Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 30+ vuotiaita, jotka ei oo ikinä seurustellut? Koetteko asiasta häpeää/paineita?

Vierailija
20.07.2024 |

Olen itse 27-vuotias enkä ole ikinä seurustellut. En ole itse edes suudellut ketään. Olen viimeksi ollut ihastunut varmaan ihan pienenä. En tiedä haluanko seurustella, mutta paine seurustelemattomuudesta on aika kova. "Kaikki" kuitenkin on joskus seurustellut.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. En koe enää, alistunut kohtalooni. N38

Voin lähteä kyllä treffeille kanssasi, jos tykkäät videopeleistä ja olet hyvin muodokas!

Ei täyty kumpikaan kriteeri, sori Keijo-Petteri.

Vierailija
42/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni oli 43.v kun tapasimme. Hänelle ei ollut kuin lyhyitä tapailuja takana. Nyt olemme tunteneet jo 6.v. Olen kyllä ymmärtänyt sen, miksi hän ei "kelvannut" aiemmin. Osa ei vain nähnyt hänen potenttiaan. 

Potenttia? Tarkotitko käyttää tuota sanaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin häpeää koien surua, että en ole saanut mahdollsiuutta edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen.

Olen myös tuntenut toisinaan syvää itse inhoa ymmärtämättömyyttä, kun en oikein hahmota tai ymmärrä, miski juuri oma kohtaloni on ja on ollut elää ikisinkkuna vuodesta tosieen.

Mutta tiedostan, että katkerotitumsiella toisia syyllsitämällä ja uhriutumalla en luullakseni ainakaan lisää mahdollisuuksiani löytää ja kohdata häntä, jota saisin rakastaa ja joka rakastaisi minua.

Ikävuosien karttuminen ei ainakaan ole mitenkään erityisesti helpottanut Hänen löytämistään ja kohtaamistaan.

Olen yrittänyt opetella kiitollisuutta. Olen kiitolline ja onnelinen, että vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on aina puuttunut rinnaltani, niin olen saanut elämääni muutoin merkittäviä ja eritavoin rakkaita ihmissuhteita. - Eivät he, ei yksikään heistä tietenkään ole sama kuin Se Yksi ja Erityinen,. Mutta jokainen muu ihmissuhde yhdessä ja erikseen ovat kuitenkin luoneet minulle toivoa ja rikkautta elämääni. Koska en kuitenkaan ole erakko, joka ei kaipaisi lainkaan muita rinnalleen. Vaikka toisaalta aika hyvin pärjään ja olen pärjännyt itseksini omissa askareissani ja puuhissani tarvitsematta tai kaipaamatta itselleni yleisöä tai jatkuvasti ketään pitämään kädestä.

Tiedostan, että läheisyyhden kaipuuni ja toiveeni saada jakaa sada antaa ja saada itse rakkautta ja rakastaa tosita kulkevat sisälläni enempi aalloissa. Vaikka välillä syyhyää ja potkii tai viilävästi sisälläni todella phasti, niin tiedän, että ehkä jo huomenna on taas (vähän) parempi päivä.

E sinkkunai elämäänsä voi ripustaa vain sen varaan että saisi mahdollsuuden elää ja olla tosien kanssa parisuhteessa. -Siinä tulee paitsi mitätöineeksi oman elämänsä arvostuksen, että saattaa tulla asettaneeksi toista kohtaan tarpeettomankin suuria odotuksia ja vaatimuksia. 

Vierailija
44/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin häpeää koien surua, että en ole saanut mahdollsiuutta edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen.

Olen myös tuntenut toisinaan syvää itse inhoa ymmärtämättömyyttä, kun en oikein hahmota tai ymmärrä, miski juuri oma kohtaloni on ja on ollut elää ikisinkkuna vuodesta tosieen.

Mutta tiedostan, että katkerotitumsiella toisia syyllsitämällä ja uhriutumalla en luullakseni ainakaan lisää mahdollisuuksiani löytää ja kohdata häntä, jota saisin rakastaa ja joka rakastaisi minua.

Ikävuosien karttuminen ei ainakaan ole mitenkään erityisesti helpottanut Hänen löytämistään ja kohtaamistaan.

Olen yrittänyt opetella kiitollisuutta. Olen kiitolline ja onnelinen, että vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on aina puuttunut rinnaltani, niin olen saanut elämääni muutoin merkittäviä ja eritavoin rakkaita ihmissuhteita. - Eivät he, ei yksikään heistä tietenkään ole sama kuin Se Yksi ja Erityinen,. Mutta j

et saanut mahdollisuutta..? ok ootko niin ruma tai kykenemätön rehelliseen kommunikaatioon sitten? Kuitenkin kirjoitat hyvin mutta oletko niin raskasta seuraa, että ihmiset juoksee kirkuen pakoon? Kaikilla on mahdollisuuksia.

Vierailija
45/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v mies enkä ole ikinä seurustellut vaan totaalikokematon naisten kanssa. Koen häpeää, katkeruutta, vihaa ym itseäni kohtaan. No hyvä jos vain itseäni päin olet moninaisesti sydämistynyt etkä anna "vihhujakaan" siintä haittaako se joitain muita ihmisiä. Täyskokematon olen minäkin ja vähän sua vanhempi ja usein vihainen jollokin kasvottomalle, mille liekään, ja niisä tiloissa ollessani olen oikeestaan tyytyväinen ettei kenenkään tarvi olla mun kans, silleen "Jumalansuosittamalla tavalla". Monesti täytyy sitten uppoutua kaikenlaisiin riippuvuuksiin, valvomiseen ja rajuun työntekloon että tunnustamattomasta syntitaakasta ja turhienhääräilystä syntynyt itseviha pääsisi pintaan, kun on se niin kelvoton seuralainen kuitenkin

Vierailija
46/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurustellut eikä se haittaa. Pidän satunnaisista suhteista. M35 Niin mutta eikö langussa nyt ethitty oikeita  tosisinkkuja, täyskokemattomia, ei mitään puolinaisia leikkisinkkuja. Semmosia käytännössä aseksuaalisesti eläneitä jotka kuitehi voivat olla täysheteroita fyysis-psyykkisesti mutta ehkä mieleltään pariutumis- ja kenties myös yhteydenluotikelvottomiksi niksahdelleet tai sitten niin uskovaisia että pariutuminen häirittis uskonelämää ja uskossapysyntää niin aimo rutosti, ettei se vain käy päinsä

Ei etsitty. Aloituksessa lukee löytyykö ketään joka ei ole seurustellut. Minä en ole seurustellut. Joten vastasin kyselyyn omalta osaltani.

Vierailija
47/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurustellut eikä se haittaa. Pidän satunnaisista suhteista. M35 Niin mutta eikö langussa nyt ethitty oikeita  tosisinkkuja, täyskokemattomia, ei mitään puolinaisia leikkisinkkuja. Semmosia käytännössä aseksuaalisesti eläneitä jotka kuitehi voivat olla täysheteroita fyysis-psyykkisesti mutta ehkä mieleltään pariutumis- ja kenties myös yhteydenluotikelvottomiksi niksahdelleet tai sitten niin uskovaisia että pariutuminen häirittis uskonelämää ja uskossapysyntää niin aimo rutosti, ettei se vain käy päinsä

Ei etsitty. Aloituksessa lukee löytyykö ketään joka ei ole seurustellut. Minä en ole seurustellut. Joten vastasin kyselyyn omalta osaltani. Onko seurustelu sitten nykyään yhä erilläänelämistä ja pelkkää sanallista palpattelua mm.  siintä mentäskö seksittömiin kihloihin josta  päästäisiin seksilliseen avioon, vai onko se  avoliiton synonyymi?

Vierailija
48/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut, seksiä ollut pari kertaa ja suudellut kyllä paljon nuorempana mutta viime kerrasta on jo noin 13 vuotta. Nykyään ei ole mitään paineita niin kuin nuorempana oli. En ole rakastunut ollut ikinä eikä ole tarvetta seurustella muuten vaan, viihdyn yksin.

Vierailija
49/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja tässä iässä sitä ajattelee jo et "fu*k that sh*t". Eli kaikki paineet on oikeastaan hävinneet kun oon tajunnut että a) en halua lapsia b) viihdyn sinkkuna erinomaisesti c) jos parisuhde ei tuo lisäarvoa elämään niin wtf d) just näin on hyvä :)

N32

Vierailija
50/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä on seurustelua? Olen tapaillut max ehkä 6kk ja sitten se on loppunut. Olen M38. Eikä ole mitään aikomustakaan alkaa kenenkään uninalleksi tai lasten isäksi. 

Vierailija
51/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ekat kokemusta ja seurustelin ekan kerran yli 30veenä. Ei se sitten niin ihmeellistä ollutkaan mitä oli kuvitellut eikä elämä siitä muuttunut erityisesti parempaan. Oli paljon negatiivistakin mistä on sinkkuna vapaa ja niistä saa hajua vaikka palstaa lukemalla ettei tarvii itse kokeilla ja tuhlata elämää. Ymmärrän että haluaa kokea asioita mutta oikeasti ei se seurusteleminen niin erikoista ole. Te seurustelemattomat ette ehkä menetä mitään.

Jos haluaisi lapsia ja perheen ja lapsenlapsia niin kyllä se elämä on yksin aika erilaista, huonompaa. 

Totta, onneksi nykyään lapsia voi hankkia monella tavalla. Tietty se on vaikeampaa mutta  elämässä on aina esteitä.

Vierailija
52/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"et saanut mahdollisuutta..? ok ootko niin ruma tai kykenemätön rehelliseen kommunikaatioon sitten? Kuitenkin kirjoitat hyvin mutta oletko niin raskasta seuraa, että ihmiset juoksee kirkuen pakoon? Kaikilla on mahdollisuuksia."

Kiitos en osaa pitää itseäni erityisen rumana (ikäänkuin kauniimmat ja komeammat saisivat aina helpommin itselleen kumppanin) ja rehellsieen kommunikaationkin uskon kykeneväni kun mm. pisimmät kaveruus tja ystävyys -suhteeni ovat kestäneet jo vuosia tai paremmin jo vuosikymmniä.

En tiedä mitä tarkoitat, että kaikilla on mahdollisuuksia. Tietysti siinä mielessä, että lukuista aiemmin tosilleen tuntemattomat ihmiset ovat onnsituneet löytämään tosiensa ja muodostamaam parisuhteen, joten siksi voi toki ajatella, että minäkin olen yksi ihminen, jolla on ollut mahdollsiuus löytää ja kohdata  itselleni kumppani mutta karma. huono tuuri johdatus, mikä lie sitten on tullut väliin, ettei näin sitten ole käynytkään. - Vaan meistä on voinut tulla kaverit tai olemme voineet kulkea useanakin päivänä toistemme ohi ilman, että kumpikaan tiedosti, että tuossa meni ohi hän, jonka kanssa minulla olisi saattanut olla mahdollsiuus edetä parisuhteeseen mutta eipäs huomattu pysähtyä, että oltaisiin edes sanottu muutama sana tosillemme,

Sen verran itsellänikin on omanarvon tuntoa, että en ole yrittänyt saada parisuhdetta itselleni hampaat irvessä ja väksin. Mutta näiin todetessani kuulen jo korvissani, kuinka minun kerrotaan todennäköisesti olevan vain itsekäs kusipää, joka ei ymmärrä omaa tasoaa, vaan minun tulsi kiireesti laskea rimaa ja ottaa rupikonna kumppanikseni, kyllä se muuttuu unelmien kumppaniski varmasti kun suutelee vain tarpeeksi usein tai pitämällä silmät kiinni.

En usko toisen muuttamiseen (tai ainakin tosien on itse haluttava samalla samansuuntaista muutosta) vaan uskon enempi siihen, että muutos lähtee itsestä.

Kaiketi itseinhon tunteenikin ovat olleet toisinaan aika vahvoja kun en tiäysin tiedosta, että mikä minussa on ja tai on ollut, että sellaista, että olen pysynyt sinkkuna. En yritä väkisin miellyttää ketään, koska mutta en toisaalta pidä itseäni niin virheettömänä ja täydellsienä, että minulla olsi varaa olla tekemättä tosinaan kompromissejakin.

Vierailija
53/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oon N34. Toki se on monista outoa.

Vierailija
54/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja tässä iässä sitä ajattelee jo et "fu*k that sh*t". Eli kaikki paineet on oikeastaan hävinneet kun oon tajunnut että a) en halua lapsia b) viihdyn sinkkuna erinomaisesti c) jos parisuhde ei tuo lisäarvoa elämään niin wtf d) just näin on hyvä :)

N32 Mutta oletko viihtynnyt neitsyenä? Siinnä on se homman clue. Eihän kokeneella ole paljon mitään kestämistä enää kune i vaivaa enää  saamattomuudesa sikiävä luondainen tressi joka pitää harteiston jumissa on verenpaneen samalla tavoin kiihdyksissä kuin tappi-asentoon jumittunut käsikaasu joka huutattaa käynnissä olevata moottoria peijoonisesti

Vierailija
55/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...seurustelleet.

Vierailija
56/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"et saanut mahdollisuutta..? ok ootko niin ruma tai kykenemätön rehelliseen kommunikaatioon sitten? Kuitenkin kirjoitat hyvin mutta oletko niin raskasta seuraa, että ihmiset juoksee kirkuen pakoon? Kaikilla on mahdollisuuksia."

Kiitos en osaa pitää itseäni erityisen rumana (ikäänkuin kauniimmat ja komeammat saisivat aina helpommin itselleen kumppanin) ja rehellsieen kommunikaationkin uskon kykeneväni kun mm. pisimmät kaveruus tja ystävyys -suhteeni ovat kestäneet jo vuosia tai paremmin jo vuosikymmniä.

En tiedä mitä tarkoitat, että kaikilla on mahdollisuuksia. Tietysti siinä mielessä, että lukuista aiemmin tosilleen tuntemattomat ihmiset ovat onnsituneet löytämään tosiensa ja muodostamaam parisuhteen, joten siksi voi toki ajatella, että minäkin olen yksi ihminen, jolla on ollut mahdollsiuus löytää ja kohdata  itselleni kumppani mutta karma. huono tuuri johdatus, mikä lie sitten on tullut väliin, ettei näin sitt

Varmaan ne itseinhon tunteet on sitten se ongelma. Jos käyt jossain, jossa on akkoja, etkä oo rumista rumin, niin on mahdollisuuksia. Boost the confidence, bro.

Vierailija
57/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32 Mutta oletko viihtynnyt neitsyenä? Siinnä on se homman clue. Eihän kokeneella ole paljon mitään kestämistä enää kune i vaivaa enää  saamattomuudesa sikiävä luondainen tressi joka pitää harteiston jumissa on verenpaneen samalla tavoin kiihdyksissä kuin tappi-asentoon jumittunut käsikaasu joka huutattaa käynnissä olevata moottoria peijoonisesti

Ei mulle tuo lisäarvoa että menisin yhdeksi yöksi jonkun baaripanon luokse. Eli ei ongelmaa sillä saralla. Jos se oma tyyppi nyt jostain joskus löytyy, niin hänelle ei varmaan ole ongelma että "panolistalta" ei löydy ainuttakaan nimeä, koska muuten hän ei mun tyyppi olisikaan :)

Vierailija
58/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt että ois se vaan aika seevetin työmaa ryhtyvvä ettimmään puoplisoa joka täyttelisi kaikki riteerit joita mulla sille ois. Tai mullahan on oikeestaan vain lisa millainen se EI saisi olla ja mitä ominaisuuksia  siltä pitäis puuttua. Niin käytäppä läpi siinä sitten kaikki ja mieluisista löytää vielä se minua sietävä joka ei usko pärjäävänsä minutta loppuikäänsä. Ja sitten  kun en uskoisi kestäväni yksiäkään pakkeja kypsästi kuin normi tervepää. Mihinkään shättänän aidolssiin, maajussiin, napakympiin, dinderiin, önlifänsiin, lavatanseihin tahi  treffisivuille en kyllä lähtii omalla nimellä ja naamalla, enkä luuldavasti kävisi lapsenkasvattajasta koska täyden  melunsietykyvyttömyyden

Vierailija
59/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja oon N34. Toki se on monista outoa. Ovatko sulle poskettoman merkittäviä kaikki  ne ihmiset kuita se sinun pariutumattomuutesi riesoo? Vai ovatko ne outonapitäjät vain nimettömiä netinkäytteliöitä?

Vierailija
60/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat, että kaikilla on mahdollisuuksia. Tietysti siinä mielessä, että lukuista aiemmin tosilleen tuntemattomat ihmiset ovat onnsituneet löytämään tosiensa ja muodostamaam parisuhteen, joten siksi voi toki ajatella, että minäkin olen yksi ihminen, jolla on ollut mahdollsiuus löytää ja kohdata  itselleni kumppani mutta karma. huono tuuri johdatus, mikä lie sitten on tullut väliin, ettei näin sitt

Toki kumppanin löytyminen on helpompaa kauniille ja komeille koska heillä on paljon vaihtoehtoja ja ihmiset tulevat itse lähestymään heitä. Itsekin totesit ettet olisi "rupikonnan" näköisen kanssa.