustaa omalla hengellään naisia sodassa jne.). Ei nämä asiat niin nopeasti muutu naisten kulloistenkin oikkujen mukaan. Kyllä miehet ovat ja tulevat edelleenkin olemaan yhteiskunnassa johtajia ja naiset heikompina alistettuja. Mitään tasa-arvoa tule tapahtumaan piiiiiiiiiitkäääääään aikaan

No mihin naista / naisia tarvitaan ollenkaan kun miesten kesken oravanpyörän "huipulla" huiputetaan ja kuka-rivimulkku-kusee-pisimmälle kilvoitellen tönitään muita bussin alle? 

Vierailija
149/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin naista / naisia tarvitaan ollenkaan kun miesten kesken oravanpyörän "huipulla" huiputetaan ja kuka-rivimulkku-kusee-pisimmälle kilvoitellen tönitään muita bussin alle? 

Eikö tämä ole aika tyhmä kysymys? Kuka ne kahvit muuten keittäisi ellei nainen? Kuka sitä reikää muuten antaisi ellei nainen? Ei teistä muuhun ole.

Vierailija
150/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisten tekemät tai tällaisille toksisen maskuliinisuuden reliikeille tehdyt aloitteet johda mihinkään... ja uliporu jatkuu...

Vierailija
151/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisten tekemät tai tällaisille toksisen maskuliinisuuden reliikeille tehdyt aloitteet johda mihinkään... ja uliporu jatkuu...

Onko tällä palstalla joku ketju joskus johtanut johonkin? Belorfin ketju? Mannisten ketju?

Ulimammojen kokoontumisajot 24/7

Vierailija
152/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole aika tyhmä kysymys? Kuka ne kahvit muuten keittäisi ellei nainen? Kuka sitä reikää muuten antaisi ellei nainen? Ei teistä muuhun ole.

Sinusta se voi olla tyhmä kysymys, mutta ei kenestäkään naisesta, koska tuossa paljastat auttamatta heti patriarkaattisortajan korttisi, eikä sitä arvostamattoman orjan osaa liene kukaan nainen halunnut ja tuskin enää haluaakaan kun vaihtoehtojakin on ja kaikki niistä parempia (kuin reikäjankuttajan joustopatja).

Vierailija
153/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta se voi olla tyhmä kysymys, mutta ei kenestäkään naisesta, koska tuossa paljastat auttamatta heti patriarkaattisortajan korttisi, eikä sitä arvostamattoman orjan osaa liene kukaan nainen halunnut ja tuskin enää haluaakaan kun vaihtoehtojakin on ja kaikki niistä parempia (kuin reikäjankuttajan joustopatja).

Pyh. Miesten maailma edelleen. Nainen on parhaimmillaan kontillaan.

Vierailija
154/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä palstalla joku ketju joskus johtanut johonkin? Belorfin ketju? Mannisten ketju?

Tässäkin jälleen kattava vastaus mikseivät ketkään naiset lähesty tällaisia tyhjä arpa -tusinaikkeleitä.

Vierailija
155/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me odoteta miehiltä yhtään mitään. Ollaan huomattu jo tuhansia vuosia mikä pettymys olette. Pysytte vain pois tieltä, se riittää.

Vierailija
156/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin jälleen kattava vastaus mikseivät ketkään naiset lähesty tällaisia tyhjä arpa -tusinaikkeleitä.

Edelleen gay. Edelleen ei naiset kiinnosta minua vitunkaan (pun intended) vertaa.

Vierailija
157/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me odoteta miehiltä yhtään mitään. Ollaan huomattu jo tuhansia vuosia mikä pettymys olette. Pysytte vain pois tieltä, se riittää.

Katso turhake ympärillesi ja 99% kaikesta mitä näet on suunnitellut ja tehnyt mies. Se taidat olla sinä sukupuolestasi johtuen kenestä ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle.

Ja mainitaan nyt vielä, että Ukrainassa naiset taitaa olla melko tyytyväisiä, että sikäläiset miehet tekee jotain. Naiset sielläkin vain täysiä turhakkeita kansakunnan kohtalonhetkien keskellä kun miehet hoitaa hommat.

Vierailija
158/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt tarkemmin määritellä, minkä verran enemmän naisten pitäisi miehiä lähestyä. 1-2 km? 30 cm? Vähän kun saisi mittakaavaa, niin osaisi ottaa oikean tulokulman. 

Vierailija
159/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen gay. Edelleen ei naiset kiinnosta minua vitunkaan (pun intended) vertaa.

Gay tai ei, melkoinen määrä sapetusta ja myrkkyä... Miksi muuten täälläkin julistat omaa minäminäminääsi, hömöyttäsi ja kuinka minäminäminää ei kiinnosta kukaan/mikään, mutta kaikkien pitäisi kiinnostua ainutlaatuisenlumihiutaleen maailmantuskaansa kiukuttelevasta "kylän ainoasta håmåsta", joita nykyään vilisee kaikkialla vähintään 13 tusinassa?

Vierailija
160/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay tai ei, melkoinen määrä sapetusta ja myrkkyä... Miksi muuten täälläkin julistat omaa minäminäminääsi, hömöyttäsi ja kuinka minäminäminää ei kiinnosta kukaan/mikään, mutta kaikkien pitäisi kiinnostua ainutlaatuisenlumihiutaleen maailmantuskaansa kiukuttelevasta "kylän ainoasta håmåsta", joita nykyään vilisee kaikkialla vähintään 13 tusinassa?

Vedä nyt happea välillä! Vaikutat jotenkin vihaiselta. Mikä risoo? 

Anna mun olla gay ja sä saat olla ihan mitä haluat. Ei se minua liikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi