Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Koen kyllä erittäin vastenmieliseksi, epäilyttäväksi ja epätoivoiseksi, jos naisen on lähestyttävä miestä eikä toisin päin. Jo keskitasoinen nainen saa niin paljon lähestymisiä osakseen että nainen joka joutuu itse lähestymään, on oltava jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettet ole ikinä naisten kanssa ollut tekemisissä, jos kuvittelet että he ovat se passiivinen sukupuoli. Sen takia me toivotaankin, että mies edes lähestyisi, koska ovat sitten sen jälkeen loppuelämänsä täysin passiivisia.
Kyllähän sen näkee yökerhoissa ja nykyään myös deittiapeissa, että naiset ovat passiivisia seuranhaussa. Ja tämän tiedostaan molemmat sukupuolet, mikä sitten näkyy tilastojenkin valossa yhteiskunnan johtopaikoilla. Minkäs teet kun naiset asemoi vapaaehtoisesti itsensä passiiviksi seuranhaun osalta. Kyllähän se sitten väkisinkin näkyy yhteiskunnallisesti ajateltuna muuallakin kuin vain seuranhaussa. Se on sit ihan eri asia, jos naiset keskenään jossain ala-asteen luokkatoimikunnan puuhasteluissa esittää aktiivista toimijaa... ;)
Niinpä niin. Etkö vieläkään tajua, mikseivät naiset tee aloitteita sinulle?
Älykäs ihminen ei menisi henkilökohtaisuuksiin
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Käännä tuo toisin päin niin saat hieman osviittaa siitä, millaista useimmilla miehillä elämä on. Ja siihen miten satunnainen vastaan tuleva nainen yleensä siihen mieheen suhtautuu. Pummi. Saamaton vätys. Luuseri. Homo. Innokkaina ovat tuomitsemaan ja iskulauseita huutamaan. Ilman mitään pidäkkeitä. Ainoa, joka ei tuosta opi, on sellainen, jota naisen mielipide (naisen oikeuksista puhumattakaan) ei voisi vähempää kiinnostaa. Sellaisten kanssa te sitten perheitä perustatte. Sahaatte omaa oksaanne ja vielä nauratte päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me odoteta miehiltä yhtään mitään. Ollaan huomattu jo tuhansia vuosia mikä pettymys olette. Pysytte vain pois tieltä, se riittää.
Katso turhake ympärillesi ja 99% kaikesta mitä näet on suunnitellut ja tehnyt mies. Se taidat olla sinä sukupuolestasi johtuen kenestä ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle.
Ja mainitaan nyt vielä, että Ukrainassa naiset taitaa olla melko tyytyväisiä, että sikäläiset miehet tekee jotain. Naiset sielläkin vain täysiä turhakkeita kansakunnan kohtalonhetkien keskellä kun miehet hoitaa hommat.
Katsopa tolloturhake -MIES- nyt kiltisti ympärillesi ja nöyrästi totea, että kaikista ympärilläsi olevista miehistä 100% on NAISTEN SYNNYTTÄMIÄ.
kaikista ympärilläsi olevista naisista on 100% NAISTEN SYNNYTTÄMIÄ.
EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI.
100% kaikista ihmisistä on MEIDÄN NAISTEN SYNNYTTÄMIÄ!!!
Muistathan myös ikiaikaisen viisauden: "Jokaisen suuren miehen takana on VIELÄ SUUREMPI NAINEN."
Soitapa nyt äiteelle.
9 kk tuommoiseen kus#päähän tuhlasi naisparka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Häh? En ole väittänyt olevani mikään vahva nainen. Olen vaan nainen.
Väittikö hän sinua vahvaksi naiseksi? En minä ainakaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään tarvetta lähestyä miehiä. Viihdyn paremmin sinkkuna. En tarvitse huonompaa sukupuolta elämääni. 🤗😊
Parempi tosiaan olla yksin omassa erinomaisuuden kuplassasi.
Voi kuule. Ehdin olla miltein 18 vuotta yhden ja saman miehen kanssa. Tiedän kyllä mitä vaimona oleminen on.
Tiedät (ehkä) millaista on olla tuon yhden miehen vaimona...mutta se varmaan riittääkin, eikö? Tiedät yhden, tiedät kaikki. Voisiko ylimielisempää ihmistä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.
Sellaista se varmaan on, kun pitää vaihtaa kadun puolta, kun nainen tulee vastaan ei vahingossa nainen ahdistu katseesta.
Et kai ole mennyt naista kasvoihin katsomaan? Sehän on lähestulkoon rikos. Miten olet vielä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvää miestä menee naisten ohi, kun eivät viitti kysyä treffeille. Enkä nyt tarkoita top miehiä vaan tavallisia miehiä.
Moni hyvä mies on jo ajat sitten luovuttanut. Kyllästynyt siihen jatkuvaan ala-arvoiseen kohteluun, mitä saa jos edes erehtyy jonkun kanssa keskustelua yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? Miksi haet riitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En halua olla suhteen mies. Jos miehestäkään ei ole mieheksi, hän voi ryhtyä homoksi tai olla ilman suhteita. Minä keskityn naiseuteen ihan siitä huolimatta, mitä miehet tekevät
Näin juuri! Sukupuoliroolit kunniaan. En minäkään katselisi naista, joka ei laita ruokaa ja siivoa kotiamme sillä aikaa kun itse olen muissa puuhissa.
Jos naisesta ei ole naiseksi, hän voi keskittyä asumaan yksin kissojensa kanssa.
Minä tykkään siivota ja laittaa ruokaa, eikä siltikään ole tarvinnut tehdä aloitteita tuollaisille vätyksille.
Ai normaalit sukupuoliroolit kelpaa missä sua alistetaan jatkuvasti ja saat turpaasi joka päivä? Miten sä voit itsenäisenä naisena suostua tollaseen? Mee tekee aloittees karhulle, kannattaa te
Kuka ikinä on saanut turpaansa joka päivä? Lopeta jatkuva valehtelu tai ala esittelemään jotain faktoja noiden väitteidesi tueksi. "Mutku minä" ei sitten riitä "faktaksi"
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt monia miehiä nuoruudessani. Eipä ollut siitäkään mitään apua.
Nyt kuvittele, että jatkat lähestymisyrityksiä. Vuosia. Vuosikymmeniä. Joka kerta saat pakit. Joskus jopa haukutaan pystyyn ja nauretaan päälle. Ihan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee p#llun olevan ihmisoikeus.
Opettelisit ensin kirjoittamaan...
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ihana mies, missä olet? T:suominainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hyvää miestä menee naisten ohi, kun eivät viitti kysyä treffeille. Enkä nyt tarkoita top miehiä vaan tavallisia miehiä.
Lakkaako ne olemasta hyviä vai mitä siinä tapahtuu? Miksi mä kysyisin ketään treffeille kun en halua mennä treffeille ja olisi kummallakin vain vaivautunut olo että milloin tää loppuu. Mies voi olla hyvä, ilman että haluan seurustella hänen kanssaan. Miksi olet niin itsekäs että kun sinä haluat parisuhteen, oletat koko maailman olevan samaa mieltä kanssasi? Ei se parisuhde ole mikään itseisarvo niillekään, jotka seurustelevat.
Voisin kysyä sinulta samaa. Lisäksi kysyisin, miksi koet tarpeelliseksi hyökätä jonkun kimppuun? Miksi koet tarpeelliseksi nöyryyttää?
Eri
Miksi lähestyisin, kun nytkin kadun sitä että istuin bussissa edellisen mieheni viereen. Erosta on pari vuotta ja edelleen saan anella että jättää minut rauhaan.
Olen lähestynyt, useastikin. Mm. opiskelukavereita, ihan mennyt jutustelemaan niitä näitä. Ai että mitä inhon ilmeitä, kun en kuulu kauneimpiin naisiin, eivät jätä miehet näyttämättä inhoaan. Vaikka siis vaan ihan rennosti olen jutellut, en pyytänyt treffeille tai muuta uskaliasta... Ettäs kehtasinkin vaivata muutaman sekuntin.
Et jos on monet naiset nirppanokkia, niin on kyllä miehetkin.
hoikka mutta ei-niin-kaunis
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D
Arvaatko jo kuinka miesten usein vastaavassa tilanteessa käy?
Pieni OT, mutta paras naisen suorittama lähestyminen, jonka olen kuullut; Nousi auton repsikalla ja kieltäytyi poistumasta ;)
Ovat olleet naimisissa nyt jo yli 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä ainakin vähän hymyillä ja silmää iskeä. Ei siinä mitään menetä. Kevyt pieni flirtti on aina paikallaan. Piristää päivää kummasti.
Vastareaktioksi saan hämmentyneen ja hätääntyneen katseen, joka käännetään mahdollisimman nopeasti toiseen suuntaan. Kyllä siitä vähän paha mieli tulee.
Sellaista se varmaan on, kun pitää vaihtaa kadun puolta, kun nainen tulee vastaan ei vahingossa nainen ahdistu katseesta.
Et kai ole mennyt naista kasvoihin katsomaan? Sehän on lähestulkoon rikos. Miten olet vielä hengissä?
Ja tällainen "lievä" liioittelu auttaa sinua.. niin millä tavalla? Hetkellisesti hyvä olo, entä pidemmän päälle?
Kyllä minua saa miehet katsoa kasvoihinkin ihan rauhassa, anna mennä vain.
"Juuri niin. Jos naiset eivät ole lähestyneet sinua, he eivät ole kiinnostuneita. Ihan sama miten kovasti yritätte saada epäkiinnostuneita naisia tekemään aloitteita, niitä ei tule, koska he eivät halua tehdä niitä teille. Jos nainen on kiinnostunut, se selviää kyllä. Ei niitä unelmaprinssejä jätetä lähestymästä edes torjunnan uhalla. "
Ei millään pahalla, mutta se unelmaprinssisi voisi vaikka istua päälläsi, etkä edes huomaisi. Putkinäkö on ikävä juttu.