Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.
Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies.
Naiset ei todellakaan jousta miehen ulkonäöstä rahtustajaab :D Niin pientä "virhettä" miehen ulkonäössä ei olekaan, etteikö naisen kiinnostus mieheen voisi sen takia lopahtaa. Muistan ikuisesti sen yhden ketjun, jossa naiset suorastaan kilpailivat tuhansien kommenttien verran keskenään, kuka on menettänyt mielenkiintonsa mieheen pienimmästä syystä.
Rahtustakaan piti kirjoittaa.
Kukaan järkevä nainen ei ala lähestymään ketään tuntematonta miestä. Siinä ei ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...
Kuinka miesten sydämet kestävät jatkuvia pakkeja?
No kato tästä päästään siihen ikiaikaiseen periaatteeseen että tässä meidän maailmassa miehellä ei saa olla tunteita. Mikään ei saa tuntua miltään, ihan sama. Koveta sydämesi, niele itkusi , purista kätesi nyrkkiin taskussasi. Ja mitä siitä seuraa?
Mitä ihmeen tunteita on ventovierasta naista kohtaan, kun pakit niin itkettää?
No kato kun on muitakin tunteita, esimerkiksi pettymys, suru, turhautuminen. Sinun mielestä vain naiseen kohdistuvat tunteet ovat oikeita tunteita ja sallittuja. Huomaatko näin sisäänrakennettua se on .
Olen lähestynyt kiinnostavia miehiä ja hienovaraiset pakitkin olen saanut. En ole semmoinen nainen joka jää odottamaan. Isken kiinni kun kiinnostava tyyppi osuu kohdalle. Nyt on sinkkuus päättynyt ja olen kihloissa miehen kanssa jonka löysin deittisivustolta. Minä tein aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D
Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?
Kyllä se toimii. Kyllä minä naisena voin lähestyä miestä josta olen kiinnostunut, ja lähestynkin. En kuitenkaan missään tapauksessa lähesty sellaisia miehiä joista en ole kiinnostunut. Miksi niin tekisin? Erittäin harva mies on sellainen, joka herättää kiinnostuksen. Siksi luonnollisesti lähestyn miehiä harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.
Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies.
En kyllä naisena allekirjoita. Mun kokemuksen mukaan on juuri päinvastoin. Miehet ei oo tarkkoja naisen ulkonäön suhteen, vaan kelpuuttavat kyllä lähes kaikki naiset. Jos yksi antaa pakit, voivat surutta siirryä seuraavaan. Miehet kiinnostuu hyvin helposti ja nopeasti. Jos mies menee baariin etsimään nais-seuraa, niin aina löytyy kiinnostuksen kohteita joita yrittää. Nainen taas voi mennä täyteen baariin, ja todeta ettei siellä ole yhtään kiinnostavaa miestä. Jos mies joka lähestyy naista on hyväkäytöksinen ja mukava, niin toki nainen todennäköisesti käyttäytyy kohteliaasti ja ystävällisesti. Ei se, että mies vaikuttaa ihan kivalta riitä kuitenkaan siihen, että nainen kiinnostuisi hänestä seksuaalisessa/ parisuhdemielessä. Ulkonäön ei toki tarvitse olla täydellinen, mutta jos mies ei kiinnosta, niin ei hän sitten kyllä kiinnosta. Oli miten mukava hyvänsä. Mun kokemus on, että nainen on se, joka rekisteröi kiinnostavan miehen, ja lähestyy sitten alkuun tarkkailemalla, hakeutumalla lähemmäs, ja hakemalla katsekontaktin. Sitten kyllä hyvin nopeasti pystyt tulkitsemaan saako kiinnostus vastakaikua, ja kyllä saa. Sitten vaan tilanteen mukaan voi joko lähestyä miestä suoraan, tai antaa katseillaan ja olemuksellaan miehelle yhä selkeämmin vihreää valoa, jos haluaa miehen näennäisesti tekevän aloitteen. Nainen siis käytännössä valitsee miehen jonka haluaa tekevän aloitteen. Miesten kannattaa siis ennen suoraa aloitteen tekemistä katsoa lähteekö nainen mukaan sulmäpeliin, vai ei. Jos ei lähde, niin parempi jättää sitten nainen rauhaan. Jos lähtee, niin kannattaa silti vähän aikaa viivytellä, ja katsein ja pienin hymyin jne käydä sanatonta viestintää. Molemmin puolinen kiinnostus voimistuu, ja eteneminen tulee sitten luonnostaan kun alkaa jo olla päivänselvää että molemmille että näin tulee tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Miksi miehen pitäisi lähestyä? Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei nainen tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Nainen ei välttämättä tee suoraa aloitetta. Sen, mitä kiinnostunut nainen tekee on, että hän hakeutuu "pelietäisyydelle". Eli kiinnostuksen kohteensa läheisyyteen. Sen jälkeen jatko on yksilökohtainen, rohkeampi nainen voi tulla jopa juttusille, ujompi vain toivoo että mies huomaa ja tekee aloitteen.
Pitää huomioida, että jokainen naisen lähistölläolo ei välttämättä ole merkki kiinnostuksesta. Sen sijaan kun nainen tekee tämän toistuvasti, ja niin että hänellä olisi mahdollisuus sijoittua muuallekin, silloin se on merkki jostakin.
Taas tätä samaan myrkyllistä, itseriittoista ja yhdensuuntaista/yksipuolista uli-itkusössötystä: naisten "pitäisi" tehdä kuten minäminämies haluan, koska minäminäminä haluan ja muista viis, mutta vainmullemullekaikkihetinyt, jankjankwänkwänk.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä nainen ei ala lähestymään ketään tuntematonta miestä. Siinä ei ole järkeä.
Tämä. Ei tulisi koskaan mieleen lähestyä ketään random tyyppiä. Enkä halua näiden tyyppien lähestyvän minuakaan.
Koska pakit satuttaa ja rupeaa hävettämään yhtä paljon kuin miehillä, ihmisiä ollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä, tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.
Seuraava kysymys!
Ja juuri näiden hämärien eleiden takia ollaan tilanteessa, missä toiset miehet lähestyvät kaikkia ja toiset eivät ketään. Koska itse miehenä on sanottava ettei niistä eleistä mitään tolkkua ota. Mutta toiset miehet vain eivät välitä naisten tilasta ja lähestyvät kaikkia naisia jotka hymyilevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä naisena allekirjoita. Mun kokemuksen mukaan on juuri päinvastoin. Miehet ei oo tarkkoja naisen ulkonäön suhteen, vaan kelpuuttavat kyllä lähes kaikki naiset. Jos yksi antaa pakit, voivat surutta siirryä seuraavaan. Miehet kiinnostuu hyvin helposti ja nopeasti. Jos mies menee baariin etsimään nais-seuraa, niin aina löytyy kiinnostuksen kohteita joita yrittää. Nainen taas voi mennä täyteen baariin, ja todeta ettei siellä ole yhtään kiinnostavaa miestä. Jos mies joka lähestyy naista on hyväkäytö
Hyvin kirjoitettu, ja olen samaa mieltä. Alun alkaen nainen on se joka valitsee. Mies voi toki kuvitella "iskeneensä" naisen, mutta jo ennen sitä nainen kelpuutti miehen. Jos ei olisi kelpuuttanut, miehellä ei olisi ollut mitään saumaa.
terv. Mies
Tällä palstalla on kyllä todella, todella pimeitä ja toksisia naisia. Ja myös vastaavanlaisia miehiä. Joskus näihin törmää myös reaalimaailmassa ja kokemus on kyllä aina yhtä mykistävä. Eivätkä todellakaan anna mitään ruudinkeksijän kuvaa ulospäin itsestään.
En jaksa uskoa, että monellakaan teistä on lapsia tai toivottavasti ei ainakaan ole.
Parasta on kuitenkin se, että tämän palstan rajatun otoksen mukaiset ihmiset ovat harvassa tällaisten sekopäiden kokoontumisajojen ulkopuolella. Ehkä jotkut pahimmat tapaukset kuitenkin elävät niin syvällä kuplassaan, että kuvittelevat muidenkin olevan yhtä ilkeitä ja harhaisia.
Enpä tiedä tarvitseeko. Jos joku ujompi nainen haluaa miestä, jota ei kehtaa lähestyä, niin kyseinen mies on todennäköisesti sitä sorttia ettei hän varsinaisesti kaipaa naisten lähestymisiä vaan saa naisia oma-aloitteisestikin.
Eli vahvasti luulen, että naisten lähestymisyrityksiä kaipaavat miehet ovat voittopuolisesti niitä, jotka eivät kelpaisi suurimmalle osalle naisista.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan järkevä mies tuntematonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä tarvitseeko. Jos joku ujompi nainen haluaa miestä, jota ei kehtaa lähestyä, niin kyseinen mies on todennäköisesti sitä sorttia ettei hän varsinaisesti kaipaa naisten lähestymisiä vaan saa naisia oma-aloitteisestikin.
Eli vahvasti luulen, että naisten lähestymisyrityksiä kaipaavat miehet ovat voittopuolisesti niitä, jotka eivät kelpaisi suurimmalle osalle naisista.
Kyllä ne miehet saavat nimenomaan naisten lähestymisiä toistuvasti, jotka ovat sen arvoisia miehiä. Näitä miehiä on ehkä yksi tuhannesta, joiden ulkonäkö riittää siihen, että naiset lähestyvät omatoimisesti miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt kiinnostavia miehiä ja hienovaraiset pakitkin olen saanut. En ole semmoinen nainen joka jää odottamaan. Isken kiinni kun kiinnostava tyyppi osuu kohdalle. Nyt on sinkkuus päättynyt ja olen kihloissa miehen kanssa jonka löysin deittisivustolta. Minä tein aloitteen.
Deittisivustolla tekstin kirjoittaminen ei ole mikään aloite.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on kyllä todella, todella pimeitä ja toksisia naisia. Ja myös vastaavanlaisia miehiä. Joskus näihin törmää myös reaalimaailmassa ja kokemus on kyllä aina yhtä mykistävä. Eivätkä todellakaan anna mitään ruudinkeksijän kuvaa ulospäin itsestään.
Jos missä tahansa anonyymipalstalla käsitellään deittailun vaikeutta ja parisuhdeongelmia, niin on enemmänkin selvää, että palsta täyttyy katkerista ihmisistä jotka purkavat pahaa oloaan eetteriin. Ei tuossa minusta sen kummallisempaa ole, enkä siksi tekisi Vauvapalstan perusteella mitään vahvoja päätelmiä naisista tai miehistä.
Kun tinderissä match, niin miehet ei aloita. Joskus itse aloittanut, mut ei hirveesti halunneet jutella. Ilmeisesti ulkonäköni haittaa, lähinnä varmaan mun vartalo, kun ylipainoo reilusti. Varsinkin yläosassa...
Naiset ei todellakaan jousta miehen ulkonäöstä rahtustajaab :D Niin pientä "virhettä" miehen ulkonäössä ei olekaan, etteikö naisen kiinnostus mieheen voisi sen takia lopahtaa. Muistan ikuisesti sen yhden ketjun, jossa naiset suorastaan kilpailivat tuhansien kommenttien verran keskenään, kuka on menettänyt mielenkiintonsa mieheen pienimmästä syystä.