Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
241/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Me emme halua. Eikä meidän ole pakko. Ei sinunkaan ole. Joten anna olla. 

Älkää sitten itkekö kun se teidän toivomanne mies meneekin ystävänne luokse ja ottaa hänet.

Vierailija
242/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olemasta itsenäinen - muutenhan en olisi enää hengissä. Itse olen töissä käynyt, lainani maksellut ja ostokseni tehnyt, sitä kutsutaan arjeksi."

Ongelma onkin se, että arki on tylsää. Ihmiset hakevat jännitystä. Kokemuksia. Arki ei ketään kiinnosta.

? Kyllä tasainen arki kiinnostaa monia, minuakin. Toki aina välillä voi käydä reissussa, mutta kyllähän parasta on rauhalliset koti-illat <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä,  tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.

Seuraava kysymys!

Tämä. Kyllä elekieli kertoo sen kiinnostuksen. Katseet, hakeutuu ehkä juttusille, muttei suoraan tietenkään ehddota mitään jne.

Koettakaa nyt ymmärtää, että niitä eleitä ei näe, ellei ole harjaantunut. Te ette anna niitä eleitä kaikille. Toisin sanoen valtaosa miehistä ei siis tunnista niitä teidän eleitänne. Ja vaikka tunnistaisikin, ei kaikki miehet niihin reagoi millään lailla, vaikka toisin luulettekin. Eli eleenne eivät hyödytä edes teitä itseänne.

Vierailija
244/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...

Joka kerta kun olen lähestynyt naisia olen saanut pakit. Joskus jopa nöyryyttivät julkisesti. Tämä siis niiden haukkujen, solvausten sun muiden lisäksi. En ymmärrä, miksi pitää olla niin hemmetin julma?

Ihminen on, hemmetin julma :( Kristinuskossa sitä sanotaan syntisyydeksi. Siitä julmuudesta voi kilvoitella irti,  askel kerrallaan, jos halua vain on.

Vierailija
245/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää, kun olen onnellisesti naimisissa ja töissä pari limaista setämiestä on luullut normaalia kohteliaisuutta iskemiseksi.

Sitten väittäneet että annoin ymmärtää, vaikken missään kohtaa osoittanut kiinnostusta.

Yrittäkää ees erottaa normaali kohteliaisuus kiinnostuksesta näin ensialkuun.

Jos nainen on kiinnostunut, niin kyllä se tyrkyttää itseään ja kertookin sen jossain vaiheessa  :)

Missä vaiheessa? Tässähän on monta sivua jankutettu ettei nainen tee mitään aloitetta. Miehen pitää se tehdä. Tuossa sinun jutussa oli tökeröä alkaa selittelemään että annoit ymmärtää. Olisi rehellisesti sanonut, että ymmärsi väärin eikä tämä tule toistumaan.

Vierailija
246/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 4b movement. Ja hei! Tehän miehet ootte sanoneet suoraan hakevanne kulissiliitoista kiinnostuneita naisia, ja teitä on kehoitettu lähtemään sieltä Turkista katselemaan itsellenne sellaista. Ette mene, koska kulissien ylläpito maksaa, eikä omillaan toimentulevia nappaa järkeen perustuvat suhteet.

Kuka noin on sanonut? Vai onko niin, että sinä tunnet jonkun tuollaisen miehen ja nyt oletat kaikkien käyttäytyvän samalla tavalla?

Vierailija
247/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Me emme halua. Eikä meidän ole pakko. Ei sinunkaan ole. Joten anna olla. 

Älkää sitten itkekö kun se teidän toivomanne mies meneekin ystävänne luokse ja ottaa hänet.

Miksei saisi itkeä? Kyllä saa itkeä jos vain haluaa ja siltä tuntuu.

Itse asiassa ihmiset itkevät liian vähän. Itku puhdistaa, lämmin suositus!

Vierailija
248/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oletat, että kaikki miesten tekemät aloitteet hyväksytään naisten puolelta? Ei, se ei mene noin. Suurin osa miesten tekemistä aloitteista torjutaan naisten toimesta. Lannistuvatko miehet tästä? Eivät. 

Ei ole sama asia. Miehiä lähestyvä nainen on epäilyttävä, moraaliton, lumppu, ei aviovaimoainesta, polkupyörä (ilman kalaa). En suosittele naisia toimimaan näin. Jos mies on niin osaamaton tai välinpitämätön,  ettei hän tunnista naisen hienovaraisia kiinnostuksen merkkejä, olkoon ilman naista.

Eli nainen antaa miehelle luvan lähestyä, mies lähestyy, ja suhde lähtee kehittymään.

Ei pidä paikkaansa. Miehiä lähestyvä nainen on mielenkiintoinen ja piristävä poikkeus. Suosittelen kaikille naisille lähestymään miestä joka kiinnostaa. Älkää kuunnelko kitkerien vanhojen piikojen ohjeita tai elämässään epäonnistuneiden mammojen juttuja.

Vierailija
249/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä,  tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.

Seuraava kysymys!

Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.

On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin. 

Eli naiset ovat epävarmoja pelkureita. Pitää aina jättää takaportti auki kieltäytymiselle. Muusta ei ole kyse.

On ikiaikainen käytäntö, että mies lähestyy naista, jonka kokee viehättäväksi ja tekee aloitteen, ja nainen sitten vastaa joko myöntävästi tai kieltävästi. Ei siinä kummallakaan mitään takaportteja ole. 

Vierailija
250/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-bird kirjoitti:

Jos mies iskee, naiset yleensä kieltäytyy sanoalla vaan että "en mä nyt lähde, sori" ja that's it. 

Jos naisena menen iskemään, mulle joko nauretaan tai sitten musta alkaa liikkua huhuja että oon hyökänny jonkun mihene päälle tai että mulla on joku säädytön addiktio jonka takia käyttäydyn kuin olisin h**meissa. Miehet sitten piikittelee tästä asiasta koko illan ja iskemisen kohteen täytyy "todistaa" muille miheillä että hänhän ei minun kanssa lähtisi joten se käyttäytyminen menee ihan järkyttäväksi. Siis miehet käyttäytyy kuin pikkupojat. Naiset taas yleensä kieltäytyy kohteliaasti ja suhtautuu mutuenkin sivistyneesti näihin juttuihin. 

Enkä ole edes ketään ikinä iskenyt vaan kahdesti yrittänyt selvin päin puhua jollekin miehelle että mitäs sun iltaan?

Joopa joo... Eli annat toisten määritellä mitä teet ja milloin.

Vierailija
251/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.

Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.

Sellaista se varmaan on, kun pitää vaihtaa kadun puolta, kun nainen tulee vastaan ei vahingossa nainen ahdistu katseesta.

Ne miehet vaikuttaa enemmän ahdistuneilta. 

Enpä usko ellei kyseessä ole keskenkasvuinen nuorimies jolla on itsetunto-ongelmia.

Vierailija
252/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.

Miten minä olen voinut vaatia tuollaista kun en ole syntynytkään silloin kun noita asioita määriteltiin? Eikö tule mieleen muuttaa ikiaikaisia tapoja? Vai tuleeko tästäkin yksi muunnos valkoisen miehen taakkaan jossa pitää hävetä asioita joita esi-isät ovat tehneet?

Vierailija
253/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...

Kuinka miesten sydämet kestävät jatkuvia pakkeja?

Vierailija
254/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisista joilla on siihen munaa.

Vierailija
255/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät löydy tältä palstalta), mutta ei se tarkoita että haluaisin heidän kanssa suhteeseen.

Ja hei, yritit loukata tuolla kissakommentillasi, mutta mietipä nyt oikein tarkkaan kenet sillä jauhotit; nainen valitsee mielummin eläimen joka paskoo laatikkoon, kuin miehen."

Tuo kertookin kaiken tarpeellisen. Yksikään tällä palstalla oleva mies ei ole millään lailla arvokas. Ei tainnut kirjoittajalla käydä mielessä, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä paikalla. Täydellisistä mulkuista itsemurhan partaalla roikkuviin, kynsin ja hampain elämänsä rippeistä taisteleviin ihmisiin, joita on potkittu koko elämänsä ajan. Ehkä tuon kommentin kirjoittajakin on päässyt potkimaan jotakuta täältä aiemmin. Sitten on meitä, työssäkäyviä ihmisiä, jotka (jossain mielenhäiriössä ilmeisesti) käyvät täällä joskus kääntymässä. Mutta eipä tuolla liene väliä enää. Tuomio on jo annettu.

Suollatte jatkuvasta paskaa toisista ihmisistä ja kuvittelette, että teillä on siihen oikeus. Samalla kaivatte omaa hautaanne. Minulle on lapsesta asti toitotettu, että naiset ovat sosiaalisesti älykkäämpiä. Ilmeisesti tuo on ollut vain toiveajattelua. Jos sen sanoo riittävän monta kertaa, se muuttuu todeksi -tyylistä sellaista. Mikään toiminnassanne ei kerro älykkyydestä. Toistatte samoja kuluneita valheita vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Kiusaatte, nöyryytätte ja vielä nauratte päälle. Sadistisempaa ihmistä en keksi. Yksinkertainen totuus on, että ette ansaitse yhtään parempaa kohtelua, kuin itse kohtelette muita. Kohtelette muita ylimielisesti ja ala-arvoisesti. Miksi odotatte saavanne parempaa kohtelua, kuin olette valmiita antamaan? Älkää vaivautuko vastaamaan. Minua ei (enää) kiinnosta. Suren vain sitä, että synnyin maailmaan, jossa ala-arvoinen käytös on paitsi sallittua, siihen myös kannustetaan. Sääliksi käy lastenne puolesta. Jos sellaisia nyt satutte joskus saamaan. Lapsi ansaitsisi paremmat vanhemmat.

Vierailija
256/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on luotu kestämään se, että he tekevät aloitteet. Mikäli jatkuvasti saa pakit, pitäisikö ruveta tekemään jotain toisin? Tavoitteletko mahdottomia, liian tasokkaita naisia? Onko tekemissäsi aloitteissa jotain mikä ärsyttää naisia? Oletko koskaan saanut asiallista palautetta aloitteistasi? 

Vierailija
257/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aggre homoseksuaali kylvää täällä myrkkyään koko ajan? Eikö se kannattaisi olla siellä miesten sivuilla?

Ihan aidosti kysyn, minä inhoan vaikka uskiksia, muttei tulisi mieleenkään asua heidän sivuillaan 24/7 tuomassa inhoani esiin. Eikö siis olekaan onnellinen homoseksuaalina, vai miksi asuu täällä halveksimiensa naisten kanssa?

Vierailija
258/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on luotu kestämään se, että he tekevät aloitteet. Mikäli jatkuvasti saa pakit, pitäisikö ruveta tekemään jotain toisin? Tavoitteletko mahdottomia, liian tasokkaita naisia? Onko tekemissäsi aloitteissa jotain mikä ärsyttää naisia? Oletko koskaan saanut asiallista palautetta aloitteistasi? 

Ei ole luotu. Niin, en saa vastausta mikä on vikana. Olen kyllä saanut asiallista palautetta ja neuvoja. Yritän omani tasoisia, sekä tietenkin joskus yli ja alle. Aloitteissa ei ole kuuleman mukaan mitään vikaa. Ulkonäkökin on ihan ok muiden suusta kuultuna. Eli en mikään komistus mutten rumakaan. Varatut naiset kiinnostuvat mutten halua sotkeentua heihin.

Vierailija
259/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.

Minä en enää juttele tuntemattomille miehille yhtään mitään. Päädyin nuoren miehen kanssa kahvijonoon vierekkäin kesähäissä ja sanoin muutaman mukavan lauseen säästä. Mies vastasi: -minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona! 

ja poistui tilanteesta. 

Olen lesbo, minullakin on vaimo kotona 🤷🏼

Vierailija
260/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähesty enää yhtäkään miestä. Kiinnostunut mies osoittaa kiinostuksensa, jos sitä on. Olen kyllästynyt olemaan aloitteelinen ja aktiivinen osapuoli ihmissuhteissa. Ehkä en sitten vain kelpaa kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi