Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 30+ vuotiaita, jotka ei oo ikinä seurustellut? Koetteko asiasta häpeää/paineita?

Vierailija
20.07.2024 |

Olen itse 27-vuotias enkä ole ikinä seurustellut. En ole itse edes suudellut ketään. Olen viimeksi ollut ihastunut varmaan ihan pienenä. En tiedä haluanko seurustella, mutta paine seurustelemattomuudesta on aika kova. "Kaikki" kuitenkin on joskus seurustellut.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi koin. Seurustelin kerran 2kk. EI sekään ollut mun juttu. Enkä kaipaa mitään naisilta. En osaa olla niiden kanssa ja hyväksyin tilanteen.. On pari kertaa pyydetty deiteille ja jatkoille. En mennyt. En siis vihaa naisia, mutta en osaa olla niiden kanssa. Komeaksi haukuttu.. Mitä lie sekin tarkoiittaa

Vierailija
102/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi koin. Seurustelin kerran 2kk. EI sekään ollut mun juttu. Enkä kaipaa mitään naisilta. En osaa olla niiden kanssa ja hyväksyin tilanteen.. On pari kertaa pyydetty deiteille ja jatkoille. En mennyt. En siis vihaa naisia, mutta en osaa olla niiden kanssa. Komeaksi haukuttu.. Mitä lie sekin tarkoiittaa

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Itsellä ei ole koskaan ole ollut naispuoleisia kavereita. Alkoholi ei ole myöskään ikinä maistunut, niin en ole käynyt edes baareissa. Meidän kaltaisia miehiä ja naisia on varmaan paljon, mutta ongelmana on näkymättömyys.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Itsellä ei ole koskaan ole ollut naispuoleisia kavereita. Alkoholi ei ole myöskään ikinä maistunut, niin en ole käynyt edes baareissa. Meidän kaltaisia miehiä ja naisia on varmaan paljon, mutta ongelmana on näkymättömyys.

Ap

Minun vanhempani uskottelivat minulle koko nuoruuteni, että kun kasvan aikuiseksi, minun tulee olemaan helppo perustaa perhe, koska kiinnostuneita naisia tulee olemaan jonoksi asti. Uskoin tähän, sillä olinhan tasapainoinen, kiva ja raitis, suorittamassa korkeakoulutukintoa, sekä harrastin maratonjuoksua, osallistuin yhdistystoimintaan, ja niin edespäin.

Kun olin 28-vuotias, yksikään nainen ei ollut vielä koskaan kiinnostunut minusta. En ollut koskaan yrittänyt erityisen kovasti, koska luulin, että asiat vain tapahtuvat kuten minulle oltiin uskoteltu, mutta tutustuin kuitenkin aina tilaisuuden tullen uusiin ihmisiin. Aloin tässä vaiheessa epäilemään minulle opetettuja asioita, ja ryhdyin etsimään aktiivisemmin seuraa netistä ja kaikenlaisista tapahtumista. Pyysin kavereilta apua, ja yritin jopa iskeä kadulla satunnaisia vastaantulijoita, kun keinot alkoivat loppua.

Etsimisen aikana hankin oman talon, joka olisi sopiva tulevalle perheelleni, etenin urallani, ja aloin harrastaa tavoitteellisemmin sellaisia urheilulajeja, joiden vaikutukset pystyi huomaamaan kehossani. Jatkoin tätä 5 vuotta, mutta en päässyt edes kertaakaan treffeille. Nyt minusta alkaa pahasti tuntua siltä, että en tule ikinä saamaan puolisoa tai lapsia. Tilanne on masentava, ja olen vihainen vanhemmilleni ja muille minua neuvoneille läheisille ihmisille siitä, että he valehtelivat minulle koko ikäni.

Eniten kaipaan kumppanuutta ja kosketusta, joita elämässäni ei ole lainkaan. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin. Perimmäinen ongelmani on se, että en pysty löytämään ketään, joka haluaisi tutustua minuun. Niin kauan, kun kukaan ei suostu auttamaan minua, olen ilmeisen voimaton tekemään asialle mitään.

Vierailija
104/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38, en ole koskaan seurustellut tai suudellut ketään tai harrastanut seksiä. En koskaan kelvannut kellekään. En koe paineita tai häpeää.

Vierailija
105/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38, en ole koskaan seurustellut tai suudellut ketään tai harrastanut seksiä. En koskaan kelvannut kellekään. En koe paineita tai häpeää.

Melkein sama tilanne, olen muutaman vuoden vanhempi. Painetta koin nuorempana, kun muut saman ikäiset seurusteli ja vakiintui. Häpeää ehkä edelleen hiukan. Harvemmin ajattelen asiaa, sitä on niin tottunut.

Vierailija
106/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun vanhempani uskottelivat minulle koko nuoruuteni, että kun kasvan aikuiseksi, minun tulee olemaan helppo perustaa perhe, koska kiinnostuneita naisia tulee olemaan jonoksi asti. Uskoin tähän, sillä olinhan tasapainoinen, kiva ja raitis, suor

Onpa outoa ettei noilla seteillä ole ketään löytynyt! Oletko deittiappeja harrastanut? 

107/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä kyllä treffeille kanssasi, jos olet kiva, kiltti ja vähän fiksu ainakin!

Vierailija
108/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun vanhempani uskottelivat minulle koko nuoruuteni, että kun kasvan aikuiseksi, minun tulee olemaan helppo perustaa perhe, koska kiinnostuneita naisia tulee olemaan jonoksi asti. Uskoin tähän

Onpa outoa ettei noilla seteillä ole ketään löytynyt! Oletko deittiappeja harrastanut? 

Kaikkia on kokeiltu. Enää ovat käytössä Tinder ja Suomi24 Treffit, koska muut eivät toimi tai niillä ei ole käyttäjiä.

Tinderissä minulla on alle kymmenen tykkäystä ja pareja saan ehkä yhden vuodessa. Treffeillä taas saan osakseni lähinnä huijaus- ja kalasteluviestejä sekä toisinaan häirintää. Ihan sama vaikka minulla on ammattimaiset kuvat, hyvin kirjoitetut profiilit, hauskat aloitusviestit ja hyvät käytöstavat. Lopputulos on silti yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
109/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iässäni ollaan toisella kierroksella, jotkut oikein ehtineet jo kolmannella ja itse odottelen edelleen sitä ensimmäistä kierrosta.

Vierailija
110/112 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun vanhempani uskottelivat minulle koko nuoruuteni, että kun kasvan aikuiseksi, minun tulee olemaan helppo perustaa perhe, koska kiinnostuneita naisia tulee olemaan jonoksi asti. Uskoin tähän

Ei nykyaikana toimi miehille.

Vierailija
111/112 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Pitkääm haaveilin parisuhteesta, mutta en enää. Olen sairauksien myötä luovuttanut. Olen käynyt baareissa, paljon risteilyillä, nuorempana kävin paljon katsomassa esim. jääkiekkoa ym. urheilua, missä suurin osa porukasta on miehiä jne. Koskaan en ole saanut minkäänlaista huomiota keltään. 

Minulle kerrottiin isäpuolen toimesta jo 12-vuotiaana, että tuun olemaan aina yksin, koska kukaan ei halua rumaa naista. 

N52

Vierailija
112/112 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Pitkääm haaveilin parisuhteesta, mutta en enää. Olen sairauksien myötä luovuttanut. Olen käynyt baareissa, paljon risteilyillä, nuorempana kävin paljon katsomassa esim. jääkiekkoa ym. urheilua, missä suurin osa porukasta on miehiä jne. Koskaan en ole saanut minkäänlaista huomiota keltään. 

Minulle kerrottiin isäpuolen toimesta jo 12-vuotiaana, että tuun olemaan aina yksin, koska kukaan ei halua rumaa naista. 

N52

Oon 10 v nuorempi, samoja kokemuksia. Isä sanoi tosin ollessani teini, että minulla ei ole kavereita koska olen niin hullu..17 veenä kävelin kadulla kaverin kanssa ja joku poika sanoi hei rumat tytöt. En ollut naamasta  minkään näköinen ees nuorena ja 45 kiloisena.