Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
61/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä  symppaan nyt ap:tä. Pyöreys ja muodikkuus on ihan eri asia kuin sairaalloinen ylipaino. Jos ylipainoa on niin paljon että liikkuminen on vaikeutunut, niin se ei mitenkään mene pyöreyteen ja kertoo myös aika fyysisesti rajoittuneista harrastuksista. 

Se on sitten toinen juttu miksi ap pohtii muiden kahvilassa olleiden ajatuksia.

Vierailija
62/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naamakuvat tunnistaa jo kaukaa että nyt on pistetty parasta ettei totuus tulisi ilmi. Älä mee reffeille jos ei oo tuoreita koko vartalokuvia. Taidat olla epätoiviinen.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sun profiilistasi sai sen kuvan, että tykkäät isoista tytöistä. Onhan ne vetävän näkösii verrattuna täydellisiin vastakohtiinsa. On mistä ottaa kiinni niin sanotusti. 

Vierailija
64/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässähän ap ei edes pääse treffeilleille. Ap istuu kaiket päivät koneella ja trollaa av palstalla.

Kyllä. Reppanalla ei ole muuta elämää.

Vierailija
65/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne naamakuvat tunnistaa jo kaukaa että nyt on pistetty parasta ettei totuus tulisi ilmi. Älä mee reffeille jos ei oo tuoreita koko vartalokuvia. Taidat olla epätoiviinen.

M46

Olen kyllä aika epätoiviinen. T. Ap

Vierailija
66/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse läski, tosin varmaan kuvittelee tynnyrivatsansa olevan miehekäs ja karhumainen. Miehethän näkee itsensä hoikempina kuin ovat, itsekin tapasin treffeillä omasta mielestään normaalivartaloisen - tosielämässä 50 kiloa ylipainoisen miehen.

Kohteliaana ihmisenä vietin treffeillä pari tuntia. En romahtanut henkisesti.

Vierailija
67/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässähän ap ei edes pääse treffeilleille. Ap istuu kaiket päivät koneella ja trollaa av palstalla.

Kyllä. Reppanalla ei ole muuta elämää.

Miksi täällä nyt haukutaan ap:tä? Eihän me tiedetä hänen elämästään ja reppanuudestaan mitään. Kävi treffeillä ylipainoisen henkilön kanssa ja häpesi sitä.  Tämä on ainut asia mikä tiedetään.

Mulle on käynyt saman tyyppisiä huijauksia, kun luulen että mulla on treffit  itseni ikäisen kanssa ja treffeille tulee selvästi 10-20 vuotta vanhempi henkilö kuin profiilissa kerrotaan. Se ärsyttää koska henkilö  on tullut treffeille valheen avulla. 

Vierailija
68/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroileppa vaan Jumalaa niin saat lisää  sontaa niskaan! 

lihavan valaan sontaa

Joona hiljaa siellä, kännykkä pois ja ala nukkumaan!

T. Äiti

Vierailija
69/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse läski, tosin varmaan kuvittelee tynnyrivatsansa olevan miehekäs ja karhumainen. Miehethän näkee itsensä hoikempina kuin ovat, itsekin tapasin treffeillä omasta mielestään normaalivartaloisen - tosielämässä 50 kiloa ylipainoisen miehen.

Tähänkin varmaan joku palsta-akka antaa mielensä pahoitus-kommentin, mutta mieshän saa painaa huomattavasti enemmän kuin nainen jo biologisista syistä. Suomessa miesten keskipaino on noin 22% korkeampi kuin naisilla. Ap totesi aiemmin, ettei hänkään laiha ole, mutta tuohon naiseen verrattuna varsin normaali. Veikkaan ettei ap siis kuitenkaan ihan sumopainija ole. Nainen sen sijaan oli ollut niin lihava, että se näkyi jo hänen liikkumisessa. Nainen siis lienee painanut ainakin 120-130 kg, jos riittääkään. Tuohon painoon nähden ap saisi painaa yli 150 kg, että olisi edes samalla viivalla.

Vierailija
70/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran vähän vastaava miehen kanssa. Oli laittanut kuvan jossa ilman paitaa ja otettu alaviistosta. Näkyi vähän lihaksikasta yläkroppaa ja sai mielikuvan aika rotevasta tyypistä. Toinen oli kasvokuva jossa näkyi nätit silmät. Treffeille mennessä mietin, että tää voi mennä pieleen lähinnä niin että jos se on lyhyt, sillä on kamala ääni tai se on pukeutunut rumasti. Se oli sitä kaikkea. Kun juteltiin, oli silmät edelleen erityisen nätit. Mutta ei luonnekaan napannut sitten kuitenkaan. 

Vierailija
71/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin varmaan joku palsta-akka antaa mielensä pahoitus-kommentin, mutta mieshän saa painaa huomattavasti enemmän kuin nainen jo biologisista syistä. Suomessa miesten keskipaino on noin 22% korkeampi kuin naisilla. Ap totesi aiemmin, ettei hänkään laiha ole, mutta tuohon naiseen verrattuna varsin normaali. Veikkaan ettei ap siis kuitenkaan ihan sumopainija ole. Nainen sen sijaan oli ollut niin lihava, että se näkyi jo hänen liikkumisessa. Nainen siis lienee painanut ainakin 120-130 kg, jos riittääkään. Tuohon painoon nähden ap saisi painaa yli 150

Kuule palsta-ukko. Ei täällä puhuttu painosta, vaan lihavuudesta.  En ole koskas treffeillä kysynyt keneltäkään että mitä sä painat. Virkeä ja liikunnalllinen olemus viehättää itseäni. Oli se sitten kestävyysjuoksijat tai painonnostaja muodossa.

Vierailija
72/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea miten noloa. Olet menettänyt kasvosi, sinuna en poistuisi enää ikinä kotoa.

Vierailija
73/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että minä olen häneen verrattuna varsin normaali". Voi jumankauta mikä teksti.  AP kuvittelee olevansa normaali kun keksii tuollaisen jutun.

Vierailija
74/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosyrjintä on tosiasia treffimarkkinoilla. Tähän pitäisi puuttua lainsäädännöllä, joka pakoittaisi miehet tapailemaan myös vähän tuhdimpia tyttöjä.

Mutta silloin myös naisten tulee pakon edessä tavata myös niitä valaan kokoisia miehiä. Miehissä noita lihavia on vielä enemmän, kuin naisissa, niin aika moni nainenkin joutuu vasten tahtoaan lihavan miehen kanssa treffeille :D

Ehkä tähän ei kuitenkaan tarvita mitään lakia. Treffatkoon jokainen minkä kokoista tahtoo.

75/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus lapsettomien miesten Tinder- profiilitekstissä lukee, että "ei haittaa jos sinulla on lapsia".

!

76/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus

?

Vierailija
77/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nöyryyttäminen sinuun liittyi, siis en ymmärrä ihan tätä juttua.

Vierailija
78/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Sun ei pakko tavata häntä uudestaan.

Eniten minua tässä kyrsiikin se, että käytetään ikään kuin hyväksi sitä, kun on omassa profiilitekstissä kohtelias vaatimuksissa naisen suhteen. Sitten toinen laittaa kuvan, josta ei todellista totuutta voi edes päätellä.

Ap

No ei kukaan voi sinun tekstistäsi päätellä, kuinka suuri pyöreys ja kuinka suuri ylipaino sinulle sitten vielä on ok. Profiilitekstiin ei tietenkään kannata kirjoittaa sellaista, mitä ei oikeasti tarkoita - eli jos sen sinun profiilitekstisi tarkoitus oli tosiasiassa houkutella normaalipainoisia, niin on oma tehtäväsi osata karsia ne ylipainoiset pois. Deittailuun kuuluu, että välillä voi tulla täydellinen huti ja päätyy treffeille ihan vääränlaisen tyypin kanssa - sitä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaan silloin juodaan kuppi kahvia ja jutellaan mukavia kohteliaasti aivan kuten voisi tehdä vastaavannäköisen työkaverin kanssa, ja treffien jälkeen ilmaistaan kohteliaasti, että itsellä ei herännyt toiveita jatkon suhteen.

Vierailija
79/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nöyryyttäminen sinuun liittyi, siis en ymmärrä ihan tätä juttua.

Ap on oletettavasti niitä ihmisiä, jotka elävät elämäänsä "esittäen". Toisten mielipide itsestä on sellaisille äärettömän tärkeää ja pienikin poikkeama valtavirrasta aiheuttaa suuren henkilökohtaisen tragedian, kuten nyt tuo kahvilakeissi. Normaalilla itsetunnolla varustettu ihminenhän ei olisi ollut moksiskaan tilanteesta, mutta ap :lle se oli täyskatastrofi.

Vierailija
80/222 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä  symppaan nyt ap:tä. Pyöreys ja muodikkuus on ihan eri asia kuin sairaalloinen ylipaino. Jos ylipainoa on niin paljon että liikkuminen on vaikeutunut, niin se ei mitenkään mene pyöreyteen ja kertoo myös aika fyysisesti rajoittuneista harrastuksista. 

Se on sitten toinen juttu miksi ap pohtii muiden kahvilassa olleiden ajatuksia.

Mistä nainen voi sen tietää, millainen pyöreys käy? Olen itse normaalipainoinen nainen ja kyllä minäkin tulkitsen "pyöreyden" nimenomaan lihavuudeksi. Jos oikeasti tarkoitatte pyöreällä normaalipainoista, jolla on vain muodokas peppu ja isot rinnat, niin ei kannata käyttää noin tulkinnanvaraisia sanoja.