Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
261/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos siitä saa lu)u(tkan maineen jos juoksee miesten perässä.

Vierailija
262/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.

Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Ap siis saa lähentymisyrityksiä varatuilta naisilta, muttei itse ole heistä kiinnostunut. Mielenkiintoista. 🤔

Vierailija
264/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aggre homoseksuaali kylvää täällä myrkkyään koko ajan? Eikö se kannattaisi olla siellä miesten sivuilla?

Ihan aidosti kysyn, minä inhoan vaikka uskiksia, muttei tulisi mieleenkään asua heidän sivuillaan 24/7 tuomassa inhoani esiin. Eikö siis olekaan onnellinen homoseksuaalina, vai miksi asuu täällä halveksimiensa naisten kanssa?

Samaa miettinyt. Kun ei kerran naiset kiinnosta, miksi on on täällä niin paljon? Tyylin tunnistaa.

Vähän kun mä menisin pitsinnypläjien ryhmään vuosiksi valittamaan, miten tyhmää se  nypläys onkaan. Vai onko hän sittenkin hetero? 

Vierailija
265/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät löydy tältä palstalta), mutta ei se tarkoita että haluaisin heidän kanssa suhteeseen.

Ja hei, yritit loukata tuolla kissakommentillasi, mutta mietipä nyt oikein tarkkaan kenet sillä jauhotit; nainen valitsee mielummin eläimen joka paskoo laatikkoon, kuin miehen."

Tuo kertookin kaiken tarpeellisen. Yksikään tällä palstalla oleva mies ei ole millään lailla arvokas. Ei tainnut kirjoittajalla käydä mielessä, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä paikalla. Täydellisistä mulkuista itsemurhan partaalla roikkuviin, kynsin ja hampain elämänsä rippeistä taisteleviin ihmisiin, joita on potkittu koko elämänsä ajan. Ehkä tuon kommentin kirjoittajakin on päässyt potkimaan jotakuta täältä aiemmin. Sitten on meitä, työssäkäyviä ihmisiä, jotka (jossain mielenhäiriössä ilmeisesti) käyvät täällä josku

Juu samaa olen ihmetellyt. Jo ala-asteelta asti tuputetaan että miesten pitää olla kohteliaita naisille ja aukoa ovia, luovuttaa istuinpaikka tai muuta sontaa. Ja sitten nämä ylimieliset henkilöt eivät vaivaudu edes kiittämään. No enpä ole enää vuosiin aukonut ovia tai antanut istuinpaikkaa, jos ei erikseen ole kohteliaasti pyydetty.

Vierailija
266/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.

Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies. 

Tämä pitää paikkansa.

Vierailija
267/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät löydy tältä palstalta), mutta ei se tarkoita että haluaisin heidän kanssa suhteeseen.

Ja hei, yritit loukata tuolla kissakommentillasi, mutta mietipä nyt oikein tarkkaan kenet sillä jauhotit; nainen valitsee mielummin eläimen joka paskoo laatikkoon, kuin miehen."

Tuo kertookin kaiken tarpeellisen. Yksikään tällä palstalla oleva mies ei ole millään lailla arvokas. Ei tainnut kirjoittajalla käydä mielessä, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä paikalla. Täydellisistä mulkuista itsemurhan partaalla roikkuviin, kynsin ja hampain elämänsä rippeistä taisteleviin ihmisiin, joita on potkittu koko elämänsä ajan. Ehkä tuon kommentin kirjoittajakin on päässyt potkimaan jotakuta täältä aiemmin. Sitten on meitä, työssäkäyviä ihmisiä, jotka (jossain mie

Aina kiitän jos joku avaa oven. 

Vierailija
268/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vielä vähän tota ajattelua ja kerrot miksi? Vai luuletko että ilmasta seksiä olis tarjolla ja naisten pitäisi huudella kaduilla ohikulkeville miehille sugar sugar, lähetäänkö *aneskelemaan. Ei kiitos. Lisäksi kutne ylemäpänä jo kommentoitiin niin kuvitteletko että sua lähestyvät olis sun unelmanaisia, jotain timmejä salibeibejä? Vahvasti epäilen, eiköhän susta kiinostuvat olis lähinnä niitä joita nimittelet siiderrivalaiksi ja suohirviöiksi. Take you pick XD

Sinunko käsityksesi on oikeasti että kaikki miehet haluavat ainoastaan että naiset tulevat tyrkyttämään seksiä? Oletko kenties täysin uusi tässä elämässä tai vailla yhtään mitään kokemusta miehistä?

Vierailija
269/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä karvaista, silakalle haisevaa rehottavaa römpsää nyt kaipaisikaan!

-Tosimies

Vierailija
270/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tosimies

Juu, en minäkään yhtään enkä ikinä enkä koskaan tahdo seksiä, en tänään, en huomenna, enkä milloinkaan! En edestä enkä sivusta enkä takaa enkä alta enkä päältä. Enkä seinää vasten enkä piirongin päällä. En kaipaa enkä tahdo, enkä edes huolisi!

Tulko tämä nyt selväksi! (Nyyh!)

Vierailija
271/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä ainakaan kaipaa naisilta sen ihmeempää aloitteen tekoa kuin, että vastaavat katseeseen ja viestittävät hienovaraisesti lähestymisen olevan ok. Näin toimien ei ole tarvinnut juuri pakeista kärsiä ja homma on toiminut hyvin yläasteelta tähän päivään.

M42

Vierailija
272/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän monen naisen mielestä se on mies, jonka kuuluu tehdä aloite. Nainen sitten vaan valkkaa lähestyjistä ensimmäisen ulkonäkökriteerit täyttävän paskanjauhajan, joka on jauhanut paskaa ties kuinka monelle naiselle aiemminkin. Tällä järjestelyllä on saatu ainakin aikaan erinomaiset erotilastot.

Vierailija
273/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen ollut mansober jo kohta kymmenen vuotta, enkä ajatellut lopettaa, koska voin paremmin kuin koskaan.

Vierailija
274/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...

Kuinka miesten sydämet kestävät jatkuvia pakkeja?

No kato tästä päästään siihen ikiaikaiseen periaatteeseen että tässä meidän maailmassa miehellä ei saa olla tunteita. Mikään ei saa tuntua miltään, ihan sama. Koveta sydämesi, niele itkusi , purista kätesi nyrkkiin taskussasi. Ja mitä siitä seuraa?

Vierailija
275/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän monen naisen mielestä se on mies, jonka kuuluu tehdä aloite. Nainen sitten vaan valkkaa lähestyjistä ensimmäisen ulkonäkökriteerit täyttävän paskanjauhajan, joka on jauhanut paskaa ties kuinka monelle naiselle aiemminkin. Tällä järjestelyllä on saatu ainakin aikaan erinomaiset erotilastot.

Tässäpä se, pähkinänkuoressa.

Vierailija
276/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tosimies

Homomies

Vierailija
277/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tosimies

Homomies

Ite oot

Vierailija
278/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä naisena lähestyisin miehiä, kun yksikään mies ei ole koskaan lähestynyt minua?

Vierailija
279/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...

Kuinka miesten sydämet kestävät jatkuvia pakkeja?

No kato tästä päästään siihen ikiaikaiseen periaatteeseen että tässä meidän maailmassa miehellä ei saa olla tunteita. Mikään ei saa tuntua miltään, ihan sama. Koveta sydämesi, niele itkusi , purista kätesi nyrkkiin taskussasi. Ja mitä siitä seuraa?

Mitä ihmeen tunteita on ventovierasta naista kohtaan, kun pakit niin itkettää?

Vierailija
280/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Olen tätä touhua katsellut 20 vuotta ja edelleen se menee näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme