Onko miehen flirttailu ja ystävällisyys ventovieraille naisille ok teille?
Mitäs mieltä ootte?
Flirttailua esim. pelkällä katseella siten, että hymyillään ilman syytä, katsotaan pitkään ja sitten nainenkin saattaa hymyillä. Ihan arkisissa tilantessa. Tai että puhutaan kivasti, vähän niinkuin pilke silmäkulmassa. Niin livenä kuin online.
Onko kaikki miehet tällaisia vai onko sellaisiakin, jotka eivät flirttaa häpeilemättä?
Mitä mieltä olette flirttaavista miehistä? Miltä se teistä tuntuu, jos teillä sellainen puoliso on?
Kommentit (12)
Flirttailua esim. pelkällä katseella siten, että hymyillään ilman syytä, katsotaan pitkään ja sitten nainenkin saattaa hymyillä. Ei ok
Ihan arkisissa tilantessa. Tai että puhutaan kivasti, vähän niinkuin pilke silmäkulmassa. ok
Niin livenä ok kuin online ei ok
Ai kauheaa, keidenköhän kaikkien kanssa olen flirttaillut kun olen katsellut ihmisiä yli soveliaan aikarajan ja hymyillyt normaalisti?
Kokemuksia tuollaisista "kaikille ystävällisestä" miehestä, pientä flirttiä ja pilkettä silmäkulmassa, kenelle tahansa siis tekee. Kertoo siitä siis mulle avoimesti, että tällaista tekee, kun en ole paikalla.
Sinkkuna mieheltä ok. Jos sinkkunainen kestää sitä eikä ahdistu. Mutta mikä miehen motiivi on siihen, imelyys ja sänkyyn pyrkiminen vai ihastuminen, enemmän? Jos on pelkkä petiasia mielessä, ei kannata sen miehen vaivautua, ellei nainen hae samaa. Jos on varattu mies ja nainen, miettii että mikä sen miehen motiivi on, voiko päivää piristää ilman liiallista imelyyttä ja silmien vilkuttelua. Ystävällisyys on taas hyvä asia, pitäminen huolen muista, ei kontrolloivasti.
Tuota sanotaan ystävällisyydeksi. En ole mies, mutta myöskin on tapana hymyillä, puhua kivasti ja katsoa ihmisiä. Jos joku psyko tästä minulle suuttuisi, niin suhde olisi siinä.
Jos mies on varattu, niin ole vieraalle naiselle mielummin ystävällinen kuin flirtti. Vapaa nainen tulkitsee sen usein oikein, eikä lähde rakentamaan liikaa pilvilinnoja miehen suhteen. Jos on flirtti, niin se voi sekoittaa liikaa tunteita peliin, jos ei ole tarkoitus edetä suhteeseen naisen kanssa. Ei kannata pelata pelejä toisen ihmisen kustannuksella ja satuttaa ketään.
lisää mielipiteitä, kokemuksia flirttailevista miehistä?
Jos flirttailee, kun en ole paikalla, flirttailkoot. Olisi todella mautonta tehdä noin puolison läsnäolessa.