Onko täällä 30+ vuotiaita, jotka ei oo ikinä seurustellut? Koetteko asiasta häpeää/paineita?
Olen itse 27-vuotias enkä ole ikinä seurustellut. En ole itse edes suudellut ketään. Olen viimeksi ollut ihastunut varmaan ihan pienenä. En tiedä haluanko seurustella, mutta paine seurustelemattomuudesta on aika kova. "Kaikki" kuitenkin on joskus seurustellut.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurustellut niin olet liian nirso eli olet nainen ja haluat vain komean miehen. komeat miehet aina pettää joten ei kannata varmaan koskaan seurustella ellet halua rimaa laskea ja olla jonkun tavis miehen kanssa.
Mies olen. Yhdenillanjutut ei oo koskaan kiinnostanu, kun ei ole tunteita toista kohtaan. Kaveripiirissä ei ole naisia ikinä ollut. Lapsiakaan en ikinä tule hommaamaan, vaikka asia voisi ihan hyvin muttua jos se "oikea" löytyisi. Muiden mielipiteet kuitenkin pelottaa. Kuka haluaa, sanotaanko 40+ vuotiaan täysin kokemattoman miehen?
Ehkä ei kaikilla, mutta monella heräisi kysymysmerkkejä, kun sellaisessa ihmisessä on pakko olla vikaa.
Ap
Minun tuttavapiirissäni on useita naispuolisia henkilöitä, joita ei haittaa yhtään jos mies on täysin kokematon. Ne ovat muut asiat, jotka ratkaisevat: samat elämänarvot, samankaltaiset kiinnostuksenkohteet jne.
Söpöin mies on neitsyt mies. Ällöin mies on itseään tihkuva, kaiken kokenut tindermies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja oon N34. Toki se on monista outoa. Ovatko sulle poskettoman merkittäviä kaikki ne ihmiset kuita se sinun pariutumattomuutesi riesoo? Vai ovatko ne outonapitäjät vain nimettömiä netinkäytteliöitä?
Ovat lähipiirissä ja kavereissa. Ei se minun elämääni hetkauta siis, paitsi jos utelevat ja päivittelevät. Mutta selväksi on kyllä tullut, että monista on outoa. Tosiasiassa on varmaan aika tavallista.
Mutta ovat ko outonapitäjät ottanneet huomiijjoon sitä että sunsta vaikkapa avossaeläminen ja kaikki avionulkoinen seksi voi olla tolkuttoman outoa. En tieä tokikaan mitä pidät itte outona mutta ei kai outonapito automaattihehti ole voimallinen määrämään sitä onko äimistelty käyttäytymistapa moraalisesti jees vaiko häveliästä. outonapito on minusta lähinnä nentraalia hämmästyilyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni oli 43.v kun tapasimme. Hänelle ei ollut kuin lyhyitä tapailuja takana. Nyt olemme tunteneet jo 6.v. Olen kyllä ymmärtänyt sen, miksi hän ei "kelvannut" aiemmin. Osa ei vain nähnyt hänen potenttiaan.
Potenttia? Tarkotitko käyttää tuota sanaa?
Voi tarkoittaa myös potenssia🌚
27-vuotiaana aloitin seurustelemaan ekan kerran ja hyvin menee vielä näin seitsemän vuoden jälkeen, eli ei sen tarvi osua kohdalle kun kerran
"Toki kumppanin löytyminen on helpompaa kauniille ja komeille koska heillä on paljon vaihtoehtoja ja ihmiset tulevat itse lähestymään heitä. Itsekin totesit ettet olisi "rupikonnan" näköisen kanssa. "
Mutta löytääkö hän "oman tasositaan" kumppnia? - Luulen, että edusti ulkosiesti kumpaatahansa ääriäätä, niin kumppanin löytäminen, joka on "oman tasoisensa" , jolla tatrkoitan hänelle itselle mieluisan kumppanin löytäminen ja kohtaaminen saattaa olla vaikeampaa kuin useimmille meistä jotka kuulumme näiden ääripäiden välille.
Toiseksi ulkoinen olemushan on usein vasta se lähtökohta johon monesti ensimmäsienä kiinitetään huomiota ja mahdollsiesti ihastutaan ja kuoren alla olevaan sisältöön (, joka tulee esiin eritavoin mm. siinä, kuinka henkillö käyttäytyy ympäristöä / muita eläviä kohtaan tai millaisia ajatuskai hänellä on ja kuinka hän tuo niitä mahdjulki jne) sitten raskastutaan, jos rakastutaan ja kiinnytään.
- Enkä näin todetessano väitä, että kauniimmat/ komeammat omaisvait jollain tavoin muita eroavan "sisutan" vaan sitä, että yhtä lailla heillä on odotuksia ja toiveita siitä, millainen kumppanin tuliisi olla (tai olla olematta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurustellut niin olet liian nirso eli olet nainen ja haluat vain komean miehen. komeat miehet aina pettää joten ei kannata varmaan koskaan seurustella ellet halua rimaa laskea ja olla jonkun tavis miehen kanssa.
Mies olen. Yhdenillanjutut ei oo koskaan kiinnostanu, kun ei ole tunteita toista kohtaan. Kaveripiirissä ei ole naisia ikinä ollut. Lapsiakaan en ikinä tule hommaamaan, vaikka asia voisi ihan hyvin muttua jos se "oikea" löytyisi. Muiden mielipiteet kuitenkin pelottaa. Kuka haluaa, sanotaanko 40+ vuotiaan täysin kokemattoman miehen?
Ehkä ei kaikilla, mutta monella heräisi kysymysmerkkejä, kun sellaisessa ihmisessä on pakko olla vikaa.
Etkö itse sitten tahtoisi tuta täyskokematonta 40v naista jollei hänessä mitään rujoa tahi vastenmielistä ole, jos on viakkapa vain siveellisyyttään pitänyt itsensä impenä? kai nyt kokemattomalla, niin poijalla kuhin tyttärelläi, on himojahi tallella jonkin verran rutommaksi kuin kokeilleella jolle kaikki temppuilu on jo ennaltatunnettua lällynmällyä eikä seksiskään enää maistu sen paremminn kuin klimppisoppa 4-vuotiaalle kauhukersalle silloin kun watsa on jo äärtään myöden pursollaan marmelaatia ja tappivanukasta?
Olen 43v enkä ole koskaan seurustellut ja tuskin tulen koskaan seurustelemaankaan. Minulla on sen verran paha luonne, olemattomat sosiaaliset taidot ja olen sitä paitsi ihan hirveän ruma, joten ei kukaan halua olla parisuhteessa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43v enkä ole koskaan seurustellut ja tuskin tulen koskaan seurustelemaankaan. Minulla on sen verran paha luonne, olemattomat sosiaaliset taidot ja olen sitä paitsi ihan hirveän ruma, joten ei kukaan halua olla parisuhteessa kanssani.
kummiskin aika kivasti kirjoitit. Eli joku saattas ihastua kuitenki.
Vierailija kirjoitti:
"et saanut mahdollisuutta..? ok ootko niin ruma tai kykenemätön rehelliseen kommunikaatioon sitten? Kuitenkin kirjoitat hyvin mutta oletko niin raskasta seuraa, että ihmiset juoksee kirkuen pakoon? Kaikilla on mahdollisuuksia."
Kiitos en osaa pitää itseäni erityisen rumana (ikäänkuin kauniimmat ja komeammat saisivat aina helpommin itselleen kumppanin) ja rehellsieen kommunikaationkin uskon kykeneväni kun mm. pisimmät kaveruus tja ystävyys -suhteeni ovat kestäneet jo vuosia tai paremmin jo vuosikymmniä.
En tiedä mitä tarkoitat, että kaikilla on mahdollisuuksia. Tietysti siinä mielessä, että lukuista aiemmin tosilleen tuntemattomat ihmiset ovat onnsituneet löytämään tosiensa ja muodostamaam parisuhteen, joten siksi voi toki ajatella, että minäkin olen yksi ihminen, jolla on ollut mahdollsiuus löytää ja kohdata itselleni kumppani mutta karma. huono tuuri johdatus, mikä lie sitten on tullut väliin, ettei näin sitt
Juju on runkkari siinä että pärjään ilman miestä. Saatte hamaan tapaan asti esiintyä toisena henkilönä (minuna) saavuttamatta haluttua lopputulosta. Tuun vastaisuudessakin pysymään vapaaehtoisesti lapsettomana a-seksuaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin hullu ja itseensä kyllästynyt masokisti, että haluaisi olla kanssani parisuhteessa ja nussia kaltaistani paskalta haisevaa mätäsäkkiä.
Olen meilessäny tehnyt naimisiinmenosta ja naimsisisaolosta niin paljonvaativia kheissejä että olen kadoittanut kyvyn tuntea mitään paineita, muualla kuin kulkuisissa. mutta runkaten saa naimisoitumiskiusaukset pois mielestään noin kahdeksi viikoksi eikä viettelykäden irtihakkuukaan auttaisi koska osaan tumputtaa kummallakin enkä pystyisi hakkaamaan itseltäni molempia käsiä pois, sillä jalalla ei saa oikein tukevaa otetta vesurista niin että pystyisi sihtaamaan oikean käden ranteeseen kyllin napsakan tömäyksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin hullu ja itseensä kyllästynyt masokisti, että haluaisi olla kanssani parisuhteessa ja nussia kaltaistani paskalta haisevaa mätäsäkkiä.
lol, taas kirjoitit aika kivasti. nsaattasin ihastuakin.
Pitääsi olla spyyke reilassa ja uskomassa jotta pystyisi avioon ja seurusteluun mutta on rennompaa elää mielisairaana puutteisena r-karina
Vierailija kirjoitti:
32-vuotias mies olen, enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. Kyllähän sitä sydämestä vihlaisee, kun näkee rakastuneen parin kuhertelemassa.
No minä näin jokin aika sitten kun bussipysäkillä oli tälläinen kuherteleva pari toisissaan kiinni ja imutteli oikein urakalla noin 10 minuuttia. Enemmän se on kiusallista kuin sydämestä vihlaisevaa.
"Juju on runkkari siinä että pärjään ilman miestä. Saatte hamaan tapaan asti esiintyä toisena henkilönä (minuna) saavuttamatta haluttua lopputulosta. Tuun vastaisuudessakin pysymään vapaaehtoisesti lapsettomana a-seksuaalina."
Eikö tuo ole enempi mahdottumuus kuin kuvaus ja vastaus siihen, että kaikilla on mahdollisuus. - Sitä paitsi minust atuo, jota kutsuiyt edellä runkkariski vaikutti minuta kyllä aika tasapainoselta, eikä naisille katkeralta runkkarilta.
Luultavasti naimattomuuteni ei kiinnsota enää kuin itseäni joten en näkisi maksavan vaivaa vaivaantua tai paineutua asiasta
Ovat lähipiirissä ja kavereissa. Ei se minun elämääni hetkauta siis, paitsi jos utelevat ja päivittelevät. Mutta selväksi on kyllä tullut, että monista on outoa. Tosiasiassa on varmaan aika tavallista.