Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt monia miehiä nuoruudessani. Eipä ollut siitäkään mitään apua.
Nyt kuvittele, että jatkat lähestymisyrityksiä. Vuosia. Vuosikymmeniä. Joka kerta saat pakit. Joskus jopa haukutaan pystyyn ja nauretaan päälle. Ihan huvin vuoksi.
Kyllä. Näin tapahtuu monille, niin miehille kuin naisillekin. Ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Eli tällä samalla logiikalla myös (riittävästi) pakkeja saaneiden miesten (eli miesten suurin enemmistö) pitäisi lopettaa aloitteiden teko? Onnea, Suomi!
Johan ne ovat lopettaneet. Oletko katsonut tilastoja syntyvyydestä viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Väittikö hän sinua vahvaksi naiseksi? En minä ainakaan huomannut.
Nämä ovat kaikki vahvoja naisia kunnes alkavat elättämään pelaavaa panomiestä. Sitten parutaan kun panomies otti ja jätti, vaikka hälytysmerkkejä oli tuhansittain ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun olen lähestynyt miehiä olen saanut pakit. Lopetin moisen. Odotin, että joku mies tekisi aloitteen ja ei tarvinnut oikeastaan kauaa odottaa. Ei ole mies sellainen jota olisin itse lähestynyt, mutta vuosien torjunnat olivat opettaneet tyytymään. Ei sydän vaan kestänyt enää...
Joka kerta kun olen lähestynyt naisia olen saanut pakit. Joskus jopa nöyryyttivät julkisesti. Tämä siis niiden haukkujen, solvausten sun muiden lisäksi. En ymmärrä, miksi pitää olla niin hemmetin julma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D
Arvaatko jo kuinka miesten usein vastaavassa tilanteessa käy?
Eiköhän samalla tavalla, ihmisiä kun ollaan, kaikki :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.
Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.
Ja tämän oksentamasi myrkyn jälkeen varmaan ihan silmät ymmyrkäisinä ihmettelet mikseivät juuri sinua lähesty (vain haluamasi) naiset (ei rumaläskiryhäva
Millä ihmeellä koet olevasi millään lailla parempi, kuin tuo aiempi kirjoittaja? Samaa paskaa levitätte molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miehet ovat nyt unohtaneet että he ovat itse läpi aikojen vaatineet naiselta siveyttä ja kainoutta. Miehiä lähestyvä nainen on miesten toimesta leimattu nopeasti ja julmasti huo raksi ja munahaukaksi ja tuollainen maine saattoi vielä ihan vähän aikaa sitten seurata naista pitkäänkin. Nyt sitten ihmetellään kun naiset eivät lähesty. Ei nämä asiat niin nopeasti muutu miesten kulloistenkin oikkujen mukaan.
Naiset ovat ilmeisesti unohtaneet käytöstavat. Esimerkiksi on hieman kyseenalaista haukkua homoksi, luuseriksi, pummiksi tms ja vielä nauraa päälle, jos erehtyy edes moikkaamaan. Mutta kai ne käytöstavat ovat kuitenkin liikaa vaadittu.
Muistahan, että läheskään kaikki naiset eivät käyttäydy noin rumasti. Ikinä en ole noin ikävästi sanonut, eikä ystävänikään. Ei tulis mieleenkään, kyllä jokaista pitää kohdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaisten tekemät tai tällaisille toksisen maskuliinisuuden reliikeille tehdyt aloitteet johda mihinkään... ja uliporu jatkuu...
Onko tällä palstalla joku ketju joskus johtanut johonkin? Belorfin ketju? Mannisten ketju?
Ulimammojen kokoontumisajot 24/7
Tässäkin jälleen kattava vastaus mikseivät ketkään naiset lähesty tällaisia tyhjä arpa -tusinaikkeleitä.
Ja sen sijaan, että toimisit fiksusti, liityt hyeenakerhoon ulvomaan...
Vierailija kirjoitti:
Jep, voisitte vaikka pyytää miestä jäätelölle 👍
Tuskin elän niin kauaa, että tämä ihme kohdallani toteutuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tällä samalla logiikalla myös (riittävästi) pakkeja saaneiden miesten (eli miesten suurin enemmistö) pitäisi lopettaa aloitteiden teko? Onnea, Suomi!
Johan ne ovat lopettaneet. Oletko katsonut tilastoja syntyvyydestä viime aikoina? Syntyvyyen putous johtuu siintä ettei koopiikittömien vanhapoisien kinosta pariutua koopiikottujen neitsytnaisten kansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Väittikö hän sinua vahvaksi naiseksi? En minä ainakaan huomannut.
Nämä ovat kaikki vahvoja naisia kunnes alkavat elättämään pelaavaa panomiestä. Sitten parutaan kun panomies otti ja jätti, vaikka hälytysmerkkejä oli tuhansittain ilmassa.
Ei kai niitä panomiehiä nyt noin paljon ole? Itse olen taviksen kanssa, samoin ystävänikin.
Mikä tuo fiksaatio "vahvaan" naiseen on? Jokaisessa on sekä vahvuutta että heikkoutta, eikä se katso sukupuoleen. Et kai elä pelkkien jostain saamiesi mielikuviesi mukaan? Paljon saatetaan puhua pahaa jommasta kummasta sukupuolesta, mutta fiksut tietävät, ettei se ole kuin liioittelevaa osatotuus pelolla höystettynä.
"Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olemasta itsenäinen - muutenhan en olisi enää hengissä. Itse olen töissä käynyt, lainani maksellut ja ostokseni tehnyt, sitä kutsutaan arjeksi."
Ongelma onkin se, että arki on tylsää. Ihmiset hakevat jännitystä. Kokemuksia. Arki ei ketään kiinnosta.
Lähestyin vielä silloin ennen kuin tajusin että tykkään enemmän naisista. En sitten tiedä olinko liian päällekäyvä kun kaikki miehet/pojat jänisti ennen tapaamista/seksiä :D
"Tälleen neitsyenä on pakko kommentoida, että ongelma on jotain mikä kovertaa sinua sisältäpäin. Vaikka kuinka vihaisit meitä naisia, itseäsi siinä myrkytät. Koska meillä ei ole mitään intoa lähestyä sinua joka heiluttelee punaisia lippuja kaksin käsin."
Mistä tiedät? Kukaan täällä ei tiedä toisen nimeä tai oikeaa identiteettiä (tietääkseni). Saatat hyvinkin tuntea tuon kommentoimasi tekstin kirjoittajan tuolla oikeassa maailmassa. Netti on jännä juttu. Muuttaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ainoa paikka missä tapaan sinkkumiehiä, on työpaikkani. En halua että siellä alkaa leviämään huhuja että mitä tuokin nainen tuossa oikein ajatteli :D Liian suuret riskit ja lisäksi oon hlvetin ujo miesten seurassa. Jos soppaan vielä lisää sen, että olisin kiinnostunut jostain tietystä tyypistä, niin alan huomaamattani melkein välttelemään ko. hlöä koska ajattelen että ihastumiseni näkyy muuten viiden kilometrin päähän :D
N32
Älä ajattele liikaa. Luulen, että siellä tietävät ujoutesi ja jos koetat iskeä tai lähestyä jotain miestä niin katsovat hymyillen, että jopa uskalti. Hienoa.
Joka kerta kun olen lähestynyt itse miestä tai laittanut viestiä treffien jälkeen ensimmäisenä niin mies ei ole ollut kiinnostunut. Ikää on jo +30v että tällä elämän kokemuksella olen todennut jo monta kertaa, että kiinnostunut mies kyllä ihan itse tekee aloitteen ja pitää yhteyttä jos tarpeeksi kiinnostaa.
Olen antanut itse pakkeja myös, mutta tehnyt sen aina kohteliaasti. En näe mitään syytä miksi vastapuolta tulisi nöyryyttää. Jotkut miehet vaan ei osaa ottaa pakkeja vastaan ja jäävät roikkumaan tai alkavat riehumaan miten "kaikki naiset ovat p@skoja". Itse en ikinä pakit saadessani ole jäänyt roikkumaan tai ollut epäkohtelias, joten ihmetyttää kyllä miksei osata käyttäytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä, tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.
Seuraava kysymys!
Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.
On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin.
Eli naiset ovat epävarmoja pelkureita. Pitää aina jättää takaportti auki kieltäytymiselle. Muusta ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee p#llun olevan ihmisoikeus.
En kuvittele. Mukavasti mennyt miltei 10 vuotta ilman. Ei jaksa edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
No Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.
No sitähän tässä aloituksessa toivottiin, että miehet voisivat prinsessana istua möllöttää ja nainen tulisi hakemaan hevosella. Miksi se on suotavaa ja toivottavaa, mutta toisin päin typerää?
Se on typerää ainoastaan silloin jos siitä tehdään tapa. En toivo että kukaan mies istuu ja odottaa naista. Toivon ainoastaan, että naisetkin lähestyisivät miehiä. Tasa-arvoisesti ajatellen jokainen lähestyy kiinnostavaa henkilöä sukupuolesta riippumatta.
Naiset ovat ilmeisesti unohtaneet käytöstavat. Esimerkiksi on hieman kyseenalaista haukkua homoksi, luuseriksi, pummiksi tms ja vielä nauraa päälle, jos erehtyy edes moikkaamaan. Mutta kai ne käytöstavat ovat kuitenkin liikaa vaadittu.