Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
321/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt ja saanut aina kohteliaat pakit, riippumatta siitä, että olen ollut nuori, hoikka ja kaunis. Myöhemmin aikuinen ja silti hyvän näköinen, hyvin toimeentuleva, koulutettu ja kaikin tavoin sellainen, jota monet miehet toivoisivat. Syynä se, että en ole halunnut lyhytaikaista seuraa vaan etsin aviomiestä ja tavoittelin lapsiperhe-elämää, ja sen kuullessaan sitä juostaankin karkuun.

Miesten tulisi ymmärtää, että harva nainen lopulta etsii pelkkää seksiä, kuten heillä tuntuu monella olevan mielessä. Minä ja valtaosa muista naisista etsii pitkäaikaista parisuhdetta. Siinä ei pelata ulkonäöllä vaan kokonaisuudella, myös sitoutumishalu ja viehättyminen muusta kuin ulkonäöstä merkitsee paljon.

Se, että sinä etsit parisuhdetta, ei ole = valtaosa naisista. Valtaosa naisista etsii sekä seksiä että parisuhdetta.

Kyllä vain keskustelut naisten kanssa kertovat toista. Tunnen paljon naisia ja kyllä valtaosa haluaa pysyvän parisuhteen. Ja totta kai parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ainakaan minä eikä moni muukaan halua pelkkää merkityksetöntä seksiä. Nykyaikana se on myös naiselle erityisen vaarallista, koska moni mies tahtoo tehdä kaikkea hullua, kuten k*ristaa.

Vierailija
322/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Kyllä se toimii. Kyllä minä naisena voin lähestyä miestä josta olen kiinnostunut, ja lähestynkin. En kuitenkaan missään tapauksessa lähesty sellaisia miehiä joista en ole kiinnostunut. Miksi niin tekisin? Erittäin harva mies on sellainen, joka herättää kiinnostuksen. Siksi luonnollise

Mielestäni juuri tämä on syy, miksi yleisesti miehille pitäisi painottaa, että kyllä naiset tekevät aloitteen, jos heitä kiinnostaa. Tiedossa toki on, että naiset eivät kiinnostu juuri kenestäkään, mutta eivät he kiinnostu sen ihmeemmin, vaikka miehet niitä turhia lähestymisiä tekevät. Tänä päivänä lähestymisiä ei tarvitse edes tehdä nettideiteistä johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä vain keskustelut naisten kanssa kertovat toista. Tunnen paljon naisia ja kyllä valtaosa haluaa pysyvän parisuhteen. Ja totta kai parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ainakaan minä eikä moni muukaan halua pelkkää merkityksetöntä seksiä. Nykyaikana se on myös naiselle erityisen vaarallista, koska moni mies tahtoo tehdä kaikkea hullua, kuten k*ristaa."

Kyllä vain olen itsekin keskustellut naisten kanssa vähintään paljon, eikä mikään viittaa siihen, etteivät nämä naiset olisi elämänsä varrella harrastaneet seksiä ilman parisuhdetta toistuvasti sinkkuaikoina. Mikään heidän elämäntyylissään ei ole viitannut siihen, että seksiä ei olisi harrastettu sinkkuaikana ties kenen kanssa. Ja vielä humalassa totta kai, jolloin mitään vaaraa ei tunnu olevan missään.

Vierailija
324/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v kiva nainen. Pelkkää pakkeja tullut miehiltä. Ei jaksa enää ja elän nyt vaa surun kanssa. 

Aina sama mantra. Ei oo fiilistä eikä tunteita. Mies kun mies. 

Vierailija
325/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.

Minä en enää juttele tuntemattomille miehille yhtään mitään. Päädyin nuoren miehen kanssa kahvijonoon vierekkäin kesähäissä ja sanoin muutaman mukavan lauseen säästä. Mies vastasi: -minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona! 

ja poistui tilanteesta. 

Olen lesbo, minullakin on vaimo kotona 🤷🏼

Tämä! Olen itse myös varattu, enkä todellakan iskeile miehiä missään! Olen myös sosiaalinen ja puhelias. Voin helposti rupatella ohimennen vieraidenkin ihmisten kanssa, jos tilanne on otollinen. 

Miehiä on kahdenlaisia. Toiset rupattelevat takaisin, eikä tilanteesta jää sen kummempaa jälkeä. Sit ovat he, jotka jäätyvät ihan totaalisesti ja ikäänkuin loukkaantuvat. Ovat siis "järkyttyneitä" että tällainen ihminen heitä lähestyy. Näin sen siis tulkitsen, koska siltä se näyttää. Ja omalta puolelta kyse on vain normaalista kanssakäymisestä, ohi mennen, ilman sen suurempia. tarkoitusperiä.

Vierailija
326/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Ihanan ummehtunut tuulahdus 1950-luvulta! 

Höpsö! Tässä näkyy vain naisten näkemys tasa-arvosta eli feminismistä: rusinat pullasta.

Ja sitten naiset miettii huuli pyöreänä miksei miehet kannata feminismiä. Jaa'a, on se jännä miksei...

Tasa-arvoa on se, että se saa lähestyä joka haluaa lähestyä mutta kenenkään ei ole pakko.

Tasa-arvoa ei ole se, että haluat pakottaa naiset lähestymään miehiä silloin kun eivät sitä halua tehdä. Se on alistamista. 

Vierailija
327/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä vain keskustelut naisten kanssa kertovat toista. Tunnen paljon naisia ja kyllä valtaosa haluaa pysyvän parisuhteen. Ja totta kai parisuhteeseen kuuluu seksi, mutta ainakaan minä eikä moni muukaan halua pelkkää merkityksetöntä seksiä. Nykyaikana se on myös naiselle erityisen vaarallista, koska moni mies tahtoo tehdä kaikkea hullua, kuten k*ristaa."

Kyllä vain olen itsekin keskustellut naisten kanssa vähintään paljon, eikä mikään viittaa siihen, etteivät nämä naiset olisi elämänsä varrella harrastaneet seksiä ilman parisuhdetta toistuvasti sinkkuaikoina. Mikään heidän elämäntyylissään ei ole viitannut siihen, että seksiä ei olisi harrastettu sinkkuaikana ties kenen kanssa. Ja vielä humalassa totta kai, jolloin mitään vaaraa ei tunnu olevan missään.

Sanoiko ne naiset noin vai ihanko itse päättelit omassa päässäsi?

Vierailija
328/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan ronkeleita naisen ulkonäön suhteen ja koskaan ei tiedä mistä ne tykkää, jollei ole malli. Peli on jo sekunnissa ohi jos naisen ulkonäkö ei kiinnosta miestä.

Naiset taas joustaa miehen ulkonäöstä, kunhan mies vaikuttaa sivistyneeltä ja mukavalta. Siksi miehen tulee tehdä aloite. Tällöin nainen saa olla nainen ja mies, mies. 

Naiset ei todellakaan jousta miehen ulkonäöstä rahtustajaab :D Niin pientä "virhettä" miehen ulkonäössä ei olekaan, etteikö naisen kiinnostus mieheen voisi sen takia lopahtaa. Muistan ikuisesti sen yhden ketjun, jossa naiset suorastaan kilpailivat tuhansien kommenttien verran keskenään, kuka on menettänyt mielenkiintonsa mieheen pienimmästä syystä.

En perusta käsitystäni elämästä yhteenkään ketjuun. Näissähän nyt perinteisesti myös keksitään juttuja, joten kovin vakavasti en ottais...

Mutta, kyllä se kiinnostus voi lopahtaa, ja siinä nähdä epämiellyttävää toisen ulkonäössä. Se menee yleensä niin, että joku siinä toisessa häiritsee, mutta ei välttis keksi mikä. Silloin se ikävä fiilis voi kohdentua johonkin ulkonäköseikkaan. 

Naiset yleisesti viehättyvät äänestä (miehet ulkonäöstä). Ääni tässä tarkoittaa muutakin, kuin äänen sävyä, eli pitää sisällään myös puheet ja yleisen suhtautumisen. Kautta historian myös pienet ja vähemmän komeat miehet ovat saaneet jopa todella kauniita naisia. RistoMatti Ratia on tästä hyvä esimerkki. Ja ennenkuin joku mainitsee rahan, hän ei ole ollut kovin varoissaan, läheskään aina. 

Toisaalta, jos komeakin mies osoittautuu ääliöksi, muuttaa se ulkonäkökin todella ällöttäväksi. Yksi esimerkki yks Jeffrey, joka just tuli esille taas jossain dokumentissa. Teki pahaa katsoa dokkaria, kun tämän Epsteinin naama oli ruudussa vähän väliä. Tosin en tiedä, oliko hän varsinainen komistus ennen paljastuksia, mutta nyt naamansa edustaa vain ja ainoastaan ällötystä. Äänestä viis.

Vierailija
329/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän tiukassa on nämä naisten luutuneet käsitykset. Varmaan viimeinen asia joka jää jäljelle. Kun kuussakin on käyty mut kun tulee SEN ilmaisemisen aika niin suu menee suppuun ja katse kohdistuu jalkalistaan. Tiedänköhän mä edes millaiset naiset minusta olisivat kiinnostuneet, kun ei kukaan koskaan ole sellaisesta  viestinyt. Ja mä oon sentään pitkästi yli viiskytä.

Voi kyllä naiset lähestyvät, kun oikeasti kiinnostava tyyppi tulee vastaan. Ei sitä karkuun päästetä ja tuijotella jalkalistaa. Mutta mitään meh-tyyppejä ei lähestytä, korkeintaan annetaan mahdollisuus jos he lähestyvät.

Mä olen nainen enkä uskalla lähestyä edes kiinnostavia tyyppejä. Ei vain rohkeus riitä ja pelkään nolaavani itseni. 

Vierailija
330/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä tarvitseeko. Jos joku ujompi nainen haluaa miestä, jota ei kehtaa lähestyä, niin kyseinen mies on todennäköisesti sitä sorttia ettei hän varsinaisesti kaipaa naisten lähestymisiä vaan saa naisia oma-aloitteisestikin.

Eli vahvasti luulen, että naisten lähestymisyrityksiä kaipaavat miehet ovat voittopuolisesti niitä, jotka eivät kelpaisi suurimmalle osalle naisista.

Kaksi eri asiaa: A) Miehet jotka kaipaavat naisten lähestymisyrityksiä. B) Miehet jotka kenties kaipaavat, mutta ennen kaikkea saavat naisten lähestymisyrityksiä.

Sanomattakin on selvää että noita B) miehiä on varsin harvassa, mutta naiset todellakin lähestyvät heitä, eikä jää uskalluksesta kiinni.

On tutkittu että vain noin 10% miehistä on naisten mielestä miellyttävän/ kiinnostavan näköisiä.

90% naisista haluaa 10% miehistä.

Niin, tutkittu siis kuvien avulla, mikä ulkonäkö miellyttää eniten. Naiset nyt eivät ole kuitenkaan noin yksoikoisia mieltymyksissään. Hyvin harva nainen haluaa puolisokseen miestä, jonka perässä kaikki naiset ovat. Naistenmiehet ovat hyvin harvoin puolisoainesta ja sen tietävät yleensä kaikki. Hetken hauskaan voi käydä se sulava komistuskin. Siinä on selkeät pelisäännöt puolin ja toisin. Heidän kanssa ei tarvitse myöskään pelätä, että innostuvat liikaa ja jäävät roikkumaan. 

Parisuhdemielessä toisenlainen mies on haluttavampi. Ei naistenmies. Ei liian komea. Vakaa ja luotettava. Mutta ei myöskään sellainen, jolle kelpaa nainen kuin nainen. Kyllä nainen haluaa tuntea olevansa se ainoa oikea sille miehelleen. Oletan miesten haluavan samaa, mutta en voi puhua miesten puolesta. Ja toki saattaa jokunen nainenkin olla eri mieltä kanssani, mutta nämä pohdinnot yleisen elämänkonemuksen kautta.

Vierailija
331/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät enemmän koska heitä kiinnostaa seksi. Naisille se seksi ei ole niin tärkeää. Jos riittävän mielenkiintoinen kandidaatti tulee naiselle juttelemaan niin sitten saattaa se seksikin alkaa kiinnostamaan, mutta ei varmaan koskaan niin paljoa että joillekin random tyypeille viitsisi mennä juttelemaan. 

Jos johonkin tyyppiin on jo hieman tutustunut ja ihastunut niin sitten naiset kyllä tuntuvat tekevän aloitteita hyvinkin aktiivisesti. Yleensä tosin ei sen seksin toivossa vaan lisää tutustumisen.

Tilanteen tasoittamiseen on kaksi vaihtoehtoa. Joko aletaan piikittämään miehille testosteroniblokkaajia, jolloin he muuttuvat naisellisemmiksi ja kiinnostus seksiin vähenee, tai sitten aletaan piikittämään naisille testosteronia jolloin he muuttuvat miehekkäämmiksi ja kiinnostus seksiin kohoaa.

En sitten tiedä olisiko kumpikaan tilanne kovin toivottava... Pyöreät, tissejä kasvattavat miehet vai rotevat parrakkaat naiset.

Se, jota tilanne harmittaa eniten varmaan on kaikkein paras henkilö piikkiä ottamaan. Ap olisi hyvä kandidaatti. 

Vierailija
332/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä nainen ei ala lähestymään ketään tuntematonta miestä. Siinä ei ole järkeä.

Tämä. Ei tulisi koskaan mieleen lähestyä ketään random tyyppiä. Enkä halua näiden tyyppien lähestyvän minuakaan.

Eikä ne onneksi pahemmin lähestykään eli minä en juurikaan kiinnosta miehiä ja itse en kiinnostu kenestäkään ventovieraasta pelkän ulkonäön / olemuksen perusteella. Se romanttinen kiinnostus herää (jos herää) vasta sitten kun jollain tavalla ollaan tuttuja ja mies vaikuttaa olevan suht samanlaisella ajatusmaailmalla ja huumorintajulla varustettu eikä elämäntilanne ja -tavatkaan ole mahdottoman erilaiset.

Sama juttu. Ensin on tutustuttava jotain muuta

Minulla sama juttu. Kaikenmaailman ihmiset alkavat jutella. Onneksi en kärsi asiats mitenkään, vaan se on ihan ok. Nistejä myöten. 

Mut joku se on, mikä ihmisissä säteilee ulospäin. Toisia on helpompi lähestyä, toisia ei.

Vierailija
333/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...

Kuinka miesten sydämet kestävät jatkuvia pakkeja?

No kato tästä päästään siihen ikiaikaiseen periaatteeseen että tässä meidän maailmassa miehellä ei saa olla tunteita. Mikään ei saa tuntua miltään, ihan sama. Koveta sydämesi, niele itkusi , purista kätesi nyrkkiin taskussasi. Ja mitä siitä seuraa?

Mitä ihmeen tunteita on ventovierasta naista kohtaan, kun

Mitä höpöä, mitä ihmeen surua tuntuu siitä, että joku ventovieras antaa pakit? Ei pidä olla niin herkkä lumihiutale. Pettymystä taas aikuisen pitäisi jo osata käsitellä. Mä en tajua, miksi ei yrittää suoraan, vaan kehittää ensin hirveästi yksipuolisia tunteita, ja sitten loukkaantua kun ne todella on yksipuolisia. 

Vierailija
334/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain olen itsekin keskustellut naisten kanssa vähintään paljon, eikä mikään viittaa siihen, etteivät nämä naiset olisi elämänsä varrella harrastaneet seksiä ilman parisuhdetta toistuvasti sinkkuaikoina. Mikään heidän elämäntyylissään ei ole viitannutv siihen, että seksiä ei olisi harrastettu sinkkuaikana ties kenen kanssa. Ja vielä humalassa totta kai, jolloin mitään vaaraa ei tunnu olevan missään.

Voihan sitä harrastaa seksiä kunnes löytää jonkun jonka kanssa haluaa asettua aloilleen. Mitä sitten?

Vierailija
335/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ne naiset noin vai ihanko itse päättelit omassa päässäsi?

Kuvitteli katkerana omassa päässään, ja sitten ihmettelee kun ei näkyvästi kaunainen mies kiinnosta ketään.

Vierailija
336/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, tutkittu siis kuvien avulla, mikä ulkonäkö miellyttää eniten. Naiset nyt eivät ole kuitenkaan noin yksoikoisia mieltymyksissään. Hyvin harva nainen haluaa puolisokseen miestä, jonka perässä kaikki naiset ovat. Naistenmiehet ovat hyvin harvoin puolisoainesta ja sen tietävät yleensä kaikki. Hetken hauskaan voi käydä se sulava komistuskin. Siinä on selkeät pelisäännöt puolin ja toisin. Heidän kanssa ei tarvitse myöskään pelätä, että innostuvat liikaa ja jäävät roikkumaan. 

Parisuhdemielessä toisenlainen mies on haluttavampi. Ei naistenmies. Ei liian komea. Vakaa ja luotettava. Mutta ei myöskään sellainen, jolle kelpaa nainen kuin nainen. Kyllä nainen haluaa tuntea olevansa se ainoa oikea sille miehelleen. Oletan miesten haluavan samaa, mutta en voi puhua miesten puolesta. Ja toki saattaa jokunen nainenkin olla eri mieltä kanssani, mutta nämä pohdinnot yleisen elämänkonemuksen kautta."

Eli miesten kannattaa edelleen panostaa siihen "pahan pojan" imagoon ja keskittyä ulkonäön kehittämiseen. Ei tuohon vaatimattomamman miehen rooliin.

Vierailija
337/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ne naiset noin vai ihanko its

Oletko nyt ihan tosissasi? Jos olet nainen, niin etkö ole ikinä puhunut naisten kanssa? Kenelläkään ei ole kokemusta yhden illan jutuista ja muista kevytsuhteista? Ainoastaan naimisiin on menty? Ei varmaan ihan kuitenkaan?

Vierailija
338/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain olen itsekin keskustellut naisten kanssa vähintään paljon, eikä mikään viittaa siihen, etteivät nämä naiset olisi elämänsä varrella harrastaneet seksiä ilman parisuhdetta toistuvasti sinkkuaikoina. Mikään heidän elämäntyylissään ei ole viitannutv siihen, että seksiä ei olisi harrastettu sinkkuaikana ties kenen kanssa. Ja vielä humalassa totta kai, jolloin mitään vaaraa ei tunnu olevan missään.

Voihan sitä harrastaa seksiä kunnes löytää jonkun jonka kanssa haluaa asettua aloil

No juuri tätä tarkoitin. Mutta tuolla naiset kertovat, miten naiset eivät halua harrastaa seksiä, vaan etsivät parisuhdetta. Eli ikään kuin naiset eivät harrastaisi sinkkuaikana seksiä ihan urakalla normaalitilanteessa. Joillakin vanhemmilla naisilla on se käsitys, että sinkkuus on lyhyt väliaika, jonka aikana pidättäydytään seksistä ja odotellaan sopivaa parisuhdetta, koska seksiä ei haluta harrastaa ilman tunteita. Täyttä roskaa.

Vierailija
339/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, tutkittu siis kuvien avulla, mikä ulkonäkö miellyttää eniten. Naiset nyt eivät ole kuitenkaan noin yksoikoisia mieltymyksissään. Hyvin harva nainen haluaa puolisokseen miestä, jonka perässä kaikki naiset ovat. Naistenmiehet ovat hyvin harvoin puolisoainesta ja sen tietävät yleensä kaikki. Hetken hauskaan voi käydä se sulava komistuskin. Siinä on selkeät pelisäännöt puolin ja toisin. Heidän kanssa ei tarvitse myöskään pelätä, että innostuvat liikaa ja jäävät roikkumaan. 

Parisuhdemielessä toisenlainen mies on haluttavampi. Ei naistenmies. Ei liian komea. Vakaa ja luotettava. Mutta ei myöskään sellainen, jolle kelpaa nainen kuin nainen. Kyllä nainen haluaa tuntea olevansa se ainoa oikea sille miehelleen. Oletan miesten haluavan samaa, mutta en voi puhua miesten puolesta. Ja toki saattaa jokunen nainenkin olla eri mieltä kanssani, mutta nämä pohdinnot yleisen elämänkonemuksen kautta."

Eli miesten

No ei mikään päälleliimattu imago auta yhtään missään iskemisessä. Mutta toki, jos vain satunnaisia seksikohtaamisia haluat, panosta siihen, mikä toimii. Kunhan et esitä sit muuta. Sillä pilaat oman ja muidenkin miesten maineen.

Vierailija
340/350 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mut nyt kun asian näin esität, tiedän ehkä yhden naisen, joka on yhden illan juttuja harrastanut. Jonkun kerran. En sano, ettei heitä olisi, mutta ainakaan omassa tuttavapiirissä ei pahemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan