Oletteko tehneet MyHeritage-testin? Oletteko jotain kaukaista sukua jollekin julkkikselle?
Kommentit (11)
Olen sukua suurin piirtein kaikille Euroopan kuninkaallisille. Mutta se johtuu siitä, että nekin ovat kaikki sukua keskenään :D
Ei ole tullut yllätyksiä. Olen sukua monellekin julkkikselle tai muuten historian kuluessa tunnetulle henkilölle.
Kuningatar Elizabeth II on itse asiassa minun sukupuussani. Hän oli isoisoisäni siskon ex-miehen isoisän veljenpojan vaimon miehen tädin miehen veljenpojan vaimon siskonpojan vaimo. Oli kova kolaus kun hänestä aika jätti. Todella rakas ja läheinen sukulainen minulle.
Olen sukua todella monelle suomalaiselle.
Tuttuja nimiä löytyy mutta ei voi tietää. Rikkaan yritysjulkkiksen nimisen lisäksi löytyi kaksi entisen pääministerin nimistä, molemmat eri kautta sukua.
Jörn Donner on xxx:s serkku. Ällö ukko.
Miksi tässä mainostetaan tietyn, yhden firman tuotetta?
Näkyyks noissa syntymäaika?
Eli jos mä ottaisin ton testin, niin näkisikö kaikki palveluun rekkautuneet mun koko nimen ja tarkan syntymäajan?
Mulle tulee mieleen että näille on eduksi että asiakas löytää toivomiaan tuloksia, joten....
Olen Hitlerin jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyks noissa syntymäaika?
Eli jos mä ottaisin ton testin, niin näkisikö kaikki palveluun rekkautuneet mun koko nimen ja tarkan syntymäajan?
Tähän haluun vastauksen
Minussa on aatelisverta. Ilmeisesti kasakka raiskasi jonkun esiäitini Isonvihan aikana.