Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen deittisovelluksia, kun porukkaan tutustuttiin lähinnä anonyymeillä palstoilla, osattiin olla varovaisempia. Vaadittiin videopuheluyhteys ennen tapaamista. Minne on tämä osaaminen kadonnut? 

Ihmisistä on tullut laiskoja ja malttamattomia. Mieluummin valitetaan jälkeenpäin kuin toimitaan etukäteen. Videopuheluista on muistutettu jo vuosia tälläkin palstalla vastaavissa ketjuissa, kyse ei ole tietämättömyydestä tai osaamattomuudesta.

Itse en ainakaan suostu mitään videopuheluita soittamaan. En tuttujen, enkä tuntemattomien kanssa.

Minä en suostuisi deittailemaan ketään joka ei tuollaiseen suostu. Niin helppo juttu toteuttaa. 

Olen käynyt deiteillä aina kuvien perusteella, ja kirjoittelun. Puolin ja toisin. Se on riittänyt ja tulee riittämään jatkossakin.

Vierailija
222/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään, että miten pinnallisia miehet ovat. Sama se sisällölle, kunhan on missi päälle päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla