Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 30+ vuotiaita, jotka ei oo ikinä seurustellut? Koetteko asiasta häpeää/paineita?

Vierailija
20.07.2024 |

Olen itse 27-vuotias enkä ole ikinä seurustellut. En ole itse edes suudellut ketään. Olen viimeksi ollut ihastunut varmaan ihan pienenä. En tiedä haluanko seurustella, mutta paine seurustelemattomuudesta on aika kova. "Kaikki" kuitenkin on joskus seurustellut.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä meitä on paljonkin. Asiasta ei vain kehdata hirveästi huudella. Itse olen työelämässä menestynyt amk-insinööri. En ole koskaan käynyt treffeillä, en myöskään osaa puhua naisille ja vapaa-ajan kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on olematon. 

Nuorempana olin ruma läskipää enkä harrastanut liikuntaa. Nyt 38-vuotiaana liikun semiaktiivisesti. Salitreenit 4 kertaa viikossa ja kesäisin aerobista päälle. Olen pääosin oman tieni kulkija. Ei kiinnosta festarit, baarit tai muu yöelämä tippaakaan. Vaellusta yms olen alkanut harrastaman tauon jälkeen.

Todennäköisesti riistän oman henkeni viimeistään 50-vuotiaana, katkerana miehenä, kun en ole nuorta naista saanut itselleni. Vanhaksi en halua elää.

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä miehellä voi olla vielä vahva seksuaalinen vietti. Samanikäisellä naisella se on jo sammunut ja nainen muuttunut ulkonäöllisesti vastenmieliseksi.

M38

Vierailija
82/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä meitä on paljonkin. Asiasta ei vain kehdata hirveästi huudella. Itse olen työelämässä menestynyt amk-insinööri. En ole koskaan käynyt treffeillä, en myöskään osaa puhua naisille ja vapaa-ajan kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on olematon. 

Nuorempana olin ruma läskipää enkä harrastanut liikuntaa. Nyt 38-vuotiaana liikun semiaktiivisesti. Salitreenit 4 kertaa viikossa ja kesäisin aerobista päälle. Olen pääosin oman tieni kulkija. Ei kiinnosta festarit, baarit tai muu yöelämä tippaakaan. Vaellusta yms olen alkanut harrastaman tauon jälkeen.

Todennäköisesti riistän oman henkeni viimeistään 50-vuotiaana, katkerana miehenä, kun en ole nuorta naista saanut itselleni. Vanhaksi en halua elää.

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä miehellä voi olla vielä vahva seksuaalinen vietti. Samanikäisellä naisella se on jo sammunut ja nainen muuttunut ulkonäöllisesti vastenmieliseksi.

Lisäksi jokaista vähänkään viehättävää naista kohden on vähintään 10 miestä. Kilpailu on ankaraa ja kovaa. Hyvä avautuminen oli kalastusryhmässä facessa: kun nainen laittaa kuvan, kun on kalastamassa, tulee siihen ketjuun 200 vastausta, 47 treffipyyntöä yms. Kun mies tekee saman, vastauksia 0. Aika katkeraksi ja vihaiseksi tämä sukupuolten lukumäärän suhde vetää.

M38 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri sanoi ihmisen olevan outo pskakasa jos ei seurustele.

- Kertooko tuo kommentti enempi sajojasta vai hänestä, joka ei seurustele? - Vaikka ihminen tai ainakin suurin osaihmisistä on laumaeläimiä (itseni mukaan lukien) niin en ymmärrä jeitä, joilla on tarvetta halveksia tai pitää outona sinkkuna eläviä: ikäänkuin ihmisarvo olsi riippuvainen siitä, elääkö parisuhteessa vai ei. (- Vai pidetäänkö minua jäävinä sanmaan näin, koska olen sinkku),

Vierailija
84/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä miehellä voi olla vielä vahva seksuaalinen vietti. Samanikäisellä naisella se on jo sammunut ja nai

Tyydy tasoiseesi vähemmän viehättävään naiseen. 

Vierailija
85/112 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä miehellä voi olla vielä vahva seksuaalinen vietti

Itse harrastan liikuntaa aktiivisesti ja odotan naisenkin harrastavan. Jos nainen on lihava liikuntavihaaja, painostaisin kyllä ankarasti liikuntaan.

Parempi siis katsella heti alkuun toinen liikuntaintoilija.

M38 

Vierailija
86/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen ei enää ole tätä päivää, joten eipä sillä parisuhteettomuudella ole lopulta suurta merkitystä käytännön elämässä. Seksi on nopeasti kokeiltu ja ei kovin ihmeelliseksi todettua. Eli se siitä.

87/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50, enkä oo koskaan seurustellut 😄

Eikä hävetä yhtään 😎 

Vierailija
88/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32-vuotias mies olen, enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. Kyllähän sitä sydämestä vihlaisee, kun näkee rakastuneen parin kuhertelemassa. 

No minä näin jokin aika sitten kun bussipysäkillä oli tälläinen kuherteleva pari toisissaan kiinni ja imutteli oikein urakalla noin 10 minuuttia. Enemmän se on kiusallista kuin sydämestä vihlaisevaa. 

Tää on kiusallista kanssaihmisille. Enkä tekis tätä sen vuoksi oman kumppanin kanssa (jos sellainen siis olisi 😂) Kahden kesken sitten estot pois :D

- Sivusta, N32

Vierailija
89/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä

Mene tanssikurssille, on naisia täynnä.

Vierailija
90/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mulkkq tunnut olevan, ei ihme ettei flaksi käy. 

Vierailija
91/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurustellut eikä se haittaa. Pidän satunnaisista suhteista. M35 Niin mutta eikö langussa nyt ethitty oikeita  tosisinkkuja, täyskokemattomia, ei mitään puolinaisia leikkisinkkuja. Semmosia käytännössä aseksuaalisesti eläneitä jotka kuitehi voivat olla täysheteroita fyysis-psyykkisesti mutta ehkä mieleltään pariutumis- ja kenties myös yhteydenluotikelvottomiksi niksahdelleet tai sitten niin uskovaisia että pariutuminen häirittis uskonelämää ja uskossapysyntää niin aimo rutosti, ettei se vain käy päinsä

Ei etsitty. Aloituksessa lukee löytyykö ketään joka ei ole seurustellut. Minä en ole seurustellut. Joten vastasin kyselyyn omalta osaltani. Onko seurustelu sitten nykyään yhä erilläänelämistä ja pelkkää sanallista palpattelua mm.  siintä mentäskö seksittömiin kihloihin josta  päästäisiin seksilliseen avioon, vai onko se  avoliiton synonyymi?

Se on sitä mitä se on aina ollut. Jokainen määrittelee itse mitä seurustelu tarkoittaa. Jollekin se voi olla  noita asioita mitä kuvailit. Jollekin toiselle aivan muuta. Ei voi kertoa yhtä oikeaa tapaa.

Vierailija
92/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole seurustellut niin olet liian nirso eli olet nainen ja haluat vain komean miehen.  komeat miehet aina pettää joten ei kannata varmaan koskaan seurustella ellet halua rimaa laskea ja olla jonkun tavis miehen kanssa.

Mies olen. Yhdenillanjutut ei oo koskaan kiinnostanu, kun ei ole tunteita toista kohtaan. Kaveripiirissä ei ole naisia ikinä ollut. Lapsiakaan en ikinä tule hommaamaan, vaikka asia voisi ihan hyvin muttua jos se "oikea" löytyisi. Muiden mielipiteet kuitenkin pelottaa. Kuka haluaa, sanotaanko 40+ vuotiaan täysin kokemattoman miehen?

Ehkä ei kaikilla, mutta monella heräisi kysymysmerkkejä, kun sellaisessa ihmisessä on pakko olla vikaa.

Etkö itse sitten tahtoisi tuta täyskokematonta 40v naista jollei hänessä mitään rujoa tahi vastenmi

Se riippuu siitä miten täyskokematon 40v tilanteensa kokee nyt ja tulevaisuudessa. Riskinä on se, että jos hän pääsee seksin makuun, niin alkaako hän kaivata seksiä muiltakin tai katua sitä ettei harrastanut tai ei saanut seksiä nuorempana.

Vierailija
93/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saisin muuttaa menneisyyteni en seurustelisi ollenkaan ennen 30 ikävuotta. Hukkaanheitettyä aikaa ja silloiset sydänsurut kalvavat vielä näin kuuskymppisenä not worth it! Keräisin rahaa ja matkustelusin ympäri muailmaa. Sexuaaliset paineet helpottaisin pattayalla. 

Vierailija
94/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v enkä ole koskaan seurustellut ja tuskin tulen koskaan seurustelemaankaan. Minulla on sen verran paha luonne, olemattomat sosiaaliset taidot ja olen sitä paitsi ihan hirveän ruma, joten ei kukaan halua olla parisuhteessa kanssani.

kummiskin aika kivasti kirjoitit. Eli joku saattas ihastua kuitenki.

Et kuitenkaan sinä. 

Tämä juuri. Aina sanotaan, että kyllä sinulle löytyy aivan varmasti joku. Kuka joku? Tuon sanojalla on aina syy ettei tarvitse ottaa sinua. Olen varattu, en kaipaa nyt juuri ketään elämääni (tai edes seksiin). Ja klassikko: Olet tosi mukava mutta...

Vierailija
95/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tuossa vanhaksi tulemisessa on, että viiskymppisellä miehellä voi olla vielä vahva seksuaalinen vietti

Tyydy tasoiseesi vähemmän viehättävään naiseen. 

Eikös tuo ole pahin mahdollinen asia jos tätä palstaa uskoo. Ei saa ottaa ketään joka ei ole täydellinen. Eikä kukaan saa olla se kuka otetaan kun ei parempaa saada.

Vierailija
96/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni oli 43.v kun tapasimme. Hänelle ei ollut kuin lyhyitä tapailuja takana. Nyt olemme tunteneet jo 6.v. Olen kyllä ymmärtänyt sen, miksi hän ei "kelvannut" aiemmin. Osa ei vain nähnyt hänen potenttiaan. 

Potenttia? Tarkotitko käyttää tuota sanaa?

No en, vaan potentiaaliaan... Varmaan moni kuitenkin ymmärsi. 

Vierailija
97/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mutta ystäväni on. Hän on mies, 32v. eikä ole koskaan seurustellut. Hän on muuttunut jotenkin katkerammaksi. Sekä sinkkuus näkyy läpi jos näin voi sanoa. En osaa sanoa miksi hän on sinkku. Tai ehkä ujous ja tietynlainen sosiaalinen taitamattomuus on syynä. Ulkonäössä ei ole vikaa eikä luonteessa muuten kuin nuo edellä mainitut asiat.

Vierailija
98/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri sanoi ihmisen olevan outo pskakasa jos ei seurustele.

- Kertooko tuo kommentti enempi sajojasta vai hänestä, joka ei seurustele? - Vaikka ihminen tai ainakin suurin osaihmisistä on laumaeläimiä (itseni mukaan lukien) niin en ymmärrä jeitä, joilla on tarvetta halveksia tai pitää outona sinkkuna eläviä: ikäänkuin ihmisarvo olsi riippuvainen siitä, elääkö parisuhteessa vai ei. (- Vai pidetäänkö minua jäävinä sanmaan näin, koska olen sinkku),

Nuo eivät ole minun sanojani, mutta seurasin suu auki vieressä kun ex-työkaveri paasasi samaa haukkumavirttä kahdelle työpaikan ikisinkulle. Tiedän, että nämä ikisinkut ovat jo pitkään yrittäneet löytää seurustelukumppania tuloksetta ja tuon idiootin sanojen jälkeen molemmat päätyivät itkemään työpaikan pukukoppiin, että sellaista. Kerrassaan kamala ihminen, joka haukkuu kaikki seurustelemattomat jos ei elä samalla tavalla kuten hän. On niin ylpeä,kun hällä on ollut kymmenen suhdetta ja siinä sivussa yhden yön suhteita.

Vierailija
99/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt jo 30 ja en ole ikinä seurustellut. Seksistä ei kokemuksia. Monesti en edes mieti asiaa. Välillä tämä kaikki silti tulee mieleeni. Olin koko nuoruuteni kiusattu. Itsetunto on huono ja jännitän muutenkin ihmisiin tutustumista. En näin oikein voi kuvitella itseäni siihen tilanteeseen, että ns pystyisin seurustelemaan ja päästämään jonkun niin lähelle. Se ajatus on jotenkin jo liian utopistinen jos mietin tarkemmin. Jollekin tietysti ihan tavallinen asia. Minulle jolle ystävien saaminen on jo vaikeaa niin tämä kumppanin saaminen on sitten vielä vaikeampi ajatus. 

Joskus mietin jos nuoruuteni olisi mennyt toisin ja muutenkin olisi hyviä kokemuksia niin ehkä kaikki olisi mennyt eri lailla. En toisaalta ole edes kohdannut ihmisiä joihin olisin ihastunut. Ehkä joskus lukiossa viimeksi oli hetken sellainen tilanne, mutta eihän siitä mitään olisi tullut. Olin kiusattu vielä silloinkin. En tiedä häpeänkö asiaa. Ehkä välillä mietin, etten ole sellainen joka kelpaa kenellekään. Itsetunto on muutenkin huono. Samalla mietin sitä etten kuitenkaan pysty suhteeseen. Minun pitäisi ratkaista monia asioita elämässäni ennen sitä, kun en haluaisi olla taakka muille. En tavallaan koe asiaa häpeänä. Tiedän etten pystyisi suhteeseen tai jos pystyisin niin se vaatisi liikaa toiselta. Hän saisi kestää esim minun jännitystäni eri tilanteissa. Se ei olisi oikein. Samoin koko ajatus seksistä on vaikea. En pysty päästämään ketään niin lähelle. Ehkä tämä kaikki on enemmänkin surullinen asia. Mietin monesti kumpa kaikki olisi toisin ja tavallaan voisin tavallaan normaalisti ajatella, että minusta olisi suhteeseen ja edes kelpaisin jollekin. Eli itsetunto ja elämä kunnossa siltä osin. Ei ole läheisiä joten on tavallaan koe painetta silti osin, että joku kysyisi. Perhettä en koskaan halua. Tämäkin on yksi syy miksi mietin onko oikein edes toivoa kumppania. Hyvässä tilanteessa toinen olisi minulle hyväksi ja toisaalta huonot kokemukset voisivat tehdä lisää pahaa. Toisaalta mietin monesti, että vaikka olisi ollut erilainen nuoruus niin olisinko silti mennyt ns samaa tietä ja sinkkuna pysynyt. Onhan tämä kaikki silti välillä mielessä. 

Vierailija
100/112 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tekeminen ei enää ole tätä päivää, joten eipä sillä parisuhteettomuudella ole lopulta suurta merkitystä käytännön elämässä. Seksi on nopeasti kokeiltu ja ei kovin ihmeelliseksi todettua. Eli se siitä.

Et ymmärrä miten valtava vaikutus rankasti sponsoroiduilla somevaikuttajilla voi olla ihmisten mieliin. Esimerkiksi joku Brianna K onnistuu maalaamaan vastentahtoisesti sinkulle tukevan mielikuvan kuppikakkujen täytteisestä lapsiperhe arjesta. Auttaako tällaiselle mennä kertomaan todellisuudesta? Ei, koska kerta vaikuttaja onnistui myymään tälle romanttisen rustiikkisen taulun miksi tämän pitäisi kuunnella jotain leipääntynyttä kotiäitiä :p