Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!
Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Miksi miehen pitäisi lähestyä? Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei nainen tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään tarvetta lähestyä miehiä. Viihdyn paremmin sinkkuna. En tarvitse huonompaa sukupuolta elämääni. 🤗😊
Pohjaton tarve kuitenkin sättiä sitä "huonompaa sukupuolta"...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittelet ty h miä?
Miten tuo eroaa mistään muusta tän paikan kirjoituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo riittävästi pakkeja. Joko mies katsoo minua kummeksuen kuin halpaa makkaraa tai mies on varattu.
Tervetuloa täysin normaaliin päivään miehen elämässä. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka heikkoja meidän "vahvat" naiset loppujen lopuksi ovatkaan.
Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä boss ladyja vain naistenlehtien sivuilla. Tosielämässä naaraamme ovat arkoja kuin peura ajovaloissa ja odottavat urosten tekevät asiat heidän puolestaan. Sitten on jälkeenpäin taas hyvä vinkua - naistenlehdissä jälleen kerran - kuinka tasa-arvo ei toteudu ja naisia ei arvosteta.
Kyllä, minä pelkään joitain asioita. Onko se sinulle lyömäase minua vastaan? Ei se estä minua olem
Eikä kuspää voi kuspäisyydelleen mitään. Kuspää mikä kuspää. Onneksi maailmamme eikä elämämme koskaan kohtaa. Täällä on oikein hyvä elämä ilman kaltaisiasi.
Eri
Totta, olisi upeaa lukea lehdistä uutisia, joissa nainen on raiskannut miehen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ainoa paikka missä tapaan sinkkumiehiä, on työpaikkani. En halua että siellä alkaa leviämään huhuja että mitä tuokin nainen tuossa oikein ajatteli :D Liian suuret riskit ja lisäksi oon hlvetin ujo miesten seurassa. Jos soppaan vielä lisää sen, että olisin kiinnostunut jostain tietystä tyypistä, niin alan huomaamattani melkein välttelemään ko. hlöä koska ajattelen että ihastumiseni näkyy muuten viiden kilometrin päähän :D
N32
Miksi oletat, että olisit tuossa suhteessa ainutlaatuinen? Jokainen sanomasi asia pätee myös (esimerkiksi) minuun.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likoon mitä varten? Että sinä saisit miellyttävän elämän? Minä en ole sinun viihdyttäjäsi, minulla on ihan oma elämä ja tarpeet. Miksi minun pitäisi lähestyä miehiä jos en sellaista halua? Kuulostaisi aika karmealta handmaids tale-utopialta. Minä olen nähnyt jo parisuhteeksi kutsutun h3lvetin lapsuudenkodissani - ei ole mitään halua hakeutua sellaiseen omaehtoisesti.
Suuri enemmistö naisista (avain kuin miehistäkin) kuitenkin haluaa sen parisuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Se että sinä olet katkera kissamummo ei tätä faktaa mihinkään muuta. Kiva kun kuitenkin kerroit mielipiteesi. Menehän nyt pesemään hiekka-astia, Kaarina.
En minä ole katkera jos elän parasta elämää. Miehissä onneksi löytyy ihan mahtavia tyyppejä (eivät lö
Tää kaveri on kyl sekaisin. Harmi, et kertoo sen muillekin. Saisi pysyä poissa täältä.
Ei ole montaa onnekasta jonka himokas nainen on köyttänyt sänkyyn ja ratsastanut "väkisin", näitä tapauksia saisi kyllä olla enemmänkin, niin miehet olisivat onnellisempia, olisi se pieni toivonkipinä...
Vierailija kirjoitti:
No Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.
No sitähän tässä aloituksessa toivottiin, että miehet voisivat prinsessana istua möllöttää ja nainen tulisi hakemaan hevosella. Miksi se on suotavaa ja toivottavaa, mutta toisin päin typerää?
Käytät samaa asiaa perustellaksesi oman toimettomuutesi - ja kutsut sitä vielä typeräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän tiukassa on nämä naisten luutuneet käsitykset. Varmaan viimeinen asia joka jää jäljelle. Kun kuussakin on käyty mut kun tulee SEN ilmaisemisen aika niin suu menee suppuun ja katse kohdistuu jalkalistaan. Tiedänköhän mä edes millaiset naiset minusta olisivat kiinnostuneet, kun ei kukaan koskaan ole sellaisesta viestinyt. Ja mä oon sentään pitkästi yli viiskytä.
Voi kyllä naiset lähestyvät, kun oikeasti kiinnostava tyyppi tulee vastaan. Ei sitä karkuun päästetä ja tuijotella jalkalistaa. Mutta mitään meh-tyyppejä ei lähestytä, korkeintaan annetaan mahdollisuus jos he lähestyvät.
Ei pidä paikkaansa. Mikäli se lähestyvä mies ei satu olemaan se naisen oma ihastus (tai tyyliin "jokatytönunelma") tulee automaattisesti pakit. Joka kerta. Jopa se ihastus saattaa saada pakit. Ihan vaan siksi, että naisen mielestä on hauskaa leikkiä miesten tunteilla. Varmaankin jotain vialla siellä korvien välissä. Mielestäni tuollainen käytös on lapsellista.
Vaadim tasa-arvoa myös raiskaustilastoihin, kiitooooossss !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tykkää.
Tai kyllä oikeastaan tykkää, onhan se mukavaa, mutta ei se siitä etene.
Miehen logiikalla sellainen nainen haeskelee muitakin miehiä matkaansa... 😞
Ja oletat, että kaikki miesten tekemät aloitteet hyväksytään naisten puolelta? Ei, se ei mene noin. Suurin osa miesten tekemistä aloitteista torjutaan naisten toimesta. Lannistuvatko miehet tästä? Eivät.
Puhu vain omasta puolestasi.
Kenen puolesta pitäisi puhua, kuin omastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä, tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.
Seuraava kysymys!
Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.
On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin.
Oon ehdottomasti sitä mieltä, että rinnalle tarvitaan myös naiseus koe.
<Mainio ajatus! Laita sellainen koe heti pystyyn!
Se on jo käynnissä. Et tainnut huomata. Väännetään rautalangasta. Syntyvyys tippuu kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua lähestyä suomalaisia miehiä. Eivätkä halua näiltä huomiota ollenkaan. Suomalaisten miesten tulisi ymmärtää tämä.
Mikä mielestäsi suomalaisissa miehissä on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi lähestyä? Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei nainen tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.
Niin, toimii myös noin päin. Ei nainen lähesty, jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kuten mieskään ei lähesty, jos ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Juuri niin. Miksi tuo on naiselle niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää, kun olen onnellisesti naimisissa ja töissä pari limaista setämiestä on luullut normaalia kohteliaisuutta iskemiseksi.
Sitten väittäneet että annoin ymmärtää, vaikken missään kohtaa osoittanut kiinnostusta.
Yrittäkää ees erottaa normaali kohteliaisuus kiinnostuksesta näin ensialkuun.
Jos nainen on kiinnostunut, niin kyllä se tyrkyttää itseään ja kertookin sen jossain vaiheessa :)
Varmasti kertoo. Sitten kun Helvetti jäätyy.
"Ei ole sama asia. Miehiä lähestyvä nainen on epäilyttävä, moraaliton, lumppu, ei aviovaimoainesta, polkupyörä (ilman kalaa). En suosittele naisia toimimaan näin. Jos mies on niin osaamaton tai välinpitämätön, ettei hän tunnista naisen hienovaraisia kiinnostuksen merkkejä, olkoon ilman naista.
Eli nainen antaa miehelle luvan lähestyä, mies lähestyy, ja suhde lähtee kehittymään."
Lopettaisittepa tuossa mielikuvitusmaailmassanne elämisen. Siitä on vain haittaa.
"Huomaa ettet ole ikinä naisten kanssa ollut tekemisissä, jos kuvittelet että he ovat se passiivinen sukupuoli. Sen takia me toivotaankin, että mies edes lähestyisi, koska ovat sitten sen jälkeen loppuelämänsä täysin passiivisia. "
Itsepä olette ne passiiviset miehet valinneet..
Sivusta
"Anna mun olla gay ja sä saat olla ihan mitä haluat. Ei se minua liikuta."
Miksi kuvittelet, että muita kiinnostaa sun kiukkuinen homoutes? Miksi änget julistamaan sitä ketjuun, joka ei millään tavalla liity sinuun?
Eri