Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Ihanan ummehtunut tuulahdus 1950-luvulta!
Höpsö! Tässä näkyy vain naisten näkemys tasa-arvosta eli feminismistä: rusinat pullasta.
Ja sitten naiset miettii huuli pyöreänä miksei miehet kannata feminismiä. Jaa'a, on se jännä miksei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa naiset lähestyvät miehiä! Tässäkin uutisessa kerrotaan, miten juuri edellispäivänä suomalaiset naaraat lähestyivät portugalilaisia purjehtijoita avoimin mielin, sekä ehdottomasti myös haaroin. Miehuuskoetta ei tarvinnut suorittaa.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010570504.html
Lähestyminen ei vain koske suomi miestä, suomimiehen pitää madella.
Aivan. Kaksois standardit tässäkin asiassa.
Ei. Vaan naisilla on oikeus valita seuransa. Miehenkään ei ole pakko tasapuolisesti lähestyä kaikkia naisia.
Paitsi jos tuo juttu olisi kirjoitettu käyttäen vierailevina hahmoina esimerkiksi ukrainalaisia naisia, niin siinäpä vasta leimahtaisi miesviha täysin käsistä tällä palstalla. Kaksoistandardit. Jälleen.
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Jos mies iskee, naiset yleensä kieltäytyy sanoalla vaan että "en mä nyt lähde, sori" ja that's it.
Jos naisena menen iskemään, mulle joko nauretaan tai sitten musta alkaa liikkua huhuja että oon hyökänny jonkun mihene päälle tai että mulla on joku säädytön addiktio jonka takia käyttäydyn kuin olisin h**meissa. Miehet sitten piikittelee tästä asiasta koko illan ja iskemisen kohteen täytyy "todistaa" muille miheillä että hänhän ei minun kanssa lähtisi joten se käyttäytyminen menee ihan järkyttäväksi. Siis miehet käyttäytyy kuin pikkupojat. Naiset taas yleensä kieltäytyy kohteliaasti ja suhtautuu mutuenkin sivistyneesti näihin juttuihin.
Enkä ole edes ketään ikinä iskenyt vaan kahdesti yrittänyt selvin päin puhua jollekin miehelle että mitäs sun iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa naiset lähestyvät miehiä! Tässäkin uutisessa kerrotaan, miten juuri edellispäivänä suomalaiset naaraat lähestyivät portugalilaisia purjehtijoita avoimin mielin, sekä ehdottomasti myös haaroin. Miehuuskoetta ei tarvinnut suorittaa.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010570504.html
Lähestyminen ei vain koske suomi miestä, suomimiehen pitää madella.
Tuollakin ämmällä melkoiset lähestymistraumat, sinne vaan rumien u l k k a r i setien nussittavaksi, mutta suomalaisten kohdalla niin pelottaa lähestyä ja lähestyminen on muka miehuuskoe. Ja paskanv*t*t
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
E-bird kirjoitti:
Jos mies iskee, naiset yleensä kieltäytyy sanoalla vaan että "en mä nyt lähde, sori" ja that's it.
Jos naisena menen iskemään, mulle joko nauretaan tai sitten musta alkaa liikkua huhuja että oon hyökänny jonkun mihene päälle tai että mulla on joku säädytön addiktio jonka takia käyttäydyn kuin olisin h**meissa. Miehet sitten piikittelee tästä asiasta koko illan ja iskemisen kohteen täytyy "todistaa" muille miheillä että hänhän ei minun kanssa lähtisi joten se käyttäytyminen menee ihan järkyttäväksi. Siis miehet käyttäytyy kuin pikkupojat. Naiset taas yleensä kieltäytyy kohteliaasti ja suhtautuu mutuenkin sivistyneesti näihin juttuihin.
Enkä ole edes ketään ikinä iskenyt vaan kahdesti yrittänyt selvin päin puhua jollekin miehelle että mitäs sun iltaan?
Miten tämä korreloi sen väitöksen kanssa, että miehiä kiinnostaa vain pillu ja että ovat aina valmiita panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua lähestyä suomalaisia miehiä. Eivätkä halua näiltä huomiota ollenkaan. Suomalaisten miesten tulisi ymmärtää tämä.
Aivan, miksi miehetkään lähestyisivät naisia. Varsinkin kaiken tämän jälkeen mitä on toitotettu joka päivä, suomalainen nainen on pelkkää kieroutta ja petturuutta.
Joo. Älä pliis lähesty.
Arvaa mitä? En tosiaan, eikä ketään muukaan itseään kunnioittava mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään tarvetta lähestyä miehiä. Viihdyn paremmin sinkkuna. En tarvitse huonompaa sukupuolta elämääni. 🤗😊
Parempi tosiaan olla yksin omassa erinomaisuuden kuplassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
On asioita, jotka eivät muutu, vaikka aika kuluu.
Naiset eivät lähesty, sillä he kohtaavat metsässä mieluummin karhun kuin suomalaismiehen. U l k o m a a l a i n e n mies taas on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö! Tässä näkyy vain naisten näkemys tasa-arvosta eli feminismistä: rusinat pullasta.
Ja sitten naiset miettii huuli pyöreänä miksei miehet kannata feminismiä. Jaa'a, on se jännä miksei...
Kaikki naiset eivät myöskään kannata feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään tarvetta lähestyä miehiä. Viihdyn paremmin sinkkuna. En tarvitse huonompaa sukupuolta elämääni. 🤗😊
Parempi tosiaan olla yksin omassa erinomaisuuden kuplassasi.
Voi kuule. Ehdin olla miltein 18 vuotta yhden ja saman miehen kanssa. Tiedän kyllä mitä vaimona oleminen on.
Lähestyn miestä, johon olen ihastunut. En kaikkia miehiä.
Suomessa on halvimmat seksituristi hinnat, paitsi suomalaiselle miehelle toki ei tietenkään. Mutta miksi edes lähestyä? Naiset selvästi osaavat sen homman kuitenkin itse hoitaa, siis silloin kun kyse on nee***eistä, taksissa tai paateilla. 60 vuotiaskin kelpaa avoimeen seksuaaliseen kanssakäymiseen ei ekoilla treffeillä, vaan ekalla taksimatkalla.