Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä
Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kävi opiskeluaikoina sama juttu kuin AP:lla. Olin tavannyt humalassa naisen ja sopinut treffit. Treffeillä ravintolassa tajusin, että nainen olikin aika pullukka. Samassa ravintolassa oli sattumalta tuttaviani, jotka irvailivat minulle monta viikkoa tästä naisesta. Muistan tämän vieläkin liki viisikymppisenä
Kantsisko sun mennä jo terapiaan ettei tarvi satavuotiaaksi asti tätä vatvoa?
Christiiina kirjoitti:
Joskus lapsettomien miesten Tinder- profiilitekstissä lukee, että "ei haittaa jos sinulla on lapsia".
En itse näe tässä ongelmaa. Vähän toki kömpelösti ilmaistu, mutta koska moni "lapsellinen" voi automaattisesti ajatella, että jos mies mainitsee olevansa lapseton, hän toivoo myös naisen olevan sitä, niin ei moni varmaan oikein muutakaan tapaa keksi kertoa, että on myös ok, jos lapsia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kävi opiskeluaikoina sama juttu kuin AP:lla. Olin tavannyt humalassa naisen ja sopinut treffit. Treffeillä ravintolassa tajusin, että nainen olikin aika pullukka. Samassa ravintolassa oli sattumalta tuttaviani, jotka irvailivat minulle monta viikkoa tästä naisesta. Muistan tämän vieläkin liki viisikymppisenä
Kantsisko sun mennä jo terapiaan ettei tarvi satavuotiaaksi asti tätä vatvoa?
Millainen teini edes miettii tämmöisiä, että mitä jos kaverit nauraa? Kotiin kasvamaan vielä.
Christiiina kirjoitti:
Ota ainakin tuo maininta pois profiilistasi.
Eihän tuossa muuta ongelmaa ole kuin täysin harhaanjohtava mainita profiilissa. Pyöreys on selvästi paha ongelma, vaikka profiilissa lukee ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiroileppa vaan Jumalaa niin saat lisää sontaa niskaan!
Sontiko se nainen ap:n niskaan?
Hajusta päätellen sonnat oli jo housuissa, ja lahkeesta valui sitruunamehua.
Olet vastapainona urpo, niin asiat ovat kyllä tasapainossa.
No joo, mulla kävi niin, että mies ei ollut ensinkään edes sama henkilö. Oli laittanut itsestään 'tuoreen' kuvan hoikkana poikana joka käy salilla. Ensitreffeillä minua odottikin ihan eri mies ja lihava. Ei se lihavuus ollut siinä se ongelma vaan epärehellisyys ja valehtelu. Lihavan olisin voinut ottaa, mutta en valehtelija.
Miten tuo nöyryyttää, olisin tyytyväinen jos joku nainen tulisi tapaamaan minua henkilökohtaisesti. Voihan sen jutun jättää siihen ja voihan tuo nainen olla mielenkiintoinen keskustelija sen yhden tapaamisen ajan. Olisi varmaan mielenkiintoinen kokemus kuitenkin ulkonäöstä riippumatta.
liitin treffi-ilmoon sanan "urheilullinen" koska kuntoilen itsekin päivittäin ja pidän kroppani kondiksessa. treffeille tuli tyyppi joka alkoi melkein heti laatia meille yhteistä kuntoiluaikataulua tyyliin aamulla kuuden aikaan tunnin lenkki ja illalla punttisalille. Totesin vähin äänin etten olekkaan sitten "urheilullinen"....
Osaatko imitoida? Pakittavan perävaunun piippaus on veikeä. Lihavat vihaa sitä, kun kuuluu selän takaa.
Luulisi jo naama kuvastakin pystyvän päätellä, jotain koosta!?!?
1/2
Olen TANAKKA - en PULLUKKA enkä LIHAVA. Määritelkää nämä! Rasva on levittäytyt tasaisesti kaikkialle kroppaan. Mielestäni tämä on selvää VARARAVINTOA ruokakriisin varalta. Tässä mielessä olemme eläimiä joiden kropat on luotu selviytymään eikä elämään tilanteessa että kaikkialla on ruokaa saatavilla. Emme tunne kehojaamme. Naisten lihavuus nykypäivänä voi olla sitä että maailmassa on jo viitteitä siitä että kamala kriisi on tulossa ja naisten kehot valmistautuvat sellaiseen tilanteesen jotta raskautuvat ja voivat synnyttää uusia lapsia ja imettää näitä. Nainen laihtuu kun tämä imettää. Jos nainen on laiha niin jotta vauva saisi maitoa äidin täytyy saada ravintoa jostain. On hirvää jos sitä ei ole.
Laiha nainen ei raskaudu ruokapulamaailmaan eikä myöskään juuri synnyttänyt nainen. Jos äidiltä ei tule mainoa niin täytyy löytää nainen jolta tulee. Äidinmaidon pumppaus pulloon ei ole luonnollista vaan fuskua jossa tarvitsee välineet ja pullot. Jos nainen synnyttänyt kuolleen tai lapsi kuolee niin naisen kannattaa ylläpitää maidontulo. Voisiko sanoa, että tämmöisessä tilanteesa mieskin voi olla pulassa ilman tarpeeksi hyvää ruokaa ja oikea tapa tähän olisi että oma mies pitäisi maidontulon käynnissä ja nainen voisi myös imettää jonkun toisen lasta. En tiedä toimiiko pienikokoiset rinnat ja miten rintojen koko korreloisi maidontuotannon kanssa. Minulla on sellainen mielikuva että nk imettäjät olisivat olleet lihavia naisia. Pienikokoisella isoäidilläni oli isot rinnat mutta olen miettinyt johtuiko se siitä että kriisiaikana hän on imettänyt viisi poikaa jotka kaikki kasvaneet suurikokoisiksi miehiksi. Samaan aikaan hän oli opettanut kartanoiden tyttäriä tekemään PETTULEIPÄÄ joten emme kyllä tiedä mitään näistä asioista joita isovanhempamme ovat kokeneet. Sodan aikana isoäiti on kuulema ollut ihan tosi laiha. En tiedä miksi hän kuollessaan 75-vuotiaana oli kropaltaan tasaisesti lihava ja isot rinnat ja jalat olivat jotenkin turvonneet (näkyy kengistä) - on voinut olla joku hormonijuttukin. Hän kuoli verisyöpään ja laihtui langanlaihaksi ennen kuolemaansa. Samankokoinen mummuni oli synnyttänyt kolme lasta mutta hän oli vanhana aika normaalipainoinen. Vanhemmille Ihmiselle saattaa kehittyä kriisiravintoa sen takia että heidänkin sukupolvea tarvitaan - niitä ihmisiä joilla ovat terveitä ja aivot toimii. He siirtävät meille kaikki tiedot mitä ihminen tarvitsee selviytyäkseen kriisielämässä. Vanhat ihmiset ovat saattaneet saada vaikeuksia syödä kun hammashoito ei toiminut niin kuin nyt aikanamme joten älkäämme haukkuko vanhempia ihmisiä ylipainosta enää. He voivat myös sairastua johonkin missä tilanteessa vararavinto voi olla täysin tarpeellista.
JATKUU SEURAAVASSA...
JATKUU EDELLINEN...
2/2
Nyt nuoret sekä miehet että naiset syövät tai ovat syöneet kaiken maailman mielenterveyslääkkeitä. Siirtyykö tämä sukusolujen ja ruoan välityksellä myös sikiöön ja vauvaan (ehkä myös pieneen lapseen jos tätä vielä imetetään. Enkä köyhällä äidillä ei ole rahaa ostaa kauppojemme roskaruokaa ja haluaa tästä syystä imettää jo ihan vauvaiän ohittanutta lasta? Tämä kyllä voi olla jotenkin sairaalta näyttävää koska siinä on kyllä tunteetkin pelissä kun imettää... Imetykestä - nänneillä leikkimisellä - saattaa olla samanlaista tunnevaikutusta kuin oikeasta suudelmasta.
Tästäkö johtuu joidenkin miesten 'tissifetissi'? Kun teillä on SILIKONIT niin eivät ne kai tuota maitoa vaan olette pilanneet omat meijerinne! TÄYTTÄ MIEHEN huiputusta ja KUSETUSTA!!! Pitäisi laittaa joku diagnoosi niin että omien luonnonrintojen tuhoaminen olisi rikollista! Vähän sama kuin itsemurha. NYT POIS KAIKKI SILIKONITISSIT! Kunniaan omat rinnat ja sallittu pienet toppaukset rintaliiveissä mutta kunnon rintsikoita on kumman vaikea saada. Kaikkea alusvaateroskaa kyllä löytyy.
Terveisin,
aSianajotoimita Tissiposki
19.07.2024
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Sun ei pakko tavata häntä uudestaan.
Eniten minua tässä kyrsiikin se, että käytetään ikään kuin hyväksi sitä, kun on omassa profiilitekstissä kohtelias vaatimuksissa naisen suhteen. Sitten toinen laittaa kuvan, josta ei todellista totuutta voi edes päätellä.
Ap
No mutta jos olisit pyytänyt kokovartalokuvan esim? Et kai sinä nyt ihmistä vartalon perusteella valitse?
Just tämän takia en mene deittiäppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhea miten noloa. Olet menettänyt kasvosi, sinuna en poistuisi enää ikinä kotoa.
Mielelläni minä tänne kotiin jäisinkin ikuisiksi ajoiksi, mutta kesäloma loppuu parin viikon kuluttua. Jännittää jo valmiiksi töihinpaluu: mitähän ne minusta oikein ajattelee siellä? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhea miten noloa. Olet menettänyt kasvosi, sinuna en poistuisi enää ikinä kotoa.
Mielelläni minä tänne kotiin jäisinkin ikuisiksi ajoiksi, mutta kesäloma loppuu parin viikon kuluttua. Jännittää jo valmiiksi töihinpaluu: mitähän ne minusta oikein ajattelee siellä? T. Ap
Parasta ottaa loparit ja viettää loppuelämä työttömänä av:lla. Vaan taitaa olla ap:n tilanne nytkin jo sellainen. Joku "mitä jos kaverit nauraa" oli ajatus, joka on ok ehkä 12- vuotiaalle, jo normaali 15 v on fiksumpi.
*mielensäpahoituskommentin