Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.
Sellaista se varmaan on, kun pitää vaihtaa kadun puolta, kun nainen tulee vastaan ei vahingossa nainen ahdistu katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.
Sellaista se varmaan on, kun pitää vaihtaa kadun puolta, kun nainen tulee vastaan ei vahingossa nainen ahdistu katseesta.
Ne miehet vaikuttaa enemmän ahdistuneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Ihanan ummehtunut tuulahdus 1950-luvulta!
Höpsö! Tässä näkyy vain naisten näkemys tasa-arvosta eli feminismistä: rusinat pullasta.
Ja sitten naiset miettii huuli pyöreänä miksei miehet kannata feminismiä. Jaa'a, on se jännä miksei...
Kaikki naiset eivät myöskään kannata feminismiä.
No mikä nyt tuli? Eiks tee yhtään mieli syyttää suomalaisia miehiä raiskaajiksi ja syyttää katseista ja vaatia paperit seksiin suostumiseen?
Eiks tee mieli rummuttaa toksisesta miehestä ja ylistää jotain v i t u n a r a b i t e r r o r i s t e j a?
Ihan niiku naisten oikeuksien nimessä hei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet vaikuttaa enemmän ahdistuneilta.
No onko se mikään ihme?
Monta hyvää miestä menee naisten ohi, kun eivät viitti kysyä treffeille. Enkä nyt tarkoita top miehiä vaan tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa naiset lähestyvät miehiä! Tässäkin uutisessa kerrotaan, miten juuri edellispäivänä suomalaiset naaraat lähestyivät portugalilaisia purjehtijoita avoimin mielin, sekä ehdottomasti myös haaroin. Miehuuskoetta ei tarvinnut suorittaa.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010570504.html
Lähestyminen ei vain koske suomi miestä, suomimiehen pitää madella.
Eivät olleet gambialaisia, vaan jotain Ecuadorilaisia nee***eitä. Mutta tosiaan, heidän ei tarvitse paljoa lähestyä oma aloitteisesti.
Suomessa on halvimmat seksituristi hinnat, paitsi suomalaiselle miehelle toki ei tietenkään. Mutta miksi edes lähestyä? Naiset selvästi osaavat sen homman kuitenkin itse hoitaa, siis silloin kun kyse on nee***eistä, taksissa tai paateilla. 60 vuotias
Itseasiassa jokaisen sanomani asian voit tarkistaa mediasta. Että toi kiistäminen ei oikein tee sitä miksikään siitä, vaikka mielelläsi valehtelisit ja syyttäisit miehiä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua tollaseen? Mee tekee aloittees karhulle, kannattaa tehä sille myös ruokaa.
Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Heikko nainen
Olen lähestynyt monia miehiä nuoruudessani. Eipä ollut siitäkään mitään apua.
Miehet kuvittelee p#llun olevan ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Höpsö! Tässä näkyy vain naisten näkemys tasa-arvosta eli feminismistä: rusinat pullasta.
Ja sitten naiset miettii huuli pyöreänä miksei miehet kannata feminismiä. Jaa'a, on se jännä miksei...
No mikä nyt tuli? Eiks tee yhtään mieli syyttää suomalaisia miehiä raiskaajiksi ja syyttää katseista ja vaatia paperit seksiin suostumiseen?
Eiks tee mieli rummuttaa toksisesta miehestä
Anna mä arvaan, sä ihmettelet miksi et saa naista.
Kertoo muuten paljon hesarin toimituksesta tuokin juttu Tall Ships Racen Tinder-kuvioista. Alkavat jutut olla koko ajan enemmän provosoivia ja naisille suunnattuja.
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvää miestä menee naisten ohi, kun eivät viitti kysyä treffeille. Enkä nyt tarkoita top miehiä vaan tavallisia miehiä.
Lakkaako ne olemasta hyviä vai mitä siinä tapahtuu? Miksi mä kysyisin ketään treffeille kun en halua mennä treffeille ja olisi kummallakin vain vaivautunut olo että milloin tää loppuu. Mies voi olla hyvä, ilman että haluan seurustella hänen kanssaan. Miksi olet niin itsekäs että kun sinä haluat parisuhteen, oletat koko maailman olevan samaa mieltä kanssasi? Ei se parisuhde ole mikään itseisarvo niillekään, jotka seurustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua tollaseen? Mee tekee aloittees karhulle, kannattaa te
En tee aloitteita, en miehille enkä karhuille, ja silti on löytynyt mukava mies nauttimaan lihapatojeni äärelle. Kohteleekin vielä kuin prinsessaa, vaikka olisin peräti siivonnutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua tollaseen? Mee tekee aloittees karhulle, kannattaa te
Alistaminen ja turpiin antaminen eivät ole normaaleja sukupuolirooleja. Olen nainen, pidän siivoamisesta ja ruoanlaitosta ja olin lapsen kasvatuksesta päävastuussa, ja mieheni palkka oli suurempi kuin omani. Mutta kukaan ei minua ole parisuhteessa alistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmettelisin? Ensin syyllistäminen saa mut vihaamaan naisia ja sitten sellaista maan petturia pitäisi sietää kyseenalaisine moraaleineen, valheineen ja arvottomuuksineen. Suomalainen nainen ei kunnioita mitään. Mitä arvottomalla naisella tekee? Pitääkö sitä syyllistämistä ja h u o r a a m i s t a ja kaasuvalotusta katsoa läpi sormien? Kaikkee tätä sontaa mitä te ootte?
Ei tarvitse, tapailen naista kyllä, mutta suomalaista naista en koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua t
Mitä? Eikö kaikki naiset ole kokeneet väkivaltaa joka ikiseltä mieheltä joka päivä? Eikö sinutkin ole setä raiskannut kun olit 5 vuotias? Eikö suomalainen makkaraa syövä hetero mies ole neiditellyt sinua iskien kaikista syvimpään omanarvon tunteeseesi?
Halleluja! Täällä on vielä yksi selviytyjä. Vai liekö kyse dissosiaatiosta traumaattisen tapahtuman jälkeen ja nyt olet vain unohtanut? Toinen persoonasi kirjoittaa palstalle joka päivä demonisista suomalaisista miehistä, joilta a r a b i t tulivat pelaamaan sinut?
Juppisjuu. Kyl kantsis vähän laittaa pientä miesvihaa kehiin. Kato kuin naisvihamielinen mä olen. Koko sydämestäni. Oikeutetusti.
Sä oot kyllä samperin harhainen..