Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
101/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liitin treffi-ilmoon sanan "urheilullinen" koska kuntoilen itsekin päivittäin ja pidän kroppani kondiksessa. treffeille tuli tyyppi joka alkoi melkein heti laatia meille yhteistä kuntoiluaikataulua tyyliin aamulla kuuden aikaan tunnin lenkki ja illalla punttisalille. Totesin vähin äänin etten olekkaan sitten "urheilullinen"....

Voi apua! 😂 Onneksi hän paljasti heti korttinsa ja onneksi pääsit eroon sellaisesta tyypistä heti.

Vierailija
102/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, jotta hän ei olisi nöyryyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on noin huono itsetunto, että välität muiden ihmisten mielipiteistä?

Vierailija
104/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhea miten noloa. Olet menettänyt kasvosi, sinuna en poistuisi enää ikinä kotoa.

Mielelläni minä tänne kotiin jäisinkin ikuisiksi ajoiksi, mutta kesäloma loppuu parin viikon kuluttua. Jännittää jo valmiiksi töihinpaluu: mitähän ne minusta oikein ajattelee siellä?   T. Ap

Parasta ottaa loparit ja viettää loppuelämä työttömänä av:lla. Vaan taitaa olla ap:n tilanne nytkin jo sellainen. Joku "mitä jos kaverit nauraa" oli ajatus, joka on ok ehkä 12- vuotiaalle, jo normaali 15 v on fiksumpi.

Totta turiset.

Vierailija
105/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tarina on varmaan aika tavallinen tapahtuma tinderin treffimaailmassa. Useammat miehet ovat ilahtuneesti kommentoineet treffeillä, et minähän näytän siltä ku kuvissa! Ja sit kertoneet näistä kuvista, jotka otettu 15vuotta ja 30kiloa sitten plus kaunistava kuvankäsittely päälle. Eihän tuossa ole mitään järkeä!

Eräs herra oli täysin asiallisesti ilmoittanut kuva+40kg naiselle, että nainen ei vastaa kuvaa enää ollenkaan, eikä hän ole siten kiinnostunut jatkamaan treffejä. Ihan ok käytöstä, koska nainenhan itse valehteli laittamalla vanhan kuvan.

Vierailija
106/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, Ap, miten selätit tämän suunnattoman suuren ongelman, joka vyöryi sinua vastaan ja murskasi sinut niin, että ihan vauvapalstalle piti tulla kauhistelmaan asiaa? 😂

Plus muista ensi kerralla, että jos laitat tuollaisia ympäripyöreitä kuvauksia, ettei pyöreys ja muodot haittaa sinua, niin tottakai se daami määrittelee itse, sopiiko hän mielestään siihen kuvaukseen vai ei. Sait nyt sitten yhtä ympäripyöreää kuin se sinun kuvauksesikin oli. Oma vikasi.

Vierailija
107/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kävi opiskeluaikoina sama juttu kuin AP:lla. Olin tavannyt humalassa naisen ja sopinut treffit. Treffeillä ravintolassa tajusin, että nainen olikin aika pullukka. Samassa ravintolassa oli sattumalta tuttaviani, jotka irvailivat minulle monta viikkoa tästä naisesta. Muistan tämän vieläkin liki viisikymppisenä

Valtava häpeä. Ylipainon häpeä on niin suuri, että sen lähelle osuvat ihmisetkin joutuvat häpeän viitan alle jopa vuosikymmeniksi. Ylipainoinen pitää nolata niin ettei poistu kotoaan enää koskaan. 

Ja tuollaiset tuttavat jotka muistelevat että kymmeniä vuosia sitten sulla oli pullukka treffeillä, hihihiii! He ovat ilkeitä ja noloja itse. Hihihihii, katsokaa, Make on treffeillä paksukaisen kanssa, järjestetään sille sokkotreffit toisen pullukan kanssa ja tullaan nauramaan ja osoitellaan sormella.

Vierailija
108/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kävi opiskeluaikoina sama juttu kuin AP:lla. Olin tavannyt humalassa naisen ja sopinut treffit. Treffeillä ravintolassa tajusin, että nainen olikin aika pullukka. Samassa ravintolassa oli sattumalta tuttaviani, jotka irvailivat minulle monta viikkoa tästä naisesta. Muistan tämän vieläkin liki viisikymppisenä

Valtava häpeä. Ylipainon häpeä on niin suuri, että sen lähelle osuvat ihmisetkin joutuvat häpeän viitan alle jopa vuosikymmeniksi. Ylipainoinen pitää nolata niin ettei poistu kotoaan enää koskaan. 

Ja tuollaiset tuttavat jotka muistelevat että kymmeniä vuosia sitten sulla oli pullukka treffeillä, hihihiii! He ovat ilkeitä ja noloja itse. Hihihihii, katsokaa, Make on treffeillä paksukaisen kanssa, järjestetään sille sokkotreffit toisen pullukan kanssa ja tullaan nauramaan ja osoitellaan sormella.

Vähänpä tiedät

Vierailija
109/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi jo naama kuvastakin pystyvän päätellä, jotain koosta!?!?

Tähän totean sen verran, että ei siitä välttämättä saa selville että painaako joku vaikkapa 90 kg vai 140 kg. Siihen vaikuttaa kuvakulma, mahdollinen kuvan muokkaaminen jne.

Ap

Vierailija
110/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään, että mikä kaakatus ja kotkotus alkaa, jos mies arvostelee treffinaista. Jos taas nainen kirjoittaa huonosta treffikokemuksesta, että siellä oli vastassa paljon kuvia lihavampi juntti äijä, niin jo saa sympatioita.

Vierailija
111/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nöyryyttäminen sinuun liittyi, siis en ymmärrä ihan tätä juttua.

Kuvainnollinen esimerkki: Jos tiedät tasoltasi olevasi sairaanhoitaja ja haet sairaanhoitajan työpaikkaa, niin eikö sinua vituta ja tunnet itsesi loukatuksi, jos haastattelussa sinulle tarjotaankin lähihoitajan pestiä?

Vierailija
112/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvainnollinen esimerkki: Jos tiedät tasoltasi olevasi sairaanhoitaja ja haet sairaanhoitajan työpaikkaa, niin eikö sinua vituta ja tunnet itsesi loukatuksi, jos haastattelussa sinulle tarjotaankin lähihoitajan pestiä?

Ei tarjota

Vierailija
113/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap:n treffinainen väitti olevansa vain hieman pyöreä? Ap oletti jotain ja, kun oletus oli väärä, hän koki itsensä nöyryyteryksi ihan kuin lihavuus olisi tarttuva tauti, vaikka itsekin on lihava.

Vierailija
114/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa provo tai ei, niin ap on todella riippuvainen muiden hyväksynnästä. Muutenhan tuollaista juttua ei keksisi edes provoilumielessäkään. Kuvitelma siitä, miten ihmiset keskittyvät ap:n asioihin ja tuijottavat vain häntä kahvilassa on absurdi. Selititkö deitille huutamalla, että tällainen deitti tällä kertaa. Vai osasitko sivistyneesti puhua normaalilla äänellä?

Joo, täysin epävarma itsestään ja tarvitsee muiden hyväksynnän sekä todistelee heille, että on hyvä tyyppi.

Vierailija
115/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. 

Ei ole kuule provo! Ihan tapahtui tämän viikon alussa.

Ap

Et sitten osannut poistua paikalta? 

Vierailija
116/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä voi käydä jos on pelkkä naamakuva 

Vierailija
117/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysynyt naisen harrastuksia etukäteen. Niistä voi jo päätellä painon aika pitkälle.

Vierailija
118/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamalaa. Elämä jatkuu?

Vierailija
119/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kysynyt naisen harrastuksia etukäteen. Niistä voi jo päätellä painon aika pitkälle.

Mitä niistä voi päätellä, jos et halua hoikkaa naista? Ap on ilmaissut ettei halua hoikkaa naista, mutta ei myöskään tuollaista posketonta valasta.

Vierailija
120/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo vuosikausia tiedetty että tindereissä sun muissa huijataan kuvilla. Oma moka jos ei ota videopuhelua ennen treffejä.