Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
301/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n toimittaja puki punaisen vartaloa syleilevän puvun ylleen ja lähti lähestymään. Lue lehdestä kuinka onnistui ihmiskoe.

Vierailija
302/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ottaisipa joku kiva tyttönen minut omakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: HS:n toimittaja puki punaisen vartaloa syleilevän puvun ylleen ja lähti lähestymään. Lue lehdestä kuinka onnistui ihmiskoe.

Suomalaiset miehet kähmivät ja eivät ymmärtäneet kieltoja. Ei ihme että naiset ovat valinneet olla ilman miehiä.

Vierailija
304/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä nainen ei ala lähestymään ketään tuntematonta miestä. Siinä ei ole järkeä.

Tämä. Ei tulisi koskaan mieleen lähestyä ketään random tyyppiä. Enkä halua näiden tyyppien lähestyvän minuakaan.

Eikä ne onneksi pahemmin lähestykään eli minä en juurikaan kiinnosta miehiä ja itse en kiinnostu kenestäkään ventovieraasta pelkän ulkonäön / olemuksen perusteella. Se romanttinen kiinnostus herää (jos herää) vasta sitten kun jollain tavalla ollaan tuttuja ja mies vaikuttaa olevan suht samanlaisella ajatusmaailmalla ja huumorintajulla varustettu eikä elämäntilanne ja -tavatkaan ole mahdottoman erilaiset.

Vierailija
305/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta puolestani sanon, että en lähesty miestä joka ei todella kiinnosta.  Kyllä siinä täytyy olla paljon enemmän takana kuin vain sen että joku mies tässä nyt pitäisi löytää.

En tiedä mitä tarkoitatte lähestymisellä? Ihan vain vanhanaikaista iskemistä? Että mennään ja  tehdään tikusta asiaa ja annetaan ymmärtää että tässä nyt ollaan kokeilemassa onneaan?  Se ei minulle ainakaan sovi.  Koska en ole epätoivoinen jaksan kyllä katsella ja odottaa että sellainen henkilö tulee näköpiiriin josta  saan positiivisen käsityksen, joka vaikuttaa olevan siihen suuntaan mitä itse itse haluan ja arvostan miehestä.

Eikä kuka tahansa mies todellakaan ole sellainen.  Usein annan kiinnostuken syvetä ja  päästä paremmin näkemään mitä se toinen on miehiään.  Yleensä siinä vaiheessa myös se toinen kiinnostuu - tai sitten ei -  ja  jatko muodostuu sitten sen jälkeen.

Itse en pelkän ulkonäön tai muun ulkoisen ominaisuuden takia kiinnostu kehenkään.  On niin helppo joutua harhaan jos pelkkien niiden perään lähtee.  Haluan kyllä todellakin niin paljon muutakin, ja paljon syvempää ja tärkeämpää. Jos nyt sitten taas puhutaan pelkästä hetken hauskanpidosta on asia sitten toinen. Itse en kyllä ole sellaisesta kiinnostunut joten sen tyyppinen lähestyminen jää sitten välistä.

Vierailija
306/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä tarvitseeko. Jos joku ujompi nainen haluaa miestä, jota ei kehtaa lähestyä, niin kyseinen mies on todennäköisesti sitä sorttia ettei hän varsinaisesti kaipaa naisten lähestymisiä vaan saa naisia oma-aloitteisestikin.

Eli vahvasti luulen, että naisten lähestymisyrityksiä kaipaavat miehet ovat voittopuolisesti niitä, jotka eivät kelpaisi suurimmalle osalle naisista.

Kaksi eri asiaa: A) Miehet jotka kaipaavat naisten lähestymisyrityksiä. B) Miehet jotka kenties kaipaavat, mutta ennen kaikkea saavat naisten lähestymisyrityksiä.

Sanomattakin on selvää että noita B) miehiä on varsin harvassa, mutta naiset todellakin lähestyvät heitä, eikä jää uskalluksesta kiinni.

On tutkittu että vain noin 10% miehistä on naisten mielestä miellyttävän/ kiinnostavan näköisiä.

90% naisista haluaa 10% miehistä.

Vierailija
307/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: HS:n toimittaja puki punaisen vartaloa syleilevän puvun ylleen ja lähti lähestymään. Lue lehdestä kuinka onnistui ihmiskoe.

Suomalaiset miehet kähmivät ja eivät ymmärtäneet kieltoja. Ei ihme että naiset ovat valinneet olla ilman miehiä.

"Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat valinneet olla ilman miehiä" Olen sosiaalialalla ollut töissä kohta 20 vuotta, eli varsin naisvaltainen ala, ja sinkkujen määrä on ollut laskettavissa yhden käden sormilla. Heistäkin kaikki ovat minun tietääkseni pariutuneet myöhemmin.

Vierailija
308/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sinut haluaakin ottaa omakseen joku kiva täti-ihminen? Onko sekin yhtä ilahduttava lähestyminen?

Vierailija
309/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat valinneet olla ilman miehiä" Olen sosiaalialalla ollut töissä kohta 20 vuotta, eli varsin naisvaltainen ala, ja sinkkujen määrä on ollut laskettavissa yhden käden sormilla. Heistäkin kaikki ovat minun tietääkseni pariutuneet myöhemmin.

Mä en ole sosiaalialalla töissä, mutta omaan laajan ystäväpiirin. Lähestulkoon kaikki tuntemani naiset ovat parisuhteessa. 

Vierailija
310/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähestynyt ja saanut aina kohteliaat pakit, riippumatta siitä, että olen ollut nuori, hoikka ja kaunis. Myöhemmin aikuinen ja silti hyvän näköinen, hyvin toimeentuleva, koulutettu ja kaikin tavoin sellainen, jota monet miehet toivoisivat. Syynä se, että en ole halunnut lyhytaikaista seuraa vaan etsin aviomiestä ja tavoittelin lapsiperhe-elämää, ja sen kuullessaan sitä juostaankin karkuun.

Miesten tulisi ymmärtää, että harva nainen lopulta etsii pelkkää seksiä, kuten heillä tuntuu monella olevan mielessä. Minä ja valtaosa muista naisista etsii pitkäaikaista parisuhdetta. Siinä ei pelata ulkonäöllä vaan kokonaisuudella, myös sitoutumishalu ja viehättyminen muusta kuin ulkonäöstä merkitsee paljon.

Vierailija
311/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tavallinen keski-ikäinen nainen kelpaa?

Vierailija
312/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.

Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies. 

Naiset ei todellakaan jousta miehen ulkonäöstä rahtustajaab :D Niin pientä "virhettä" miehen ulkonäössä ei olekaan, etteikö naisen kiinnostus mieheen voisi sen takia lopahtaa. Muistan ikuisesti sen yhden ketjun, jossa naiset suorastaan kilpailivat tuhansien kommenttien verran keskenään, kuka on menettänyt mielenkiintonsa mieheen pienimmästä syystä.

Yleensä mielenkiinnon tappaa väkivaltaisuus oli se sitten henkistä tai fyysistä, se yhdistettynä muuhun hyväksikäyttöön ja naisen elämän tahalliseen pilaamiseen mitä miehet harrastaa. Ulkonäkö on miesten pienein ongelma.Naapureidenkin naislla on rumia miehiä vaikka kuinka ja tuntuu niiden kanssa viihtyvän tai ainakin esittävät sitten hyvin.

Vierailija
313/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleensä hauras ego eivätkä ole tottuneet saamaan pakkeja samalla tavalla kuin miehet keskimäärin, joten tuskin tapahtuu. Eivät halua ottaa riskiä. Toki kyllä naiset lähestyvät melko usein itseään selvästi viehättävämpiä miehiä siinä toivossa, että nappaisikin. Mutta nämä ovatkin kenties tottuneempia pakkeihin kuin muut naiset. 

Vierailija
314/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on helposti lähestyttävän näköinen, niin hän saa helposti lähestymisyrityksiä. Yksi tuttu nainen on pullukka, mutta puhelias ja nauravainen, niin hänen ei tarvitse olla kauaa yksin. Hän on myös rohkea ja jos hän näkee itseään kiinnostavan miehen, hän ei jää katselemaan vaan menee juttusille.

Itse on varautunut ja helposti mietin "mitä tuo minusta haluaa", joten tuo näkyy myös ulospäin.

Vierailija
315/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä nainen ei ala lähestymään ketään tuntematonta miestä. Siinä ei ole järkeä.

Tämä. Ei tulisi koskaan mieleen lähestyä ketään random tyyppiä. Enkä halua näiden tyyppien lähestyvän minuakaan.

Eikä ne onneksi pahemmin lähestykään eli minä en juurikaan kiinnosta miehiä ja itse en kiinnostu kenestäkään ventovieraasta pelkän ulkonäön / olemuksen perusteella. Se romanttinen kiinnostus herää (jos herää) vasta sitten kun jollain tavalla ollaan tuttuja ja mies vaikuttaa olevan suht samanlaisella ajatusmaailmalla ja huumorintajulla varustettu eikä elämäntilanne ja -tavatkaan ole mahdottoman erilaiset.

Sama juttu. Ensin on tutustuttava jotain muuta kautta ja juttu sitten lähtee tai on lähtemättä.

Minua kyllä valitettavasti miehet lähestyvät usein. Tosin niin lähestyvät muutkin ihmiset, vanhukset alkavat juttelemaan bussipysäkillä, lapset ruokakaupassa, nistit metrossa, uupuneet äiti-ihmiset kuntosalin pukkarissa jne. En tiedä miksi.

Vierailija
316/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti huono koulutus korreloi sen kanssa, miten vähään nainen tyytyy miehen orjana. Ikä myös on toinen tekijä tässä. Vanhemmat ihmiset eivät ymmärrä alistettua asemaansa, heille kaikki se väkivalta ja alistaminen on ikäänkuin normaalia. Naisen asemaa yhteiskunnassa se ei kuitenkaan paranna.

Vierailija
317/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt ja saanut aina kohteliaat pakit, riippumatta siitä, että olen ollut nuori, hoikka ja kaunis. Myöhemmin aikuinen ja silti hyvän näköinen, hyvin toimeentuleva, koulutettu ja kaikin tavoin sellainen, jota monet miehet toivoisivat. Syynä se, että en ole halunnut lyhytaikaista seuraa vaan etsin aviomiestä ja tavoittelin lapsiperhe-elämää, ja sen kuullessaan sitä juostaankin karkuun.

Miesten tulisi ymmärtää, että harva nainen lopulta etsii pelkkää seksiä, kuten heillä tuntuu monella olevan mielessä. Minä ja valtaosa muista naisista etsii pitkäaikaista parisuhdetta. Siinä ei pelata ulkonäöllä vaan kokonaisuudella, myös sitoutumishalu ja viehättyminen muusta kuin ulkonäöstä merkitsee paljon.

Se, että sinä etsit parisuhdetta, ei ole = valtaosa naisista. Valtaosa naisista etsii sekä seksiä että parisuhdetta.

Vierailija
318/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähestymistä on, jos olet paikalla?

Vierailija
319/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyisin? En halua miestä elämääni, haluan olla täysin rauhassa miehiltä.

Vierailija
320/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Kyllä se toimii. Kyllä minä naisena voin lähestyä miestä josta olen kiinnostunut, ja lähestynkin. En kuitenkaan missään tapauksessa lähesty sellaisia miehiä joista en ole kiinnostunut. Miksi niin tekisin? Erittäin harva mies on sellainen, joka herättää kiinnostuksen. Siksi luonnollisesti lähestyn miehiä harvoin. 

Sama. Olen lähestynyt kaikkia miehiä, joista olen ollut kiinnostunut. Näitä miehiä on ollut yksi (1) ja olemme olleet onnellisesti naimisissa nyt 15 vuotta.

En usko, että olen kovin unikki tässä asiassa (minulla on sentään samanlaisia ystäviäkin). Iso osa naisista ei lähesty jos ei oikeasti kiinnosta ja kiinnostavia tulee useimmilla todennäköisesti vastaan hyvin harvoin. Lisäksi mahdollisesti suurin osa naisista ei lähesty täysin tuntematonta (en minäkään vaan olimme jo tavanneet ja jutelleet useamman kerran eri tilanteissa) eikä myöskään ole kiinnostunut yhden yön jutuista. 

Kyllä naiset ainakin omien tietojeni perusteella ovat aloitteellisia mutta jos näiden aloitteiden määrä on yksi tai muutama koko elämän aikana niin eihän se varmaan sellaiselta näytä. En kuitenkaan näe mitään järkeä lähestyä henkilöä, josta en ole kiinnostunut ja jota en tunne. Tietenkään en myöskään tee aloitteita ollessani jo parisuhteessa enkä ole missään vaiheessa halunnut myöskään ns. irtoseksiä, joten eipä ole ollut mitään järkeä siinäkään mielessä lähestyä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi