Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
161/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy sokkotreffeillä, koska valtaosa miehistä on rumia, lihavia ja/tai typeriä.

Vierailija
162/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin, että menin treffeille erään naisen kanssa ravintolaan, mutta siinä ruokailun loppuvaiheessa päätin lähteä vessaan,liueta paikalta ja jättää syöttö possu keskenään laskun kanssa. Tämä ei ollut alkuperäinen suunnitelma, mutta päätös syntyi siinä vaiheessa kun hän oli syömässä kolmattatoista osteriaan ja tilasi uuden pullon kuohuviiniä pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, niin hanki ihan oikeasti itsetunto ennen kun alat miettimään sitä deittailua uudelleen. Toisen ylipaino ei ole sinun nöyryyttämistäsi, toisen ihmisen ominaisuudet ei ylipäänsä kuulu sinun hävettäväksesi. Kun on oma minäsuhde kunnossa, tämän ymmärtää automaattisesti ja elämä on helpompaa.

Vierailija
164/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri! Kyllä tuollaiset perusasiat pitäisi ymmärtää varmistaa. Pituuden ja painon lisäksi täytyy ymmärtää varmistaa käykö työssä, onko yyhhoo. Jos pituus/paino on ok mutta sanoo olevansa yh niin käytännössä jo tietää,että hänessä on jotain muutakin feelua ja todennäköisesti on valehdellut vähintäänkin painonsa ja silloin ei treffejä sovita lainkaan. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Fat alert! Mayday mayday!!

Vierailija
165/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten pidä ihmetellä 4b movement ryhmän hidasta,mutta varmaa kasvua. Naiset kyllä lukee päivittäin Reddittiä ja kattelee Tiktokista miesten avautumisia. Edelleen. Mies tarvitsee enemmän naista mitä nainen miestä. Onnea vastentahtoiseen sinkkuiluun! :)

Tuota tuota, miten suuren menetyksen luulet tulevan, kun lihavat naiset kieltäytyvät miehistä? Sehän on onnenpotku miehille ja sitten deittisovelluksissa alkaa olla enemmän normaalijärkisiä ja -painoisia.

Kyl ne "normaalijärkiset ja -painoiset" löytää seuraa ihan ilman sitä appiakin.

Vierailija
166/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin treffit paikalliselle Teboilille, huolimatta Venäjän hyökkäyssodasta. TB on tuossa 100 m päässä ja nainen tuli kauempaa autolla. Ensimmäinen turn off, auto oli joku uudenkarhea Huyndai (katselin rekisteriotteesta että rahoitusyhtiö omistaa) ja menimme hänen talolleen toisella puolen kaupunkia. No viimeinen niitti oli hiiligrilli naisen takapihalla, isänsä oli ostanut 30 v synttärilahjaksi. Sellainen K-raudan pallogrilli, jossa minut tuomat makkartat grillattiin. Ei tule toisia treffejä naisen kanssa joka ajaa rahoitusyhtiön autolla ja hiiligrillaa pallogrillillä.

Vierailija
167/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni menee tähän halpaan ainakin kerran, kun aloittaa deittailun appien kautta. No, nyt osaat ainakin lukea että 1+1, kun joku laittaa pelkän naamakuvan :).

Vierailija
168/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi, niin hanki ihan oikeasti itsetunto ennen kun alat miettimään sitä deittailua uudelleen. Toisen ylipaino ei ole sinun nöyryyttämistäsi, toisen ihmisen ominaisuudet ei ylipäänsä kuulu sinun hävettäväksesi. Kun on oma minäsuhde kunnossa, tämän ymmärtää automaattisesti ja elämä on helpompaa.

Itsetunto? Mitä itsetunto auttaa tilanteessa jossa hampaaton läski on huijannut sinut treffeille?? Ja kyllä, kyllä se on nöyrryttämistä ja hävettävää tulla huijatuksi. Mitä tuo nainen luuli saavuttavansa sillä,että on petollinen jo ENNEN treffejä?? Läskin ainoa keino päästä treffeille maksatuttamaan ruokiansa on huijata ja kusettaa sekä käyttää miehen herrasmiesmäisyyttä hyväkseen?? Uskomatonta!

Vierailija
169/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä täällä ollaan niin kehopositiivisia että yäk.Todellisuudessa vain toinen möhkäle olisi ollut tyytyväinen treffiseuraan möhkäleen kanssa.Kyllä sillä ulkonäöllä on merkitystä.Jos on itsensä muodottomaksi syönyt , niin yleensä on korvien välissäkin vikaa.

Vierailija
170/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku videopuhelu kannattaisi ottaa ennen livedeittejä?

Vierailija
171/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi ongelmaa treffata pullean naisen kanssa jos hän on oma itsensä eikä valehtele olevansa jotain muuta kun oikeasti on. Silloin siitä hajoaa luottamus heti alkuunsa ja sitä onkin sitten enää vaikeampaa korjata .

Vierailija
172/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtevat aina, enemmän tai vähemmän, ennemmin tai myöhemmin.

Se on niiden luonto. On vain kahdenlaisia naisia. Niitä jotka valehtelevat aina ja sitten niitä jotka eivät puhu koskaan totta..

Vierailija
173/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä todella tapahtui, niin olisit voinut sanoa heti kun hän tuli, että sinun täytyy lähteä ja lähteä samantien.

Vierailija
174/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää moni niputtavan ajatuksen tasolla 90 kiloisen ja 140 kiloisen naisen samaan kategoriaan, vaikka eroa elopainossa on yhden 50 kiloisen ihmisen verran.

Vierailija
175/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään silti haittavat. 

Vierailija
176/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että tämä ei mitenkään voi loogisesti pitää paikkaansa. Deittailuun (kuten moneen muuhunkin) pätee pareton laki: 80% naisista tavoittelee 20% miehistä ja 50% naisista 1% miehistä.

https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-0c67f4147c37b3405de0cc3b1b906e6d…

Vierailija
177/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitin naama tai vartalo tai jutut ei miellytä niin sitä saa päättää treffit lyhyeen ja poistua sekä olla tapaamatta uudelleen. Ei tarvi traumatisoitua siitä, että tapaa erilaisen ihmisen kuin odotti.

Vierailija
178/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin kypsältä aikuiselta ei ap oikein vaikuta.

Sinä et voinut tätä ihmistä kohdata ihan vaan ihmisenä? Vaikka hän ei olisi ulkoisesti sinua romanttisessa mielessä miellyttänyt, olisit aikuisena kuitenkin voinut ottaa kohtaamisenne ihan ystävällisen tutustumisen kautta. Mitä se ketään ulkopuolista kiinnostaa, oletko siskon, serkun, työkaverin vai vaimosi kanssa liikenteessä. Et ole ihan niin kiinnostava henkilö kuitenkaan.

Ap vaikuttaa hyvin nuorelta ja elämää vielä kokemattomalta. Hänen käytöksensä ei sovi asioita miettivän älykkään ihmisen kuvioon. Älykkäät  ajattelee ulkoisista asioista moninaisemmin ja heitä kiinnostaa yleensä koko ihminen. Tuon naisen ylipaino johtuu todennäköisesti jostain sairaudesta joka on todennäköisesti henkistä huonon minäkuvan aikaansaamaa ylensyömistä. Kun nyky-yhteiskunta odottaa naisilta lähes täydellistä ulkonäköä tai näin varsinkin nuoret naiset olettaa. Ettei kelpaa normaalipainoisenakaan vaan pitää olla langanlaiha kuitenkin isoilla tisseillä ja himokkaan pyöreällä pepulla. Näitähän some pursuaa.

Maailma on pinnallistunut somen myötä aivan järkyttävästi ja tämä vaikuttaa juuri nuoriin naisiin eniten mikä sitten aiheuttaa heille mielenterveysongelmia kun ei riitä itsenään. Tästä lihominen yleensä alkaa sitten vaan syödään ja syödään sekä popsitaan mielenterveyslääkkeitä mitkä lihottaa vielä lisää ja ympyrä on valmis. Tämä ap:n aloitus kuvastaa yhteiskunnan ja erityisesti miesten mielipidettä ja lisää naisten ahdistusta. 

Kaikille naisille voisi sanoa että ne pinnalliset pelkkää ulkonäköä ja kaunista vartaloa hakevat miehet eivät ole se paras vaihtoehto. Et tule onnelliseksi sellaisen kanssa koska hän todennäköisesti vahtii syömisiäsi ja liikkumistasi mutta eikä muutoinkaan ole hyvä puoliso jolle se rakkaus on tärkeintä. Esittelykelpoista naista hakevat miehet ovat henkisesti lapsia ja tästä elämästä mitään tietämättömiä vähän tyhmempää sorttia. Jätä suosiolla kaikki sellaiset väliin.

Rakasta itseäsi ja jos jo olet simemaailman pinnallisuuden syövyttämä niin lähde sieltä pois ja ala elämään normaalia elämää ja rakastamaan itseäsi. Somessa ei oikeasta rakkaudesta mitään tiedetä siellä määritellään kaikki pinnallisten asioiden mukaan.

Vierailija
179/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen jo naimisissa. Suunta naisilla on huonompaan ja nyt olisi varmasti paljon suurempi riski saada treffikumppaniksi lihava nainen.

Naisilla paino on monen asian summa esim. hormoonit (e-pillerit) vaikuttaa. Lisäksi monilla nuorilla on nykyään masennusta juurikin siitä syystä ettei koe olevansa riittävä ulkoisesti kun tuo ihana some esittelee heille määritteitä siitä mitä pitäisi olla ja miltä näyttää.

Todella pinnallista on ja entäs ne miehet jotka päivät pitkät siellä somessa kuolaa näitä somebeibejä?? Niistähän vasta se pinnallisuus paistaakin. Naisella ei muuta arvoa näytä olevan kuin se bodycount. Näyttää siltä että sinkkuus on tulevaisuuden arvo. On onnellisempaa olla sinkkuna.

Vierailija
180/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Voi ei! Tarjosiko se nainen edes sulle syömiset kahvilassa vai jouduitko maksamaan itse?

Mulle kävi naisena kerran niin, että menin illallistreffeille erään ikäiseni miehen kanssa ja hän itse oli kutsunut minut treffeille. Näin jo alussa hänen saamastaan, että hän oli pettynyt ulkonäkööni. Hän itse oli tosi pitkä ja komea, tosin suorastaan laiha. Hän ei sitten tietenkään halunnut tavata minua uudelleen.

Voi ei! Tarjosiko se nainen edes sulle syömiset kahvilassa vai jouduitko maksamaan itse?

Tuollaiselle yksilölle? Nainen näki varmaan miehestä pettymyksen.