Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä
Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.
Kommentit (222)
On käynyt sama. Kyllähän siinä tietoisen riskin ottaa että kohtaa läskin kun on pelkät kasvokuvat sekä kertoo olevansa naisellisen pyöreä mutta ei häntä toista kertaa tarvitse nähdä.
Onneksi olen jo naimisissa. Suunta naisilla on huonompaan ja nyt olisi varmasti paljon suurempi riski saada treffikumppaniksi lihava nainen.
Sinällään pohjalla validi ongelma. Eihän sitä voi sanoa "valaat älkööt vaivautuiko" mutta oikeasti "pyöreä" tai "muodokas" on nykyään eufemismi läskille.
Olisiko ok laittaa "olen itse 165cm 110kg, toivomuksena olisi ettet olisi minua suurempi, vaikka muotoja saisi olla" ?? Toiveena BMI alle 30 ? Siis mitä ihmettä "olisi ok" ystävällisesti kertoa, jotta lukija ymmärtäisi, ettei "leveämpi kuin korkea"n kannata vaivautua mutta "normaali pehmeyttä ja muodokkuutta" saisi olla (ja en tarkoita mitään Marilyn-mittoja")?
t.nainen normaalipainossaan
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ettei niin iso ylipaino näkynyt naamakuvasta. Tämä on keksitty juttu.
Onko joku jolla ei ole ylipainoisia ystäviä eikä sukulaisiakaan jotta noin paljon häpeää edes istua ylipainoisen seurassa. Yli puolethan on jo ylipainoisia. Käydäänhän sitä kahvilla ystävien, opiskelu tai työkeverinkin kanssa. Pitääkö tuntemattomat muka heti pariskuntana kahvilaasiakkaita.
AP on varmaan sen verran aikuinen (not) että oli kutsunut kaverinsa naapuripöytään arvioimaan kun kuvitteli että oli tehnyt "löydön' mistä toiset olisi kateellisia/onnittelisi .. ?
Vierailija kirjoitti:
naiset saa treffeiltä ilmaiset kahvit tai ruuat, joten ei kannata laittaa rehellisiä kuvia deittiappeihin, kun ne karkoittaisivat monet deittien maksumiehet
Teillä miehilläkin on täysi vapaus ryhtyä homon sokerideitiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ettei niin iso ylipaino näkynyt naamakuvasta. Tämä on keksitty juttu.
Onko joku jolla ei ole ylipainoisia ystäviä eikä sukulaisiakaan jotta noin paljon häpeää edes istua ylipainoisen seurassa. Yli puolethan on jo ylipainoisia. Käydäänhän sitä kahvilla ystävien, opiskelu tai työkeverinkin kanssa. Pitääkö tuntemattomat muka heti pariskuntana kahvilaasiakkaita.
Onko mummo koskaan kuullut, että kuvia voi muokata?
Tehnytkin sitä mutta kehtaako enää kukaan huijata niillä turhille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa provo tai ei, niin ap on todella riippuvainen muiden hyväksynnästä. Muutenhan tuollaista juttua ei keksisi edes provoilumielessäkään. Kuvitelma siitä, miten ihmiset keskittyvät ap:n asioihin ja tuijottavat vain häntä kahvilassa on absurdi. Selititkö deitille huutamalla, että tällainen deitti tällä kertaa. Vai osasitko sivistyneesti puhua normaalilla äänellä?
Tosielämässä useimmat ihmiset ovat kiinnostuneita vain itsestään ja omista asioistaan. Muitten tekemiset eivät paljoa kiinnosta.
Kannattaa tehdä ajatuskoe: mieti esim viime Uutta Vuotta (jos olit kavereitten kanssa jossain). Mitä kenelläkin oli päällään, kenen kanssa he juttelivat ja mistä puhuttiin ?
veikkaan, ettet muista enää juuri mitään yksityiskohtia TOISTEN tekemisistä.
Ei sitten pidä ihmetellä 4b movement ryhmän hidasta,mutta varmaa kasvua. Naiset kyllä lukee päivittäin Reddittiä ja kattelee Tiktokista miesten avautumisia. Edelleen. Mies tarvitsee enemmän naista mitä nainen miestä. Onnea vastentahtoiseen sinkkuiluun! :)
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallisia naisia, mitä sokkotreffeillä tulee vastaan:
Nauroin tälle vedet silmissä, tuska oli aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään pohjalla validi ongelma. Eihän sitä voi sanoa "valaat älkööt vaivautuiko" mutta oikeasti "pyöreä" tai "muodokas" on nykyään eufemismi läskille.
Olisiko ok laittaa "olen itse 165cm 110kg, toivomuksena olisi ettet olisi minua suurempi, vaikka muotoja saisi olla" ?? Toiveena BMI alle 30 ? Siis mitä ihmettä "olisi ok" ystävällisesti kertoa, jotta lukija ymmärtäisi, ettei "leveämpi kuin korkea"n kannata vaivautua mutta "normaali pehmeyttä ja muodokkuutta" saisi olla (ja en tarkoita mitään Marilyn-mittoja")?
Ei miehet saisi laittaa mitään toivomuksia, tiedän ihan kokemuksesta. Jos erehdyt kertomaan, että nainen voisi olla 25-35v, normaalipa.......niin tuossa vaiheessa kesken sanan läskitanttarat saavat raivarin ja siitä alkaa tuhavuotinen vaino!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet saisi laittaa mitään toivomuksia, tiedän ihan kokemuksesta. Jos erehdyt kertomaan, että nainen voisi olla 25-35v, normaalipa.......niin tuossa vaiheessa kesken sanan läskitanttarat saavat raivarin ja siitä alkaa tuhavuotinen vaino!!1
Samoin vaino alkaa jos nainen erehtyy sanomaan että pitkä
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten pidä ihmetellä 4b movement ryhmän hidasta,mutta varmaa kasvua. Naiset kyllä lukee päivittäin Reddittiä ja kattelee Tiktokista miesten avautumisia. Edelleen. Mies tarvitsee enemmän naista mitä nainen miestä. Onnea vastentahtoiseen sinkkuiluun! :)
Tuota tuota, miten suuren menetyksen luulet tulevan, kun lihavat naiset kieltäytyvät miehistä? Sehän on onnenpotku miehille ja sitten deittisovelluksissa alkaa olla enemmän normaalijärkisiä ja -painoisia.
Tuon pottukoiran kanssa ainakaan ei kukaan haluaisi, hyh. Mutta niin, parempi käyttää sitä lausetta "itsestään huolta pitävä", niin se karsii ehkä tuhdeimmat. Ja jos kahville tulee joku runsaampi nainen niin tarjoat munkin ja perään viesti ei ollut kipinää tai mitä niitä nyt on.
Eikö vaan olis parempi iskeä nainen oikeasta elämästä? Näkee heti sytyttääkö.
Mun serkku kertoi, että hänellä on eräs miespuolinen kaveri, joka on Tinderissä ja hän oli viestitellyt 120km päässä asuvan naisen kanssa. Mies oli tulossa naisen asuinpaikkakunnalla käymään erään artistin keikalle oman ystäväpariskunnan kanssa ja sopi treffit sinne keikkapaikalle ja oli vielä luvannut ostaa pääsylipun ovelta sille naiselle. Sitten kun mies tapasi naisen keikkapaikan ovella, oli se nainen ihan eri näköinen kuin kuvissa jolloin mies kieltäytyi maksamasta pääsylippua naiselle, jolloin hänen kaverinsa piti maksaa se. Sitten siellä keikkapaikalla he eivät yhtään jutelleet keskenään.
Et taida itsekään kovin tasokas olla. Meinaan, jos ylipäätään missään deittipaikoissa pitää pörrätä ja ilmoitella joitain vaatimuksia ja kysellä kuvia muilta.
Hyvät on pariutunu jo, livenä sattumalta tapaamansa tyypin kanssa.
Vai olitko silloin liian vaativa ja mikään missi ei kelvannut, kun nuorena parisuhteita kasattiin? Sit jäi luu käteen.
Onko mummo koskaan kuullut, että kuvia voi muokata?