Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä
Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi kerran niin, että menin treffeille erään naisen kanssa ravintolaan, mutta siinä ruokailun loppuvaiheessa päätin lähteä vessaan,liueta paikalta ja jättää syöttö possu keskenään laskun kanssa. Tämä ei ollut alkuperäinen suunnitelma, mutta päätös syntyi siinä vaiheessa kun hän oli syömässä kolmattatoista osteriaan ja tilasi uuden pullon kuohuviiniä pöytään.
Anteeksi mitä, tiesitkö edes miten maksu olisi alunperin mennyt? Hän joutui maksaa myös osuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin treffit paikalliselle Teboilille, huolimatta Venäjän hyökkäyssodasta. TB on tuossa 100 m päässä ja nainen tuli kauempaa autolla. Ensimmäinen turn off, auto oli joku uudenkarhea Huyndai (katselin rekisteriotteesta että rahoitusyhtiö omistaa) ja menimme hänen talolleen toisella puolen kaupunkia. No viimeinen niitti oli hiiligrilli naisen takapihalla, isänsä oli ostanut 30 v synttärilahjaksi. Sellainen K-raudan pallogrilli, jossa minut tuomat makkartat grillattiin. Ei tule toisia treffejä naisen kanssa joka ajaa rahoitusyhtiön autolla ja hiiligrillaa pallogrillillä.
Tuli sinusta mieleen miespuolinen gold digger. Olisko seura kelvannut, jos auto olisi ollut vaikka Lamborghini Huracán
Itseasiassa oletko nainen..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin treffit paikalliselle Teboilille, huolimatta Venäjän hyökkäyssodasta. TB on tuossa 100 m päässä ja nainen tuli kauempaa autolla. Ensimmäinen turn off, auto oli joku uudenkarhea Huyndai (katselin rekisteriotteesta että rahoitusyhtiö omistaa) ja menimme hänen talolleen toisella puolen kaupunkia. No viimeinen niitti oli hiiligrilli naisen takapihalla, isänsä oli ostanut 30 v synttärilahjaksi. Sellainen K-raudan pallogrilli, jossa minut tuomat makkartat grillattiin. Ei tule toisia treffejä naisen kanssa joka ajaa rahoitusyhtiön autolla ja hiiligrillaa pallogrillillä.
Parempi niin, ei nainen mitään työtöntä luuseria kelpuuttaisikaan.
"No viimeinen niitti oli hiiligrilli naisen takapihalla, isänsä oli ostanut 30 v synttärilahjaksi. Sellainen K-raudan pallogrilli, jossa minut tuomat makkartat grillattiin. Ei tule toisia treffejä naisen kanssa joka ajaa rahoitusyhtiön autolla ja hiiligrillaa pallogrillillä."
Täysin järjetöntä. Mies toi makkarat ja odotti että naisella on pelit ja vehkeet? Mervi Tapolanko odotti löytävänsä, kaunottarena tietysti. :D
Ensin luin että TB on tuossa 100 km päässä. Jotenkin olisi sopinut tarinaan. "Ja sitten vain isän ostama pallogrilli."
Vierailija kirjoitti:
Amatööri! Kyllä tuollaiset perusasiat pitäisi ymmärtää varmistaa. Pituuden ja painon lisäksi täytyy ymmärtää varmistaa käykö työssä, onko yyhhoo. Jos pituus/paino on ok mutta sanoo olevansa yh niin käytännössä jo tietää,että hänessä on jotain muutakin feelua ja todennäköisesti on valehdellut vähintäänkin painonsa ja silloin ei treffejä sovita lainkaan. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Fat alert! Mayday mayday!!
Itse asiassa nykypäivänä yh-äitiys voi olla merkki hedelmällisyydestä. "Voi olla" koska mistä mitään tietää.
Islannissa naimisiin mennään vasta kun nainen on jo saanut lapsen. Merkki hedelmällisyydestä. Eristäytyneessä maassa ei ole varaa valita huonosti.
Vinkiksi vaan heille jotka eivät ole löytäneet sopivaa puolisoa että kannattaa yrittää hankkia lapsi ensin. Juuri täydellistä seuraa voi etsiä sen jälkeen.
Itel samat, ei haittaa pyöreys, mutta nainen oli ottanut kuvat hämäävistä kuvakulmista, ettei kolmoisleukaa nähnyt kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatööri! Kyllä tuollaiset perusasiat pitäisi ymmärtää varmistaa. Pituuden ja painon lisäksi täytyy ymmärtää varmistaa käykö työssä, onko yyhhoo. Jos pituus/paino on ok mutta sanoo olevansa yh niin käytännössä jo tietää,että hänessä on jotain muutakin feelua ja todennäköisesti on valehdellut vähintäänkin painonsa ja silloin ei treffejä sovita lainkaan. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Fat alert! Mayday mayday!!
Itse asiassa nykypäivänä yh-äitiys voi olla merkki hedelmällisyydestä. "Voi olla" koska mistä mitään tietää.
Islannissa naimisiin mennään vasta kun nainen on jo saanut lapsen. Merkki hedelmällisyydestä. Eristäytyneessä maassa ei ole varaa valita huonosti.
Vinkiksi vaan heille jotka eivät ole löytäneet sopivaa puolisoa että kannattaa yrittää hankkia lapsi ensin. Juuri täydellistä seuraa voi etsiä sen j
Ehkä hänen kannattaakin kiertää nuo YHt. He ovat keskimäärin sellaisia, etteivät jää minkään kehnon kanssa elelemään. Parempi joku peräkamarin tyttö, joka on vain onnellinen "jos edes tuolle kelpaa, etten vaan jää yksin"...
puhumattakaan siitä, että tuo kommentoija olisi erittäin huono valinta sen YHn lapsen kannalta, ja yleensä ne YHt kuitenkin haluaa lapsilleen tasapainoista lapsuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Sun ei pakko tavata häntä uudestaan.
Eniten minua tässä kyrsiikin se, että käytetään ikään kuin hyväksi sitä, kun on omassa profiilitekstissä kohtelias vaatimuksissa naisen suhteen. Sitten toinen laittaa kuvan, josta ei todellista totuutta voi edes päätellä.
Ap
Yksikään, siis toistan yksikään nainen, joka on mitoiltaan edustava, ei laita deittiprofiiliinsa pelkkää kasvokuvaa. Nettideittailun aakkosten alkupäästä. (jos nyt haluaa haaskata aikaansa nettideittailuun )
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kävi opiskeluaikoina sama juttu kuin AP:lla. Olin tavannyt humalassa naisen ja sopinut treffit. Treffeillä ravintolassa tajusin, että nainen olikin aika pullukka. Samassa ravintolassa oli sattumalta tuttaviani, jotka irvailivat minulle monta viikkoa tästä naisesta. Muistan tämän vieläkin liki viisikymppisenä
Tuommoisesta voi jäädä pahat traumat kyllä. Oletko käsitellyt asiaa yhteiskunnan maksamassa terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtevat aina, enemmän tai vähemmän, ennemmin tai myöhemmin.
Se on niiden luonto. On vain kahdenlaisia naisia. Niitä jotka valehtelevat aina ja sitten niitä jotka eivät puhu koskaan totta..
Voi pikkuista, pysy miehissä niin ongelma ratkaistu.
Kuka idiootti ensin kirjoittaa että ylipaino ok, ja sitten järkyttyy kun muut uskovat?
Vierailija kirjoitti:
Hän oli luultavasti mt lääkkeiden paisuttama eikä kyennyt ajattelemaan selvästi. Hyvänhyvyyttään tuli kahville, kun pyysit.
Ai hyvää hyvyyttään? Ilmaisten nisujen takia tuli, siitä olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli maininta, että pyöreys ei haittaa. Tuossahan se ongelma on. Varmasti nainen ilahtui profiilistasi; joku melkein jopa toivoo ylipainoa. Sinun täytyy oppia muotoilemaan toiveet tarkemmin.
Pyöreä ja vantaanpuolikas ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap ensin sanoo, ettei muodot haittaa ja sitten ne haittasikin. valehtelija.
ensi kerralla videopuhelu ennen treffejä, et joudu häpeämään.
Muodot ja +100kg on aivan eri asia.
Pallokin on muoto.
130kg on vain numero.
Ennen deittisovelluksia, kun porukkaan tutustuttiin lähinnä anonyymeillä palstoilla, osattiin olla varovaisempia. Vaadittiin videopuheluyhteys ennen tapaamista. Minne on tämä osaaminen kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on minikokoinen.
Näin, kun itse on liian pieni ja hento mies, kaikki naiset vaikuttavat isoilta.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt sama. Kyllähän siinä tietoisen riskin ottaa että kohtaa läskin kun on pelkät kasvokuvat sekä kertoo olevansa naisellisen pyöreä mutta ei häntä toista kertaa tarvitse nähdä.
videopuhelu
V tun valaat, voisitte ottaa vähän vastuuta tekemisistänne. Katsokaa nyt minkälaisen trauman olette tällekin ihmiselle aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään pohjalla validi ongelma. Eihän sitä voi sanoa "valaat älkööt vaivautuiko" mutta oikeasti "pyöreä" tai "muodokas" on nykyään eufemismi läskille.
Olisiko ok laittaa "olen itse 165cm 110kg, toivomuksena olisi ettet olisi minua suurempi, vaikka muotoja saisi olla" ?? Toiveena BMI alle 30 ? Siis mitä ihmettä "olisi ok" ystävällisesti kertoa, jotta lukija ymmärtäisi, ettei "leveämpi kuin korkea"n kannata vaivautua mutta "normaali pehmeyttä ja muodokkuutta" saisi olla (ja en tarkoita mitään Marilyn-mittoja")?
t.nainen normaalipainossaan
Eihän tuollaista toivetta tarvi kirjottaa lainkaan. Katsokaa niitä kuvia! Ja jos olette tulleet huijatuiksi ja epäilette kuvien aitoutta, ottakaa se videopuhelu ennen treffejä.
Parempi niin, ei nainen mitään työtöntä luuseria kelpuuttaisikaan.